gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oh Loki;
    Ik zou dan ook geen oog meer dichtdoen! Spannend! Kleine zal er nu al we zijn hoop ik!!

Mijn zus is 14 oktober uitgerekend en ik vind het ineens allemaal veel spannender! Wil alleen niet dat ze me laat weten wanneer ze begonnen is, schiet ik ws helemaal in de stress... Tenzij ze wil dat ik op hun zoontje moet passen... Nou ja, we zien wel!

Nieke;
    Gaaf die taart! Heb er pas met vriendinnen ook zo een gemaakt, echt leuk om te doen hè!
    Hoop zo dat alles wat je voelt een goed teken is!!
    Durf je eventueel een testje te wagen??
    Ja, was weer druk op t werk... Zoals eigenlijk altijd wel... Normaal trek ik het wel, maar dit is m'n zoveelste late dienst in korte tijd, dat m'n lontje steeds korter wordt... Gister 4 serieuze noodbellen... Saturaties van onder de 70% enz enz... 3 mensen die erg slecht liggen, 1 terminaal... Verder allemaal gehospitaliseerde ouderen, die denken dat ze de enige patiënten op de afdeling zijn... Begrip ho maar! Dus... Tijd voor een grote opruiming van de afdeling, maar de zomer komt eraan, dus die opruiming zal er wel niet komen. Als alle kinderen van die mensen op vakantie gaan, kunnen ze allemaal opeens niet meer terug naar huis... :(

Goed, einde geklaag. M'n werk is aan de andere kant best leuk en krijg vaak ook veel waardering, heb leuke collega's, wordt alleen een beetje moe van alle bezuinigingen!

Nu lekker een broodje eten, uk veel knuffelen en dan weer een avondje aan de bak!

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    O, btw, heb goed geslapen alleen veel te kort! ;)

3. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bloom;
    Super leuk die taarten maken!
    Testje ga ik nog niet doen, durf ik nog niet. Als ik overtijd ga doe ik dat pas, ook al zou ik het wel graag nu al willen weten maar ben te bang voor de teleurstelling. Dus nog een paar dagen volhouden.
    Dan ben je gister inderdaad druk geweest. Op welke afdeling werk jij? Heb je misschien wel al een keer gezegd maar dat weet ik dan niet meer. Ik vind die gehospitaliseerde mensen ook verschrikkelijk, lleen maar ikke, ikke, ikke.
    Gelukkig heb ik hier nu geen last meer van op de kinderafdeling.
    Succes met werken weer vandaag ik heb vanavond bereikbard dienst dus weet nog niet of ik moet weken.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kleine is er nog steeds niet :( ze heeft 1 cm ontsluiting per 2 uur en om 9 vanochtend een ruggeprik gekregen. Om 12 uur had ze 9 cm en nu volledig maar de persweeen blijven uit :(.

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Kijk, als ik dit dan lees, dan weet ik dat ik heel blij mag zijn met mijn erg snelle bevalling, maar wat was het een heftigheid en wat een pijn...

6. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Loki; wel spannend van je s.zusje hoor. Hopelijk snel een mooie beeb op de wereld!

@ lautje; JIPPIE, MISSELIJK, JOEHOE!
    Lekker blijven liggen en ik duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuim voor een prachtige echo morgen (en donderdag en alle keren dat er nog een echo mag volgen!)

@ Nieke; jeetje meid, wat spannend. Ik hoop het zo ontzettend dat je zwanger bent, ik wordt er gewoon helemaal plaatsvervangend zenuwachtig van!!!

@ DeLi; hoe gaat het met jou meid? Trek je het allemaal nog een beetje en heb je eigelijk iemand met wie je goed kunt praten (vriendin oid) over wat je te wachten staat nu met het IVF traject? Dikke knuffel!

@ JuJu; geweldige foto!

@ Bloom; vreselijk die gehospitaliseerde patienten en ik begrijp heel goed dat je het zat bent na zoveel avonddiensten. Na vandaag lekker vrij toch?

@ Spikkeltje; hoe is het met je buikpijn?

