Ik denk dat we niet meer hoeven te hopen deze maand. Sinds vandaag roze verlies. Heb ik meestal één dag voor mijn NOD, dus mijn ongi zal morgen wel doorbreken. Vind het zo oneerlijk dat ik de laatste ander halve week steeds krampjes en andere kwaaltjes heb waardoor ik zo veel hoop kreeg. En dan nu toch weer ongi worden. Als het dan toch zo moet zijn wil ik ook geen kwalen hebben, want dan hoop ik ook niet zo veel. Ik zei tegen mijn vriend ik zou willen dat jij het een keer had en niet ik.
@ Nieke; meis, wat *&^%$#@! van je rose verlies, maar nog geen rood, dus ik duim door! @ lautje; jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een mooi kloppend hartje!!! Nu rustig aan doen en hopelijk genieten meid. Even kort een berichtje van mij. Kyara is echt een ontzettend lief, rustig en tevreden kindje. We genieten volop van haar, wat een wonder *in love*! Wel mis ik het zwanger zijn enorm; de beweging in mijn buik, mijn dikke buik en het speciale gevoel van een kindje dragen. Had niet verwacht dat ik het daar zo moeilijk mee zou hebben... Ik kom snel weer uitgebreider meepraten hoor! Liefs, Caitlin
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES LAUTJE!!!!! Oh wat een heerlijk nieuws!! Zat vanavond op kraamvisite en moest de hele tijd aan jou denken... Wat geweldig! Lekker rustig aan blijven doen en over een poosje een mooie naam uitdelen aan jullie kleintje!!
Loki; Fijn dat ze het vandaag zo goed heeft gedaan! Wordt je geduld beloont! Het vergt wat energie, maar dan heb je ook wat! Caitlin; Wat heerlijk om jou zo te 'horen' genieten! Juju; Lekker, vers fruit! Ik was altijd van de makkelijke stukken fruit. Banaan en appel, maar inmiddels is mijn assortiment uitgebreid sinds uk ook fruit eet! Ook weer goed voor mezelf! Vanavond had uk bloemkool, maar volgens mij vond ie het niet zo lekker... Bruine bonen en sperziebonen gaan er wel prima in... Die eet ik dan weer niet zo graag, omgekeerde wereld... Maar hij moet van mij alles leren eten, dus mama moet nu ook eten wat de pot schaft... Laika; Goed nieuws! Wanneer krijg je nu de uitslag van de samenlevingstest? Hier; Morgen nog 1 avondje werken en dan lekker 6 dagen vrij, joepie! Kijk er echt naar uit! Het weekend zijn m'n man en ik zowaar eens samen vrij zelfs, dat is een tijd geleden! We hebben afgesproken dat we niets plannen, behalve leuke dingen met ons drietjes, heerlijk! En nu is het alweer laat... Ga gauw slapen! Morgen voor de laatste keer dit seizoen babyzwemmen!
Bloom ik hoor wel vaker dat het hebben van een baby zorgt voor een nog beter eetpatroon bij de ouders als ze gaan mee-eten haha Mijn heerlijke kind ligt nogal luidruchtig te praten in debox tegen een bijtring (jawel). Vannacht de hele nacht zonder voeding. Twee keer speentje gegeven en hij sliep gewoon door. Wil hem toch proberen van de nachtvoeding af te halen (als hij het nodig heeft dan is dat geen probleem hoor). Volgens mij is het momenteel vooral gewenning en ik hoop dat hij binnenkort gewoon lekker de hele nacht doortukt. Vanochtend was hij wel half uurtje eerder wakker. Hij pakte heel geconcentreerd en direct de borst haha, ik moest zelfs even een paar minuten wachten op een glimlach, gepaard met een tevreden "hmmm" (zonder de tepel los te laten overigens haha). Gisteren paste mijn moeder op en die heeft uk naast zijn flessen ook wat water gegeven. Haha hij vond het eerst vooral heel boeiend maar wel vies en later dronk hij toch maar wat op. Wel zo handig met de warmte
nieke wat balen voor je. Nu hopen dat je snel kunt beginnen met de klaarmaken voor ivf. juju wat heerlijk dat je al bijna een hele nacht door kunt slapen. Straks als je niet meer de plek bent waar het eten vandaan komt dan zal hij denk ik eerder naar je kijken en lachen dan alleen willen eten. Bloom heerlijk 6 dagen vrij en dan ook nog eens samen een weekend ga er lekker van genieten en zorg dat je geen afspaken maakt omder druk van anderen. Vertrouwen heb ik nu veel meer en langzaam ga ik het ook leuk vinden. Maar ik druf nog niet helemaal te gaan genieten dat duurt nog een week of 6 denk ik
