Hee tnx voor de tip! Ik wil er graag een waar ik mee terug kan praten en de temp kan controleren en dat ECO spreekt me ook wel aan (minder straliung). Ik heb het boekje wel maar vind het zo onoverzichtelijk.. ben alweer vergeten wat er stond als ik 2 pagina's verder ben..
Wow je zal wel geschrokken zijn Eyore! Fijn dat alles goed gaat met de kleine en ook fijn dat je volgende week weer even mag kijken. Zo heb je een schone baarmoeder als ideaal nestkastje voor de baby dat is ook wel fijn natuurlijk. Hopelijk nemen de kwaaltjes nog verder af de komende tijd (wat gaat dat snel, alweer 10 weken zwanger!)
hallo meiden, Vandaag bij de Gyn geweest en testosteron was van 5.1 naar 4.1 gedaald Morgen wordt ik gebeld voor laatste bloed uitslag van de progesteron hoe die staat als deze te hoog staat wordt ik door verwezen naar een internist ( iets met de nieren ofzo) en als deze goed staat kan de Gyn weinig voor ons betekenen omdat mijn Cyclus prima is. Afgelopen maandag begonnen met Sonja Bakker dieet, - 1.4 kg op 3a4 dagen tijd eraf Ben ook al een heel stuk geminderd met roken, advies van de gyn was dat ik een stuk minder moest gaan roken, niet gelijk stoppen omdat ik nu bezig ben met afvallen. En ja als je ineens stopt met roken veranderd je stofwisseling en dan heeft het afvallen ook weinig nut meer. Dus we gaan gewoon lekker door waar we mee bezig zijn en hopen op een goede afloop.
@ Navlis; 3 kg nog maar aangekomen terwijl de baby goed groeit? Wat heeeerlijk zeg, hahaha! Dat wil ik ook wel @ Jonge gezinnen beurs; gelijk nadat bleek dat ik zwanger ben wilde ik naar de jonge gezinnen beurs, maar toch besloten dit niet te doen. Het is nog zo pril allemaal. Ik moet nog eventjes geduld hebben. @ JuJu; super buik weer, nog steeds alleen baby! En wat lekker om zo te kunnen shoppen en bezig te zijn met de babykamer. @ Moppie; wat vervelend van al dat vocht, de hoofdpijn en het wazig zien. Gelukkig is je bloeddruk mooi, maar wil de vk geen bloed laten testen op lever en nierfunctie en / of je urine sticken op eiwit verlies? Hoop dat je klachten snel minder worden! Mijn kwaaltjes zijn echt minimaal. Heb vandaag toevallig wat steekjes in mijn buik, en borsten zijn nog wat gevoelig (wel minder dan eerst) maar verder gaat het goed! @ Jolanda; ei gevonden en geklust, helemaal goed! Nu duimen. Fijn dat de bloeduitslag goed was en super goed dat je al 1.4kg bent afgevallen met Sonja B @ Nieke; spannend hoor meid! Ga je wachten tot zondag met testen, of waag je je er al wat eerder aan denk je? Ik duim! @ Hen; hoe was het bij de vk? @ Eyore; wat een schrik voor jullie zeg! Maar wat heerlijk dat kleine uk het zo goed doet. Hij krijgt een 'schoon' huisje, maar ik begrijp dat het vervelend is en dat je er zo van geschrokken bent! @ Hier; vandaag MvM op bezoek gehad en ik kneep m toch wel even toen ze die test ging doen. Zo stom, maar een vriendin had me al gewaarschuwd, zij had precies hetzelfde gevoel. Het zou gewoon zo stom staan als die test nu ineens negatief is, maar natuurlijk knalde die streep er binnen no time uit! Omdat ik 10 weken ga sparen kreeg ik een foto lijstje voor de eerste echo foto en ik heb als 'standaard' cadeautje een armbandje uitgezocht (een beetje a la Pink Ribbon, maar dan paars en met de druppel van hun logo eraan. Erg leuk! Het maakt alles ook wel 'echt' zeg maar. Vandaag 6 weken zwanger, jippie! Verder hebben mijn vriend en ik besloten om te gaan trouwen! Ik wil dezelfde achternaam als mijn vriend en de beeb en mijn vriend wil op alle fronten net zoveel rechten (en plichten) hebben ten aanzien van de beeb. Vrijdag 11-02-2011 wordt de dag en dan ben ik 20 weken zwanger. De rede dat wij deze datum hebben gekozen is een beetje symbolisch: 11-2-'11 ziet er natuurlijk al leuk uit. Verder staan er 2 x een 11 en 1 x een 2 in. En de 11 bestaat uit 2 x de 1. Bij een huwelijk wordt je van 2 een beetje 1 (ik en jij wordt wij) We vieren het heel klein, alleen voor zijn moeder, broer + vriendin, mijn ouders, zus + man en 2 kindjes. 's middags het officiele gedeelte in het gemeentehuis en 's avonds een hapje eten in ons favo restaurant. Dan van zaterdag op zondag lekker een nachtje weg samen! Over 14 weken is het zover en donderdag 18 November gaan we in ondertrouw. Leuk! Mijn duimen draaien voor iedereen die op het wachtbankje zit!!! Liefs, Caitlin
