Spikkeltje; Nog geen baby dus.. Ben benieuwd wanneer de kleine komt, morgen alweer 40 weken. Caitlin; Lekker geurtje, heb ik ook wel eens! Heerlijk om even te shoppen he. Bloom; Wat balen dat je moeder alweer in het ziekenhuis ligt. Hoe komt dat toch steeds? Kunnen ze het niet voorkomen? Ik snap dat het heel anders is nu het je eigen moeder is. Anders is het ook erg, maar dan kijk je er heel anders naar. Logisch dat dit je meer doet! Uk; Alles goed met mini? Lautje; Fijn dat je ei goed benut is. Nu afwachten. Hopelijk wordt het kamp toch een beetje leuk. Hier; Ik snap er niks meer van. Zit vandaag 10 dagen na IUI en heb alweer wat roze verlies. Het maakt me allemaal zo onzeker. Hebben jullie een idee of het kan komen doordat ik nu Puregon heb gebruikt ipv Clomid?
nieke ik heb geen idee hoe dat komt ik heb ook wel eens maar 6 dagen na mijn ei gehad en helaas is daar geen verklaring voor ik zou als ik jou was morgen even het ziekenhuis bellen om te vragen hoe dit kan en of je je zorgen moet maken. ik heb vooraf nooit zin om op kamp te gaan maar als ik er eenmaal ben dan vind ik het wel prima.
Dag dames, Uk: ja dat vraagt men ook nu steeds aan mij: voel je al wat.. heb je al rugpijn. net of ze het je zo ontzettend gunnen Of als ik even zucht, om even op adem te komen: gelijk iedereen in de stress en nu? komt de baby.. haha daarom vertel ik ook niet aan iedereen van de fam dat ik al 2 weken met voorweeen loop. Net terug van me ouders, waar we nu elke avond eten. En begon ineens wat zenuachtig te worden, wist niet hoe ik moest zitten of ik wel moest zitten en ga je even naar het toilet en verteld je vriend op weg naar huis dat me moeder dacht dat het nog weleens kon gaan beginnen komende nacht, ze vond me zo onrustig. Net thuis gekomen dus, gelijk even nog een huis check gedaan of het echt wel opgeruimd en schoon is..haha.Alleen de vaat moet nog even uitgepakt worden, de laatste was zit in de machine.. het is opgeruimd en wel.. Heb wel steeds onrustig gevoel in me buik, net of ik voor een grote examen sta.. Tja ik hoop echt dat het nu wat gaat betekenen.. de papa word erg ongeduldig hihi Please laat het wat betekenen.... Please Dames ik ga zo slapen.. en hoop dat ik wanneer ik de volgende keer online kom toch leuk nieuws kan vertellen.. hou me hyves ook in de gaten. Oja.. voor het geval: hmm omdat ik medicijnen gebruik, moet ik sowieso een nachtje in het ziekenhuis blijven, wat ons nu verteld is he... om te zien hoe ik het zonder medicatie doe. Dus kan zijn dat ik niet gelijk hier ben.. Maar goed voor het zelfde loop ik morgen nog met onze uk in me buik en duurd het nog even.. Liefs en weltrusten
Spikkeltje geloof me als hih straks jullie prachtige wonder in je armen sluit ben je écht niet met ons bezig, dan ben je bezig om je kindje te bewonderen. En zo hoort het ook, wij wachten wel!! Nieke geen idee, echt geen verstand van (sorry). Hoe voel je je verder? Caitlin: oew dat is mijn favo winter geur (jumm) Uk ik schaam me rot, ik kom uit een appeldorp dus ik weet echt wel wanneer die geplukt kunnen worden.. maar goed wanneer ze geplukt worden maakt niet uit. Idee is fruitjes uit eigen tuin
@ Nieke; roze verlies? Ik zou morgen gelijk de gyn bellen meis, je hoeft niet in onzekerheid te zitten vind ik. Bellen en vragen wat het kan betekenen. Sterkte en liefs! @ lautje; veel plezier op kamp! @ Spikkeltje; jemig meid, het wordt nu wel heel erg spannend he... Ik hoop het zo voor je dat het snel gaat beginnen! Duim, duim, duim! Slaap lekker allemaal. Liefs, Caitlin
@Nienke; Vervelend dat je nu alweer rozige afscheiding hebt. Ik heb geen idee of dit van je medicijnen kan komen. Maar ik heb het bijna altijd dat ik van tevoren al wat roze, bruin of rood afveeg. Soms al een week voordat mijn NOD is! Waardoor het komt... geen idee. Misschien kun je je gyn inderdaad bellen en kunnen ze je opheldering geven. Die onzekerheid is niks!
