Eyore; dat was schrikken!! Gelukkig met jullie uk alles wel goed! Caitlin; gefeliciteerd!! Mooie datum hebben jullie idd uitgekozen, had ik zelf nooit opgekomen! Nieke; kan me goed voorstellen dat je niet meer durft te testen. Ik blijf duimen dat je er zondag toch nog een test tegenaan kunt gooien! Mac; leuk dat je weer eens langs komt! Wel vervelend om te horen dat het niet allemaal van een leien dakje gaat... Hopen dat jullie mannetje toch nog even blijft zitten, zodat hij een goede start kan maken! Navlis; wat een narigheden bij Silvan toen zeg! Kan me daarom wel voorstellen waarom je nu alles zo vroeg klaar wilt hebben! Loki; mooie buikbanden! En de gedachte erachter ook! Enne, ik zie al een mooi buikje! Juju; succes met de 'stress' rondom de babykamer! Komt vast goed hoor! Lautje; balen dat er nog geen vooruitgang in zit... hoop dat je snel weer verder kunt! Mvm; succes met de blauwe potten! Ben heel blij dat ik ervan af ben, maar zou het toch een volgende keer zo weer doen! Hier; gisteren bij de verloskundige was alles goed. Loop iets voor op schema, maar deed dat eigenlijk al die tijd al. Uk ligt mooi met het koppie naar beneden en hartje klopte weer mooi! Er is bij mij trouwens geen bloed geprikt. Heb ergens begrepen dat dit standaard is rond de 30 weken? Vanaf nu om de 3 weken controle en nog 4 weekjes en dan gaat m'n verlof in!
@ Hen; wat een mooie buik heb je zeg! Super hoor! En fijn dat de kleine is ingedaald en goed groeit, top! @ Loki; meis, wat een prachtige gedachte achter de buikband *snik* ben zo blij voor je dat uk het zo goed doet! Je hebt het zo verdiend! @ Nieke; er kan nog van alles gebeuren hoor! Ook als je nu zou testen en die zou nega zijn. Kijk maar naar mij! 2 dagen voor NOD nog witter dan wit en zelfs op NOD nog maar een heel licht streepje. Ik duim echt super hard voor je meid! @ hier; ik heb gister wat foto's geplaatst in mijn album. Ook van mijn buik met 4+3. Vond het wel zo leuk om later de groei echt goed terug te kunnen zien! Ik ga zondag bij 6+3 weer een foto maken, nu zo om de 2 weken denk ik (alhoewel ik niet denk dat er nu al echt verschil is). Fijn weekend allemaal meiden! Liefs, Caitlin
wat een super buik weer in beeld hen. Gelukkig dat alles goed gaat. Nieke balen voor je. Ik hoop dat het niet komt en jullie gewoon zwanger zijn. Ik denk dat ik nu ( vandaag of morgen ) mijn nod heb ik heb giga kramp in mijn buik en heel heel heel veel zin in m&m dus meestal betekend het niet veel goeds maar nu dus wel want dan kunnen wij aan de clomid. Caitlin veel verschil is ook niet nodig toch het is wel erg leuk om een lijn te hebben over een week of 30.
Lautje; fijn dat je denkt dat je ongi eraan komt. Normaal gesproken zou dit natuurlijk geen goed nieuws zijn, maar voor jullie betekent het dat jullie weer verder kunnen en dat zou nu wel super zijn! Caitlin; grappig om zo vroeg aan foto's te beginnen, zo heb je inderdaad een heel goed beeld! Ik doe het nu ook om de 2 weken, bij elke week zag ik niet zoveel verschil. Als ik jullie lingerie zo trouwens zie, dan verlang ik daar ook wel weer naar hoor! Ok, maatje perfect qua borstomvang heb ik nooit gehad en zal ik denk ook nooit krijgen, maar kon toch wel altijd een mooie bh aan.... Dat is nu echt even verleden tijd, helaas! De bh's die ik nu heb zijn eigenlijk alweer aan de krappe kant. Ik hoop het nog een poosje vol te houden, want wou eigenlijk in de laatste weken nog 2 voedingsbh's kopen en het daarbij laten. Heb al een fortuin uitgegeven aan die dingen namelijk!
Vanmorgen ongesteld geworden. Ik baal er verschrikkelijk van! Ik heb er nu even genoeg van! :x Meer als deze maand konden we niet doen. Positieve samenlevingstest, de eisprong was toen bijna dus die dagen erna ook nog geklust dus dat zat wel goed. Maar waarom lukt het niet? Maandag een afspraak voor een baarmoederfoto maken en dan weer met de gyn praten over hoe nu verder.
gister avond gelukkig dan toch op rood. Wij kunnen verder. Gister avond samen lekker een fles bubbels open getrokken ( normaal doen wij dit nooit) Nu ben ik alleen een beetje onzeker wat is nu dag 1 gister alleen rood bij het afvegen en nu redelijk veel. Maar vanaf welk moment mag ik nu gaan tellen. Nieke wat een baal voor jullie ik hoop dat ze wat voor jullie kunnen doen.
