@JuJu: 9 maanden op, 9 maanden af? @Spikkeltje: hier vorige maand een flinke (gal?)aanval gehad, kon niks meer, lag echt dubbelgevouwen van de pijn. gelukkig niet weer gehad. Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken! @Loki: je kan ook enkelzijdig bedrukt katoen nemen (hoewel dat wel sneller slijt als je het bijv. wast, dan zou ik eerder voor geweven gaan) en aan de binnenkant bekleden met een zachte stof. @DeLi: poeh, wat balen van je ongi. hopelijk zakt de pijn snel af en houd je er niet te lang last van. Ik hoop echt dat jullie maar snel kunnen beginnen met IVF, en dat jullie wondertje zich snel aandient Snap dat het even beangstigend is omdat je het nu uit handen moet geven. Ken het traject verder niet inhoudelijk, maar je mag er van uit gaan dat ze weten wat ze doen en dat je in goede handen bent.
Ohh lautje, wat een ontzettend goed nieuws!! Blijven liggen jij, desnoods moet ik je komen bedienen! Oh, ik duim echt zó hard voor een plakbeeb! Oef... Pink ook een traantje weg... Net thuis van late dienst, was belachelijk druk, het ene probleem na het andere diende zich aan en geen patiënt met een beetje begrip... Tja, wat wil je ook... Allemaal minstens boven de 80 en of dement of gehospitaliseerd... Pfff... Wel door drie collega's aangesproken dat ik er moe uitzie... Tja ook niet raar na 5 avonddiensten in 1 week tijd, zat ik me later te bedenken... Ben al een week lang niet voor 1.00u gaan slapen... Maar kan nu eenmaal niet na een drukke dienst meteen in slaap vallen... Meestal sliep ik uit tot een uur of 10, maar nu wil ukkie de fles rond half 9. Dan heb ik nog niks te klagen, want het kan altijd vroeger, maar goed, het breekt me wel even op... Goed, maar ipv hier mijn kostbare slaapuren te gaan zitten te vertypen, kan ik ze maar beter gaan benutten! Lees morgen weer bij meiden!
Oh Deli; Balen van je ongi, maar wel super veel succes morgen (uh, vandaag)! Hopelijk kun je meteen deze ronde al beginnen!!
@ DeLi; gatver, toch ongi geworden Nu ga ik super hard duimen voor een heel mooi IVF beebje. Begrijpelijk dat het nu eng is om uit handen te geven, maar hopelijk kun je het na jullie gesprek wat beter. Knuffel! @ Bloom; ik vind het erg veel avonddiensten hoor, hopelijk veranderd je rooster snel! @ hier; het is begonnen!!! Dat wil zeggen, ik viel rond 23.00 uur in slaap en werd om 23.40 uur weer wakker van een kramp. Had het gevoel nodig te moeten plassen, dus ik sta op van het bed en woeps, ik voel zo wat lopen! Dus ik zeg tegen mijn mannetje; He, wat is dit? Of ik plas in mijn broek, of mijn vliezen zijn gebroken... Vervolgens komt er nog veel meer uit en lek ik op de grond (gelukkig laminaat). Oke, vliezen dus gebroken! Dan is het nu officieel begonnen, spannend! Mijn mannetje sliep nog niet en beide zijn we natuurlijk helemaal wakker. Ik bel naar het ziekenhuis en leg uit dat ik helder vruchtwater verlies met een klein beetje rose en verder geen krampen heb. Ik mag gaan slapen en woensdagochtend om 10.00 uur voor CTG controle. Ik hang op en we zijn beide helemaal hyper. Beebje gaat dus komen, woensdag of donderdag (want ik weet uit ervaring dat je vliezen soms kunnen breken zonder dat er verder dan nog iets gebeurd). We liggen te kletsen en de tijd vliegt. Een uur later (1.43 uur) heb ik mijn eerste kramp / wee en sindsdien komen ze. Helaas nog niet met de gewenste regelmaat, er zit nog teveel tijd tussen, maar dat lijkt nu iets te veranderen. Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk pijn doen De pijn begint in mijn onderbuik en trekt door naar mijn rug en bovenbenen, niet fijn dus! Als de pijn op z'n hoogtepunt is denk ik elke keer; 'dit hou ik niet lang vol' maar als het dan weer afzakt gaat het weer. Geen idee of deze krampen al iets van verweking van de bmm veroorzaken, maar ik hoop het wel!!! Ik mag weer bellen als ik 1 a 2 uur lang weeen om de 5 minuten heb, maar ik kijk wel even wat ik doe. Heb nu 2,5 uur krampen en ga zo even lekker douchen. Het ligt aan hoe dit gaat verlopen wanneer ik weer online ben, maar hopelijk ben ik dan mama van ons mooie meisje!!! Liefs, Caitlin
Ohhh Caitlin spannend!!! Verdorie ik ben op locatie vandaag, nu kan ik je niet volgen! Veel sterkte met bevallen (je kunt het!) en ik hoop dat je jullie kleine meid snel in je armen hebt!
Aanvulling: Misschien is ze er wel al DeLi succes vandaag meid! Dat wordt een prachtig IVF beebje voor jullie!
