gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jaa ik zag het al op hyves; daar is 'tie dan! Mooie naam, hopelijk is alles goed gegaan!

De meiden blijven flink achter haha! En jaaa, ik had éindelijk een pol goed, daar moet op gedronken worden ;).

Denk dat ik er eindelijk uit ben; Ik ga voor een Bondolino Light (Paars). Heb weer de halve nacht lopen surven (niet omdat mummel niet wilde slapen maar omdat ik eindelijk een knoop door wilde hakken welke ik nou wilde haha) en denk dat deze het beste bij ons gaat passen. Vanmiddag even bestellen!

2. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Haha ja komt steeds dichterbij :D

Voor mij ook trouwens :$ hmmm ach ja komt allemaal wel goed hoop ik hihi..

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wil iemand mij de hyves van spikkeltje ff pb'en? Heb haar er nog niet bij staan en ben erg benieuwd naar de naam.

Vandaag dus weer een echo gehad. De verpleegkundige wist niet precies waarom ik kwam, dacht voor IUI (heel fijn dus). Dus uitgelegd dat het op eigen verzoek was om te kijken of ik geen cyste heb ontwikkeld. Op de echo was duidelijk weer een cyste te zien en weer flink groot. Dus ondanks de medicatiewissel toch opnieuw een cyste. Gelukkig wederom geen last van en het geluk is dat we nu toch een aantal maanden rust hebben. Dan zal de cyste vanzelf weer verdwijnen. Maar toch balen. Het doel om over te stappen van Clomid naar Puregon was dat het slijmvlies hopelijk dikker zou worden (en dan was gelukkig zo) en dat er minder kans op cystes zou zijn (dat helpt bij mij dus niet).
    De verwijsbrief had de gyn nog niet geschreven dus de verpleegkundige zou haar nog even aan de jas trekken. Daar baal ik echt van, we wachten al twee weken, voor haar is dat niet lang maar voor ons is iedere week er één.
    Gisteren vertelde een oud collega/vriendin dat ze 11 weken zwanger is. Na het stoppen met de pil niet meer ongi geworden en meteen zwanger. Ik haar feliciteren en moest toen natuurlijk huilen. Gisteren dus een k*t dag gehad en zit er eigenlijk nog een beetje in. Ga binnenkort een afspraak maken om eens met 'iemand' te praten, misschien dat die mij een beetje kan helpen om er mee om te gaan.

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lieve Nieke;
    gewoon weer kippevel als ik je verhaal lees, waarom nou??!! Als ik me dat al afvraag en boos wordt, hoe moet jij je dan voelen denk ik dan...??
    Pff meid, helemaal geen leuke berichten en vooral ook die mensen die dan niet ff met je meedenken... Grrr! Had de gyn gewoon meteen een verwijsbrief voor je geschreven, had je alweer 2 weken minder lang hoeven wachten... :x:x:x

En dan alweer iemand die van de lucht zwanger lijkt te worden, ik geloof dat ik haar niet eens had kunnen feliciteren, maar was gewoon huilend weggerend!

Dikke knuffel meid en ik hoop dat de gedachte dat ook jij ooit een prachtige baby in je armen zult hebben, je op de been houdt!!

(je krijgt zo een pb van mij van de hyves van Spikkeltje)

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Nienke; ah wat vervelend voor je!
    Ook zo raar dat ze dan niet weten waarvoor je komt.
    Kan me voorstellen dat je met iemand wilt gaan praten.
    Zou het zeker doen. Kan geen kwaad!
    Ik snap dat je baalt.
    Kop op meid. Ook voor jullie gaat het goed komen!

Is er al meer nieuws van Spikkeltje? Ben zo benieuwd. Misschien kan iemand een Pb sturen?

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve Nieke

Wat een k** :x dag voor jou gister *knuffel*.

Ik vind het wel heel erg goed van je dat je naar de gyn bent gegaan en een echo hebt gevraagd (en gekregen)!
    Soms heb je echt het idee dat je alles in eigen hand moet nemen en regelen (dat heeft Loki ook al eens aangekaart volgens mij). Maar je ziet het, het is wel goed dat je dit nu hebt gedaan, want je weet nu dat je weer een cyste hebt ontwikkeld...

