gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gevoel van vollopen ken ik ook niet. TSR wel, heb dit tussen de voedingen door ook vaak 2 keer als uk gekke geluiden maakt ofzo ;). Echt pijn niet maar dat is wel een rot gevoel.

Inderdaad, als je morgen nog niet zeker bent gewoon bellen. Zit in je aanvullend pakket begrijp ik en dan kost het je niet eens je eigen risico! Moeite waard toch?

Hier is mummelt al 12 uur wakker aan 1 stuk ;). Oke, met 2 keer een half uur draagzak-dutten en een hakf uurtje in de kinderwagen na. Ben benieuwd of ze ons wel een nachtrust gunt.... ;)

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik lek ook behoorlijk.
    Ok tijdens het voeden, lekt de borst waar nog niet uit gedronken word.
    We gaan het gewoon nog even proberen en informeren.

Ja ik ben extra 3 verzekerd. Dus goed verzekerd.

En volgens mij zit iedereen te dansen, flippen, shaken voor lautje hihi echt geweldig, Eerste 2012 kindje komt er aan;):D:D
    Super.

3. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Ik vind het wel heel erg eng op dit moment ik ben niet bang dat het mis gaat maar wel bang dat het niet klopt en ik niet zwanger ben. Ik weet ook niet waarom morgen maar even utrecht bellen.

Ik had een test van cleablue gedaan en toen ik vanavond thuis kwam toen was het hele kruis weg heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ga morgen meteen een digitale doen dan weet ik voor mijn gevoel meer.

Als ik goed kan rekenen ben ik nu 4 weken en 5 dagen maar ik weet het allemaal niet zo zeker. morgen maar bellen en dan hoop ik iets rusitger te worden

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Lautje meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is je zo gegund! Ik heb niet veel gepost de laatste tijd maar ik lees wel dagelijks mee. Ik voelde gewoon dat het goed zat! Echt he-le-maal super! Afrika is echt heel speciaal voor jullie! :D:):D

Ik zal snel weer eens posten en reageren, druk druk! Lees alles bij op mijn iphone maar reageren gaat daarop nogal lastig.

*edit* Clearblue + test vervaagde bij mij ook snel! Dik vet kruis met 5+ weken was nog een zielig kruisje na een paar uurtjes!

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Meiden, meiden, wat is er een hoop geschreven in 2 dagen tijd!
    Jullie zijn niet bij te houden!
    Ff alles proberen terug te lezen, hoewel mijn bedje me ook roept, ben ik toch heeeeeel nieuwsgierig naar Lautje & Laika!

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Even snel spammen :D Kleine man wordt zooooo snel groot;

7. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Lautje; Jiehoeeeeee!!! Zwanger! Gefeliciteerd!!! Ik ben echt heeeeeeel erg blij voor jullie. Het is jullie gegund na alle verdriet en harde werk!
    En nu genieten he meis!
    De test is morgen natuurlijk gewoon weer goed en dan lekker op de roze wolk gaan zitten!

Misschien moeten wij ook maar eens naar Afrika. Waar zijn jullie precies geweest? ;) Misschien helpt het. Hahaha

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Caitlin; Lief dat je aan me denkt.
    Mijn wondjes helen mooi. Alleen die in mijn navel is nog niet helemaal geheeld. Dus daar moet ik nog een beetje voorzichtig mee doen.
    Ik werk nu 75%. Maar ben echt heel erg moe. Weet niet of dat normaal is na een narcose..... Iemand ervaring mee?
    En jij lekker rustig aan doen. Iedere dag is er weer eentje dichterbij. ;) Laat je maar lekker verwennen!

Sorry, ik reageer even niet op iedereen.
    Ik ga mijn bedje opzoeken!

Slaap lekker allemaal.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat rot dat je nog zo moe bent Deli. Ik heb van mijn narcoses met de curretages geen bijwerkingen gehad maar ik geloof zeker wel dat dat kan! Kun je niet toch nog even iets minder gaan werken?

Ssttt zachtjes typen, na 14 uur slaapt mummeltje ;) *duimt dat het nog uren duurt, kan mama even bijtanken*

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    YESYESYESYESYESYESYES Lautje je bent zwanger!! Ik wist het!
    Ik had hetzelfde gevoel als caitlin, maar durfde het niet tegen je te zeggen omdat je al zo vaak valse hoop had gehad.... Maar wat super geweldig fantastisch!

