Bloom: ja idd wat een toestand, denk je alles gehad te hebben krijg je dit. Pff heb geen verstand van ovu testen, destijds wel wat van juju overgenomen, ook wat gebruikt maar kan er niks meer van herinneren...oeps.. hihi...
Bloom je ei is of geweest in de dagen dat je niet hebt kunnen testen of dus nog niet: deze testen zijn gewoon negatief denk ik: ik had altijd zo'n licht streepje. Spikkeltje dat klinkt niet echt fijn, auw Haha ik óók! Vaderdag: Bekijk bijlage 161003
ik heb even niets terug gelezen en ik zal hier voorlopig ook niet meer komen. Ik ben vanaf vandaag 5 uur bloed aan het verliezen en op de echo zag het er niet goed uit. Nu wachten tot de miskraam loskomt. Sorry meiden jullie moeten het weer even zonder mij doen
Oh Lautje wat verschrikkelijk Tranen in mijn ogen en even helemaal stil Sterkte meid, en een hele dikke knuffel voor wat het waard is ..
O jee Lautje, wat klote zeg!!! Ik weet eigenlijk even niet zo goed wat ik moet zeggen. Zo moeilijk dit! Tranen branden in mijn ogen van dit bericht. Sterkte voor jullie.
@Bloom;Goed om te horen dat het met je moeder steeds een beetje beter gaat! Goed dat je het op je werk aangeven hebt. Jouw keuze was duidelijk om 2 dagen te werken per week. Doen ze er nu wel wat aan? @Spikkeltje; Jeetje wat vervelend. Hopelijk dat de pijn snel afneemt. @Juju; Wat een schattige foto!
DeLi nog maar 2 nachten tot je volgende afspraak! Spannend denk ik? Bloom fijn dat je moeder iets beter gaat. Blijft naar. Lautje het blijft oneerlijk
Oh vreselijk lautje... Ik kan het maar niet geloven... Heb je berichtje wel 10 keer overgelezen... Heel, heel erg veel sterkte... :x
Getver, zit hier gewoon een potje te janken... En dan zit ik me druk te maken om een ovulatie die ik niet kan vinden...:x Af en toe snap ik het gewoon niet, waarom moet sommige mensen zoveel verdriet doorstaan...?? Eindelijk was er een lichtpuntje en dan nu ineens weer een groot donker gat... Lautje, ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Ook al kom je hier misschien niet meer langs, weet dat we aan je blijven denken... Dikke knuffel!
Jeetje Lautje wat is dit oneerlijk meid... De grond zakt onder je vandaan . Als je wilt praten of info wilt over herhaalde miskramen, weet je me te vinden he meid? Voor nu heel erg veel sterkte...
Lieve, lieve lautje... Ook ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heb de neiging om keihard te gaan janken. Het was (en is) jullie zo ontzettend gegund en dan nu dit... :x Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt, maar het zal vreselijk zijn. Was er maar iets wat we voor je konden doen, maar meer dan aan je denken en je een digitale knuffel sturen zit niet in ben ik bang Ik vind het vreselijk oneerlijk en ik wil je super veel sterkte wensen voor de komende tijd. Weet dat je hier altijd terecht kunt, maar dat er ook aan je gedacht wordt als je hier even niet meer komt lezen / schrijven. KNUFFEL!!!
@ Spikkeltje; hopelijk ben je snel van de pijn af en hoef je niet geopereerd te worden! @ Bloom; ziet er uit als een negatieve test, misschien heb je inderdaad je ei gehad toen je net die 2 dagen niet kon testen? @ JuJu; wat een geweldige foto van jullie uk! @ hier; ik voel mijn ongeduld als misplaatst nu ik lautjes berichtje heb gelezen... *schaam* maar ik kan niemand meer bellen of smsen zonder ze te laten schrikken zeg maar (dan denken ze meteen dat de bevalling is begonnen / de baby is geboren) en iedereen vraagt 'of ik al wat voel en of het al is begonnen'. Echt super lief natuurlijk, maar ik probeer me er juist op in te stellen dat het nog wel even kan duren, alleen lukt dat natuurlijk niet zo goed als de omgeving zo doet. Gister zei mijn mannetje als grapje toen hij thuis kwam; "schat, wanneer komt de baby? Kun je even specifiek zijn, iedereen vraagt ernaar op het werk" Het schoppen / duwen vind ik echter nog steeds heerlijk om te voelen en daar geniet ik ook echt nog heel erg van Liefs, Caitlin
GRRRRRRRRRRR er spoken nu zoveel woorden door me hoofd, dat ik het niet kan uiten hier. gadver Lautje. het kan gewoon niet... het kan niet, het mag niet.. Doet me zeer om het te lezen,.. NEEEEEEEEEEEEEE. Waarom nou...........jak dikke knuf meid...
Ik was net bezig met het huishouden en heb lekker gedoucht, maar ik blijf aan lautje denken... Vind het echt zo oneerlijk! :x Nogmaals een dikke digi knuffel voor jou meid!!! Liefs, Caitlin
Mijn gedachten gaan ook veel uit naar jou Lautje. Had het er gisteren nog met mijn vriend over hoe oneerlijk het allemaal is. En dat jullie gelukkig weer zwanger waren en dan nu dit. Lautje we leven met jullie mee! Ook al ben je nu misschien niet op het forum te vinden de komende tijd weet dat we aan je denken. Dikke knuffel.
Ja ik krijg het ook maar niet uit mijn systeem, stom he dat je ook zo van slag kan zijn Vanochtend gezwommen (lekker onder water haha dat verbaasde koppie blijft goud waard) en net met de mei tai boodschappen gedaan. Knopen gaat steeds beter, wat een fijn ding en wat een draagcomfort. Hij draagt echt nog wel lekkerder dan de beco en is veel koeler doordat hij helemaal van katoen is. Ja ik vind het wel wat Ga zo extra extra stevige garen aanschaffen want die zijn bijna op en dan hopelijk over 2 weken ofzo nog eentje maken!