Ik vind het zo ontzettend naar voor je meis :( en dan heeft de gyn ook nog steeds geen verwijsbrief geschreven. Vooral achteraan zitten hoor, je moet al lang genoeg wachten op alles!

Wat knap van je dat je je collega nog hebt kunnen feliciteren, ik weet niet of ik dat had gekunt. En ik vind het ook heel goed van je dat je met 'iemand' wil gaan praten. Soms kun je het even niet meer alleen en dat is helemaal niet erg. Ik hoop dat het je gaat helpen om alles een plekje te geven.

Nogmaals een dikke knuffel!

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Meiden;
    heb een aantal gekke dagen achter de rug met geen moment voor mezelf... Dus ook niet echt de tijd om hier uitgebreid te posten!
    Vind ik jammer, want heb zoveel in mijn hoofd zitten wat eruit moet, omdat ik het anders teveel ga opkroppen... Daarom nu maar even een momentje gepakt, want wordt momenteel even gek van mezelf...

Vandaag moest ik echt even aan de schoonmaak. Er was al minstens twee weken niets gedaan en het moest echt even gebeuren... (witte sokken die zwart zagen van het vuil op de plavuizen, dat soort werk) Aangezien er ook geen pak melk of een boterham in huis was te vinden, was er aan de boodschappen ook niet te ontkomen. (wel een hele leuke fotoshoot van uk laten maken bij de c1000)
    Daarbij nog even twee onverwachte bezoeken (wil je koffie, heb tijd zat! ;)) en een man die alles pas op het laatste moment regelt. Of liever gezegd, zijn vrouw het laat regelen. Hij is nu op kamp en moest om 17u weg. Belt ie om 16u op, hij was onderweg naar huis, of ik nog even wat voor hem wilde halen in het dorp even verderop! :$. Gelukkig was mn schoonmoeder er net even, dus uk bij haar achtergelaten en even gauw heen en weer gegaan. Dit alles bij het verhaal wat ik hier afgelopen week plaatste over het feit dat hij bijna niets uitvoert, maakt mijn dag wel goed!
    ...NOT! :(

Nu ligt er nog een enorme berg strijk op me te wachten en moeten er nog 3 tassen ingepakt worden. We gaan morgenmiddag met de hele familie van mijn man (35 man), 3 dagen weg. Heel leuk allemaal, maar jullie raden het al, manlief gaat eerst gezellig op kamp! Hij schuift als het even meezit, vrijdagochtend pas aan.
    Ik moet dus alles alleen inpakken, met uk anderhalf uur de auto in, om daar met ZIJN familie gezellig te gaan zitten doen... Daarbij laten ze uk geen moment met rust, want ooh wat is het een lief jochie! Kom jij maar es lekker bij opa, oma, oom, tante enz enz zitten...
    En ik durf daar weer niets van te zeggen, want dan ben ik weer de boeman... (oh nee, vrouw)
    Ze vinden namelijk al dat ik m'n man teveel opdrachten geef over wat ie voor me moet doen... Hoorde ik pas weer via via... Lekker dan! Heb al het idee dat ik altijd zoveel alleen en voor hem moet doen, krijg je dat ook nog eens op je bord! En dan denk ik natuurlijk weer... misschien zie ik het dan allemaal wel verkeerd, ik laat het wel op zn beloop en vraag maar niets...

*Goed, einde klaagzang, sorry! Maar het moest er even uit...*

Ik ga me nu verbergen achter mijn berg strijk! Avondeten sla ik misschien maar een keer over... (scheelt wel, door de stress en drukte heb ik bijna geen honger, goed voor de kilootjes)

Maar ik vertrek niet voordat ik nog een mooie foto van ukkie heb gespamd:

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/36382-albums5863-picture37938.jpg

Leuk hè! Weet alleen niet zo goed hoe ik alle loshangende dingen vast moet maken. Volgens mij is er wel een systeem voor, Juju, heb jij dat al ontdekt??