Had verdorie helemaal geen tijd om op het werk even stiekum te spieken, dus vandaar mijn late reactie....

Echt zo fantastisch, ben ZO blij voor je!

Vanavond van een bevriende collega gehoord dat zij ook zwanger is, van 4e kindje, echt dit valt in het niet bij jouw nieuws!! :)

Genieten meid en nog honderd testen doen en hier posten!!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lieve juju, niet schuldig voelen meid, weet dat je het niet zo bedoeld!

Ik ben wel boos op al die bladen die je het gevoel geven dat je niet een slechte mama bent als je geen bv geeft... Maar jij geeft mij dat gevoel absoluut niet, dus maak je geen zorgen meid!

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    De rest;
    Sorry meiden, zit middenin heel drukke dagen, heb dus niet zoveel tijd om op iedereen te reageren. De enige 2 dagen dat ik vrij ben deze week, zitten al helemaal vol gepland. Hopelijk volgende week weer wat rustiger! En meer tijd voor jullie!

13. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo dames,

Allereerst Lautje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Voor mij is het heel dubbel. Ik gun het je echt ontzettend maar had graag hetzelfde nieuws verteld.

Gisteravond ben ik op rood gegaan :(. Aan de ene kant ben ik blij dat ik nu ongi ben en aan de andere kant heb je toch stiekem een klein sprankje hoop.
    Vanmorgen het zkh bellen voor de eerste echo.

14. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    laika ik kan mij dat heel goed voorstellen en ik snap het ook helemaal.

Hier denk ik dat ik op de roze wolk ga stappen wel moeilijk om het aan niemand te vertellen omdat het zo super leuk is. Ik wil het denk ik dit weekend wel aan mijn ouders vertellen op vaderdag en verder nog even wachten tot na de 1e echo zodat wij iets meer zekerheid hebben.

ZO even jullie stukjes leze maar nu eerst de foto

15. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ lautje; wat een geweldige foto! Ik krijg gewoon plaats vervangende kriebels van het woord 'zwanger' op je test!

@ laika; helemaal te begrijpen meid, natuurlijk had jij graag hetzelfde nieuws willen vertellen. Het is gewoon :x:x:x dat je nu op rood bent gegaan, maar hopelijk deze ronde hulp van het zkh met mooi resultaat!

@ DeLi; je kan zeker nog lang moe zijn na een narcose. Soms wel een half jaar heb ik gehoord! Luister goed naar je lichaam en als de 75% die je nu werkt teveel is, geef dat dan gerust aan. Werk is het niet het belangrijkste. Fijn dat de wondjes goed genezen, die bij de navel duurt meestal het langst is mijn ervaring. Nog een weekje en dan is je NOD + jullie gesprek, spannend!!!

@ Bloom; fijne vrije dagen en sterkte met de drukte!

@ Loki; heeft mummeltje vanacht goed geslapen?

@ Marcha; wat wordt Justin al groot! Wel heel schattig zo in het wagentje :)

@ hier; heel slecht geslapen vanacht. Ik had gister weer net iets teveel gedaan in huis en kreeg in de loop van de avond steeds meer pijn in mijn rug. Vanacht tig keer wakker door de pijn en niet lekker kunnen liggen. Om 6.30 uur wakker om te plassen en daarna krampen in mijn buik. Harde buiken, steken, menstruatie krampen. Na een half uurtje dacht ik; zou het kunnen? Nog eens 20 minuten later ben ik gaan klokken, maar toen werd net de kramp en steken minder / gingen weg. De harde buiken bleven, zo om de 3-4 minuten! Voelen vervelend, maar doen niet echt pijn. Om 8.00 uur gaan douchen en dat hielp wel een beetje, daarna kwamen de harde buiken om de 5 minuten en nu ik rustig op de bank zit is alles weer weg en rustig. Ik ben alleen misselijk, dat heb ik eigelijk nooit. Wel iets kunnen eten gelukkig. Nu naar de supermarkt om wat lekkers te halen. Er komt zo een vriendin op de koffie met haar zoontje van 2.5 jaar. Ik baal wel een beetje dat het weer rustig is in mijn buik nu, maar wie weet wat de rest van de dag brengt! Het is volle maan vanavond en ik merkte in het ziekenhuis altijd echt wel dat het dan drukker was met geboortes... We zullen zien!