Hier ook een nogal luidruchtig kind! Kraait en krijst wat af! Hoewel hij nu net in slaap is gevallen... Handig als je over 20 minuten naar de oppas gebracht moet worden... Nou ja, meestal slaapt ie toch waar en wanneer ie wil, dus eigenlijk is het geen probleem, maar vind het altijd wel sneu... Vanmorgen heerlijk gezwommen, hij heeft het met zijn handjes op het water petsen uitgevonden, vindt ie prachtig! Over m'n eetpatroon... Tja ben ook maar eens begonnen om weer gewoon 3 maaltijden en 3 tussendoortjes te nemen. Helpt me om af te vallen en kan ik er alvast aan wennen als uk dat straks ook nodig heeft! Ideaal zo'n kind, eerst kom ik er kilo's van aan, maar nu val ik ervan af, haha! Gisteren heeft ie de helft van zijn groentje hapje in de kinderstoel gezeten, daarna er maar weer uitgehaald, omdat hij het nog niet helemaal zelfstandig kan en dan is het natuurlijk wel slecht. Maar oefenen is niet verkeerd lijkt me! Hij zit met een handdoekrolletje een stuk steviger! Water vertikt ukkie hier trouwens om te drinken... Ik geef hem gewoon extra water bij zijn fles, want los tussendoor neemt ie het echt niet, de draak... Hij denkt dan dat het zijn echte fles is en daar hoort eten uit te komen en geen water hoor mama! Dan ga ik gewoon net zo lang als een speenvarken liggen krijsen totdat ik wel mijn echte eten krijg... Oef... Wat moet dat worden straks? Goed, ga nu alle spullen maar weer bij elkaar rapen om uk weer weg te brengen. Vind het niets aan dat ik hem nu alweer een avond niet zie... Komende week maar weer extra van genieten!
Lautje; Dank je! Manlief is nogal van de afspraken maak, zonder dat ik er iets van af weet, maar heb hem op het hart gedrukt dat hij dit aankomend weekend niet mag doen! Ik ga niet zeggen tegen jou dat je er lekker van moet gaan genieten, want ik snap wel dat je dat na al die narigheid nog niet kunt... Hopelijk kun je het over een week of 6 wel!! Post je nog ff wat echo's?? Tijd geleden dat ik die heb gezien hier, dus wordt hoog tijd!
@Nieke: enorm balen. heeft het vandaag doorgezet? @Lautje: durf t bijna niet te opperen, maar 1 vd 2 als er nu geen sporen van bloed meer te zien zijn, of is dat uitgesloten? genieten komt nog wel, je neemt nog steeds rust neem ik aan? @Bloom: ook al zo'n driftkopje wat eten betreft @Hier: niks te vertellen... denk dat ik Mini ook maar weer wat extra water bij de fles ga doen ivm het warme weer.
Lautje ik krijg heel veel glimlachjes hoor haha maar niet als hij honger heeft nee Heeft hij helemaal geen geduld, hij heeft echt van het ene op het andere moment zoiets van ETEN NU! Vind het toch wel handig als hij water leert drinken. Maar het is nu vooral lekker spelen en kliederen met de fles en dat is natuurlijk ook leuk Hij ligt nu maar weer bij mij te drinken, in zijn luier. Het is veels te warm! Zo nog even naar buiten denk ik al is het binnen veel lekkerder.. Moet ukje deze week weer 2 nachten missen
@ Bloom; lekker genieten straks van je 6 vrije dagen!!! @ JuJu; geweldig, zo'n lekker drift kikkertje. Maar ook wel heel schattig als ze dan zo tevreden zijn als ze krijgen wat ze willen, haha! @ lautje; fijn dat je vertrouwen wat is gegroeid en dat je nog niet echt kunt genieten is te begrijpen. Hopelijk over een paar weekjes wel, maar dat komt vast goed. @ Laika; hoe is het gegaan met de samenlevingstest? @ Hier; gisteravond zijn dan alsnog de kraamtranen losgebarsten. Heb een half uur echt zitten brullen en vanmiddag weer! Ik ben zooo gek op ons kleintje en ik vind het zooo fijn dat ze zo lief en rustig is, dat ik niet begrijp waar ik dit geweldige gevoel aan heb verdiend... Verder is de kraamzorg om 13.30 uur naar huis gegaan en zij heeft de zorg afgesloten. Ik heb de hele week dezelfde persoon gehad en ze was heel lief en prettig in de omgang. Vantevoren zag ik er tegen op, een vreemd persoon in mijn huis, maar het is me erg meegevallen en ik kan terug kijken op een hele fijne kraamweek, mede dankzij haar. Mijn mannetje is deze week weer aan het werk gegaan, maar heeft daarna heerlijk 2 weken vrij. Morgen dus voor het eerst de hele dag alleen met de kleine meid. Ik weet dat ik het kan, maar dan ben ik alleen met mijn gedachten en dat is nu een beetje lastig. Ik merk dat alle emoties van de afgelopen maanden er nu uit komt. Het feit dat ik al in ronde 