gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Ovulatietest van vanmiddag. Wat vinden jullie?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hij komt eraan Jolanda!

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

:D eindelijk precies weten wanneer me ei komt, dus mijn gedachte klopte heb altijd te laat geklust. Nooit geweten dat me ei rond deze dagen viel. ging altijd uit van mijn cyclus en daar 14 dagen vanaf gehaald en rond die dagen geklust.

Wel eerder ovulatietesten gebruikt maar met te laat mee begonnen, had nu zoiets begin gelijk na mijn ongi dan kan ik hem zeker niet missen.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Slim om te doen! Hij is nog niet helemaal positief hoor. En als hij positief is (of lichter wordt) dan komt je ei tussen dan en 24 uur. Dus lekker om de dag klussen geblazen (mijn testen werden nooit heel veel donkerder dan deze).

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    bedankt voor de tip Juju. Ga nog en aantal dagen door met testen zodat ik zeker weet dat me ei is geweest. enja dan is het aftellen geblazen haha.

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Inderdaad Jolanda, hij is onderweg!
    Ik denk dat ie nog iets donkerder gaat worden, dus zou ook nog ff doorgaan met testen. Lekker aan de klus dus! :)

Ben inderdaad wel opgelucht nu ik de vk heb gebeld. Nu inderdaad echt hopen dat die schimmelinfectie snel weggaat, want het is echt víes! Sorry voor de details, maar groenige klodders is toch echt niet fijn! Voel me zo vies, terwijl ik juist echt heel schoon van mezelf ben... Waarschijnlijk komt het ook daardoor, maar dan nog...
    Maar ja, heb ook maar zoiets van, laat het er allemaal maar uitkomen, dan ben ik het maar weer kwijt! ;)

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

jolanda ik denk dat hij nog moet komen maar mogelijk dat hij al geweest is.

Bij mij zijn de krampen aanwezig al 3 dagen maar er is nog niets. Ik wacht wel gewoon af.
    Ik denk alleen dat ik de griep aan het krijgen ben mijn handen en voeten zijn super lekker warm. ik ben niet warm van mijzelf.

Hen ik heb ook wel eens een schimmel gehad maar dit heb ik nog nooit erbij gehad. Dit klinkt meer als een ontsteking. Een schimmel wordt vaak heel snel beter als het niet opknapt zal ik hier niet mee rond blijven lopen.
    Sterkte

ga nu foto's inplakken van 2010

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm Hen dat klinkt niet echt lekker nee. Hopelijk snel verbetering!

Lautje ik duim voor je! Ik heb niet meer overzicht van op welke dag je nu zit en wat je langste cyclus is geweest maar meer dan duimen kan ik toch niet doen dus dat doe ik dan maar!

Hoop trouwens niet dat je griep krijgt. Blegh :)

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lautje;
    heb twee maanden geleden precies hetzelfde gehad (vooral die groene afscheiding, de jeuk is nu véél minder gelukkig) en met vaginale capsules tegen een schimmelinfectie was het toen netjes na 4 dagen weg. Hoop dat het nu weer zo is. Als het in de loop van volgende week niet minder is, laat ik er opnieuw naar kijken.

Hoop niet dat je de griep krijgt trouwens! Is er wel weer het weertje voor...
    Ik blijf voor je duimen trouwens en succes met foto's inplakken. Ik ben nu halverwege 2009... Vandaag via de post weer 113 foto's gekregen die ik nog in moet plakken... Wat een werk altijd weer, maar vind het achteraf toch wel heel leuk om alles terug te kijken en daar doen we het dan maar voor! :)

10. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #270 Mama Larissa, 30 okt 2010
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
    @ Hen; gelukkig geen gebroken vliezen! Daar is het echt nog veeeeels te vroeg voor hoor! Wel naar dat je die schimmelinfectie hebt en je nu zo vies voelt. Hopelijk is het snel weer weg!