O, ukkie wordt wakker, ga hem eerst zijn hapje geven en daarna maar strijken! Yess, weer een excuus om dat vervelende werkje uit te stellen! ;)

Misschien waai ik vanavond nog wel even aan (ben namelijk ook erg benieuwd naar het verhaal van Spikkeltje!).
    Als ik jullie niet meer spreek, ik ben zondag pas weer terug!
    Liefs

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom;
    Als eerste, wat een schattige foto van jullie uk! Helemaal geweldig!
    En klaag maar lekker. Kan me voorstellen dat je het soms even van je af moet praten/schrijven. Volgens mij zijn (bijna) alle mannen hetzelfde. Hier is het ook wel een beetje zo dat ik heel veel doe qua huishouding als ik vrij ben en als hij een dagje vrij is gebruikt hij die voor zichzelf. Blijkbaar is dat voor mannen heel logisch. En als ik dan vraag of hij iets wil doen zegt hij altijd heel mooi: maar ik doe al andere dingen ;) Dan doelt hij op het gras maaien (3x heen en weer en dat was het), wat zijn vader ook vaker voor ons doet. Het blijft moeilijk en soms kun je er gewoon beter mee omgaan en soms dus niet.
    Maar het komt goed meid! Maar blijf eerlijk, ook tegen je man want hij moet ook zijn steentje bijdragen in jullie gezin.
    Hopelijk worden dit wel een paar leuke dagen voor jullie en kan de familie begrip voor de rust van jullie uk opbrengen. Ik wens jullie toch veel plezier.

Ik vind het natuurlijk super leuk voor mijn collega dat ze nu zwanger is, maar het komt heel hard aan omdat ze zo snel al zwanger is. Ik was er al vanuit gegaan dat ze eerder zou zijn dan wij (wie niet). En ik gun het haar natuurlijk heel erg vandaar toch die felicitatie, maar toen begonnen de tranen dus te branden en moesten ze er echt uit. Ik vond het zo sneu voor haar, want het is toch haar moment. Maar ze snapte het heel goed van mij kant. Ik vond het ook super lief dat ze het mij echt per se persoonlijk wilde vertellen.
    Het klinkt nu allemaal heel makkelijk maar dat is het op dit moment echt niet. Ik heb me de afgelopen 1 jaar en 8 maanden nog niet zo naar gevoeld als nu de laatste 2 weken. Dus sinds we weten dat het IVF/ICSI gaat worden. Ik heb heel weinig momenten dat ik er niet aan denk! En als ik er aan denk moet ik ook bijna altijd huilen, gelukkig kan ik het op het werk wel onderdrukken want dat zou helemaal niet prettig zijn. Ga denk ik binnenkort wel mijn collega's mailen zodat zij ook op de hoogte zijn. Wil het niet persoonlijk vertellen vind ik nu echt te moeilijk, zit ik daar de hele tijd te huilen. Als ze er dan naar vragen zal het toch wel komen maar dan hoef ik niet zo'n lang verhaal te doen. Wat vinden jullie hiervan?

En nu hou ik er over op en wil ik weer over leuke dingen praten. Morgen gaan we naar een vriendin die heeft afgelopen zaterdag een zoon gekregen. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet. Dan zetten we meteen het geboortebord dat we gemaakt hebben in de tuin. Denk dat ze wel verrast zullen zijn. (Gaat het alweer over baby's, maar dit vind ik erg leuk. Nu wel, toen ze vertelde dat ze zwanger was niet).
    Verder heb ik helaas weinig leuks te melden, hopelijk jullie meer meiden....

Spikkeltje ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Hoe doet jullie mannetje het?

9. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden even een kort stukje voor mijn vakantie. Na 3 dagen kamp was ik gister zo dood dat ik niets meer heb gepost nu toch kort even iets.

Spikkeltje gefeliciteerd met je zoon. Ik ben erg nieuwsgierig naar de naam. geniet van je zoon en man

Nieke ik herken mij zo in je verhaal ik denk aan je en wens je heel veel sterkte in deze kut tijd want dat is het helaas regelmatig in de mmm.

Hier eergister wat bloed verlies 5 dagen na mijn ei. Het was ook snel weer weg zal dus dit weekend wel aan een nieuwe ronde beginnen en dat is niet top want dan moet ik nog een ronde wachten met prikken moet tussen dag 1 en 5 een echo laten maken en dat kan dan niet omdat ik op vakantie ben. ik hoop dat het nog 1 week op zich laat wachten want dan kunnen wij beginnen.

tot over 11 dagen.