Lautje, rood = dag 1, dus gister. Fijn dat je nu verder kunt! Wanneer ga je weer naar de gyn? Liefs, Caitlin
Wat kl*te Nienke... Had zo graag anders gezien voor jullie... Lautje, fijn dat je verder kunt! Mijn duimen gaan weer draaien voor jou/jullie! Oh Caitlin wat een mooi buikje heb jij van jezelf! Zo strak was ik ook ooit (oh zo klinkt het bijna arrogant, whahaha, al was mijn buik ook het enige waar ik trots op was vroeger ).. Na de miskramen ben ik echt veranderd in een pudding, gelukkig kan ik dat puddingbuikje nu weer liefhebben Hier vandaag Spacy Stokke's bekeken Geloof niet dat die nog uit mijn hoofd gaat . Hij is erg duur maar zó gaaf en zoveel voordelen. En duur, ik moet niet zeuren want we krijgen hem van mijn ouders . Voorlopig nog in dubio, lichtblauw of beige.... Gelukkig hebben we nog even
caitlin ik hoef pas 29 december weer terug op spreekuur. Maandag aan de clomid beginnen en dan op ong. dag 21 bloed prikken en dan 2 dagen later even bellen voor de uitslag. Als ik niet zwanger ben na deze ronde hoef ik niets te doen en anders moet ik bellen. Loki je hebt het 12e weken punt gehaald. Een vriendin van mij heeft een beige wagen die was wel heel snel vies dat vond ze zelf heel erg jammer. Ik weet zelf al wat ik wil namelijk donker grijs maar dat past ook heel erg blij mij. Ben vrij uitgesproken kwa alles.
Wat balen Nieke!! :x Snap dat je er nu even helemaal doorheen zit!! Hoop dat de gyn wat voor jullie kan betekenen... *dikke knuffel!!* Lautje; proost dan maar! Fijn dat jullie nu verder kunnen! Hopen dat de clomid dit keer weer net zo goed zijn werk doet! Loki; vandaag op de jonge gezinnenbeurs héél véél kinderwagens gezien, waaronder een aantal keer de Stokke. Wat me opviel is dat de reiswieg daarvan erg ondiep is. Verder zijn het inderdaad spacy dingen, niets voor mij, maar wel lekker praktisch! Enne, ik zou inderdaad niet een al te lichte kleur nemen, wagens zijn snel vies! Lekker trouwens, dat je hem cadeau krijgt! Scheelt behoorlijk in de kosten! Kreeg van de week een krantje van babypark binnen en daar heb je hem nu met een flinke korting. Geldt van 8 t/m 20 nov. Dus weet niet of je een babypark in de buurt hebt?
@ Loki: *bloos* dank je wel voor het compliment, wat lief! @ Lautje; maandag aan de Clomid dus, spannend! Ik hoop zo dat het weer net zoveel oplevert als de vorige keer, maar dan met een uk die blijft plakken! @ Hen; leuk de jonge gezinnen beurs! Nog wat gekocht? Vandaag wat berekeningen gemaakt voor als we straks een koophuis hebben en een beebje. En een lijst van spulletjes wat we allemaal nodig hebben. Pffff, is nog heel wat bij elkaar, maar we kunnen bijvoorbeeld de maxi cosi van mijn zus lenen en ik kan ook wat kleertjes uitzoeken in de gardarobe van mijn jongste neefje Komt helemaal goed en ik kan niet wachten tot ik wat kan gaan shoppen! Liefs, Caitlin
Ja lichte kleur vind ik ook wel beetje besmettelijk. Nadeel is dat ik de donkere kleuren niet mooi vind of heel jongens/meisjes gebonden.. De Stokke 2009 heeft een turquoise die ik ook wel heel gaaf vind maar de 2011 editie heeft toch voordelen die ik belangrijker vind dan de kleur. Makkelijke is wel dat alles zo hoppa afritsbaar is en de was in kan... Wat hebben de zwangere dames trouwens aan positiekleding? Ik heb nu 3 goede broeken (1 skinny en 2 normaal) en 2 ''werk''broeken en nog een spijkerrokje. Hoopte het hiermee een heel eind te volbrengen (anders wordt vriendlief gek ). Heb 2 positie truitjes en 3 buikbanden maar wil voornamelijk van die hema stretch shirts kopen voor 6 euro ps (desnoods in maatje M ipv S) en dan wat met universele vesten en buikbanden wisselen. Misschien nog een leuk tuniekje later (voorlopig kan ik de gewone nog aan). 