Uk: Ja af en toe laat ik hem zonder hoedje drinken. Het stroomt eigenlijks er gewoon uit, maar hij zet er een klem op. Rechts blijft pijnlijk, links niet. Hij heeft een flinke zuigkracht, net of hij elke moment er alles af kan zuigen. Lautje: vrijdagavond was ik er ook een klaar mee hoor, na bijna de hele dag om de uur hem aan de borst te hebben gehad. Hij word er ook rustig van blijkbaar. Toen heb ik hem even aan papa gegeven en ben ik even wat anders gaan doen, even uit zijn zicht. misschien sneu voor hem, maar werd er zelf beetje hopeloos van. Dan maar eventjes weg.
Oh Spikkeltje, da's heel normaal hoor! Hier ga ik 2x per week boodschappen doen, het liefst in mn eentje dus dan mag papa oppassen. Even wat tijd voor mezelf zonder uk in de buurt. Voelt dan zo fijn! Maar thuiskomen is dan ook wel weer heel fijn @Bloom: leuk he, 2 vieze luiers achter elkaar. Wel zielig als je van die kogeltjes ziet liggen En dan onder piesen, dat gebeurt hier onder luid geschater, grrrr... Vanmorgen maakte manlief de fles klaar en zou de kleine een droge broek geven. Kon ik lekker in bed blijven liggen Na een paar tellen hoorde ik "schat.... deze is voor jou hoor!" want poepbroeken doet hij nog steeds niet @Laika: ik duim op een goed resultaat en hopelijk een bevrucht eitje binnenkort @Lautje: vanavond heb je de echo, toch? ik duim zo hard dat ik blaren heb! Ontbijt er 3x uit gekomen? Knap dat je dan nog durft te eten, brrrr... ik haat spugen! durf dan ook meteen niks meer te eten. Multivit is prima hoor!
Lautje ik duim duim DUIM! (en denk de hele dag aan je) Ach als ze zo laag hangen dat ze de boel camoufleren waarom zou ik die uberhaupt nog bijwerken haha. Ja ik zie vaak handoekrol bij de zijkanten. Hier vanochtend met zijn drieen aan tafel ontbeten. Hij vindt het helemaal stoer, zo erbij (peer dus, klintk goed Naief he ik ga er vanuit dat hij het ook echt gaat eten haha)
Peer werkt wel laxerend he, dus met mate Maar peer en banaan (met sinaasappel omdat banaan verstop) zijn goede beginnershapjes schijnt het. Ik wacht nog een maandje ps. 2 foto's in mn album gezet voor mn vriendjes ben je nog geen vriendje, voeg me dan even toe als je ze wilt zien!
Ik wil maar een soort per keer geven, en uk heeft waanzinnig dunnen bv-poep dus dat laxeren geloof ik wel haha. Maar zal het hem niet te lang achter elkaar geven. Mocht hij er uberhaupt iets van eten NOg een weekje.. ik post wel een fotootje in mijn fotoboek als het zover is. Nu eerst even in de jouwe kijken (oh en sinaasappel en andere citrusvruchten worden trouwens afgeraden, iig volgens het introductieschema van borstvoeding.com uit mijn hoofd pas met 9 maanden ofzo?)
@loki..Gefeliciteerd toch speciaal he moeder en tante ...Ik ken het gevoel haha ik ben eerst Tante geworden en nu wordt ik moeder @lautje..Lekker blijven liggen hoor meid spannend vandaag een echo @hier: Gister de kasten opgeruimd hoop kleren naar zolder gedaan pas er toch niet meer in whaha..en natuurlijk de kast van onze kleine vent al aan het inruimen geweest vandaag lekker rusten en genieten van het mooie warme weer haha
hier een update. Ze waren in het zkh weer tevreden. Het baarmoederslijmvlies is mooi op dikte. Het eitje staat op springen. Voor de zekerheid morgen nog even klussen en donderdag terug om te kijken of eitje gesprongen is. Samenlevingstest vond ik niet zo heel erg prettig maar alles voor een goed doel!
