gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    NOD Mei 2011
    08/05 Lautje (24) LaikaBasko (19)
    15/05 Butterfly (20) 4e ronde IUI
    26/05 DeLi (21)

NOD Juni 2011
    04/06 Nieke84 (22)

Afspraken:
    11/05 Spikketlje: controle
    16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis; JuJu: derde prikjes bij het CB; Nieke follikelmeting
    18/05 Jolanda: 20 weken echo (nogmaals omdat de eerste te vroeg gepland was)
    20/05 Caitlin: Laatste werkdag!
    23/05 Jolanda: TROUWEN!!!
    25/05 DeLi: Laparoscopie
    01/07 JuJu: Hoera! Vanaf nu naar het 1e keuze kdv

Zwanger
    Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011)
    Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011)

Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011)(Jarig 25-09)
    Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011)

Bevallen
    Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje*
    Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm)
    Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm)
    JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon
    Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen
    Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr)
    Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm)
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011

Vlinders
    Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken)
    Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken)
    Lautje (juli '10 MK 7+4 weken)

Poll
    Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje)
    Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha)
    Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje)

Dank jullie wel. Heb mijn verjaardag gisteren al gevierd. Vandaag is nog één vriendin geweest en mijn moeder en tante, dus nog een klein feestje gehad. Het was erg gezellig en gisteren ook super mooi weer gehad. Vandaag wat minder, het heeft hier eventjes geregend had wel wat meer gemogen. Nu moeten we eigenlijk de tuin nog sproeien, maar denk dat ik dat morgen ga doen.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke gefeliciteerd!!!

Ik ben te lui om op iedereen te reageren, sorry. (Valt me zwaarder dan ik dacht, werken, baby, relatie, sociaal leven en ohja ikzelf ben er ook nog..)

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki;
    Wat een verhaal zeg. Ik ben echt super blij dat je je eigen gevoel achterna bent gegaan. Dat zal je moederinstinct wel zijn geweest :)
    Fijn dat jullie meisje het zo goed doet en dat de borstvoeding goed op gang is nu. Zo te horen zijn jullie lekker aan het genieten. Laat je nog maar lekker verwennen en niet te veel doen he ;)

Lautje;
    Een hele dikke knuffel voor jou. Moederdag was al een extra vervelende dag voor jou dit jaar en dan ook nog ongi worden op moederdag. Meid ik denk aan je.

Caitlin;
    Fijn dat alles weer goed is met jou en jullie meisje! Wat een schatje is het nu al. Als ik zo lees wat ze allemaal uit aan het spoken is in je buik, erg leuk! :)
    Balen van je gewicht. Nog maar een paar weekjes en dan gaat het er weer af. Het is voor een goed doel meid.
    Leuk dat het al op schiet met de babykamer. Morgen het ledikantje dus nog. Ben benieuwd hoe het kamertje er uit gaat zien.

Spikkeltje;
    Ik kan je niet zeggen of je zondag wel of niet moet gaan. Maar ik zou denken als je je goed voelt zou ik zeker gaan. De bevalling kan natuurlijk ieder moment beginnen, maar het kan ook nog een aantal weken duren. En je kunt ook niet die weken alleen maar thuis blijven. Maar als je het zelf prettiger vind om niet te gaan, moet je het zeker niet doen.
    Ik kan me voorstellen dat je niet meer bent gaan zwemmen, volgende week dan maar weer. Rust lekker uit!
    Twijfelen over de jongensnaam; denk er maar goed over na. Misschien is het gewoon omdat de bevalling steeds dichterbij komt.

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Tnx Nienke voor je reactie.
    Het is ook niet dat ik niet thuis blijf omdat ik elke moment kan bevallen, maar het is meer dat ik wel ver van huis ben. Dus het is nog echt zoeken... En als ik ga wil ik dat me vriend mee gaat. Hmmm heb waarschijnlijk de soort nesteldrang dat ik niet graag alleen en ver van huis wil...
    Ik ga overal nog wel heen, maar niet meer echt alleen...Kleine stukjes dichtbij nog wel, maar lang niet..