Spannnnnend Caitlin! Zet em op! Succes vandaag Deli, hopelijk deze ronden beginnen met een mooi resultaat.. Rust ze bloom, is allemaal veel zwaarder met een kleine erbij! Ik ga zo maar eens aankleden, lig nu lekker op bed met mummeltje naast me, heerlijk
Oh caitlin, wat super spannend! Ik hoop voor je dat ze er al is en dat alles goed is gegaan! Juju; Als je toch nog een mogelijkheid ziet om hier te kijken, PB me dan je mobiele nummer maar, dan zal ik je sms'en! Ik lig nog even lekker te doezelen. Ben net wakker en heb heerlijk geslapen! Ukkie was net al wel wakker, maar het is nu weer stil. Lekker rustig aan opstarten en dan een heerlijk dagje lekker niks! Jippie! Oef... Lekker doezelen gaat misschien niet meer lukken... Ben een beetje aan het stuiteren door caitlin. Hoop zo dat alles goed gaat! Dat had ik met uk en spikkeltje ook... Gezien mijn eigen bevalling, weet ik hoe het kan gaan en dan hoop ik gewoon met heel mijn hart dat iedereen die mij mag volgen een betere bevallen mag krijgen...
Spannend Caitlin.. zet 'm op. of ze is er al en geniet. Bijna dezelfde pijnweeen als mij, ik had niks in me onderrug. Ook vanuit me onderbuik door naar me benen.. toitoi Uk: verschrikkelijk he die aanvallen. lig ook dubbel gevouwen, heb zetpillen gekregen. Zo naar ziekenhuis en mag niet eten.... en heb me toch trek..
caitlin wat een spanning ik kom vandaag regelmatig even kijken. Hier is alles rustig geen bloed meer verloren en ik doe helemaal niets. Kwam net beneden stond er al een ontbijtje klaar en thee in de kan ik heb alles mee genomen naar bed en ben nu even hier aan het lezen. Zo lekker in een boek lezen dat is al zo lang geleden en ik wil vandaag ook nog een dvd kijken de laatste keer dat ik daar tijd voor had was met de kerst.
Pfff lautje, m'n hart sloeg een keertje over toen ik zag dat jij een berichtje had geplaatst... Lekker in bed blijven. Neem alles maar mee naar boven wat je nodig hebt en alle boeken die je leuk vindt uitlezen!
^^ hier ook! fijn dat je geen bloed meer hebt verloren Lautje! laat dat ukkie maar lekker zitten waar ie zit, al moet je er nog 8 maanden voor in bed liggen!! (wat ik niet voor je hoop natuurlijk)
net de gyn gesproken als het bloeden de hele dag weg blijft dan mag ik weer doen wat ik wil. Blijf hoe dan ook de hele week thuis en dan volgende week kijk ik verder. ik heb alles over voor dit kleintje dus als het beter is dat ik blijf liggen dan doe ik dat al duurt het maanden. hoe zal het met caitlin gaan ik kan negens anders aan denken vandaag ik ben zo nieuwsgierig.
even een domme vraag ik ben vanaf maandag ruim een kilo kwijt kan dat kwaat ik eet niet veel omdat ik mij niet top voel ik slik wel vitamine bij zodat ik alles binnen krijg
kan geen kwaad, zolang je maar niet gaat dieten ofzo als je echt niks binnenhoudt, trek dan wel even aan de bel voor medicatie tegen misselijkheid, en zorg dat je voldoende blijft drinken ivm uitdroging. het is vrij normaal dat je in de eerste weken wat afvalt omdat je misselijk bent. je kindje neemt toch wel wat hij/zij nodig heeft. wat fijn dat je alles weer mag doen als het bloeden gestopt blijft maar zou zelf ook heel rustig aan doen. heb je je werk ingelicht of gewoon ziek gemeld?
ik heb het op mijn werk vertelt zowel aan mijn collega's als aan de ouders en kinderen dan weten ze waarom ik er niet ben en vinden ze het niet raar. drinken is geen probleem ik heb alleen geen honger.
Had ik ook niet die eerste paar weken, maar je moet wel iets blijven eten (droge crackers ofzo) zodat de misselijkheid een beetje weg trekt. Door een lege maag ben je juist extra misselijk. Toen ik elk uur iets kleins ging eten, ging het ook meteen stukken beter met de misselijkheid. (er van uitgaande dat jij misselijk bent, trouwens)
Lautje: geen probleem, ik ben in de zwangerschap heel veel kilo's verloren gegaan ivm misselijkheid, kon ook niet eten. de gyn heeft gezegd dat ik moest bijven drinken, dat dat belangerijke was dan het eten. Kindje pakt wel wat ze te pakken kan krijgen van jou. Nou rustig aan hoor, fijn dat je geen bloed meer hebt verloren. Cailtin: heb je al baby op je arm liggen?? Toen ik uit ziekenhuis kwam en thuis kwam heb ik snel uk gevoed en wou gelijk hier kijken of er nieuws is. Maar kwam wat tussen.. maar nog niks.. spannend Hier: Echo gehad. Krijg uitslag via HA. Men had veel zin vandaag. de een was nog chagerijniger dan de ander. Moest ik halve wege de echo diep in ademen, even later zei hij uitademen.. was blij dat ik lucht kreeg.. Weer inademen en toen............hallo mag ik nog lucht hebben. Dus ik snak naar adem, werd ie ook nog boos.. ja hallo.. want moest diep in blijven ademen.. pfff nuo heb het overleeft. liefs
Spikkeltje; Fijn zulke mensen, net of je daar voor je lol komt! Grrr... Hopen op een goede uitslag! Lautje; Echt, ben zo blij voor je! Hoop zo hard dat de volgende echo goed is!! Wanneer heb je die trouwens nu? Hier; Net thuis, lekker gewinkeld, leuke spulletjes voor uk gekocht, voornamelijk kleertjes waar hij er al genoeg van heeft... Hij heeft af en toe zelfs al maatje 74 aan, dus heb daar ook maar wat van ingeslagen! Pfff... Caitlin houdt ons wel in spanning... Waarom krijg ik toch het nare gevoel dat ze geen 'gemakkelijke' bevalling heeft? Bah, krijg dat maar niet uit mijn hoofd, waarom weet ik niet..