@ JuJu; ik blijf het zeggen, wat is jouw buik toch mooi!!! Op de compilatie foto is de groei mooi te zien per 5 weken, maar ik vind de groei echt beschaafd hoor. Iedereen die zegt dat jij dik bent is gek! :p

@ Nieke, Lautje, Butterfly, Deli & Jolanda; *Hele dikke knuffel!* Meiden, ik vind het zo rot voor jullie dat jullie dit mee moeten maken en dat het allemaal niet loopt zoals jullie hadden gehoopt... Ik gun jullie het zo!!!

@ Hier; sinds gister af en toe een vlaag van misselijkheid en gister erg veel last van duizeligheid bij opstaan. Verder merk ik als ik in bed lig nu ook dat mijn borsten gevoelig zijn en ik ben echt elke ochtend rond 6.00 uur klaar wakker (half uur voor mijn wekker, terwijl ik er normaal zo moeilijk uit kom). Ik vind het echt soort van fijn om wat kwaaltjes te voelen, dan wordt het een beetje 'echt' allemaal! ;) Ik ben al 2x met mijn vriend bij de Prenatal enzo gaan kijken, maar ik durf nog niks te kopen. Voordat ik zwanger was dacht ik echt van; zodra ik zwanger ben koop ik de winkel leeg, maar nu heb ik zo'n gevoel dat ik wil wachten tot na de echo 22 November.

Fijn weekend allemaal.

Liefs,
    Caitlin

Ps. Moppie, ik heb trouwens vorige week vrijdag je tip opgevolgd wat roken betreft. Heb de paar sigaretten die nog in het pakje zaten opgerookt en vanaf zaterdag helemaal niks meer! En ik heb er zo goed als geen moeite mee :D

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Super Caitlin!

Ik kom later reageren. Ben mobiel online bij mn ouders.
    fijne avond!

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

juju ik zit nu op dag 32 maar mijn rondes zijn zonder clomid tussen de 25 en 49 dus het kan nog 15 dagen duren. Ik denk zelf dat ik de rond de 17e mijn ei heb gehad dus morgen zou dan mijn nod zijn maar je weet maar nooit want ik hoef helemaal geen ei te hebben gehad. Ik heb wel al kramp zo'n 3 dagen dus lang kan het niet meer duren.

Ik kijk vooral uit naar de 2e en dan zien wij wel weer verder.

Caitlin ik kan mij heel goed voorstellen dat je nog niets koopt het is ook nog zo klein.

Hen ik heb 2009 vorige week gedaan en nu zou ik verder gaan maar ik heb 1 foto gedaan en toen belde een vriendin om wat te gaan drinken dus er is niets verder van gekomen. Mogelijk dat ik morgen verder ga. Dat is wel het doel.

Griepje zet gelukkig nog niet door.
    tot morgen

13. steenbokje

@Hen: wat vervelend zeg! is het al wat minder geworden met de infectie?
    Wat is er qua vruchtwater gezegd? Of hoorde het bij de infectie? Heb het topic niet meer opgezocht.
    edit: lees dat je de vk hebt gesproken, verstandig!

@Juju: Peren, had er net eentje op bij het ontbijt, lijkt te hebben geholpen ;)
    Oefenweeen? Hopelijk niks ernstigs...

@Lautje: nog geen rood? ook geen posi test of wacht je de gyn af?

@Nieke, Lautje en DeLi: dikke knuffel voor jullie allemaal! Tis ook niet niks, de situatie waar jullie ongewenst in zitten.
    Ik hoop dat het voor allemaal snel raak mag zijn!

Positief verhaal: vanaaf gehoord dat mn schoonzusje in verwachting is. zij waren volgens mij al iets van 2 jaar bezig :) Ben zo happy voor ze!

@Jolanda: naderend ei, dus veel plezier met klussen ;)

@Lautje: uhm, warme handen en voeten... houd je ook een temp curve bij op FF?
    ik was een week voor mn nod ook grieperig ;)
    Maar aan de andere kant gaat het ook verschrikkelijk rond op dit moment...