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    Je bent een topper!! Echt waar, voor zo'n situatie Als waar jij in zit heb je doorzettingsvermogen nodig en dat laat jij zien!

Lautje;
    Ik hoop op een innestellingsbloeding en anders gewoon een ongi die na je vakantie pas doorbreekt!! Als ik me niet vergis zat je in Afrika toen je vorige jaar positief testte, dan nu hopelijk waar je nu heengaat! En anders meteen na je vakantie beginnen met een echo. Dus mijn duimen draaien voor die twee dingen en ik hoop heel hard dat er in ieder geval dit weekend geen ongi doorbreekt!

Hier;
    Manlief sms'te gisteravond zomaar uit het niets dat het hem speet en dat we als we weer thuis zijn zondag een goed gesprek moeten hebben... Heb namelijk de afgelopen dagen best een gesprek willen voeren met hem, maar hij was of weg, of moe, of hing voor de tv en dat heb ik hem gisteren gezegd dat hij besefte gisterenavond dus dat het zo niet hoort... Dus ben benieuwd!
    Ga nu uk uit z'n slaapje halen :(, want we moeten weg... Een ritje van anderhalf uur met z'n tweetjes... Gelukkig hebben we een auto met airco, wat een verademing is dat! :)
    Fijn lang weekend allemaal!

11. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Bloom; wat vervelend van je man. Gelukkig heeft hij nu wel ingezien dat jullie eens een goed gesprek moeten voeren na het lange weekend weg, dat is positief.
    Ik kan niet met je meepraten over mannen die niks / weinig (uit zichzelf) in het huishouden doen, want mijn mannetje doet eerlijk gezegd wel heel veel, maar ik weet wel dat de meeste mannen zo zijn zoals jij jouw man beschrijft. Dat maakt het alleen nog niet goed en ik begrijp je frustratie! Hopelijk heb je wel een gezellig lang weekend met je man en kleine mannetje :)

@ Nieke; meid, ik bewonder je kracht en doorzettingsvermogen en ik hoop zo dat jullie snel kunnen beginnen met IVF met een prachtig beebje als resultaat!

@ lautje; nu al wat rood? Dat is wel gek. Hopelijk een innestelingsbloeding, daar duim ik heel hard voor! En geen ongi op je vakantie, want dan kun je niet met de echo's beginnen deze ronde. Heel veel vakantie plezier meis!

@ Jolanda; nou, jullie mannetje moet nog wel een week of 16 blijven zitten toch?

@ hier; vandaag heerlijk naar het meertje hier om de hoek geweest met man lief en dat was erg lekker! Voor het eerst in het 'openbaar' in mijn bikini met zwangere buik. Ik dacht dat mensen wel zouden staren en ik erg op zou vallen, maar ik heb gewoon nog 4 andere dikke buiken gespot! Opzich ook niet zo heel gek, we wonen in een super kinderrijke en vrij 'jonge' buurt, maar toch had ik dit niet echt verwacht. Voelde me gelukkig niet ongemakkelijk ;)
    Zometeen gezellig naar de film. Fijn avond meiden!

Liefs,
    Caitlin

12. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ caitlin ja :p hij moet nog maar even blijven zitten hoor :d maar dat gaat helemaal goed komen..Alleen vind het wel snel gaan eerlijk gezegt hihi
    Lijkt de dag van gister die posi-test.

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Update komt er aan.. 1 moment, moet nu heel wat schrijven;)