Gefeliciteerd Caitlin! En wat fijn dat je je goed voelt. Jolanda jij ook goed bezig met je gewicht en roken. Top! Hier net de intake van de kraamzorg gehad. Weer leuke tas met hebbedingetjes gescoord (haha erg he). Was een erg aardige vrouw. Ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal. Verder druk bezig met de gordijnen (en bijpassende lamp) voor op de babykamer. Gisteren te horen gekregen dat de commode toch niet komt dit weekend (zucht) en het allemaal nog wat langer gaat duren. Begin nu toch wat mijn geduld te verliezen allemaal. Op een of andere manier is bij ons alles altijd last minute of half af. Daar heb ik nu echt geen zin in. Wil gewoon die stomme plinten tegen de muur zodat ik de muurschildering kan maken en we een kast kunnen halen zodat ik de kleertjes enzo kan gaan wassen en indelen. De hele bovenverdieping staat nu vol met dozen, het is een grote rotzooi en ik zie het helemaal niet zitten om daar nu nog een paar weken tegenaan te moeten kijken. *baalmoment* Grr. Pff. Grom. Argh.
Hoi dames!!! Heb al een hele tijd niet meer gekeken op zp. Dacht laat ik eens kijken hoe het is met de dames! Zag dat er weer een paar zwangere bij zijn gekomen. Voor diegene de felicitaties!!! Voor de meiden die nog steeds bezig zijn, succes, ik duim voor jullie allemaal. Hier gaat het allemaal redelijk. Ben nu 2½ week met verlof. Verloopt allemaal niet zoals ik had gepland. Had veel dingen willen doen, die ik niet kon doen doordat ik nog werkte. Ben gelukkig op tijd gestopt met werken. vorige week dinsdag moest ik naar het ziekenhuis, had al 4 dagen last van krampen en harde buiken. Daarbij verloor ik heel veel vocht. VK had gekeken en vond dat ik verdacht weinig vruchtwater had en een test bij hun teste positief voor het lekken van vruchtwater. In het ziekenhuis gelijk aan de CTG gelegd om te kijken hoe het zat met de baby en wat de baarmoeder allemaal deed. Daarbij ook gelijk een volledig inwendig onderzoek en echo om te kijken hoe het zat met het vruchtwater. Met de baby was gelukkig alles goed, ons mannetje lag mooi op schema kwa groei, was volledig ingedaald (hoofdje was al niet meer te zien op de echo) en hij was lekker actief bezig. Verder bleek wel dat ik heel weinig vruchtwater heb in de baarmoeder, maar ze konden geen lek vinden en mn vliezen waren ook nog intact. Ik mocht dus weer naar huis en moest rustig aan doen. Doe nu dus barweinig in huis. Heb 3 dagen gedaan over het schoonmaken van de douche, steeds een klein stukje kan ik maar doen. Bij de meeste inspanningen heb ik al last van harde buiken. Ik woon 3 hoog zonder lift, dus ga alleen de deur uit als dit moet, aangezien ik de trap bijna niet meer opkom. Iedereen verwacht de baby eerder dan de uitgerekende datum. Ikzelf denk ook dat ik 5 dec. niet ga halen, maar we zullen zien. Alles is klaar voor de baby, dus wat dat betreft mag hij komen, al zou ik blij zijn als dit pas na de 37 weken is. Hier nog even een buikfoto van 34 weken. Bekijk bijlage 105850
Mooie ronde buik Mac! Vraagje: als er geen lek zit, hoe kan je toch vruchtwater verliezen? En sta je nu onder extra controle? Hopen dat je mannetje nog even lekker blijft zitten, fijn dat het goed met hem gaat. Hopelijk kom je nog af en toe eens langs om te vertellen hoe het met je gaat
mac wat een super buik. Wat moet dat schrikken zijn geweest. ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie rond de sint een zoon hebben. Heerlijk hoor. Caitlin trouwen is zo leuk ga ervan genieten. de datum vind ik erg mooi bedacht. zo goed hebben wij er toen niet naar gekeken. Ik ben hier aan het wachten op rood maar helaas nog niet veel te zien. ik blijf gewoon hopen. verder komt er dit weekend meer maar via mijn telefoon gaat het niet zo super
@juju; de test bij de vk gaf positief aan, maar in het ziekenhuis hebben ze het uitgebreid onderzocht. Dus die test bij de vk klopte niet. Er wordt nu bij elke controle gekeken met een echo bij de vk, maar verder wordt er nog niet veel mee gedaan.
