Sorry lieve meiden ik heb even wat dipdagen en trek het even niet om op iedereen persoonlijk te reageren. Wel geschokt trouwens dat ik als tweede op de 'to-beval-lijst' sta. Wilde wel even hierop reageren: Ik heb een zomerbroek (die draag ik nu niet meer) een goede spijkerbroek en een grijze broek. Verder véél t-shirts (vind die van de Hema mamalijn echt een uitvinding, heb gewoon S en omdat ze neutraal zijn gaan ze goed met mijn 2 buikbanden). Verder heb ik 1 spijkerrokje en een paar jurkjes. Mijn ervaring? In het begin vond ik de broeken erg fijn zitten. Nu merk ik dat de buikband vaak onder mijn buik zakt (buik heeft meer stretch dan de banden ) en dat ik liever mijn jurkjes draag met een legging (daar heb ik een heel scala van ) In het begin vond ik lagere buikbanden fijn, nu zakken die dus af en heb ik liever hoge (bv Prenatal, maar goed die zag er dus niet uit toen ik nog niet zo dik was). Van leggings zijn lage banden het fijnst, vind zelf mijn positieleggings fijner zitten dan mijn niet positieleggings. Oh en ik heb een zwangerschapsjack wat ik eventueel combineer met een poncho als het kouder wordt. Verder heb ik een aantal strakke tshirts en een aantal van die zwabberdingen (met een touw onder je borsten) en ik vind het fijn die af te wisselen. Mijn buik staat 's avonds vaak strak (groeispurt, ja fijn) en soms heb ik dagen dat dat de hele dag zo is en dan is een strak 'check mijn buik shirt' echt niet prettig. Zo, hoop dat je er wat mee kunt. Enne.. lekker voor de Stokke gaan. Herken het wel: als ik iets in mijn hoofd heb krijg ik het er ook niet uit Wij hebben trouwens een lichte kleur voor de wagenbak en een donkere voor de buggyinzet (hoe noem je dat?). Rest van de meiden een dikke knuf en ik reageer op jullie als ik meer fut heb (beloofd )
Ik heb niet zo veel positiekleding heb sowieso niet echt veel kleding. Maar goed dit is wat ik heb: 3 spijkerbroeken 1 werkbroek 2x werkshirts 3 stretch hemdjes, heerlijk om in te slapen 3 topjes 1 vestje 1 blousje 3 shirts Hier zoals beloofd een buikfoto. afgelopen week gemaakt met 26wk
@ Loki; heerlijk he, die angelsound! Ik hoop m van een vriendin te mogen lenen als ik wat verder ben! @ Deli; bedankt voor het compliment *bloos* En wat knap dat je mee bent geweest met baby shoppen! Ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is voor je. Ik ga echt super hard duimen voor je dat je snel een mooie test in handen hebt!!! @ JuJu; baaldagen? *knuffel* voor jou meid! @ Navlis; jij hebt ook een mooie buik! @ Hier; vandaag weer 2 buikfoto's gemaakt van de voor en zijkant en het is echt exact hetzelfde als 2 weken geleden, haha! Nog geen verschil te zien dus, maar dat komt vast vanzelf de komende tijd Liefs, Caitlin
NOD November 02/11 priscillaq(15) 7/11 Nieke84 (14) 8/11 Laikabasko (13) 10/11 DeLi (14) 16/11 butterfly22 (14) 17/11 jolanda1986 (14) Nod December 4/11 Lautje Zwanger Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest / 18-02-2011) Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief test via ziekenhuis twins) nu nog 1 en een * / 02-06-2011 Caitlin (oktober '10 positief getest / 30-06-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Fynn (december '09 positief getest) 12/8/2010 Jongen Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan Jinne1982 (januari '10 positief getest) 5/09/2010 Jelle Granta (februari '10 positief getest) ??? SweetMiekie (februari '10 positief getest) ??? Reintje85 (februari '10 positief getest) 7/10/2010 Naam onbekend Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 mk 7+4) Ik heb mij nog maar even aangepast.