Fijn dat het positief is Laika! Hopelijk ook met succes! En anders, wat en wanneer gaan ze dan doen? Ohhh Lautje, 19.00 uur pas? Pfff ik wil voor jou ook dat het zo ver is en je heeeeel goed nieuws krijgt! Ben vanavond bij ons nieuwe nichtje maar ik ga zeker op mijn foon spieken! Ik ben benieuwd of Siem er trek in heeft! De stoel is iig favoriet dat hoor ik wel! Mezelf binnenkort ook eens gaan verdiepen in een kindetstoel, al kan ze er voorlopig toch nog niet in Hier vanochtend weer wezen wegen met Mummeltje en ze is weer 230 gram aangekomen. Kleine dikbil
@Laika: goed nieuws. spannend! @ Lautje, vanavond echo, nog 3 en half uurtjes, ook voor jullie spannend.
Zal even van de week ook kijken, hoe ik het geboorte kaartje in kan scannen, zodat jullie hem ook nog kunnen zien.
nee nog geen nieuws want wij gaan pas over een half uur weg. Ik trek het bijna niet meer van de spanning ik heb net al lekker zitten huilen. Ik vind het zo eng en ik ben zo nieuwsgierig. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie kaartjes. De jongens naam wisten wij al toen wij stopte met de pil en net kwam mijn man met de 2e naam voor een meisje en nu is hij helemaal top. Nu maar wachten of wij er over ruim 7 maanden 1 uit mogen gaan delen en zo ja welke.
hier een super echo gehad ik heb zelfs een filmpje van ons kleintje. Hij is nog heel erg klein maar wel groot genoeg voor 6 weken en 4 dagen. daarnaast hebben wij morgen genieten van een heel mooi zaklampje wat aan en uit ging. Het was heel snel en stevig zoals het moet ik het boekje. hij is 0,53 cm groot en de vruchtzak 1,85 cm dus zoals het moet. het geeft een super goed gevoel nu lekker met mijn lief op de bank. Donderdag nog naar het umc en daarna pas 25 juli weer een echo
JEEEEEEEEEJ Super hoor, lekker gaan fantaseren over de naam dus Ook geen oorzaak voor het bloed gezien? Is het bloeden ook helemaal opgehouden?
bloed is niets van terug te vinden en ook niets te zien. gewoon nog even rustig aan blijven doen. het blijft een zwangerschap van ruim 6 weken dus alles kan nog mis gaan maar de kans is klein met zo'n mooi zaklampje
lautje..GEWELDIG nieuws nu lekker gaan genieten samen met je manlief ( ik had gewoon het gevoel dat het goed zou komen met jullie kleine beeb) @nieke: Voor jou ook spannend!!! mijn duimen draaien overuren
NOD Juni 2011 28/06 Nieke (23) NOD Juli 2011 LaikaBasko (21) 18/7 DeLi (23) Afspraken: 28/6 Spikkeltje: CB 29/6 Lautje: Echo 30/6 Jolanda: Groeiecho + Controle Gyn 01/7 JuJu: Hoera! Vanaf nu naar het 1e keuze kdv 11/7 DeLi: Informatieavond IVF 18/7 DeLi: Eerste injectie Lucrin -> overgang 19/7 JuJu81: CB 21/7 Bloom: CB 22/7 Spikkeltje: na controle ziekenhuis 26/7 Spikkeltje: CB eerste inentingen 12/8 Spikkeltje: Jarig Zwanger Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Lautje ( juni 2011 positief getest/ 16-02-2012) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2) weer even de lijst tevoorschijn gehaald
Jaaa wat een héérlijk nieuws! Lekker rustig aan blijven doen en laat dat kleine boontje maar uitgroeien tot een prachtige baby. Zit helemaal te glunderen Vandaag een mango gehaald. Woensdag nog wat fruit halen. Kunnen we van het weekend mooi kijken wat rijp is