gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve meiden

Even snel een update van mij; het gaat goed en wij zijn echt heerlijk aan het genieten van onze mooie meid!!!
    Ik heb wel enorm last van mijn hechtigen en kan nog amper zitten, maar verder voel ik me lichamelijk alweer best heel goed. Vandaag gedurende de dag flink stuwing ontwikkeld, dus mijn borsten zijn maatje erg groot inmiddels :$ Hard, groot en pijnlijk, bah! Maar de voeding loopt dus wel erg goed. Aanleggen gaat sinds vandaag ook goed, maar is vreselijk pijnlijk, messteken gevoel bij elke zuig. Ze hapt goed en ik voed met een tepelhoedje, maar ze is gewoon net een piranha (en mijn tepels zijn niks gewend)! Mijn productie is enorm, vandaag na een volledige voeding nog 45 cc nagekolfd! Nu doe ik haar aanleggen of kolven, anders stimuleer ik het natuurlijk weer teveel. Ik had dit nooit verwacht, maar ben blij dat het goed gaat! Verder slaapt ze veel tussen de voedingen door en is ze heel tevreden. HEERLIJK KINDJE!!!

Liefs,
    Caitlin

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Mooie datums in je onderschrift caitlin;)
    Fijn dat je goed voelt ondanks je hechtingen & dat het goed gaat met jullie meid en de voedingen.

@hier. geen nieuws, ben wat foto's op me prive album te zetten hier zo.

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Fijn Caitlin!! Ga zo door meid!! De hechtingen zul je nog wel een poosje voelen vrees ik maar dat wordt echt een keer minder...
    Als je je verder lichamelijk al wel weer wat beter voelt, is dat een heel goed teken!

Ik voelde me de eerste 7 dagen echt alsof ik door een vrachtwagen overreden was... Kon uk niet eens zelf oppakken... Dus ik ben BLIJ te horen dat het bij jou anders is!! :)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Caitlin wat een goed bericht!
    Lautje hopelijk maandag goed nieuws.. duim!
    Loki: jazeker frustratie ;) Je hebt gelijk: ieder zijn gevoel. Maar dit gaat niet om mijn gevoel maar om het gevoel van een kdv (profs, die beter zouden moeten weten en zich moeten baseren op wetenschappelijk bewijs en niet op gevoel). Grom. Ik heb een mail gestuurd of een losse laag op het matras ook goed is.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lijkt me wel juju, dat die losse laag alleen goed is! Anders zijn ze echt niet wijs hoor!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jeetje Boom, dat ik wel heel ververlend!

Ik was woensdag natuurlijk kapot en ben half de trap op gekropen en lekker in mijn bed gaan liggen toen het bezoek kwam, maar zat 's avonds al op de bank tv te kijken en te eten (de lekkere carpaccio!). Verder doe ik eigelijk alles gewoon weer sinds donderdag, alleen loop ik nog moeilijk door de pijnlijke onderkant. Maar ja, tijdens mijn zwangerschap liep ik moeilijk door de rugpijn, dus ben wel gewend dat het wat minder snel gaat. Ik voel me ook super, ondanks 700+ml bloedverlies, niet flauw of wat dan ook.
    Gisteravond / vanacht echt stuwing ontwikkeld, wat een plof (.)(.)!!! Ze zijn maat heeeeeel groot, glanzend met grote blauwe aderen erop. Heb wel de juiste tip en trucs om er mee om te gaan, maar het is niet fijn. Productie is enorm, kolfde gisteravond 100cc in 1x! Vandaag weer aanleggen proberen, want dat was ik na 3x veel pijn echt zat gister, dus over gegaan op kolven en voeding via flesje.
    Meiden, ik wordt echt weer minder ego hoor, maar zit nu nog even lekker op mijn roze overgoten wolk!

Liefs,
    Caitlin

7. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    caitlin ik geniet juist van je ego stukjes.
    Ik hoop dat je onderkant snel beter gaat worden. Jammer dat je borstvoeding zoveel pijn doet. ik roep maar wat ik heb er geen ervaring mee maar kan je die hoetjes niet blijven gebruiken?

vandaag al menigmaal mijn bed uit geweest om over te geven. Ik word er helemaal blij van zo even lekker onder de douch en dan weer mijn bedje in.

