Loop ook al de hele ochtend aan lautje te denken... Kan er gewoon niet bij... :x Loki, denk dat jij de enige bent die een beetje weet hoe ze zich kan voelen... Het werk belde gisteren of ik ipv woensdag vandaag kon werken, dus moet over een half uurtje ukkie weer wegbrengen... Dan lekker drie dagen vrij! Morgen ga ik lekker de stad in met m'n kleine ventje! Tot morgen allemaal!
Bloom had je nog steeds interesse in een mei tai? Want ik ga garen bestellen en misschien kun jij op die site een leuk stofje voor jezelf uitzoeken. Zeg maar voor het rugpand (of buikpand natuurlijk ) Stoffen? De stoffenkraam heeft het! Groot assortiment stoffen online. In principe kan alles maar katoen is het fijnste (wordt lekker zacht tegen je uk aan en is lekker luchtig in de zomer). Als je mi aangeeft wat je leuk vindt? (en als er niets tussen zit zoek ik even een andere site waar ze dit merk garen ook hebben, kun je daar even kijken.)
lieve meiden bedankt voor jullie reactie. Het verhaal word toch nog even anders. Ik ben gister best wat bloed verloren en vandaag nog een piep klein beetje. Net een echo gehad bij de poli vroege zwangerschappen en toen zagen ze het volgende. een vruchtzakje van 5 weken en 2 dagen met daarin duidelijk een kleintje. verder was het gele lichaam nog heel en passend bij de zwangerschapsduur en het slijnvlies ziet er nog goed uit. Ik moet nu super rustig doen want de miskraam is nog zeker geen feit alleen de kans is wel groter dat het misgaat dan anders. er is dus weer een klein beetje hoop. ga nu mijn bed weer in
Oh wat hoop ik op een plakbeebje.. en dan binnenkort een kloppend hartje op de echo!!! Oh Lautje ik zit met tranen hier.. er is weer hoop er is weer hoop! *duimt*
Hier ook tranen!! Zit gewoon te huilen na je berichtje Lautje!! Ik zal voor jullie duimen harder dan ooit!! Hopelijk blijft jullie beebje toch bij jullie!!
Lautje Ik ga heel hard duimen voor jullie, hoop dat jullie klein wondertje blijft plakken bij mama ..*knuff* lekker rustig aan doen meis en jezelf lekker laten verwennen door je man/vriend
Lautje, meid, wat een goed nieuws dat er toch nog een beebje te zien is en een geel lichaam en slijmvlies wat intact is! Hup, op dat bed en er voorlopig alleen maar uit komen om te plassen en te douchen! Wat een spanning nog, maar ik ga duimen tot ik erbij neerval dat dit goed blijft gaan! Ik heb wel eens eerder verhalen gehoord dat het met rust toch goed bleef gaan, dus dat moet voor jou ook zo zijn. Dat MOET gewoon!!! Knuffel
Wat super dat er nog een kleintje te zien was op de echo. Mijn duimen draaien weer overuren voor een plakbeebje *huilt* stomme hormonen - wanneer houdt het op?
Uk: leuk he hormonen.. bleeeeeeeeh... ik mag er nog dik 8 maanden last van hebben.. hihi.. @hier: morgen echo van me bovenbuik. HA vermoed waarschijnlijk ook galstenen. kan ik er nog wel bij hebben. Ziekenhuis waar ze afgelopen zondag me probeerde te krijgen (waar onze zoon is geboren) had nu wel tijd. was eerst maandag maar na aandringen morgen al. Dus moet nuchter zijn. Dus we zullen zien wat er uit de echo komt. heb weer zetpillen gekregen. Me bloeddruk is ook even gecheckt en is toppie. Mag 1 pilletje van de 3 er af halen dus dat gaat goed. Volgende week weer bloeddruk check. Lautje: net als Caitlin zegt, op bed blijven, dvd's huren etc en (probeer) te ontspannen. ga lezen, breien, naaien, puzzelen, veroer je niet.. nee meid zet 'm op. jammer dat de zon niet schijnt, anders kon je vast in de tuin liggen... Dit worden spannende weken.. kop op. *knuff*
Lautje: Liggen liggen liggen!!!! De gyns in NL zeggen dat het niets af doet maar dat is wél waar, ik ken meerdere gevallen! Laat je bedienen en geen traplopen!' Ik duim heel hard voor je!! *sorry andere meiden, de rest komt later*
Juju: Welke stoffen gebruik jij voor de mei-tai? Gewoon katoen? Of Canvas omdat dit steviger is? En zou het voor een ringsling andere stof moeten zijn?
Canvas voor de banden en het lijfje, en als decoratiestof voor het lijfje gewoon katoen (dat zit dus over het lijfje heen). Zou zeker canvas nemen, je wilt wel stevigheid! Ringsling kun je denk ik ook van geweven stof maken? Geen idee. Canvas is wel vrij stug vind ik (moet echt even soepel worden).
Oke Ja geweven of zijde, al gebruiken sommige gewoon katoen (laken). Dat lijkt me al snel te slap en daarbij is katoen maar enkelzijdig qua print meestal toch? Ik ga donderdag ofzo maar eens kijken in de stoffenwinkel, beetje voelen
Ja je hebt meestal een duidelijke voor-en achterkant. Is zijde niet erg warm? In een ringsling moet een ring he? (zou je wel zeggen als je de naam hoort ) Let erop dat die geen lasnaden heeft, staat me bij dat dat niet veilig is.
@Lautje; Wat goed om dit te lezen zeg!!! En nu rusten, rusten, rusten. Alles heel rustig aan en ik duim zo hard als ik kan voor een mooie plakbeeb voor jullie!!!!!
Mijn ongi is gisteren doorgebroken en is heftiger dan ooit!!! Ik verlies erg veel bloed. Zal wel met de operatie te maken hebben. Sinds zondag ook mega rugpijn. Kon amper lopen, draaien, liggen, zitten. Alles deed pijn. Sinds vandaag weer wat minder. Zou dat van de ongi kunen komen? Had ik normaal niet zo'n last van. Dacht minstens aan spit ofzo. Onze laatste kans op een "natuurlijk gemaakt" kindje is dus voorbij. Morgen naar het ziekenhuis en hopelijk krijgen we te horen dat we snel verder kunnen en aan IVF kunnen beginnen. Ik hoop het zo. Toch best wel gek, dat we nu niet meer hoeven te klussen voor een beebje, maar dat alles nu op geregelde, klinische wijze gaat. Maakt me ook wel erg bang allemaal.
NOD Juni 2011 28/06 Nieke (23) NOD Juli 2011 LaikaBasko (21) ?/07 DeLi (23) Afspraken: 22/6 DeLi: Controle gyn na laparoscopie 24/6 Caitlin: controle gyn 28/6 Spikkeltje: CB 29/6 Lautje: Echo 30/6 Jolanda: Groeiecho + Controle Gyn 01/7 JuJu: Hoera! Vanaf nu naar het 1e keuze kdv 19/7 JuJu81: CB 21/7 Bloom: CB 22/7 Spikkeltje: na controle ziekenhuis 26/7 Spikkeltje: CB eerste inentingen 12/8 Spikkeltje: Jarig Zwanger Caitlin (oktober '10 positief getest / 02-07-2011) Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Lautje ( juni 2011 positief getest/ 16-02-2012) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3340 gr) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2)