@ hier; Kyara doet het super goed, we zijn zo trots op haar! En natuurlijk echt MEGA verliefd op ons prinsesje :D
    Ze drinkt vanaf vandaag volledig aan de borst, want ik probeerde het gisteravond weer een keer en de pijn aan mijn tepels was al ietsje minder. Het is nog steeds tenen krommend, maar wel uit te houden. Voeding is er echt vollop, vanochtend nog een keer gekolft toen Kyara haar flesje kreeg van papa en toen kwam er in 10 minuutjes 155cc uit :$ Dat is 3 voedingen als je er vanuit gaat dat ze vandaag zo'n 50cc per keer moet krijgen!!! Nu gaat ze dus volledig aan de borst en kolf ik in principe niet meer, of 1x daags na de laatste voeding (omdat er met een tepelhoedje toch net iets minder huid op huid contact is en dat eventueel de productie kan verminderen). Zonder tepelhoedje is geen optie, de tepel is te moeilijk om te pakken, maar zoals het nu gaat, gaat het perfect en zijn zowel Kyara als ik zijn helemaal happy!
    Stuwing is gelukkig ook over (maar mijn borsten zijn wel heel vol en stevig / strak) en onderkantje doet sinds vandaag wat minder pijn. Morgen gaat mijn mannetje weer aan het werk, hij heeft er helemaal geen zin in... Hij wil bij zijn meisje zijn (ow ja, en bij mij natuurlijk, maar vooral bij zijn meisje, haha) Hij is zo ontzettend lief met haar; de verliefdheid spat er echt vanaf en hij is super zorgzaam. Dit is wel wat ik had verwacht van hem, zoals ik hem ken, maar om het ook daadwerkelijk te zien is wel echt heel mooi! *TROTS*

Liefs,
    Caitlin

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland

Even ons prinsesje spammen :D Heb ook nog wat foto's geplaatst in mijn album.

8. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    loki wat naar voor haar dat het niet opschiet. 1 cm in 2 uur dat is wel heel heel weinig ( of heb ik het mis)
    Nieke ik kan het mij heel goed voorstellen neem de tijd als het er zit zit het er over 1 week ook nog wel.

Caitlin heerlijk om te lezen hoe jullie genieten.

Ik lig nog braaf te liggen kan bijna niet wachten tot het morgen 19.00 uur is. Vorige keer kon je alles zo moeilijk zien op de echo dat ik er niet veel van verwacht. Als het vruchtzakje maar groter is dan vorige week en er geen bloed zit dan ben ik blij.
    Donderdag dan hoop ik op meer.

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Na ruim 30 uur weeen en 45 min persen op eigen kracht (zonder persweeen) is S.venna's nichtje J.ulie om half 5 geboren :). In 2 maanden tijd moeder en tante, hoe stoer :). Lig nu lekker van mn mummeltje te genieten die op mn buik ligt te slapen.

Veel succes morgen lautje, ik denk aan je!

Ik bekijk je foto's vanavond caitlin, zit nu op mn foon. Fijn dat het zo super gaat en ook met de borstvoeding!

Spikkeltje: hope gaat het met jullie? En met de borstvoeding nog steeds lekker?

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd Loki :D Zeker gaaf! Over kdv: hier heeft uk nog steeds geen echt vast ritme en op het kdv doet hij het super. Soms slaapt hij wel, soms niet, soms in zijn bedje en soms in de hangmat. Komt echt helemaal goed, hij vindt het ook helemaal goed daar. Ik zat ook zo in de stress, ook omdat hij niet echt een drinkritme heeft. Maar dat heeft hij dus wel, alleen niet bij mij ;)

Spikkeltje ik zag weer lieve foto's op hyves, wat een haar heeft jullie kanjer zeg!!!

Lautje ik duim voor je hoor, en ook voor een duidelijke echo morgen.

Caitlin wat een schatje! En wat super dat de voeding zo goed gaat! Zou idd niet teveel kolven want dan blijf je die ploftieten houden haha ;) Bij mij was met 4 maanden opeens die strakheid van mijn borsten over (ik dacht dat ze leeg waren maar kolfde wel gewoon 200 ml haha dus dat viel mee). ben benieuwd hoe ze eruit zien als ik stop met voeden ;) (hopelijk struikel ik er dan niet over)

Bloom haha ja tikkie ego maar ik kijk ook graag naar jullie vent hoor! Volgende week foto's van het eerste hapje hier. Ik twijfel nog tussen peer en meloen :D Hij zit echt goed in de stoel trouwens, zit er nu ook bij als wij eten (en sloopt de tafel ondertussen).