Liefs,
    Caitlin

16. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    caitlin dat zou wel heel erg leuk zijn als je vandaag al zou morgen het is wel redelijk vroeg maar dat is niet erg.

Deli het is heel normaal dat je nog moe bent neem de tijd en doe rustig aan want dan kanp je sneller op.

nu even naar het dorp een kraamcadeautje voor een vriendin kopen en dan koffie bij mijn beste vriendin. wel moeilijk om haar niets te vertellen maar wij willen nog 3 weken wachten

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Laika:
    :( Kan me je gevoel heel goed voorstellen meid... Je gunt het elkaar echt maar waarom mag het niet ook voor jou zo zijn? :(
    Ik hoop heel hard dat het ziekenhuis deze maand iets kan doen voor jullie en dat jij (en de andere meiden natuurlijk!) hier ook snel het blijde nieuws kan komen melden... Wordt een beetje eentonig deze woorden steeds maar ze zijn wel echt gemeend... Knuffel

Caitlin:
    Oeh spannend!!

Lautje:
    Duidelijker kan niet meid :D. Ben benieuwd wanneer je echo is!

Hier:
    Mummeltje is slaap in aan het halen! Gister om 10 uur laatste keer gevoed en ik heb haar om half 5 wakker gemaakt ;) (6,5 uur) weet eigenlijk helemaal niet hoe lang ze mag slapen zonder voeding? Dus ik hou het nog steeds maar zo op 6 uur :). Weten jullie dat Juju/Bloom?
    Na 1 borst is ze weer in slaap gevallen tot 8.15 en nu slaapt ze weer :p. Zo weer wekken want wil nog even de mogenlijkheid geven om wat te eten want om 11 uur moeten we bij de kinderarts zijn. Nu even hondje uitlaten.

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lautje;
    Geweldige foto!
    Inlijsten en boven je bed hangen! :)

Laika;
    :x:x:x
    Kan me dat sprankje hoop goed voorstellen na zolang overtijd....
    Maar nu... Op naar de echo en kijken of ze jullie een handje kunnen helpen!

Loki:
    Volgens mij mag je je meisje nu gewoon net zolang laten slapen als ze zelf wil hoor!
    Oké, zou er niet meer dan 10 uur tussen laten zitten, want ze moet natuurlijk wel ergens van groeien, maar als ze niet eerder komt, kan ze volgens mij best even zonder, toch juju?

Caitlin;
    Oei, spannend! Klinkt hetzelfde als bij mij een week voor de bevalling! Rustig aan blijven doen meis, dat huishouden komt echt wel weer een keer! Spaar je krachten voor de bevalling en daarna, je zult het hard nodig hebben!

Her;
    Ukkie vind i-pad reuze interessant en zit dan ook flink te petsen met zijn handjes op het scherm, haha echt lief!
    Daarnet vond ik hem in de box met het Nijntje mobiel op zijn neus, waar hij lekker aan lag te sabbelen... Had het ding verlaagd, zodat hij tegen de Nijntjes aan kon slaan, maar dat is verleden tijd, nu hij door heeft dat hij dat ding er ook af kan rukken...
    Hij zit nu op mijn schoot luidkeels aandacht te trekken, dus mama gaat hem even platknuffelen! Moet straks weer werken, dus even genieten van m'n droppie!

19. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Sjonge, veel geschreven hier.. pooh wil effe eerst me ei kwijt.
    Heb lactatie deskundige gebeld en moet over een uur terug bellen ,dan had ze meer rust en tijd.
    Jong waarom barst ik in tranen uit??? word er hopeloos van. Net ook al bij de HA...
    Mag niet af bouwen met medicatie is nu te hoog 130/100:x
    Moet morgen of vrijdga een afspraak maken voor volgende week. Ga ik daar nu heen..

hoort janken er nog steeds bij??

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ja meis, ga er maar vanuit dat je de komende maanden nog wel vaker om van alles zult janken... Hoort er echt bij en is niet gek!

't zit je gewoon ff niet mee. Door alles spanningen rondom de bv zal je bloeddruk nu ook wel te hoog zijn, klinkt best logisch! Niet leuk natuurlijk, maar je moet het een beetje de tijd geven!
    Hopelijk heb je straks wat aan de lactatiekundige! Zet alles even goed op papier wat je wilt vragen!

Zo, nu ga ik er vandoor!

Deel Deze Pagina