Ach ik moet gewoon kijken hoe ik me voel. Maar goed. Moeten nu ook nog kijken of we wel mee kunnen, gaan met 2 auto's
    Vorige week is auto afgekeurd op de banden & lampen. Dus zaterdag nog alles geregeld, woensdag ga ik naar de garage voor nieuwe banden en na die tijd word ie weer gekeurd. Lampen heeft me vriend vervangen, en nu is te zien dat iets verbrand is. Dus nu moet hij nog achter nieuwe koplamp aan. Dus als het niet lukt, voor woensdag nieuwe lamp te krijgen, kan ie niet gekeurd worden ,maar dan mogen we er ook vanaf donderdag niet in rijden, omdat dan de apk verlopen is. Dus moet allemaal nog gefixt worden voor de bevalling.. Ik baal hier zo van. Heb al 2 maanden gezegd regel het nou even die apk, niet op het laatst. Hij zou bij een collega al dingen fixen.. zodat het ons in de kosten scheelt zijn we weer 500 euro kwijt.. grrrrrrrrrrrrrr.,^$%^&@!$!@#$&#P^@$^@
    Kan nu echt janken hoor... Sorry
    Het is een automaat, ik mag alleen in een automaat rijden. Anders kon ik wel van iemand anders even een auto lenen, want heb nog aantal afspraken....
    Hoop dat dit goed komt.... komt het wel.. maar wanneer??
    Of blijft de baby nu lekker zitten en denkt.. ik wacht tot dat de auto klaar is..

hoop het zo.....

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    #2885 Bloom24, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    Loki;
    Wat een verhaal en wat moet jij ontzettend blij geweest zijn dat je je gevoel hebt gevolgd!
    Een paar weken geleden is een goede bekende van mij bevallen van een doodgeboren kindje met het precies hetzelfde verhaal als jij.... Heb het hier best een poosje moeilijk mee gehad en durfde er hier niets over te posten vanwege jullie as bevallingen... Moest dus wel even een traantje wegpinken toen ik je verhaal las...
    Maar wat een geluk zo'n klein wezentje! Nooit gedacht dat je zoveel van je eigen kindje kon houden hè! Hele mooie foto trouwens ook!
    Maar wel een beetje op jezelf letten ook hè. Straks als alle drukte voorbij is, moet je ook goed voor jullie meisje kunnen zorgen en nu goed je rust nemen heeft dan alleen maar profijt!
    Heel fijn dat de bv goed op gang komt, kan ze daar lekker op gaan groeien!!
    Lekker genieten meid!

Lautje;
    Alsof die lege moederdag idd nog niet erg genoeg was meid.... Jeetje, dan word je wel weer met je neus op de feiten gedrukt, wat oneerlijk!

Caitlin;
    Fijn dat alles weer goed was met jullie meisje! Enne die kilo's... Probeer vooral van de zwangerschap te genieten en niet teveel aan je gewicht te denken... Is natuurlijk lekker makkelijk gezegd, maar ik heb ervaren dat het je niks helpt... Ze komen er toch wel aan... Uiteindelijk kwam ik op de 26 kilo uit... Dat ga jij iig niet redden meis! :)
    O ja, heb jou trouwens ook toegevoegd op Hyves!

Juju;
    Snap dat het je zwaar valt... Ik werk nog twee dagen minder dan jij en vind het af en toe ook al lastig. Ik werk dan wel weer onregelmatig, wat ook de ongemakken weer met zich meebrengt... Ach ja, moet het ritme ook gewoon weer een beetje vinden! Ben nu weer t/m zaterdag vrij!

Nieke;
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Aan de ene kant jammer dat je al weer zo snel in de volgende ronde terecht bent gekomen, maar aan de andere kant kun je nu ook snel weer door! Knuffel meid en ik hoop voor jou op een verjaardag als moeder volgend jaar! Of iig zwanger!

Spikkeltje;
    Voor jou schiet het nu ook hard op!! Ik zou gewoon de dag zelf nog beslissen wat je doet met die opnamen. Ik deed koste wat het kost alles bijna nog aan het einde, soms dingen die eigenlijk echt niet meer konden, dus ik ben misschien geen goede raadgever, maar als jij je nog goed genoeg voelt om te gaan, zou ik het doen!
    Balen van jullie auto zeg! Hopen dat de baby nog maar even blijft zitten!