hallo meiden Vrijdag een telefoontje gehad van de Gyn en mijn progesteron stond prima. Dus we moeten de natuur zijn gang laten gaan. Wel heeft de Gyn gezegt dat als mijn cyclus weer langer wordt ik gewoon weer contact op mag nemen. Heb al wel de hele week buikpijn, hopelijk geen buikgriep of griep die doorkomt. We wachten gewoon weer af tot de 17e ( uitgaand van een cyclus van 29 dagen).
jolanda wel super dat je waardes goed zijn alleen jammer dat ze niets voor je kunnen doen. Ik hoop voor je dat die griep niet doorkomt want je zit er toch niet op te wachten. ben zelf bezig met het uitzoeken van foto's voor in te plannen. blijf er mee bezig maar wil het afhebben voor de kerst
Fijn dat de waarde goed is, Jolanda! Nu maar hopen dat jullie alsnog snel een posi test in handen hebben! @ Hier; vandaag gingen we even shoppen en kwamen we weer langs de Prenatal. Toch weer naar binnen en alle lieve kleertjes staan bewonderen, so cute! Verder naar allerlei andere benodigdheden gekeken en ik heb even in het 9 maanden zwangerschaps dagboek staan bladeren. Vind die echt zooo geweldig, lekker tuttig met een strikje er om heen en bloemetjes erop, maar ik wil m super graag hebben! Mag m alleen nog niet kopen van mezelf, nog even wachen tot na de echo over 2 weken. Ik kan soms echt amper wachten en een halve paniek aanval krijgen. Hoop zooo dat alles goed gaat in mijn buik! Merk dat de missed abortion van mijn zus toch wel indruk heeft gemaakt op mij... Maar ja, nog 2 weken geduld hebben. Hoop dat de tijd een beetje snel gaat (lijkt vanaf de posi test echt te kruipen!) Liefs, Caitlin
caitlin wat knap dat je niets hebt gekocht. Ik heb toen ik zwanger was ook niets gekocht maar het was wel moeilijk. Ze hebben wel super veel leuke dingen om te hebben en kopen vind ik. als ik weer zwanger zou zijn denk ik dat ik heel snel een zwangerschapsdagboek zal kopen omdat het mij wel super lijkt om het te gaan gebruiken. Vorige keer had ik er spijt van dat ik er niet aan begonnen was.
Deze bedoel je? Die heb ik ook! Ik heb tot een week of 13/14 (tot ik het echt ging geloven ) op losse blaadjes geschreven die ik daarna netjes in het dagboek heb overgeschreven. Jolanda gefeliciteerd met je goede uitslag! En Navlis mooi buikje! Hier nog steeds zo moe.. ik wil alleen maar slápen! (ga ik nu ook lekker doen ) Tot morgen meiden!
@ lautje, ben blij dat jullie nu verder kunnen. @ Navlis, Wat een mooi buikje heb je. @ caitlin, ik snap het best dat die 2weken lang kunnen duren, vooral als je zoveel leuke dingen tegen komt in de winkels. Ik zelf ben nog niet zwanger maar heb zelf al wat spulletjes gekocht omdat ik ze te leuk vond om te laten liggen hihi. @ hier, vandaag precies een week bezig met Sonja bakker en ben tot nu toe 2,1kg afgevallen. @ de zwangere meiden: Hadden jullie al vroeg tekenen van zwnagerschap? Ik zit nu 9 dagen voor mijn NOD en begin wat last te krijgen van me tepels..(misschien beeld ik het mezelf in) ook na de sex doet me baarmoeder best wel pijn. pfff ik haar die onzekerheid haha. Mja we wachten nog maar even af tot de 17e.