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*juicht voor lautje*
    ik denk dat je het echt even niet erg vindt, dat spugen...
    blijf kleine beetjes eten (droge crackers) en vooral blijven drinken, elke keer een slokje...

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Lautje ik word er óók helemaal blij van! Nog 2 nachtjes en dan kun je weer zwaaien..

Caitlin die egostukjes zijn super! Die stuwing herken ik nog wel haha, was hier met 1 dag over ofzo, ik gebruikte zakjes stroop uit de diepvries maar idd vooral heel veel baby. Drinken vond ik ook niet erg prettig. maar het gaat dus over ;)

En ja uhh nou mag ik ook even ego, eerste keer in de kinderstoel (even oefenen voor volgend weekend alvast haha)

Bekijk bijlage 162110

(voelt wel stom aangezien de meeste de foto ook al op hyves/facebook hebben gezien maar goed ik zeg maar zo: mijn kind zie je nooit teveel (grapje hoor, zo ego ben zelfs ik niet ;))

10. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een heerlijk blij koppie in de konderstoel dan zou je bijna denken dat hij het gezellig vindt om aan tafel te zitten.

Ik kan bijna niet wachten tot het maandag is het is wel geen mooi echo aperaat maar donderdag zien wij het goed want dan ga ik terug naar het umc ik ben al heeeeel heeeeeel blij als het er goed uit ziet en mogelijk al een klein zaklampje te zien is.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lautje dat hoop ik ook.. Lig je nog steeds plat? (op het overgeven na dan ;))

12. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Caitlin;
    Ik vind je ego verhaaltjes ook erg leuk om te lezen hoor. Hopelijk ga je er mee door ;)

Lautje;
    Wat 'fijn' dat je moet spugen :) Normaal zou het niet fijn zijn, maar het betekend dan toch wel echt dat je zwanger bent. Hopelijk maandag weer een goede echo. Lekker blijven liggen he meid.

JuJu;
    Wat hebben jullie toch een mooi mannetje. Echt een super foto. En wat is hij al groot! Volgende week beginnen jullie dus met vast eten te proberen, spannend.

Hier;
    Ik weet niet waarom maar ik ben nu veel zenuwachtiger dan de laatste maanden. Mijn NOD komt er aan en ik weet niet wat ik moet denken. Heb zo'n goede hoop, maar ben bang voor de teleurstelling weer dinsdag. Ik denk steeds waarom zou het nu wel opeens lukken. Pfff wat duurt het wachten toch lang.

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spannend Nienke!! Ik hoop dta je zenuwen een goed voorgevoel zijn!!

Ik ben ook blij voor je dat je moet overgeven Lautje, al klinkt deze zin heel vreemd, haha!

Fijn dat je al weer zo lekker op de been bent Caitlin! Dat je even ego post is méér dan logisch! Uberhaupt al heel fijn dat je ons op de hoogte houdt!
    De stuwing is idd best onprettig :p Al heb ik maar een hele lichte vorm gekend (1 keer gekoeld met stroop (had de kraamvrouw niet helemaal het idee dat het voor niets was :p) en verder nouwelijks last. Heb je een fijne kraamvrou, trouwens?

Super cute foto Juju, hij kan niet wachten tot volgende week zo te zien!

Hier dag 2 met mn strakke ritme en de eerste dag in de puckababy. Het is nog niet fantastisch (lees: ze ligt wel in bedje te mummelen en huilt maar af en toe (speentje er in en dan is het weer goed) maar echt goed slapen is er nog weinig bij). Gister naar de Osteopaat geweest en die voelde spanning in haar nekje en een beetje op haar middenrif, volgens hem precies zoals de 'klachten' zijn (moeilijk ontspannen en spugen/reflux). Volgens hem is een behandeling of 3 voldoende om haar 'klachtenvrij' te krijgen en moeten we in de komende dagen al iets gaan merken. Ben benieuwd! Opzich hou ik het prima vol als ze lekker veel bij mij is maar ik schiet nu al in de stres bij het idee dat ze overdags niet wil slapen op het KDV en bij de oma's en dat die haar gewoon laten huilen dus voor mijn gevoel moeten we nu echt gaan oefenen voor een ritme wat bij haar past en dat is helaas voor mummeltje niet het ritme "De-hele-bij-mama-op-sleeptouw" ;).

14. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hey meiden...

hier even wat foto's van het kamertje..Hij is nog niet helemaal klaar we moeten nog wat gaan inrichten met wat spullen :D de rest staat in me album!

15. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had vandaag problemen met het internet balen maar heb heerlijk film liggen kijken. ja ja ik lig nog steeds leuk kotsen en liggen maar ik ben er blij mee. Ik kan niet wachten tot ik weer redelijk normaal kan leven en niet meer in mijn bed lig maar als het nodig is blijf ik nog wel 7 maanden liggen. Ik ga nu proberen te slapen. Ga morgen als het droog is wel even buiten liggen denk ik uit de zon.

16. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    loki ik ga al jaren ongeveer 3 keer per jaar en mij doet het goed. Ik moet daarna altijd veel drinken en plas gaat vaak anders ruiken. Ik heb de uitleg ooit gehad maar weet hem niet meer.

caitlin leuk kamertje. Je bent al best ver voor 26 weken. Duidelijk een jongens kamer.
    Geniet ervan.

meiden Slaap lekker.

17. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    nieke kijk naar ons 10 kuren clomid verder en de iui voor de deur en bij ons is het zomaar gelukt. ik hoop zo dat jullie droom ook snel uit mag komen.

Ik hoop dat ik nu niemand meer gemist heb doe het via de telefoon en het is zo lastig.

Hoe zou het met navlis gaan???

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lautje;
    Gelukkig, geen nare berichten! Hoewel, misselijk is niet leuk, maar momenteel spring daarvoor voor jou een gat in de lucht! Jij niet doen hoor, jij moet blijven liggen!
    Ik hoop zo op een knipperlichtje morgen!!

Caitlin;
    Ego mag, juist leuk!

Loki;
    Succes met ritme!

Jolanda;
    Leuk kamertje!

Nieke;
    Oohh, ja toch kan ik het niet laten om heel erg hard voor je te hopen en duimen hoor!
    Zou toch geweldig zijn, net als lautje?! Je verdient het iig dubbel en dwars, maar ja, daar wordt helaas niet naar gevraagd...

Juju;
    Wahahah, mijn kind zie je nooit teveel! Om te gieren! Maar je hebt nog eens gelijk ook... :D. Voor mijn kind geldt namelijk hetzelfde! :)

Hier; denk dat ik toch manlief maar es wakker ga schudden... Ligt hier te ronken als een race-auto, waardoor ik niet in slaap kan komen.... Dacht dat ik na zo'n verschrikkelijke late dienst toch wel een beetje recht had op een fatsoenlijke nachtrust... :(

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik lig te stuiteren in mijn bed, mijn schoonzusje is aan het bevallen! Om 1 uur stuurde ze een berichtje dat ze naar het ziekenhuis gingen oh ik hoop zo dat alles goed gaat en ik ben zo benieuwd!!! *stuitert verder tot het telefoontje maar hoopt dat bloom inmiddels slaapt ;)*

20. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    #3860 Nieke84, 26 jun 2011
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
    Spannend Loki, de kleine is er denk ik al of niet? Dan ben je nu ook tante Loki, proficiat!!

Bloom;
    Het was dus weer druk op je werk? Hopelijk heb je toch nog goed kunnen slapen. Lekker dat je dadelijk een heel aantal dagen vrij bent, kun je weer even bijtanken.

Hier;
    Vannacht erg slecht geslapen. Om 4.00 uur wakker om te plassen en kon niet meer slapen. Toen maar tot 5.15 uur een boek gelezen, daarna gelukkig toch weer in slaap gevallen.
    Ik heb vrijdag trouwens een workshop taarten maken gedaan met een vriendin. Was echt super leuk en de taart is heerlijk! Zal straks even een foto plaatsen staat nog op de camera.
    Ik voel hier nog steeds vanalles. :(
    Fijne zondag allemaal.

Edit; Hier is de taart, De roosjes bovenop zijn een beetje plat door de deksel van de doos :)

Deel Deze Pagina