2 zwanger bleek te zijn, het feit dat het allemaal goed is gegaan; de 1ste echo, de 20-weken echo en nu de bevalling. We zijn getrouwd, verhuisd en hebben veel in huis moeten klussen (nooit gedacht dat ik dat 27+ weken zwanger zou hoeven doen). Met name de tijd dat ik een dikkere buik kreeg en Kyara voelde bewegen heeft indruk op mij gemaakt en ik was er zo aan gewend, vond het zo'n fijn gevoel. Ik mis het nu enorm, terwijl ik er echt op alle momenten van heb genoten en ik niet het idee heb dat ik er nog meer van had kunnen genieten. Zeker vanaf mijn verlof hebben mijn mannetje en ik nog zoveel leuke dingen gedaan samen met z'n 2tjes, maar eigelijk met z'n 3en. Alleen zat Kyara nog in mijn buik en was ze echt van mij. Konden we fijn over haar fantaseren, maar ik voelde het als ze bewoog of wat dan ook. Ik heb alles gedaan om goed voor haar te zorgen (gestopt met roken, geen alcohol drinken, geen rood vlees etc) en ik deed dat met liefde. Nu mag dat allemaal weer, maar ik wil het niet. Ik wil weer zwanger zijn... Maar ik wil ook dit prachtige wondertje bij ons hebben, haar kusjes geven, knuffelen, haar mama zijn. Sorry voor mijn verwarrende ego bericht. Ik ga haar nu verschonen en voeden en ondertussen weer huilen, want ik voel de tranen alweer opkomen... Liefs, Caitlin
uk het zou altijd kunnen dat het er 2 waren maar dat denk ik zelf niet. IK ben alleen maar bij dat er nu iets zit en dat het goed gaat. Caitlin ik heb met tranen over mijn wangen je verhaal zitten lezen. Ik kan mij het gevoel denk ik heel goed voorstellen als je zwanger bent voelt dat heel speciaal en bijzonder want je draagt een klein wonder. NU heb je het natuurlijk in je armen maar ik denk zeker dat het anders is. Ik hoop voor je dat je het ooit nog eens mee mag gaan maken maar nu eerst genieten toch??
Caitlin heel herkenbaar. Het besef wat een wonder een zwangerschap is en hoe bijzonder het is om mee te maken: dat is nog steeds niet 100% geland bij mij. Het blijft me verwonderen en ik houd van mijn lijf om wat het heeft mogelijk gemaakt.
@Lautje: kon zijn dat er iets over gezegd was misschien. Maar ik ben blij dat het bloeden gestopt zit en jullie kleintje nog veilig in je buik zit!!! @Caitlin: heel herkenbaar, maar het hoort er allemaal bij. Over een paar dagen wordt het beter... Heb zelf af en toe nog steeds van die momenten, maar ik kan er nu beter mee om gaan. Gister bijvoorbeeld nog zitten grienen in bed met Mini in mn armen terwijl manlief een boek lag te lezen. Hij had niks door... Maar ik was zooooooooo gelukkig, overweldigend gewoon. *knuff*
Ps. gister nog gehoord dat ons ukkie wel heeeeeeeeel goed gelukt is hahaha Hij is gewoon perfect, mooi, lief, zoet en alles wat je wilt!
Nienke: Jeetje wat rot meid, echt de mmm dus Het was je zo gegunt... Caitlin; De bekende kraamtranen! Ik denk juist omdat je er zo van genoten hebt dat je het zo mist. Mijn zwangerschap is zachts gezegd een donkere wolk geweest en ik heb het dan ook nog niet 1 minuut gemist (oke het getrappel was super maar dat doet ze nu nog maar dan vanaf de buitenkant, whahaha). Wel lig ik regelmatig te grienen als ik besef dat ons meisje er eindelijk is en dat ze helemaal perfect is... Dankbaar dat dit zo heeft mogen lopen ondanks alle verdriet en angst vooraf. Onze vlindertjes hebben over haar gewaakt! Toen ik zondag het bericht kreeg van mijn schoonzus was dat het eerste moment dat ik dacht "Ja, dat wil ik nog een keer meemaken, ondanks alle pijn, angst en ellende!" maar voorlopig nog láng niet Laat de tranen maar lekker lopen meis, komt goed!
NOD Juni 2011 28/06 Nieke (23) NOD Juli 2011 LaikaBasko (21) 18/7 DeLi (23) Afspraken: 29/6 Lautje: Echo // Loki09: Controle Gyn na KS 30/6 Jolanda: Groeiecho + Controle Gyn 01/7 JuJu: Hoera! Vanaf nu naar het 1e keuze kdv 04/7 Loki09: CB & eerste enting 11/7 DeLi: Informatieavond IVF 18/7 DeLi: Eerste injectie Lucrin -> overgang 19/7 JuJu81: CB 21/7 Bloom: CB 22/7 Spikkeltje: na controle ziekenhuis 26/7 Spikkeltje: CB eerste inentingen 12/8 Spikkeltje: Jarig Zwanger Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Lautje ( juni 2011 positief getest/ 16-02-2012) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2)