Iemand vergeten? Geloof het niet toch?
    O ja, mezelf nog...
    Ben alweer ongi geworden... Een dikke week te vroeg! Kan natuurlijk doordat mijn hormoonhuishouding nog niet op orde is, maar ik maak me best een beetje zorgen... Die korte cyclus was voor mij een reden om 10 jaar geleden met de pil te starten... Ben gewoon bang dat ik nooit meer in het goede ritme kom.... En wil niet meer aan de pil beginnen voorlopig, dus vandaar dat ik me een beetje zorgen maak! Maar we gaan het zien, kan toch niets meer doen dan afwachten!
    Eczeem van uk is na twee dagen zalf eigenlijk alweer helemaal weg! Moet nu nog wel op droge plekjes met een onderhoudszalf blijven smeren, omdat hij gewoon een gevoelige huid heeft.
    Vanavond eerste vaste hapje gegeven, maar hij snapte het doorslikken nog niet helemaal geloof ik, haha! Was wel een mooi tefareeltje! Foto's volgen op Hyves nog wel een keer!
    O ja, moest trouwens voor een echo van z'n heupen vanwege veel heupproblemen in de familie en ik had zelf als baby heupkoppen die niet volgroeid waren. Maar gelukkig met uk dus niets aan de hand!
    Ga morgen weer heerlijk met hem babyzwemmen! En nu lekker met manlief op de bankhangen! :)

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    NOD Mei 2011
    08/05 Lautje (24) LaikaBasko (19)
    15/05 Butterfly (20) 4e ronde IUI
    26/05 DeLi (21)

NOD Juni 2011
    04/06 Nieke84 (22)

Afspraken:
    11/05 Spikketlje: controle
    16/05 Caitlin: Informatie avond bevallen in het ziekenhuis; JuJu: derde prikjes bij het CB; Nieke follikelmeting
    18/05 Jolanda: 20 weken echo (nogmaals omdat de eerste te vroeg gepland was)
    20/05 Caitlin: Laatste werkdag!
    23/05 Jolanda: TROUWEN!!!
    25/05 DeLi: Laparoscopie
    01/07 JuJu: Hoera! Vanaf nu naar het 1e keuze kdv

Zwanger
    Spikkeltje ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011)
    Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011)

Jolanda86 (januar i'11 positief getest / 25-09-2011)(Jarig 25-09)
    Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011)

Bevallen
    Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje*
    Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm)
    Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm)
    JuJu81 (April '10 positief getest) 04/01/2011 Zoon
    Bloom24 (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen
    Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr)
    Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm)
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm)

Vlinders
    Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken)
    Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken)
    Lautje (juli '10 MK 7+4 weken)

Poll
    Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje)
    Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha)
    Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje)

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Mooie namen Loki!

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ nieke Nog gefeliciteerd :D

@caitlin :D haha ik zie het ja :) en dan na te gaan dat je die achternaam eigenlijk best wel zelde tegenkomt haha.
    En dan komt er bij nog een sjieke naam bij de 23e haha. ( vriendlief heeft een aparte achternaam zie je hier helemaal bijna niet haha)

@ hier: alles rustig nu op het moment, gister nog even wat dingen geregeld, taart, boeket. zaterdag even voor kleren kijken hier in de stad ( vind dat zo rampzalig altijd maar goed). Gister is onze hond weggegaan. ( Er achter gekomen dat hij absoluut niet met kinderen kan, dus ja hadden geen andere optie) Nu alleen de katten nog, het grappige is dat onze kater bang is voor baby's zodra ze maar een geluidje maken is hij weg haha :O en die rode poes is hartstikke nieuwsgierig haha.
    Nu nog even lekker een paar uurtjes liggen ( slecht geslapen).

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Loki: mooi verhaal.

@Lautje: pffft wat een k*tdag moet moederdag geweest zijn :(

@Jolanda: Sorry dat ik t zeg, maar mensen die hun huisdieren weg doen wanneer er een baby aan komt, daar kan ik geen begrip voor tonen.
    Het gaat prima samen, katten en baby's. Ik heb de katten snel genoeg (af) geleerd wat wel en niet mag. En een hond leert beter dan een kat.
    Je haalt een huisdier voor het leven, niet om weg te doen wanneer het even niet uit komt. Er zijn altijd manieren om een hond te heropvoeden. Kijk, als je echt alles al hebt geprobeerd, prima, maar ik vind dit (zoals jij het doet overkomen: "nu de katten nog") erg laks.
    Sorry, mijn mening.

10. spikkeltje

goedenmorgen.