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

#3414 spikkeltje, 2 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2011
    Zoals ik al vertelde had ik maandag de hele dag last van aanhoudende menstratie gevoel.
    Nog bij me ouders gegeten en hebben zelfs nog boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam had ik nog bijna 3 uur lang gebeld met familie uit Amerika.
    Net als anders gewoon op bed gegaan.
    Werd af en toe ligt wakker met pijntje, maar gaf geen aandacht er aan.
    Om half 3 was ik klaar wakker en kon het niet houden. Ik zat in twijfel wel of niet bellen met ziekenhuis
    eerst nog geprobeer te klokken, maar heb de foon weg gegooid. kon me er niet op concentreren.
    Kwart over 3 onder de douche gegaan, echt tegen de muur geleunt, heb 20 minuten zo gestaan, zakte niet af.
    Nog naar beneden geweest, om de papieren van ziekenhuis te pakken. Toen ik weer naar boven wou heb ik nog tegen de trap geleund het deed echt zeer, kon er alleen geen tijd op krijgen, om hoeveel minuten komt het, hoelang houd het aan.
    Uiteindelijk om kwart over 4 gebeld, mocht gelijk komen. Dus hop aankleden, en naar het ziekenhuis, even voor 5 waren we daar, gelijk aan de ctg. Ik merkte dat ik geen harde buiken had. maar dat de pijn vanuit me onderbuik zo in me heupen/benen ging.
    Half 6 werd er gecheckt hoeveel cm ontsluiting ik had. DIt was 5 cm. Dus toen werd de verloskamer klaar gemaakt. Mocht nog even douchen.Dus daarna aan de ctg. Apparaat kon me weeen niet registeren, ze vroegen waar de pijn vandaan kwam. Dus ik vertelde dus vanuit de onderbuik naar de benen: beenweeen..slik
    Om half 8 werd er weer gekeken naar de ontsluiting: 8cm!! Hele tijd bleef iemand bij ons. Ik kon moeilijk de weeen opvangen. niet eigenlijks. Heb de stageloper fijn geknepen en me vriend.
    Heb tijdens zitten naast bed, de lakens er af getrokken... echt pijnlijk (sorry voor de dames die nog moeten)
    De vliezen werden gebroken door de verloskundige, voelt echt vies. En kreeg nog iets in het infus om de weeen sneller achter elkaar te laten komen, want er kwamen wat grotere pauze tussendoor.
    Vrchtwater was helder.
    Om kwart voor 10 kreeg ik pers drang, maar moest eigenlijks wachten, de verlos ging toch maar checken en het scheelde maar een kleine randje. Dus mocht mee persen bij elke wee. Voelt toch wel wat fijner, mee persen tijdens de wee, ook pijnlijk maar beter.
    Ze zeiden dat het wel lang kan duren voordat de baby er is.
    Nou om 10.25 was onze kleine man er. en weegt 3440 gram. Voelt echt appart dat het uit je buik komt. Alles gedaan zonder verdoving, maar helaas wel uitgescheurd.
    Dit zou onder narcose geheeld worden, maar uiteindelijk door drukte op de OK met spoedgevallen op de verloskamer geheeld onder ruggeprik.
    Onze boy had een schommelde bloedsuiker, (komt door de medicatie die ik slik voor bloeddruk) en verbleven daarom 2 nachten in het ziekenhuis.
    Hij krijgt borstvoeding en dat gaat goed, soms is hij er ongeduldig en word hij boos en dan krijgt hij het niet voor elkaar. Maar het gaat goed.
    Nu ligt hij tevreden bij papa. En gaan we zo lekker op bed met z'n drieetjes.

Ik slik nu antibiotica ivm hechtingen, laxeerrotzooi om me darmen op gang te krijgen en nog steeds hoge bloeddruk medicatie. Over anderhalve week ga ik via de HA beginnen met te kijken of ik kan afbouwen.

ZO eerst even een stukkie.

Liefs een super trotse mama

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkeltje dat klinkt als een heftige bevalling maar je hebt het maar mooi gedaan meid! Wat fijn dat het goed gaat met jullie kanjer (goede naam ook! :D) en dat je kunt genieten.
    Hele dikke knuffel, ik weet hoe vermoeiend de eerste weken zijn, denk aan jezelf!

