gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    loki je ziet er wel heel snel al weer super uit. wat heerlijk voor je.

Vandaag wezen shoppen ik heb niets leuks kunnen vinden mijn man heeft genoeg gekocht voor 2 dus dat is helemaal goed gekomen.
    Ik heb alleen zonnebrand gekocht en shampo.

Ik ga nu eten maken en daarna mijn strijk doen dan is dat alvast gedaan voor de vakantie.

geniet van jullie avond.

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ lautje; jammer dat je niks voor jezelf hebt kunnen vinden, maar wel weer leuk dat je man zo goed is geslaagd!

@ Uk & JuJu; dat klinkt goed meiden, zelf geteeld fruit. Echt totaal niks voor mij, ik heb geen groene vingers en vind in de tuin werken ook helemaal niet leuk, maar als je het wel leuk vindt is het super om groente en fruit in je eigen achtertuin te hebben! :D

@ Spikkeltje; ik dacht ook dat het er aan lag dat ik de was te lang liet zitten nadat de machine klaar was, maar de laatste 3x heb ik echt direct nadat het programma klaar was de was eruit getrokken en toen rook het al muf / viezig... :$
    Misschien ga ik een keer proberen wat Uk zegt, de spijkerbroeken op 60 graden wassen en dan apart van de shirtjes enzo. Het is in ieder geval het proberen waard, want zo is het niks!

@ Loki; wat zie je er alweer geweldig uit meid! Mis je je zwangere buik een beetje of ben je blij dat je je oude lichaam weer (bijna) terug hebt?
    Ik kan aan de ene kant niet wachten om beeb te zien, maar wil ook echt nog heel graag zwanger zijn. Wordt er soms bijna verdrietig van als ik bedenk dat mijn buik straks weer leeg is, gek he?!

Hier de tuin weer een stukje verder opgeknapt. Het is netter en oogt wat ruimer, maar tuinieren is toch echt onze hobby niet :p

Liefs,
    Caitlin

3. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Caitlin; Ik heb het ook weleens met sommige kleding dat het helemaal niet lekker ruikt. Nu jij het ook zo zegt, lijkt het wel of spijkerbroeken een luchtje van zichzelf hebben dat vrij komt in de was ofzo! Misschien is het de verf....
    Het was mij dus ook opgevallen en dacht dat het aan mij lag. hahaha.
    Ben benieuwd of je een oplossing vindt!

@Loki; Je ziet er alweer super slank uit!

@Naam; Ik vind het wel prima dat de naam zo blijft. We blijven tenslotte met z'n allen de september 2009 stoppers.

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Berichten; Wat wordt er veel geschreven. Ik kan het haast niet bijhouden.
    Volgens mij is iedereen bezig het berichtenaantal op te krikken :D.
    Wel gezellig!

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Ik zie trouwens dat het berichtenaatal niet altijd omhoog gaat.
    Bij mij niet, maar o.a. ook bij Uk en Juju zie ik dat er een aantal berichten zijn geplaatst met steeds hetzelfde berichtenaantal..... :(

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Check in**** & check uit*****

7. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    spikkeltje ik maak uit je stukje op dat het nog niet begonnen is.
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee bent en je je kleintje in je armen wilt hebben.

Hier is mijn temp nog steeds hoog ik krijg het idee dat ik ook zonder clomid een eitje heb gehad.

Deli ik had het met mijn man over je en toen zei hij dat het toch wel heel erg oneerlijk is. Wij verwachten ivf en het is minder zwaar en jullie verwachten niets en moeten meteen door. Ik vind het super naar voor jullie helemaal omdat de endometriose heel naar is. Ik denk aan je

8. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ DeLi; ja gek is dat he, het lijkt inderdaad met name van de spijkerbroeken af te komen. De volgende keer was ik ze op 60 graden en laat ik weten of dat geholpen heeft ;) Weet je trouwens al naar welk ziekenhuis jullie worden doorverwezen voor de IVF en hoe lang de wachttijd daar is?

@ Spikkeltje; hou vol meid, je wachten wordt echt beloond!!!

@ lautje; wat fijn he van je ei en hopelijk goed benut!
    Wanneer ga je ook alweer op vakantie? En dan wel of niet duiken? Ik kan me herinneren dat je iets zei over deze ronde niks vanuit het ziekenhuis, maar nu blijkt dat je zo'n mooi ei had liggen en je het toch hebt benut, weet je dan al wat je gaat doen op vakantie? Wel heerlijk even ontspannen en samen met je mannetje genieten van elkaar en de zon :D

@ hier; gisteravond weer menstruatie achtige buikpijn gehad, denk dat beeb weer wat dieper aan het indalen is. Soms heb ik echt het gevoel dat ik (rand) prematuur ga bevallen, maar aan de andere kant denk ik dat het meer een angst is van mij. Het lijkt me zo naar om je kindje op de couveuse te moeten achterlaten. Nou, niet aan denken en nog minstens 2 weken lekker zwanger zijn!

Fijne zondag meiden.