Deli; wat knap van je dat je met je schoonzus bent meegegaan! Weet zij van jullie wens en dat het niet lukt? Balen trouwens dat je het gevoel hebt dat je ongi er weer aankomt... Maar hoe dan ook, ik blijf duimen! Jolanda; fijn dat je progesteron goed was! Dat is een goed teken! Ik was er in de ronde dat het raak was werkelijk van overtuigd dat ik ongi zou worden, dus alle voortekenen die ik had waren hetzelfde als die ik iedere maand had toen ik wel ongi werd... Kan je dus niet zoveel vertellen! Navlis; mooi buikje hoor! Caitlin; ik kan honderd keer de prenatal in en uit lopen en nóg niks kopen! Dat is wel weer het andere uiterste, maar het komt gewoon omdat er zoveel leuks is, dan kan ik niet meer kan kiezen! Dat heb ik altijd wel gehad, maar is nu wel erger! Straks moet mijn eigen kind het aan en dat moet het natuurlijk wel hét leukste broekje, truitje, sokje of wat dan ook aan! Daarbij zou het ook wel handig zijn als je weet wat het wordt, misschien had ik dan ook al wel wat meer gekocht. Btw, dat de tijd kruipt is idd zo, maar sinds bij mij de 20 weken voorbij zijn gaat het ineens allemaal zo razendsnel, dus misschien wordt dat voor jou ook nog anders! Positiekleding; hier ook niet zo heel veel kleding. Of in ieder geval niet echt dingen die nog heel erg lekker zitten. Maar ik zing het er nu maar mee uit dacht ik zo! Ik kan er nu nog heel fatsoenlijk mee over straat, dus vind het wel goed! Heb voor mijn werk uniformen, dus dat scheelt wel! Juju; erg hè, dat moe zijn... Kan ook wel hele dagen slapen! Gewoon een beetje aan toegeven helpt wel. Mijn man belt me als ik vrij ben soms (heel lief) op om te zeggen dat ik nu direct op de bank moet gaan liggen om een poosje te slapen, haha! Heeft hij zelf natuurlijk 's avonds ook weer profijt van, want dan hang ik niet de hele avond laveloos naast hem op de bank... Hier; heb net de zolder maar eens opgeruimd, pfff wat een BENDE kan een mens verzamelen! Volgend voorjaar, als het met de kleine allemaal lekker loopt (hoop ik) gaan we alle schotten onder het schuine dak weghalen en daar nette schuifdeurtjes inzetten, zodat we onze rommel daarachter kunnen bewaren. Heb nu alles netjes tegen de muren aangezet, zodat we er in ieder geval fatsoenlijk kunnen lopen. Wel prettig voor de kraamhulp straks, want de was- en droogmachine staan er ook! Volgende week komen er oude keukenkastjes waar we de halflege verfpotten en benodigdheden in kunnen zetten. Als dat allemaal opgeruimd is, gaan we de trap naar zolder schuren en dan komt mijn vader hem schilderen. Hopelijk allemaal binnen een week of 4, zodat ik niet in de stress raak dat het niet op tijd af is!
@ JuJu; ja, die bedoel ik! Vind hem echt geweldig!!! Nu schrijf ik idd ook dingen op een los blaadje, zodat ik het straks kan opschrijven. Hoop er na de echo mee te kunnen beginnen. Nog precies 2 weken (hebben de echo op maandag 17.15 uur!) @ Jolanda; ik heb zelf een paar roze dingetjes liggen, maar die had ik vorig jaar voor een vriendin gekocht en voor mijn zus (ik wist niet dat ze zwanger was van een knul) maar of ik die spulletjes ook voor onze beeb ga gebruiken als het een meisje is weet ik eigelijk niet. Verder koop ik echt nog niks voordat ik op de echo heb gezien dat alles goed gaat met beed. Qua kwaaltjes had ik vanaf mijn ei sprong elke dag steekjes links en /of rechts onderin mijn buik en ik had sindsdien ook last van meer afscheiding. Dat stopte beide ineens 4 dagen voor mijn NOD en de dag voor mij NOD had ik al een paar keer van die ongi krampen gehad. Het is altijd zo moeilijk om te zeggen vantevoren. @ Hen; lekker he, dingen opruimen, Geeft mij ook altijd wel een goed gevoel! En ik hoor wel vaker dat het na 20 weken ineens hard gaat, maar dat duurt voor mij nog heel erg lang! Ik moet het nu eigelijk per dag of week bekijken he, donderdag weken @ Kwaaltjes nu; ik merk dat ik echt om de zoveel uur moet eten, want dan heb ik honger en voel ik me ook een beetje weeig in mijn maag. Daarna gaat het weer goed. Nog geen echte misselijkheidsklachten dus! Verder veel duizelig als ik vanuit hurk of zit positie opsta en MOE! Om half 9 wil ik eigelijk al naar bed en ik val snel in slaap. Wel elke morgen rond 5 uur wakker om te plassen en dan heb ik moeite om in slaap te komen (normaal nooit). Borsten zijn de ene dag gevoeliger dan de andere en daar kan ik me dan weer druk om maken. Pfff, ik = stress kip! Liefs, Caitlin
hallo meiden. Het is stil hier op het forum..hihi... Had gister spruiten gekookt met een aardappeltje, Maar wa smaakte de spruiten vies bah..Normaal ben ik er echt heel erg gek op maar gister zat ik beetje met lange tanden te eten haha. Nog 8 dagen tot me NOD...Blijf nog ff op het wachtbankje zitten.