@de rest: sorry even geen puf om te reageren :)

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve Spikkeltje

Wat een verhaal meid en wat heb je het goed gedaan!!! :)

Ik vind de vordering van je ontsluiting wel vlot voor een eerste, dat is fijn denk ik?! Alleen beenweeen, pffff. Been- en rugweeen zijn het ergst zeggen ze, omdat je die niet weg kunt zuchten / puffen. Ze komen ook niet zo heel vaak voor, dus het is wel balen dat jij ze nu net moest hebben. Maar ik vind echt dat je het heel knap en snel hebt gedaan en een mooi gewicht ook van jullie mannetje.
    Super dat de borstvoeding goed gaat en dat jullie nu lekker thuis van elkaar aan het genieten zijn. Laat je maar lekker verwennen door iedereen, dat heb je wel verdiend. :D
    Hopelijk geneest je onderkantje snel en goed en heb je er niet teveel last van. Goed op een harde stoel zitten met je hele gewicht erop raad ik altijd aan. Het voelt *&^%^%$ op het moment dat je gaat zitten, maar als je eenmaal zit is het vaak beter te doen en het bevorderd de bloedsomloop naar de wond, waardoor die sneller geneest. Ach, dit zul je vast al wel hebben gehoord in het ziekenhuis of van de kraamzorg, maar ik dacht, geef het toch even als tip mee :)
    Meid, GENIET!!!

Liefs,
    Caitlin

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Straks weer naar de gyn, vandaag gaat mijn moeder mee.
    Ik ben benieuwd hoeveel beebje is gegroeid en hoe ze het doet. Voel haar de laatste dagen echt minder en ik maak ze daar best zorgen over, ook al weet ik dat ze minder ruimte heeft. Ik voel haar wel af en toe en anders luister ik naar haar hartje, maar ik ben sinds 34 weken steeds banger aan het worden. Dan krijg ik het nare gevoel dat ze het op het laatst het niet red ofzo :( Heb wat dat betreft net even teveel narigheid gezien op mijn werk denk ik...
    Ga dit wel aangeven bij de gyn en ik slaap ook slecht. Om de 3 uur wakker om te plassen en het is warm! En dan natuurlijk mijn rugpijn, alhoewel dat de afgelopen dagen weer wat beter gaat gelukkig :)
    Nou, ik kom straks vertellen hoe het is gegaan en sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs,
    Caitlin

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Succes Caitlin!

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Klinkt pijnlijk spikkeltje maar van de andere kant wel weer lekker snel! Nu genieten van jullie mannetje, heerlijk!

Kan me voorstellen Caitlin dat je het enorm spannend vind zo de laatste weken. Veel weten is soms fijn maar soms ook helemaal niet dat kan ik me goed voorstellen! Misschien is de kleine iets anders gaan liggen met de benen? S.venna ging over in kleermakerszit de laatste weken en daardoor voelde ik ook veel minder.

Een hele fijne vakantie Lautje, geniet er van en ik duim uiteraard ook voor goed nieuws!

Wauw Nienke dat je die felicitatie zo gemeend op kon brengen, pff... Enorm knap, echt! Jou tijd komt ook, dat moet gewoon!!

Verder heb ik bijgelezen de afgelopen dagen maar even weinig tijd om te reageren en nu ben ik het kwijt :(

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier trouwens ook nog nieuws; Woensdag zijn ze komen praten voor mijn contract wat over 2 maanden afloopt. Ik had mezelf op het ergste voorbereid omdat ik goed weet dat mijn functie niet bestaat in minder uren en een functie naar beneden enkel variabele contracten heeft (minimaal 13 en maximaal 38 uur pw en hun beslissen dan hoeveel je moet komen dus dat is niets voor ons) maar er was overleg geweest met de grote baas en ze hebben een speciaal aanbod gedaan; mijn functie behouden met 28 ipv 38 uur en ik mag zelf de dagen bepalen :$. Ze zouden het zonde vinden als ik zou stoppen of in functie omlaag zou gaan, djeez een groter compliment kun je niet krijgen volgensmij, en dat nadat ik al sinds begin december thuis zit :). 28 uur is iets meer dan we zelf gepland hadden (3 dagen, 25 uur ong) maar ook dit lossen we wel op door om de week een zaterdag te draaien en dan is vriendlief toch thuis. Doordeweeks wordt ze dan 2 hele dagen weggebracht (1 dag kdv (do) en 1 dag mijn ouders (di)) en nog een halve dag bij schoonouders (wo) (ik werk die dag een middag/koopavond dus savonds is ze gewoon bij pappa). Denk dat het zo slecht nog niet is, ik ben er iig super blij mee!

Deel Deze Pagina