Liefs,
    Caitlin

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Caitlin; Ben benieuwd. Durf dat soort kleding eigenlijk niet zo goed op 60 te wassen. Altijd bang dat mijn broeken ineens te kort zijn na zo'n wasje.
    Hopelijk blijft jullie kleintje nog even lekker zitten!
    In het ziekenhuis waar ik nu zit, doen ze ook IVF, dus neem aan dat zij dat gewoon doen en ik daar kan blijven. Van wachttijden weet ik eigenlijk niets. Het overviel ons zo, dat we nog een hoop vragen hebben. Die kunnen we met de volgende afspraak allemaal stellen.
    Ze gaven wel aan dat ik dan 3 maanden in de overgang wordt gezet?!?! Ik neem aan dat dat is, omdat de endometriose dan niet verder groeit.......

@Lautje; Lief van jullie...
    Fijn he dat jullie zo'n goed ei hadden!

@Spikkeltje; Hou vol. De kleine komt er echt snel aan!!

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ha meiden,
    weer even een kort berichtje van mij... Ga zo alweer werken!
    Had in de planning om morgen hier weer bij te praten, maar mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis... :(
    Stikbenauwd en hartkloppingen die thuis niet over gingen... Ligt nu aan het zuurstof en de hartbewaking... Weet het ff niet meer... :(. Kan altijd alles heel goed berederen vanuit mijn eigen vak, maar als het op mijn moeder aankomt, sla ik dicht en voel ik me enorm machteloos... Vandaag ging het weer ietsje beter, maar ja, zo gaat het al een half jaar lang...
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs

11. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik probeer het vol te houden.. haha moet wel. maar begin beetje erg op te raken.. Gewoon moe.. Me vriend word nu ook erg ongeduldig en vraagt nu elke keer komt de baby al...hahaha
    elke dag wel een telefoontje van iemand uit de familie... pfff.
    Wat nu een eeuwigheid lijkt te duren, gaat straks in een razend tempo....
    Wachten word beloond.. ik heb reuze geduld, maar die raakt op...
    Net maar weer even de bovenverdieping schoongemaakt... moet wat... het is al schoon, maar goed dan nog maar een keer...

Cailtin:hoe is het met de was?
    bloom: hoe gaat het nu met je moeder? Rustig aan meid! En veel sterkte!!
    Lautje; duim duim duim, hoop dat je eitjes gevuld zijn! duim duim duim!

12. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    caitlin ik ga donderdag op vakantie. Met mijn lijmoren kan ik toch niet duiken dus wij hebben dit super ei ook maar goed benut je weet maar nooit toch. Zaterdag was mijn temp mooi omhoog dus ik denk dat ik vrijdag mijn ei gehad heb.
    Mijn nod is op vakantie dus als mijn oor beter is en mijn nod er is dan kan ik altijd nog een paar duikjes maken.

Bloom dat is normaal dat nu het om je moeder gaat het toch anders is. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel opknapt.

ik ga nu mijn tas inpakken want ik ga 3 dagen op kamp heel veel zin in not. kom straks nog even langs

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Dat is het totale aantal wat je hebt gepost.
    Even kijken wat er nu staat.

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

940 is de teller in het bericht hierboven. nu staat er waarschijnlijk 941 in beide berichten.

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hee, da's apart!
    940 en 941. Zo had ik het nog nooit gezien!!
    Of zou het later updaten?

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Sterkte Bloom!
    Op je werk sta je er denk ik toch heel anders tegenover dan wanneer het om je privesituatie gaat...
    Hoop dat ze zich weer snel beter voelt.
    Knuff!

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Spikkeltje: Leuk he, dat afwachten ;)
    Kreeg zelfs van familie de vraag: "of heb je nu al weeen?" terwijl ik rustig al een minuut of 10 met ze aan de lijn hing over ditjes en datjes. Hmmm... Nee, dan had ik echt niet zo relaxed zitten praten...
    Heb zelfs tegen mn moeder een keer gezegd: "ja hoor, volop in de weeen, zal er even eentje wegpuffen" (lekker sarcastisch op dat moment want was die vragen zo zat!)

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@berichtenaantal: nu staat in elk bericht 944, dus het wordt geupdate :)

edit: 945 in dit berichtje :p

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    948 zelfs al ;)

Bloom sterkte met je moeder meid!!!

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ DeLi; oke, dan zul je zeker gewoon in je eigen ziekenhuis blijven, dat is wel fijn! En logisch dat je nog veel vragen hebt. Schrijf ze op, dan vergeet je het niet als je straks dat gesprek hebt met de arts. Ik denk dat ze er inderdaad voor willen zorgen dat je 'schoon' van de endometriose kunt beginnen aan de IVF door je van te voren in de overgang te zetten.

@ Bloom; he gatver damme meid, wat balen van je moeder. Neemt ze nu haar medicijnen wel goed in dat je weet? Ik hoop dat het snel weer beter met haar gaat en sterkte ook voor jou!

@ Spikkeltje; morgen 40 weken, ben benieuwd of ik gelijk krijg en jullie beeb zich morgen gaat laten zien... Spannend!

@ hier; vandaag even geshopt met mannetje lief, maar alleen een luchtje gekocht, Deep Red van Hugo Boss. Verder wat hangen op de bank en een film gekeken. Lekkere luie zondag dus ;)

Liefs,
    Caitlin

Deel Deze Pagina