@Lautje; Veel plezier op kamp! @Spikkeltje; Spannend, spannend, spannend!! @Bloom; Jeetje wat balen dat je moeder weer in het ziekenhuis is opgenomen. Heel, heel veel sterkte. Hopelijk knapt ze snel weer op!
Ha meiden, Dank voor jullie bemoedigingen, erg lief. We hebben nog niet veel meer nieuws... Het is allemaal nog steeds hetzelfde en eigenlijk ook nog hetzelfde zoals ze al die tijd thuis geweest is (sinds december). Dan denk je aan de ene kant, waarom houden ze haar dan in het ziekenhuis? Maar aan de andere kant wil ik eigenlijk helemaal niet dat ze naar huis komt voordat ze nu eens een keer echt opknapt! Voor de kenners/geïnteresseerden; haar infectielab is verhoogd, maar op de longfoto's is niets te zien. In rust een saturatie van 97%. (=héél netjes voor een copd gold IV), maar bij de minste inspanning daalt ie naar 88%. Ze gebruikt al weken prednison, al maanden een onderhoudsdosering antibiotica en bij elke opname een paar dagen lang deze laatste via het infuus. Ze doet heel rustig aan, maar niets lijkt te helpen... Sorry van alle moeilijke woorden, maar heb even geen puf om alles uitgebreid uit te leggen... Bij vragen, laat maar weten, reageer later weer uitgebreider. Ben nu net thuis van 't werk en ga eerst een poosje ontspannen een boek lezen. Even m'n hoofd leegmaken voor ik ga slapen... Kom morgen nog wel een keertje aanwaaien! Nieke; Vreemd, zou ook even bellen! Spikkeltje; Morgen uitgerekend!! Succes met puffen als het eenmaal begint!! De rest; Zwaai!
@ Bloom; ik begrijp je uitleg over je moeder, maar vind het inderdaad wel een vreemd verhaal. Hopelijk kunnen ze iets vinden waardoor ze echt gaat opknappen. Dit is inderdaad niks... @ Spikkeltje; vandaag is de dag, ben erg benieuwd wat jullie beeb gaat doen! @ hier; niet veel bijzonders, haha! Mijn auto wordt vandaag APK gekeurd en ik ben benieuwd of daar nog wat onverwachts uitkomt. Hoop het niet natuurlijk, maar we zullen zien. Liefs, Caitlin
tnx. tnx.. ja weet dat ik dan met de baby bezig ben en niet met jullie..Maar moet jullie toch een beetje op de hoogte houden Nou nog niks begonnen.. Wel hele nacht onrustig geweest sliep pas om 3 uur en vanmorgen 6 uur werd ik wakker met buikpijn en rugpijn, maar heb het nu nog steeds. De aanhoudende menstruatiepijn. Meestal was het de afgelopen weken, na een tijdje afgezakt en kwam het weer, maar nu houd het toch wel aan...We blijven hopen dat het door zet en dat ik woensdag niet op controle hoef te komen, maar gewoon ben bevallen. fijne dag allemaal.. jullie horen wel weer...
NOD Juni 2011 04/06 Nieke84 (22) 3e ronde IUI 07/06 Lautje (25) // LaikaBasko (20) 22/06 DeLi (22) Afspraken: 30/5 Spikkeltje: uitgerekende datum // Caitlin: partnerles yoga 01/6 Spikkeltje: controle 03/6 Caitlin: controle gyn ?/6 DeLi: Evaluatie afspraak gyn na laparoscopie 01/7 JuJu: Hoera! Vanaf nu naar het 1e keuze kdv 21/7 Bloom: CB Zwanger Spikkeltje (september '10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011) Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2) Poll Spikkeltje (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Bloom24, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu81, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje, Lautje) Zo, heb de lijst weer even opgeduikeld @ Uk; wil jij ook nog in het bevallen rijtje bijgeschreven worden?
Caitlin succes met de keurin van de auto.. gelukkig hoef jij niks te doen.. Me vader heeft vanmorgen onze auto weer weg gebracht voor schade reparatie, en hebben een leenauto meegekregen, zag hem net staan wat een bak.. pfff. Ik rij automaat, en als ik nog wil rijden, ja dan moet er toch iets bij huis staan. Kan niet een andere auto lenen... hoe is het met je was afgelopen..??
