Beco Butterfly Aiden | Beco babydrager | Babydrager / draagzak | Babybij Zucht... Ik ben verliefd... Ben overal aan het rondkijken, maar kom steeds op de beco uit... Maar even vragen of ik een nachtdienst extra mag draaien, dan heb ik het bedrag bijna bij elkaar!
Snap trouwens nu wat je bedoelt met parachute model, juju! In de baby Björn hebben ze maar een klein stukje waar ze met hun kontje op kunnen zitten. De beco heeft een breder zitgedeelte!
Die filmpjes op babybij.nl vind ik trouwens wel een beetje overdreven... Ga dus echt de vaatwasser niet in- en uitruimen met een kleintje op mijn rug...
Oh (en nee, oh wordt ook niet mijn stopwoordje ) Dit was mijn laatste bericht, ga nu richting het werk voor een vergadering van 2,5 uur... Pfff, saaaaaai!
Hmmm of toch nog maar 5 berichten hierna plaatsen, zit ik op de 700 berichten! Bedenk me net dat papa helemaal nog niet thuis is, dus mama kan helemaal nog niet weg...
Hahaha Bloom toch, wacht maar even op papa . Hier hebben we een baby met huidhonger. Zolang als ze bij mij ligt is ze in diepe slaap. Als ik haar dan -heel voorzichtig- in de kinderwagen leg dan gaan *PLOP* beide ogen wijd open. Enkele minuten kijken, zachtjes brabbelen om vervolgens met een schelle meidenkrijs te laten weten dat ze hier écht niet goed ligt . Wat zouden jullie doen? Af en toe laten huilen of er weer uit pakken? Papa en oma vinden dat ik haar verwen/het verkeerde aanwen door weer te pakken.... Hier gaan we boomstammetjes met friet en sla eten, smakelijk!
Maar het kan wel Sommige kleintjes willen graag de hele tijd bij mama zijn. Als mama heb je toch ook helaas wel andere dingen te doen. Vaatwasser in- en uitruimen, koken, stofzuigen... alles kan met een kindje aan je vast geplakt Denk dat ik het hier ook ga proberen, stofzuigen met Mini in de doek.
In de eerste paar weken kan je ze niet genoeg verwennen. Je zit tegen het eerste sprongetje aan, en in die periode hebben ze een enorme mama-honger. Gewoon aan toe geven, laat de boel maar even de boel en geniet van je kleintje. Over een paar weekjes kan je beginnen met af en toe te laten pruttelen, maar in het begin moet je ze echt laten weten dat je er voor ze bent.
Loki pas vanaf 9 maanden krijgen ze een oorzaak-gevolg gevoel. Tot die tijd is het mama=fijn, geen mama = help! Ik heb uk ook heel veel bij me gedragen (ook bij het vaatwasser uitpakken grijns) en als hij nu dagen heeft dat hij bij me wil zijn dan bind ik hem op me vast en ga ik me gang. Overigens laat ik hem ook wel eens pruttelen, sta niet bij iedere mekker aan zijn ledikant of de box. Dat deed ik in het begin zeker wel. Niet schuldig voelen, volg je instinct, zit je altijd goed. Hen Aiden is ook móói! Ja dat bedoel ik idd met parachutemodel, de houding van de heupjes is anders Spikkeltje lekker puf-oefenen! Ben je straks getraind Oh () hier rijst, paksoi, pangafilet en groene curry (lekker snel klaar).
okay schokkend, jij gaat naar de 700 berichten Bloom, ik zit al op ruim 5000! (en nee, dat is géén nulletje te veel)
Rucola sla, met tomaat, mozzarella en aardappel kroketjes. Ook lekker makkelijk dus! Beeb bij je houden de hele dag lijkt me heerlijk! Ze zit nu ook de hele dag in mijn buik en het lijkt me zowel voor beebje, als voor mama moeilijk om dan ineens gescheiden te zijn. Lekker bij je pakken dus Loki en heerlijk van genieten! Whahaha Bloom, ik moet echt lachen om die opmerking van jou; Bedenk me net dat papa helemaal nog niet thuis is, dus mama kan helemaal nog niet weg... En uiteindelijk was je dus ook nog te vroeg? Balen! Oh en JuJu; wat goed dat jij weet dat ze pas bij 9 maanden een oorzaak/gevolg gevoel krijgen! Dan kan ik straks mezelf met die info´verdedigen´ als ik beebje lekker vaak bij me hou! Liefs, Caitlin