Nou we zijn alles in werking aan het zetten om en nieuwe koplamp te krijgen. Me vriend heeft vanmorgen om 8 uur al bij verschillende garage aan de telefoon gehangen en tot nu toe is er 1 snelle en goedkope optie. Wacht nog even telefoontje van me vader af, die gaat ook nog iemand bellen. Heeft hij niks, kan ik de koplamp bestellen en is dat ding morgen eind van de dag er. Dus de apk keuring zal ik sowieso dan moeten verzetten.
    Wat een geregel zeg.. pfff. Dachten mooi alles op 1 dag te doen, (alle garage zitten bij elkaar in de buurt) kun je weer op een andere dag er heen kakken. Anders moeten me vriend ik net als vorige week doen, avond van te voren de auto er neer zetten en wanneer die gekeurd is weer ophalen... Blijf bezig zo...nou ja...als goed is waren dit de 2 punten waar de auto op af is gekeurd... dus we doen er alles aan om het te veranderen...

11. spikkeltje

joehoe.. geluk bij ongeluk... Me vader heeft een koplamp kunnen regelen, wel 5 a 7 euro duurder, maar ik kan hem vanmiddag nog ophalen;) blij blij.. dus Alles kan nu wel door gaan morgen..

Kraamzorg heeft net ook gebeld voor het laatste gesprekje. dus na komend weekend zijn we er klaar voor. Spannend...
    Heb er steeds meer zin in. Had ik ook wel, maar omdat ik pas op het laatst echt kon van genieten ivm misseljkheid... vind ik het te snel gaan...
    Ze heeft nog nadrukkelijk gezegd: Geniet van je kraamtijd, dat het een mooie tijd mag worden. Ze heeft het erg met ons te doen ivm verleden enzo. Ik was sowieso van plan, om alles lekker de boel de boel te laten overlaten aan de kraamzorg & familie en lekker genieten. De dagelijkse dingen komen vanzelf weer om er druk over te maken..

nou nu maar eens douchen..

12. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    uk2011...de katten gaan niet weg hoor :D die blijven mooi hier :D

Met de hond hebben we van alles geprobeerd hij is zelf een tijdje bij een vriendin van ons geweest die honden heropvoed en zelfs zij kon er niets mee beginnen

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ooohhhh! Sorry voor mijn reactie dan ;) "nu alleen de katten nog", dacht dat je bedoelde dat die ook weg moesten, maar begrijp nu dat je daarmee bedoelt dat je nu dan alleen de katten nog hebt.
    Lees zoveel topics hier over dieren die weg moeten wanneer er een kleine komt.

Jammer dat er niks met de hond te beginnen is :(

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Spikkeltje: fijn dat het gelukt is, en dat alles mbt kraamzorg goed geregeld is.

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ uk2011 ja vond het zelf ook jammer dat er niets gedan kon worden aan het gedrag van de hond..Hij is ontzettend jaloers en te beschermend tegenover vrouwen. En aangezien de hond al een aantal keer naar iemand uitgevallen was had ik nu zoiets van straks is het onze kleine vent en dan? dat hakte eigenlijk de knoop door bij me.

Ja had het verkeerd geformuleerd over de katten, Maar die gaan zeker niet weg, vooral onze kater niet das ons zorgekatje sinds vorige week zondag dus die blijft lekker hier zitten hihi en de poes ook heb er totaal geen dol mee met me katten komen wanneer ze zelf willen bij je liggen en de rest van de dag liggen ze op de bank of stoelen haha

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Altijd sneu als huisdieren moeten wijken, de veiligheid van je kindje gaat voor. Wij hebben twee poezen, de een kan écht niet tegen gehuil. Dat weten we en daa houden we rekening mee (de deur gaat open als de baby huilt, ze peert 'm snel naar buiten en komt dan vrij snel ook weer terug, kan allemaal). Het is toch een weg vinden, de eerste keren was haar reactie: aanvallen dat gekke ding, maar dat was wat minder geslaagd en dat ehbebn we ook uitgelegd, gelukkig met resultaat :)

Spikkeltje fijn dat alles goed is! Over het weggaan van huis: tja ik ben niet degene om het tev vragen, ik ben toen mijn bevalling al begonnen is nog 1,5 uur van huis gegaan en heb op een verjaardag gezeten ;) Maar.. ik zou nooit gaan zonder mijn vriend, je hebt echt nog wel genoeg tijd om thuis te komen maar zelf rijden als je weeen hebt lijkt me niet verstandig.

