Haha Hen je bent lekker op weg Enne kun je nagaan hoe geweldig je was geworden als je ouders dat wel hadden gedaan Nee flauw, zo bedoel ik het niet. Ik begrijp wat je bedoelt. Het is meer als reactie op de discussies over baby's verwennen, laten huilen/niet laten huilen, bij je dragen/niet bij je dragen, fles of borst (lekker belangrijk, als je het maar met liefde geeft, al denkt de mevrouw van het citaat er anders over). Ik ben zelf alleen niet zo goed in citaten bedenken
Niet doen! De nieuwe tendens is irritant allemaal kleine berichten plaatsen om een poging te doen mij in te halen met berichtaantal (ik heb deze beweging wel door uiteraard en doe net zo hard mee met berichten neerknallen om de afstand niet te verkleinen en wellicht verder te vergroten HA! *triomfantelijke blik*) (gaaf van je canvas!)
Caitlin; had vanmiddag precies hetzelfde! Wou de backspace indrukken, maar deed wat anders... heel m'n verhaal van 2 a4'tjes naar de knoppen...
Volgens mijn statistieken zit je al op de 5214 hoor! Maar wees gerust... Ik zal jouw aantal nooit meer in halen vrees ik... Tenzij je nu direct stopt met het bezoeken van dit forum en ik nog minstens 5 jaar met dezelfde trend doorga! Gaat em niet worden dus!
En joepie! Vanaf volgende week ben ik de trotse eigenaresse van deze beco: Bekijk bijlage 154376 Manlief vroeg of ik die vent en dat kind er dan ook meteen bijnam, maar dat aanbod heb ik vriendelijk afgeslagen! Heb net zolang aan z'n kop gezeurd totdat ie het goed vond!
O, en Juju, je onderschrift nu is duidelijker! Helemaal mee eens! Goed en nu ga ik me weer nuttig bezighouden (lees: m'n kind verzorgen) en zal ik dit topic niet meer vervuilen met mijn berichten! Denken jullie nog mee over een naam voor ons nieuwe topic?? Fijne avond allemaal!
ik ben net weer opnieuw begonnen dus ik heb er nog helemaal niet veel mogelijk dat iemand van jullie morgen met mijn naam kan posten zodat ik jullie weer bij kan halen. verder hebben wij gister het ei goed benut maar omdat hij pas morgen denk ik komt ga ik man lief zo nog even het bed in trekken ik weet niet of hij het een goed plan vindt. Ik heb ook nog eens lijm oren volgends de ha. Eerst was het 1 oor maar nu is het vanaf vanmiddag ook oor 2 balen maar ja. Ik ga nu koken kijk vanavond nog even anders morgen.
Hahahaha berichtenstrijd! Ik doe niet mee hoor, heb volgensmij een goede 2e plaats en daar kan ik wel mee leven . Bloom: Jij ook aan de Beco, stoer! Dragen is wel zo heerlijk! Hier ook vriendlief overtuigd van een SSC Na de draagdoek mocht ik niets meer kopen (mama heeft een gat in haar hand als het om ons mummeltje gaat) maar hij is al om (nee dat zeg ik fout, hij gaf geen tegenreactie dus dan weet ik genoeg hihi). Nu nog even bedenken welke; Beco Butterfly, Beco Gemini, Marsupi of Manduca... Mummeltje is vanavond voor het eerst met papa onder de douche geweest; zo cute!
loki dat moet heerlijk zijn om je kleintje onder de douch te zien met je man. Ik ben erg nieuwsgierig naar je foto's. Ik moet je toch eens gaan zoeken op hyves. Dan kan ik alles zien. Ik ben heerlijk rustig als laatste ik maak mij ook nergens druk om want ik ga jullie toch nooit meer inhalen. Had ik maar niet opnieuw moeten willen beginnen.
Berichtenstrijd.... ? Hmmm daar waag ik me maar niet aan. Ook al ben ik nu eventjes thuis, ik heb toch genoeg andere dingen die me bezig houden. Ik heb er gewoon geen tijd voor! @Juju; Jij hebt wel echt heel erg veel posts geplaatst zeg! Andere naam voor ons topic???? Het is zo vetrouwd........
Oh js, andere naam voor het topic.. Mhh van mij hoeft het niet perse, hoe je het ook went of keert de titel klopt nogsteeds voor iedereen. Maar als de meeste voor een andere titel zijn vind ik het prima hoor, ben geen spelbreker . Ben nog even ons mummeltje aan het voeden en dan eens kijken of ze ons weer zo'n fijne nacht gunt . Truste!