haha ja ze zijn heel gezond en normaal vind ik ze ook super lekker maar gister zat ik ze echt te eten als of ik ze niet lusten haha.
Oke dit vind ik dus heel erg raar Ik ben ovu testen blijven gebruien ook nadat ik de positieve in handen had, dagen erna geen 1 streepje te bekennen bij de test (alleen de controlestreep dan) net een ovutest gedaan staat er weer een streepje bij de teststreep en hij is best duidelijk te zien...Hellppppp!!!!!!!
Hmm lijkt me niet dat je ei nu nog komt Jolanda. Even doortesten en kijken of hij weer net zo knalpositief wordt als hij was. Op zich is het normaal dat het LG schommelt in je cyclus dus het hoeft verder niets te betekenen. Hier permanent te moe om te reageren, sorry. Behalve: spruitjes = jumjum!
jolanda ik had 5 dagen voor mijn nod geen zin meet in zoet normaal kan ik het niet laten liggen verder had ik kramp in mijn buik heel heel heel veel en toen bleek ik zwanger te zijn. Ik hoop het zo voor jullie!! Voor ik het vergeet spruitjes zijn vies!!!! IK ben nu met dag 2 van de clomid bezig en voel mij prima wel een beetje eng hoor maar wij hebben met elkaar afgesproken om er niet op te hopen deze maand ( lukt mij toch niet maar ja). de kans is natuurlijk klein dat het 2 keer na 1 keer raak is. Nog uitslag gehad van mijn bloed en echo ik heb zelf geen eitje zonder clomid. Even rekenen ik was dus ronde 1 voor mij zwanger en begin nu aan ronde 2. juju doe rustig aan ga er lekker van liggen genieten op de bank. Zwangere meiden geniet van jullie avond. Niet zwangere het komt wel goed bij ons
Het komt wel goed bij ons....... Ik ga mijn NOD aanpassen naar ronde 15 Vandaag voor het eerst wat licht bloedverlies bij afvegen, dus helaas is deze ronde voorbij! @Lautje; Heel veel succes deze ronde met de Clomid. Aangezien het je de vorige keer ook gelukt is, heb ik hele goede hoop voor jou!!! Zoals je zelf al zegt is het heel moeilijk om er niet op te hopen. Je doet het onbewust toch, omdat je het heel graag wil. Helaas kunnen we dit soort gevoelens niet uit zetten. Ik zelf ben zo ongeveer de hele maand zenuwachtig en kan je vertellen dat dat heeeeeel erg vervelend is. De hele dag zit ik met mijn gedachten bij het zwanger worden. Soms lijkt het wel of ik niet meer normaal kan functioneren, dan ben ik er zo mee bezig. Pffff @Spruitjes Die heb ik gisteren ook gegeten en het was heerlijk!! @Jolanda; Ik heb het ook weleens gehad dat mij testjes later nog een keer positief waren. Gewoon van de eerste keer uitgaan en blijven klussen. Dan is het altijd goed!!