En Nieke ik duim weer hardcore voor je! Als ikz o je berichtjes lees dan krijg ik weer kriebels.. zou het zou het??? Die taart is echt gaaf trouwens!

Ego: nog één weekje en dan vakantie!!!

Kijkt iemand van jullie babyboom?

11. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hey hey

effe berichtje.

Het gaat hier goed! borstvoeding lukt ook nog steeds. Uk wil laatste 3 dagen alleen maar aan de borst liggen. Hij ligt aan elk borst een uur, ook zonder te drinken. en valt zo rustig in slaap en word weer wakker wanneer ik hem van me borsten haal. En dan is het gieren en boos.

Maar hij vind het heerlijk, zijn hele gezichtje zit soms gewoon onder de melk. Komt doordat in tepelhoedje wat achter blijft en dan laat hij het los en gaat even met zijn gezichtje over het tepelhoedje dat laat dan los en komt er melk in zijn gezichtje,

Vandaag heeft hij lekker in de kinderwagen onder de grote parasol en zijn eigen parasoletje buiten geslapen. Lekker in zijn zomers outfit.

Ja wat een haar he, elke ochtend gaat er een kuif in. hihi vind ik zo stoer staan. Er staan hier in me prive albums ook wat foto's van hem.
    Ik had ook zo'n bos haar toen ik geboren ben. Heb een baby foto van mezelf gevonden en lijken erg op elkaar. zal eens kijken of ik dat keer kan scannen.
    Ook beiden dezelfde ooievaarsbeet op dezelfde plek in onze gezicht. Ook dezelfde vorm.
    Hij word nu langzamerhand lichter zijn stoere kapsel.

Met me buik gaat het op het moment goed. Geen last, af en toe spierpijn.
    Zal woensdag wel uitslag krijgen denk ik.
    heb dan weer bloeddruk controle, hoop dat er nog een pilletje af mag dan zit ik op 1 per dag nu op 2 per dag.

Ga nu snel naar me knulletje.

liefs

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

@ juju: ja ik kijk babyboom. Had ons er voor op willen geven ,maar durfde toch niet. Het is wel dat bijna heel nederland mee kijkt en ja je bent toch stukje privacy kwijt.

@ loki: gefeliciteerd tante, ook een bijzonder gevoel he;)

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Spikkeltje, wat een bos haar heeft hij, wow! Prachtig mannetje :)
    Fijn dat het met tepelhoedje goed gaat. Was hier ook echt een uitkomst, maakte het voeden een stuk minder pijnlijk. Als je pijnvrij kunt voeden over een paar dagen/weken, probeer het dan wel een keer weer zonder tepelhoedje. misschien is je tsr zo sterk dat je kindje niet eens zo hard hoeft te werken om de melk er uit te krijgen en krijg je er ook niet zo'n last van ;)

@Caitlin: ego is juist leuk! Prachtig meisje :)

@Loki: blijf liggen, emmer naast je, lekker veel spugen en je op en top zwanger voelen. Neemt niet weg dat ik hoop dat je je wat beter gaat voelen hoor!
    Bij mij waren de kwaaltjes van de een op de andere dag weg met 8.2 weken (dag vd eerste echo) en ik schoot helemaal in de stress de dagen erna omdat ik nog 4 weken moest wachten op de volgende echo. Niet doen dus, als jouw kwaaltjes weg lijken te gaan, of gewoon aan de bel trekken bij de vk voor een extra echo! Kreeg zelf op mn donder toen ik bij 12w vertelde dat ik al 4 weken niet meer misselijk was, ik had moeten bellen voor echo zei ze.

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant

Vind je het heel erg als ik daar voorlopig nog niet aan wil denken? :) :D ;)

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Haha sorry, die was voor lautje natuurlijk :p

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    Wat een prachtig meisje en wat heerlijk dat de bv zo goed loopt! Ligt voor een groot deel denk dan toch aan het hoe snel herstellen van een bevalling... Het wel of niet slagen van bv...
    Maar super dat het dus zo goed gaat, met of zonder tepelhoed, als het maar goed gaat!

Zelfde geldt voor spikkeltje! Stoer hoor, een kuif! Ik heb voor uk inmiddels babygel van zwitsal, maak ook vaak een kuifje, staat em echt geinig!

