gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

caitlin toen ik mij had opgegeven heb ik ruim 1 week moeten wachten voordat ze belde. ik hoop voor je dat het snel gaat het is toch wel erg leuk denk ik om iets te kunnen doen met je zwangerschap.

juju dat is wel heel erg snel indalen met 30 weken. Ik hoop voor je dat hij toch nog even blijft zitten.

Ik test voorlopig nog niet denk dat ik de gyn afwacht wel een raar idee. Ik voel mij niet zwanger moet ik zelf zeggen maar dat voelde ik mij de vorige keer ook niet voordat ik het wist.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Caitlin bij mij duurde het terugbellen zo lang dat ik er uiteindelijk zelf maar achteraan ben gegaan. Dus niet verbaasd zijn als je morgen niets hoort :) Trouwens super goed van het niet-roken!

Indalen zegt gelukkig niets over wanneer de baby komt. Ga er vanuit dat hij nog wel even binnen blijft! Hij doet me nu wel echt pijn. Zit met een voetje achter mijn ribben te porren en zet zich dan af in mijn bekken (en dat is zo pijnlijk) of ligt daar te friemelen met zijn vingertjes. Indalen gaat niet in een keer dus dit kan nog wel 3 weken duren. Fijn die steken ;) Maar goed daarna ga ik écht waggelen dus als dat kan tijdens mijn verlof heb ik dat liever dan tijdens mijn werk.

Lautje ik blijf voor je duimen!

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hallo meiden.

Ik denk dat me ei al geweest is de laatste dagen geen posi ovutest. zou het dan nog kunnen komen of moest ik die ene die ik hier geplaatst heb toch al posi beschouwen ( als dat zo is dan weet ik 100% zeker dat het deze ronde niet raak is, niet geklust :( me vriend was niet thuis )

4. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hmm net weer een test gedaan streepje begint weer te komen

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

jolanda dat klinkt wel heel raar ik zou nog even doorgaan met testen.

Morgen is het dan zover 2 november ik kan bijna niet wachten.
    Net nog even een test gedaan maar hij was witter dan wit. Helaas het idee was leuk. Nu maar hopen dat het snel komt want ik wil door.
    tot morgen

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jolanda het kan zijn dat hij al geweest is of dat je ei 'blijft hangen.' Ik zou zeggen: nog even doortesten en kijken wat er gebeurt. Je hebt in ieder geval maar een eisprong per cyclus dus als hij nog niet is geweest dan komt hij er aan!

Lautje succes morgen! Jammer van je test, hopelijk helpt de gyn jullie verder.

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Lautje;
    Jammer dat de test negatief was.
    Veel succes morgen!

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
  9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Misschien zet je ei niet door Jolanda. Rustig aankijken. Pas na een aantal cycli met ovutesten kreeg ik inzicht in wanneer mijn ei was. Gewoon om de dag klussen en de ovutesten bewaren!

Lautje hoe was het bij de gyn?

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ juju ja ik blijf nog even door testen al moet ik zeggen dat ik vandaag wel wat steken onder in me buik heb mja wil niet altijd alles zeggen haha.

@lautjep Hoe was het bij de gyn?

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat vreemd Jolanda! Misschien is het een optie om erbij te gaan temperaturen? Ik werd zeker de eerste maanden ook gek van streepjes maar door mijn temperatuur curve werd het erg duidelijk.

Balen van je test Lautje :( Hoop dat je straks wel met andere positief nieuws komt...

Eyore, dubbel nieuws voor jou dus. Kan me indenken dat je je al instelde op een 2ling en dat heeft toch wel iets speciaals. Vroege echo's helpen dit wel in de hand, ik kreeg bij 8 weken ook te horen dat er 1tje niet ontwikkeld was. Liever dan pas dan dat ik het eerder wist, dat had toch een domper geweest, je hoopt dan immers voor 2 ukjes want ze zijn toch van jou...

Caitlin:
    Gefeliciteerd met je kwaaltjes ;). Ik ben nooit verder gekomen dan heftig reageren op geuren (braak neigingen :)) en gevoeligere borsten (heb niet zoveel dus van schudden heb ik weinig last :D). Hoop dat het jou ook een beetje bespaards blijft, al voelde het wel altijd als een bevestiging als ik weer kokhalzend mijn deo opspoot, hahaha!

Ik heb afgelopen week wel trouw bijgelezen maar niet alles onthouden, sorry :)

Hier vanmiddag de termijn echo gehad en het termijn klopte prima (3 daagjes groter gemeten maar we blijven uitgaan van 18-05-11). Jeetje wat was dit een práchtige echo. Zo compleet! Uk was druk aan het trappelen en boksen, heb 1 zo'n geweldige foto, zal hem zo toevoegen (meer in mijn album). Alles zat er op en er aan. Alle vingers, teentjes, 2 hersen helften, longetjes en het maagje. Zo apart dat dat allemaal al te zien is. We hebben een dvd van 10 minuten mee, vanavond trots aan de opa's en oma's showen ;)

Donderdag komt ook MvM, had ze 1,5 week geleden al gebelt maar pas eind vorige week reactie. Ach ja, komt ook niet op een paar dagen. Toch voor het idee nog een weekje of 5 meedraaien ;)

Loop trouwens al een week in positiekleding, heb nog 1 werkbroek die normaal een maat te groot is en dat gaat nog net tot etenstijd :). Durf daar nog niet zo goed positiebroeken aan totdat het gemeld is :p. Vanavond een paar buikbanden bestellen :D

Kleine druktemaker :D

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki, geweldige foto inderdaad! Fijn dat alles goed gaat!