Bloom hoe was babyzwemmen? Ik ben vanochtend ook weer geweest: groot succes. De beentjes van uk zijn geen seconde stil geweest en ook een paar keer kopje onder. Hij ligt nu uitgeteld in bed haha. En foto's van hapjes: jaaaaaaaah leuk! Zien zien zien!
    Balen van je cyclus.. hopelijk valt het mee.

Uk hoe is het met jou? Je komt nog maar weinig buurten hier hoor (trekt pruillip ;))

17. spikkeltje

Ik zou ook nooit van huis gaan zonder me vriend, lange afstanden, of een hele dag.
    morgen ben ik de hele dag op pad bij de garages, ene garage moet ik een uur wachten. Dus me vader gaat mee. Dan gaan we samen even eten en moet de auto al bij de andere garage zijn. Dan is me vriend ook vrij en die komt ons dan halen. Want moet om half 3 in het ziekenhuis zijn.. Dus dan kunnen ze mooi met de auto bezig. Lenen dan auto van me schoonvader.
    Nu vanmiddag moet ik dus de koplamp halen, is 30 minuten heen en 30 minuten terug. Dus dat vind ik niet erg.
    Idd zou echt niet rijden wanneer ik weeen heb..
    Maar me gevoel zegt dat het nog echt niet komt. Maar ja je hebt ook niet in de hand.
    Ik heb sowieso aangegeven, dat ik wel pauzes wil, het is wel minstens 3 uur rijden..(4 uur duren de opnames en 3 uur terug) Ik beslis van weekend en we zien wel. Als ik ga dan krabbel ik wel effe hier, dan kunnen jullie even tv kijken;) haha om te zien of er een hoog zwangere vrouw in beeld komt... hihi..

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@JuJu: gaat goed hier hoor, heb alleen mn handen vol aan Mini. Kom niet eens aan het huishouden toe! Als hij slaapt durf ik niet te stofzuigen omdat hij dan wakker wordt. Gister dus Mini aan manlief gegeven zodat ik even kon zuigen/dweilen. Resultaat: brullen!

Zit er al een paar dagen tegenaan te hikken om de badkamer te soppen maar wanneer Mini slaapt wil ik ook graag even rustig zitten. Oh, en mn ramen moeten ook hoognodig gewassen worden, allemaal vogelpoep en zand, maar nu regent het weer :(

Maar met mama gaat het ook wel goed. Ben wel moe! Probeer werk te vinden maar dat schiet ook niet op.

@Spikkeltje: ik durfde vanaf 37 weken niet meer ver weg. Wel boodschappen, dagje het dorp in etc. Maar dan was ik vlakbij huis. Uiteindelijk dus nog 5 weken moeten wachten. Je weet het gewoon niet! Ik heb me tot op de dag van de bevalling normaal gevoeld, heb nooit voorweeen gehad oid, en voelde me niet anders dan anders, en ineens stond ik verbaasd in een plasje vruchtwater de middag voor de inleiding ;)

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ps. ik ga nu toch maar een emmer sop pakken voor de badkamer. Duim voor me dat hij even een uurtje slaapt! We zitten weer aan het begin van een sprongetje volgens mij. de 19 weken sprong zou hij met 17w moeten krijgen uitgaande van uitgerekende datum, hij is nu 14,5 week en jengelig, niet willen slapen, chagerijnig de hele tijd en mama-honger. Denk dat ik de draagdoek maar ga proberen...

20. spikkeltje

@ uK: ik duim voor je!!!
    Ik heb af en toe menstruatieachtige gevoel in de onderrug en beetje in de buik. Ik vermoed dat een beetje op weeen lijken, of oefen of indaal weeen?!?!
    Maar ach. we zien wel van weekend... het duurt nog even.. Morgen is de hele dag opstap. Donderdag nog 2 afspraken en verjaardag, vrijdag niks, zaterdag nog een verjaardag, en zondag misschien naar hilversum & dan heb ik de 19de nog een afspraak verder heb ik het rustig ingepland. Lekker ontspannen en niks doen. Huis is op order, moet alleen even een stapel was weg werken.., moest op nieuw wassen, had lekker buiten hangen en komen er van die leuke vogels aan, die heel goed kunnen mikken.. op me was:( hahah.. ach het is nu hier droog.
    hoe is het bij de rest in het land??
    Was gisteren echt wel lekker die plens bui heerlijk. hele avond alles open gezet... lekker fris...

Fijne dag nog vandaag dames.

Deel Deze Pagina