Loki;
    Hmmzzz weet niet wat ik liever zou hebben... Misschien toch maar die paar uurtjes weeën van mij en langer persen, want van 30 uur weeën zou ik ook wanhopig worden! Stoer hoor, mama en tante! Ben zelf op m'n 17e al voor 't eerst tante geworden, maar 't blijft heel bijzonder!

Lautje;
    Oooh... Spannend! Hoop zo dat jullie, ondanks de mindere kwaliteit van de apparatuur, wel een kloppend hartje gaan zien!! Kun je de afspraak in het UMC eigenlijk gewoon niet vervroegen? Ze kennen je achtergrond tenslotte...

Nieke;
    Dinsdag komt steeds dichterbij... Hoe is het nu?

Deli;
    Hoe is het nu met je?

Juju;
    Uk hier wiebelt echt nog alle kanten op, maar misschien helpt een handdoekrolletje zoals je zei! Morgen eens proberen. Ik zou trouwens met peer beginnen. Lijkt me toch net iets zachter van smaak, maar da's tuurlijk persoonlijk!
    Enne... Over struikelen zou ik me geen zorgen maken... Je moet ze hooguit misschien even optillen als je je bikinilijn wilt bijwerken... :D

Hier;
    Zou eigenlijk moeten slapen, maar lig er pas een half uurtje op... Was druk en toen ik om 23u naar huis belde was m'n man net vertrokken naar een storing... Zwagertje zat weer op te passen en was op zolder maar op het logeerbed gaan liggen...
    Ik was om 1u thuis, hij om half 2...
    M'n hoofd zit nog veel te vol waardoor ik ik niet kan slapen....
    Ging net nog even bij uk kijken... Die heeft al 4 dagen niet gepoept (heeft ie wel vaker). Hij lag lekker te slapen, maar rook toch wat verdachts. Ik zo zachtjes mogelijk luier verschoond, had ie echt een enorm dikke klei-achtige drol in z'n luier, echt zielig!
    Goed, ik uk weer weggelegd, was toch wel wakker geworden en lag nog even te brabbelen toen manlief kwam thuiskwam. Die gaat nog even kijken, ik kom naast hem staan en ruik weer wat! Voel voor de zekerheid aan z'n luier, zit er weer zo'n drol in! Sorry voor details trouwens, maar snap niet dat er zoiets uit zo'n lijfje kan komen hoor!! :p
    Goed, ik uk maar weer verschoond, piest ie nog even alles onder als de luier net af is....... Ligt ondertussen lekker te kraaien en brabbelen. Ik leg hem weer in zijn bedje, zing zijn slaapliedje, geef hem een dikke kus, krijg een dikke glimlach terug, kraait nog even en voordat ik weer in bed lig is het alweer stil. Kan het toch niet laten om nog even om het hoekje te kijken... Ligt meneer alweer prinsheerlijk te slapen! Heerlijk kind!!

Tot zover mijn verhaal over onze nachtelijke taferelen... Mijn luikjes vallen nu toch bijna wel dicht...

17. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    spannende ochtend voor de boeg.

Vandaag de samenlevingstest. Ben benieuwd wat er uit komt.

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Laika;
    Veel succes!

Lautje;
    Jij ook alvast voor de echo. Mijn duimen draaien voor een kloppend hartje.

Hier;
    Heb het gevoel ongi te worden, heb dat gevoel in mijn buik. Dus nu maar afwachten.

19. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat super lief dat jullie zo aan mij denken. Net 3 keer opnieuw begonnen met mijn ontbijt ik ben er nu maar mee gestopt. Dan maar een multi zwanger pil en een glas water. ik kan bijna niet wachten tot het 19.00 uur is.

Bloom wat geef je de kleine te eten die moet een volle buik hebben gehad.

Nieke ik hoop het zo niet het zou zo leuk zijn . Ik duim toch nog even voor je door.

Laika heel veel sterkte vandaag ik hoop dat er een goede uitslag komt. Ook voor jullie duim ik.

SpIkkeltje het klinkt super lief maar ik kan mij ook wel voorstellen dat je soms wat anders wilt doen.

20. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyboom geen tel een overweging voor ons geweest dit willen wij met niemand delen helemaal de mmm is zo zwaar dat ik er niet aan moest denken dat met mensen om ons heen te doen. Wel knap van de mensen die er aan mee doen dat zij er voor openstaan. Het is wel leuk om naar te kijken. Heb het vorige week voor het eerst gezien.

Deel Deze Pagina