Jolanda het kan zijn dat je ovutesten toch weer donkerder worden. Je ei kan inderdaad nog niet doorgekomen zijn. Ik zou ook nog even blijven testen en anders inderdaad misschien erbij tempen. Dat geeft een heel duidelijk beeld.

Lautje hopelijk heb je goed nieuws gekregen bij de gyn....

Hier;
    Wachten op mijn NOD. Ik heb op het moment nergens last van (alleen van een flinke verkoudheid). Dus afwachten tot zondag.

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Loki; GE-WEL-DIG nieuws meid, echt helemaal top!!! :D Gefeliciteerd met jullie mooie echo en spartelende uk!!!

@ Lautje; balen van je test meid, maar zonder bloed is er nog niks vekeken aan kansen hoor (kijk maar naar mij ;)) Ik blijf duimen!

@ Jolanda; nou, dat is wel vreemd inderdaad dat de ovu test nu weer verder opkomt... Nog even doortesten dus!

@ Hier; vandaag weer een Clear Blue test gedaan (de laatste) en deze gaf 3+ aan. Jippie!!! Alles weer mooi op de foto gezet. Het blijft zo gaaf om dat woord 'zwanger' in beeld te zien en die termijn te zien verspringen :D Het kwam ook al echt binnen een halve minuut in beeld, dus dat was ook wel erg fijn!
    Verder ben ik echt aan het aftellen tot 22 Novemeber *kan niet wachten!*

Ik duim voor alle NOD meiden! :)

Liefs,
    Caitlin

14. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ps. Ik ben gisteravond gelijk terug gebeld door MvM en ze komt donderdagochtend langs (dan ben ik precies 6 weken). :)

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

lieve meiden had het vandaag al via de mb proberen te doen maar het verzenden lukte niet.

Het is goed gegaan. Hij heeft bloed laten prikken en helaas was mijn progesteron waarden 1.7 dat is niet veel.
    Vanaf morgen beginnen om het op te wekken met premolut( weet niet hoe je het schrijft) en daarna aan de CLOMID ben er erg blij mee ook wij kunnen weer verder en hopen voor de toekomst.

loki wat een super echo ik word er helemaal blij van.

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lautje; wat een goed nieuws dat je weer aan de medicatie mag! Hopelijk is het snel weer raak! ;)

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lieve meid dat is geweldig. Nu kun je weer echt aan de toekomst werken! Je progesteron leek dus of er nog geen ei geweest was? Mag je na je volgende eispr ook aan de utrogestan (progesteron)? Zorg iig dat ze dat ook in een goede cyclus met clomid prikken en zodra je net zwanger bent, laag progesteeon gehalte kan een miskraam tot gevolg hebben! X

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Loki, wat geweldig van jullie mooie echo nog 1 nachtje en je 12 weken zijn voorbij, wat heerlijk voor jullie!!

Lautjep, super van het positieve bericht van de gyn dat jullie ook verder kunnen!

Caitlin, zo'n lekker gevoel he dat het termijn verspringt, heb je meteen meer het gevoel (vond ik) dat je echt zwanger bent en een teken dat de hcg goed stijgt.

Hier: Gister weer controle bij de vk en alles was goed, puppy ligt met zijn hoofd beneden, kan natuurlijk nog alle kanten op maar goed. ook me suiker is gecontroleerd en me hb alles was oke. Over 3 weken weer terug en dan krijg ik ook weer een groeiecho en daarna nog 1x naar de vk en dan word ik alweer overgedragen aan het zh en mag ik daar elke week naartoe, hoe de controles daar gedaan worden weet ik nog niet maar dat vraag ik de volgende keer wel. Als ik er zo over na denk dat ik nog maar 2x naar me eigen vk moet heb ik echt zoiets van het gaat echt super hard! Heb natuurlijk ook gevraagd over de harde buiken van vorige week en ze zei nogmaals dat de baarmoeder dan te erg geprikkeld is en echt een teken van je lichaam dat je rustig aan moet doen en dat het met een 2e zwangerschap veel erger is dan met een eerste dat je harde buiken krijgt.
    Heb ook gevraagd hoe dat zat met het wegen want dat doen ze bij ons niet meer en met Silvan nog wel, maar dat komt omdat het eigenlijk weinig zegt over het kindje en dat ze de laatste paar keer wel gaan wegen omdat er dan tijdens de bevalling iets kan gebeuren waardoor je medicatie nodig hebt wat toegediend word op gewicht. Overigens ben ik in totaal nog maar 3 kilo aangekomen dus dat is top!

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    heb trouwens vanmiddag een mail gehad dat ik de blije doos van de prenatal mag ophalen. hebben jullie die al opgehaald en is ie leuk?
    Heb trouwens ook super veel zin in de jonge gezinnen beurs, gaan er nog meer meiden? ik ga vrijdag met een vriendinnetje, de kids laten we lekker thuis!

20. lautjep

lautjep Niet meer actief

Ik moet op dag 21 tot 24 na een ronde clomid ook weer prikken om te kijken of het nu hoger is. zal dit zeker laten doen.

Deel Deze Pagina