Wat een gedoe kun je hebben met je auto he spikkeltje? Vrijdag is de auto van mijn man gekeurd en daar kwam gelukkig niet veel bijzonders uit. Nu vandaag dus mijn auto. Ik verwacht geen grote problemen, maar ja, je weet het nooit! Ik heb nog geen nieuwe spijkerbroeken was gehad, maar zodra ik die weer heb was ik het op 60 graden en kijk ik of dat helpt. Had geen zin om de vorige was nog een keer te doen en als het eenmaal droog is ruik je de muffigheid ook niet meer, heel gek!
Ja idd, je kunt heel wat gedoe hebben met een auto.. En vooral als je op het punt staat om te bevallen is een auto bij huis wel erg fijn. Anders had het me niet uitgemaakt.. Me vriend heeft wel een werkbus, maar kwa belastingtoestand mag hij daar niet buiten werktijden om in rijden. Nou ja vorige week heeft ie dat wel gedaan, anders kwam hij niet in het ziekenhuis, want ik had de auto. Toen ik de miskraam kreeg van 1 van de 2, is hij ook in zijn werkbus thuis gekomen, en zijn we daarin ook naar het ziekenhuis gegaan,(wij wonen in een hofje en kunnen niet met auto bij huis komen, alleen over het gras, dus hij is gelijk met de bus toen het gras opgekomen). Voor de hoofdingang gezet. Wel zo dat de taxi's er langs kunnen nog. Hij werkt ook vaker bij het ziekenhuis dus er werd ook niks van gezet & na 20 minuten stonden we alweer buiten en de bus was net te hoog voor de parkeergarage. In de ambulance/spoed zou wel kunnen. Maar goed hij heeft wel zoiets op dat moment ga jij voor en moeten we met de werkbus dan doen we dat. Simpel. tja auto's je bent er erg afhankelijk van eigenlijks wel... hihi
Als je er aan gewend bent is het moeilijk om te missen, dat herken ik zeker! Ik werd net gebeld door de garage dat mijn auto gekeurd is en dat er niks aan gedaan hoeft te worden, super!!! Scheelt een heleboel geld Jippie!
Nog geen baby dus? Saaai Jeetje Bloom wat erg van je moeder. Ik kan me goed voorstellen dat je in dit geval het allemaaal minder rationeel kan benaderen dan bij een vreemde patient, dat gevoel ken ik heel goed. Je voelt je dan ineens zo machteloos en twijfelt bij alles ookal heb je zelf veel kennis... Hier alles super. Uk groeit als kool Vandaag weer gewogen en in een week tijd 345 gram aangekomen
Jemig Loki, jij hebt chocolade melk met slagroom in je borsten zitten denk ik Wat goed dat de kleine zo goed groeit! @ hier; ik zit heerlijk in de tuin van het warme weer te genieten, maar in de zon hou ik het niet lang vol. Ach, schaduw is ook lekker en mijn huid is zo wit, die kan ook niet gelijk de hele dag in de felle zon. Liefs, Caitlin
lekker he die zon.. Ben ook maar weer naar binnen gegaan. Wissel het wat af. zon, binnen, zon, binnen. morgen word het wat minder weer en vanaf woensdag weer mooi. Vanaf woensdag hebben we feest in het dorp. dit duurt tot/met zondag. Met vele activiteiten o.a , donderdag hele dag markt met hippisch concours etc. Vrijdagavond, vuurwerkshow. zaterdag wat zondag familie dag en niet vergeten kermis...van woensdag t/m zondag. Dus dorp staat weer op z'n kop erg gezellig allemaal.. eet smakelijke allemaal voor straks!
Mijn menstruatie is nu dus echt doorgebroken. Had eigenlijk ook geen hoop deze maand, maar vind het wel raar dat het nu al zo vroeg is. Ik ga morgen even langs op de poli van de gyn om te vragen of ik toch nog een echo krijg ondanks dat we naar een ander ziekenhuis gaan voor IVF/ICSI want ik wil wel weten of de nieuwe medicijnen geen cysten hebben veroorzaakt. Nu dus een paar maanden niks. Voelt echt raar. Van de ene kant wil ik weer graag ovutesten doen want dan heb ik voor mijn gevoel toch nog wat meer kans, maar van de andere kant ben je er dan nog steeds 'veel' mee bezig. Denk toch dat we het maar wel doen. Caitlin; Lekker genoten van het weer vandaag zo te horen, mooi zo. Fijn dat de auto weer goed is gekeurd. Spikkeltje; Helaas nog geen baby. Nog even wachten dus... Loki; Wat doet jullie meisje het goed zeg, super! Bloom; Je verhaal was helemaal duidelijk. Hopen dat ze snel weer wat opknapt. Sterkte meid!