@Caitlin: je vroeg om kwaaltjes he :p
    Had het vanmiddag al even gezegd, maar wat fijn dat je geen moeite hebt met het stoppen! Hoe veel rookte je?
    Ik rookte een pakje per dag, en had zo'n 15 jaar gerookt totaal... Viel me heel erg mee. Je weet waar je het uiteindelijk voor doet he ;)

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

moppie ik heb nog steeds geen rood ik ga niet testen wacht de gyn af ook omdat ik niet een heel duidelijk beeld heb van het moment van mijn ei omdat ik zo onregelmatig ben kan het nog heel goed komen.
    Mijn handen en voeten zijn nog steeds lekker warm, ik heb een tijdje mijn temp bijgehouden maar omdat er niets uitkwam ben ik ermee gestopt. Gister toen ik wakker werd wel mijn temp bekeken omdat ik bang was dat ik verhoging had maar had 36.7 dat is heel normaal na mijn ei.

Wat super voor je schoonzusje dat het gelukt is dat hopen wij natuurlijk ook.

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Lautje; geen testje aan wagen dus? Ik vind het wel heel spannend voor je hoor, mijn duimen draaien!!!

@ Moppie; ik rookte 5-6 sigaretten per dag en op zaterdag anderhalf pakje (vanwege het uitgaan). Ik rookte sinds 5,5 jaar. Ik weet inderdaad waarvoor ik het doe en daarom kost het mij geen moeite. Gelukkig maar. Vind het ook erg knap van jou dat je gestopt bent hoor, en ook al tegelijk met het stoppen met de pil *duim omhoog*.

Fijne zondag meiden!

Liefs,
    Caitlin

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Caitlin gefeliciteerd met je kwaaltjes ;) Vond het zelf ook prettig om te voelen. Ik vond het toch een hele bijzondere tijd, dat niemand iets aan je ziet terwijl je jezelf zo ongelooflijk bijzonder voelt omdat er een mensje in je groeit (nu voel ik me meer zeekoe dan bijzonder haha). Volgens mij glom ik helemaal :) Kan me voorstellen dat je de echo even afwacht trouwens. Nog genoeg shoptijd hoor, echt waar ;)

Lautje begrijp heel goed dat je wacht tot de gyn en niet gaat testen. Je wordt toch wat voorzichtiger. Hopelijk blijft het rood weg de komende dagen, in ieder geval prettig dat de griep niet doorzet.

Ego: Volgens mij is de kleine al aan het indalen.. Deze week paar keer dus die terugkerende krampen in mijn baarmoeder gehad (of ik ongi moest worden) en gisteravond scherpe pijn in mijn liezen en onderbuik. Echt heel ongemakkelijk. Nou goed is hij er vroeg bij.. Hij ligt wel met zijn koppie naar beneden dat scheelt.

17. steenbokje

@Lautje: heel begrijpelijk! hopelijk geen rode vlag de komende dagen, nog 2 nachtjes slapen!

@Caitlin: het was een vereiste van mn vriend, eerst stoppen met roken. toen ik 3 weken gestopt was heb ik gezegd dat ik ook niet aan een nieuwe pilstrip zou beginnen, dus dan was de keus aan hem ;)

@JuJu: raar lijkt me dat, het gevoel dat de kleine gaat indalen. hier ligt uk nog steeds vrolijk met het koppie boven...

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vooral pijnlijk.. ;)

19. steenbokje

ook dat.... :p

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; ik voel me precies hetzelfde als wat jij beschrijft; helemaal bijzonder omdat ik zwanger ben en er een wondertje groeit in mijn buik, maar niemand die dat nu aan mij ziet.
    Indalen; lijkt me een heel appart gevoel, maar wel fijn dat kleine met z'n hoofdje naar beneden ligt. Heb je ook geen kans meer op een stuit!

@ Moppie; de jouwe ligt dus nog andersom, maar kan nog alle kanten op he! Ben benieuwd.

@ Hen; hoe ligt jullie kindje?

@ Hier; vandaag aangemeld bij moeders voor moeders. Denk dat ze me morgenavond wel zullen bellen voor de afspraak met de instructrice. Spannend!!!

Liefs,
    Caitlin

Deel Deze Pagina