@ Mac; leuk dat je weer eens komt buurten. Mooie grote ronde buik zeg! En gelukkig bleek je geen gebroken vliezen te hebben. Ik weet dat die testen bij de verloskundige thuis echt slecht zijn, want een collega van mij die niet eens zwanger is had er een keer overheen geplast en toen gaf dat ding zelfs positief aan (terwijl het moet testen op vruchtwater!) Echt vreemd dat die dingen nog gebruikt worden, maar fijn voor jou dat het loos alarm bleek te zijn. Hopelijk blijft de baby nog een paar weekjes zitten. @ Lautje; dank je wel! Ja, ik ben best wel van de data @ JuJu; ja, eigelijk wel heerlijk dat ik me zo goed voel, maar toch blijft het voor wat onzekerheid zorgen. Nog 2,5 weken en dan gaan we ons beebje zien! @ Huizenjacht; schiet niet op en daar baal ik van :x zo! Liefs, Caitlin
Navlis; Fijn dat je maar zo weinig aangekomen bent, hoeft dat er na de bevalling ook niet meer af. En als de baby het goed doet, dan is het toch goed. JuJu; Ik ben erg benieuwd naar jullie babykamer straks, je bent zo creatief met het maken van dingen. Zal zeker wel heel mooi worden. Als het zo ver is verwacht ik wel foto's Jolanda; Goed dat je bent begonnen met afvallen en meteen al zo veel in zo'n korte tijd. Heel goed! En minder roken, super! Ga zo door! Caitlin; Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. En helemaal geweldig dat je gaat trouwen! Proficiat! En wat een mooie datum, daar hebben jullie goed over nagedacht. Ik ga niet testen voor zondag (als het dan nog nodig is, ben bang van niet). Eyore; Dat is inderdaad flink schrikken. Gelukkig is alles goed met jullie kleintje. Fijn dat je zo snel alweer terug mag voor een echo. Macmazsy; Wat een mooie ronde buik heb jij zeg! Hier; Ik voel en merk niks. Vandaag de hele dag geen roze verlies meer gehad tot nu. Nu toch weer een beetje. Ben bang dat ik dus weer ongi ga worden. En ik heb weer wat meer puistjes, heb ik vaak ook als ik ongesteld wordt. Ben zo bang om weer ongesteld te worden, dat zal zo'n tegenvaller zijn. Het liefste zou ik nu al willen testen, maar denk dat het dan alleen maar een grotere domper gaat worden. Ik ga gewoon afwachten tot zondag. Ik was heel positief deze maand maar nu niet meer, helaas.
Wat rot Nienke In jou geval deed ik een test (oke in welk geval niet, zegt de standaard 10-dpo tester ) dan weet je tenminste of je gevoel gelijk geeft. Ik haat onzekerheid... Wauw mac rond en gezond dus Nog een maandje, ben benieuwd!! Hier sinds vandaag ook weer aan de blauwe urine potten . De vrouw van Mvm vond het super knap dat ik weer mee deed . Schoonmoeder was helemaal in de wolken vanavond. Die kwam binnen toen mevr van mvm er was dus werd eindelijk gefeliciteerd (ze heeft nog steeds haar mond moeten houden voor de buitenwereld). Daarna kreeg ze de echo foto's te zien, het filmpje van de echo en de net binnen gekomen buikbanden. Daarna heb ik ook nog even het hartje laten luisteren en toen kon haar dag echt niet meer stuk, hahahaha Heb trouwens meteen maar even een buikfoto gemaakt nu in mn buikband voor de show omhad: Het wordt al iets he?
Buikbanden - Buikbanden met print :: Shining Star Dit is de buikband trouwens. Vond hem zo mooi en gaf meteen een speciaal gevoel. De stralende gouden ster is onze beeb in wording en de 2 kleinere zilveren zijn de beschermengeltjes die we graag hadden leren kennen maar niet de kans voor kregen.... Heb nog 2 andere banden, die show ik het weekend wel even
Prachtig Loki! Enne ik zie zéker al wat groeien hoor! Jullie stoere doorzettertje! Nieke heb je al wat meer duidelijkheid?
Helemaal geweldig Loki. En je kunt het inderdaad al een beetje zien. Ook mooi die buikband, zeker met dit idee erachter. Nee ik heb nog geen zekerheid, heb geen test gedaan. Durf dit echt niet. Als het dan negatief is is de teleurstelling wel super groot. Dan over een paar dagen maar ongi worden, dat is minder erg voor mijn gevoel als een negatieve test. Dus ik wacht netjes af tot zondag!