90% loop ik toch in werkkleding of lig ik in mijn joggingbroek (ook al op extra ruimte gekocht ) op de bank.... Mijn net nieuwe winterjas ga ik niet heel lang kunnen dragen maar mams heeft een maatje groter dus daar kan ik een jas van lenen straks. Vind het zonde om voor die paar maanden veel geld aan een jas uit te geven... Hihi kan het me voorstellen Caitlin. Rondkijken kan toch al prima! Ik was de 1e en de 2e zwangerschap heel terughoudend. De 3e keer had ik echt zoiets van "Als ik iets zie wat ik leuk vind koop ik het, puh!". Heb dan ook al een hele verzameling rompertjes en sokjes . De grotere dingen wacht ik ook gewoon rustig mee, nog tíjd zat . Ik ben ook wel benieuwd naar een bedrag waar je álles voor hebt. Vrienden van ons hadden het over zo'n 3500/4000 euro. Net trouwens weer even hartje geluisterd, wat is die angelsound toch een uitvinding zeg
Al even niet geweest en had een heleboel pagina's om bij te lezen. Zal proberen zo goed mogelijk te reageren. Sorry als ik wat vergeet. @Eyore; Jeetje wat een schrik. Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt als jij. Dat bloeden heeft nog wel even geduurd, dus maak je daar geen zorgen om. Haar kindje is helemaal gezond ter wereld gekomen. Maar kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent. @Cailtin; Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat een mooi lijntje heb jij zeg. @Mac; Hopen dat je mannetje nog even wacht. Het is voor jou nu wel erg spannend!! @Loki; Ik ben erg blij voor je! Het is jullie gegund. Ook leuk dat je schoonmoeder zo in de wolken is. De buikband is super en wat een mooie gedachte zit er achter. Gaaf is dat toch dat je zelf thuis naar het hartje kan luisteren. @Hen; Jeetje Hen jouw buik is ook al zo mooi. En wat groeit het snel. De weken vliegen ook echt voorbij! @Lautjep; Normaal klinkt het gek. Maar super dat je ongi is door gekomen! En mijn ha zei dat dag 1 de dag is dat je voor het eerst bloed ziet, ook al komt het een dag of paar dagen later pas echt goed door. @Nienke; Wat rot zeg!! En ik kan me zo in jou verplaatsen! Je doet zo je best en je zou niet weten wat je nog beter zou kunnen doen. En toch lukt het niet. Waarom?! Toch zijn er nog steeds succes verhalen van mensen die na het 1e jaar gewoon zwanger worden hoor! Dus we moeten positief blijven! Ook al is dat soms heel moeilijk! *dikke knuffel* @hier; Ik zit weer tegen mijn NOD aan te hikken. Maar had vanmiddag wat donkerdere, dunnige afscheiding (sorry voor de details). Ik denk dus dat mijn ongi er aan komt. Ook de hele week al last gehad van een drukkend gevoel onderin mijn buik. En ik had er zo op gehoopt. Zoals ik dat iedere maand weer doe. Misschien waag ik begin vd week een testje als mijn ongi er nog niet is. Dat wachten is niks voor mij en je kan maar duidelijkheid hebben. Vandaag met mijn schoonzus zwangerschapskleding voor haar wezen shoppen en babykleertjes. Ik vind het wel fijn om dit met haar te kunnen doen. Zo maak ik het toch allemaal een beetje van dichtbij mee.
Heb weer even het lijstje naar boven gehaald. Die stond helemaal op pagina 15!! Klopt het nog? NOD Oktober 31/10 Lautje (13) NOD November 02/11 priscillaq(15) 7/11 Nieke84 (14) 8/11 Laikabasko (13) 10/11 DeLi (14) 16/11 butterfly22 (14) 17/11 jolanda1986 (14) Zwanger Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest / 18-02-2011) Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief test via ziekenhuis twins) nu nog 1 en een * / 02-06-2011 Caitlin (oktober '10 positief getest / 30-06-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Fynn (december '09 positief getest) 12/8/2010 Jongen Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan Jinne1982 (januari '10 positief getest) 5/09/2010 Jelle Granta (februari '10 positief getest) ??? SweetMiekie (februari '10 positief getest) ??? Reintje85 (februari '10 positief getest) 7/10/2010 Naam onbekend Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 mk 6 weken 6 dagen)
Wat super knap dat je mee geweest bent deli. Echt respect. Ik hoop dat ze ook heel snel met jou mee mag en dat jullie lekker samen kunnen zwangeren! Ik ga weer voor je duimen deze dagen!