gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Mijn vorige berichtje en onderschrift zeggen denk ik wel genoeg.........
    Laatste poging op eigen kracht is voorbij.

De informatieavond was heel interessant. Kregen een filmpje te zien, zoals het er stap voor stap aan toe gaat. Heb al erg veel gelezen, maar zag toch weer dingen die ik nog niet wist.
    Maandag krijg ik de prik voor de overgang. Deze dient dan eigenlijk als voortraject om cyclus rustig te maken en endo onder controle te houden.
    Pfoe, had 2 jaar geleden toch niet gedacht dat ik dit ooit zou hoeven op te schrijven..........

@Juju; Het is sowieso heel knap dat je de bv zo lang gedaan hebt.

@Laika; Mijn duimen draaien overuren voor jou!

@Lautje; Vervelend van je moeheid en misselijkheid, maar het hoort er wel een beetje bij. Hopelijk ben je snel van je misselijkheid af en kun je jullie kleintje snel weer zien op de echo.

@Nienke; Meis ik moet erg veel aan je denk en ben zo benieuwd hoe het met je gaat!

2. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Lieve meiden,

Vandaag was mijn testdag. Maar ik had gisteravond al het gevoel dat ik ongesteld zou worden.

Vanmorgen is dit dus ook gebeurd. Heel jammer dat het toch niet op eigen benen is gelukt. Nu toch maar met hulp van zkh.

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

awwwwwww laika.. *knuff* had zo'n goed gevoel er over. *Knuff*

4. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laika wat een baal voor je. Knuffel. Ik hoop dat ze nu snel wat voor jullie gaan doen.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Het getsie Laika! Bah, iedereen had goede hoop voor je en nu dit weer... :x:x
    Sterkte meis, hopelijk hebben ze nu snel een plan voor je!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Laika; echt waar meis? Wat ontzettend *&^&%$#$@#!@~! voor je zeg. Zal het geen vmk geweest kunnen zijn, gezien de datum van je eisprong en dan nu pas je ongi? Ach, dat maakt verder natuurlijk ook niet uit, het is gewoon super k** weer :x :( KNUFFEL!!! En hopelijk snel een goed plan bij de gyn!

@ DeLí; voor jou ook een super dikke knuffel nu de laatste natuurlijke ronde voorbij is... Fijn dat je wel wat aan de info avond hebt gehad en dat je in ieder geval goed geinformeerd dit proces ingaat. Kan me heel goed voorstellen dat je dit 2 jaar geleden niet had gedacht, maar toen wist je natuurlijk ook niet dat je endometriose hebt. Had je dat eerder geweten, dan had je eerder behandeld kunnen worden... Nou meid, heel veel sterkte morgen met de injectie en ik denk aan je. KNUF!!!

@ Nieke; ik denk ook regelmatig aan jou meis, hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat!

@ Spikkeltje; balen van het afbouwen en stoppen met de BV, maar voor moeder en kind wel de beste keuze nu denk ik. Je hebt het super goed gedaan!

@ JuJu; ook voor jou een stapje richting het afbouwen, al is dat nu nog meer gevoelsmatig dan echt, aangezien je nog volledig BV geeft. Ukje wordt groot, gaat snel he?!

@ hier; wat een vies weer toch buiten, jak! Vrijdag nog wel lekker van de zon genoten, maar het weekend is weer niks en aankomende week wordt het ook niks volgens mij, bah!

Fijne zondag meiden.

Liefs,
    Caitlin

7. spikkeltje

"TNX Caitlin;) ja wel moeilijk, maar ik ging op de duur me ook een beetje afvragen voor wie ik het deed: Voor J, mijzelf of de buitenwereld.
    Denk op zijn laatste week tot aan de besluit voor de buitenwereld. Je word zo in de hemel geprezen: o wat knap, super, grandioos, alleen maar goed.....enz.enz.enz... Tot dat ik bij de huisarts was van de week en ze vroeg hoe het ging heb ik maar advies gevraagd en ze heeft gewoon een antwoord gegeven, wat me besluiten voor 100% heeft gemaakt.
    Ik zat al op 1 flesje, had ik al x verteld. Dus nu is kwestie van meer er bij doen.
    Jammer, maar helaas, we krijgen vast een nieuwe kans.

liefs

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    DeLi knuffel meid! Veel succes morgen, zal aan je denken. Lijkt me een bizar moment.

Laika balen! :(

Ego: Ahum, *bloos* Waren dus regeldagen de afgelopen dagen, ik werd vannacht rond 3 uur (nachtvoeding) wakker met knalborsten en vanochtend ook. Heb ik altijd na regeldagen. Uk ging gisteren ook zonder problemen slapen. Net toch maar papflesje gegeven en ik kolf 250 cc (flesje was 130 cc). Dus, paniekreactie om niets.. zoals altijd na regeldagen heb ik nu melk voor een weeshuis aan baby's en dat gaat de komende dagen stabiliseren. Maar goed, bloos dus. (zucht hoe gaat dat voelen als ik écht een voeding af ga bouwen als ik hier al zo panisch op reageer zeg).
    Morgen lekker zwemmen met mijn moeder en uk, dinsdag naar de dierentuin samen denk ik en dan 's middags wegen, meten en performen bij het CB!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Laika:
    :(:(:( We hadden zo'n goede hoop voor je. Wat vreselijk gemeen vind ik dit, eerst zoveel hoop krijgen en dan keihard ontnomen... Bah :(:(:(

Spikkeltje:
    Een goede moeder ben je niet als je borstvoeding geeft, een goede moeder ben je als je de keuze maakt wat het beste is voor je kind, en dat doe jij!
    Ik heb trouwens vaak het gevoel dat mensen borstvoeding maar achterhaald vinden en voor haast alternatieve mensen, ofzo. Ik krijg geregeld rare ogen als ze horen dat ik bv geef en voel me er soms haast opgelaten door. Maar ach, ik doe het voor mijn dochter en doe met alle liefde en plezier dus de rest van de wereld kan kapot vallen wat mij betreft ;) :).

Juju:
    Wellicht een verstandige keuze :). Zo kan het ook mooi heel rustig afnemen en jij aan de nieuwe situatie wennen ;)

Deli:
    Jeetje, heftig, heel heftig. Nu dus echt op non-actief en overgedragen aan de MMM :(. Ik hoop heel hard dat het voor jullie een korte MMM periode wordt en dat het lichamelijk mee valt, geestelijk is het immers al slopend genoeg... :(

Hier:
    Mummeltje gaat het echt steeds beter doen, ben zo trots op haar! De nachten zijn al 7-7,5 uur en de tijden worden steeds vaster. Ook het (in)slapen gaat steeds beter en ze kan zich ook voort even lekker bezig houden in de box (toch fijn zo nu en dan even onbijten of koken :p). Heerlijk.
    Ik begin er ook zoetjes aan aan te wennen dat mummeltje lekker boven slaapt en ik gewoon in huis bezig ben. Dus ook een beetje trots op mezelf ;).
    Vandaag lekker met haar kamertje bezig geweest. Gordijntjes opgehangen, blokken opgehangen, kast ingericht en alles gepoetst. Morgen komen ze de muurschilderingen maken en zodra die af zijn (einde vd week wrs, moeten enkele keren over) plaats ik foto's!

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @laika..Balen :(

@hier
    even een ego berichtje..
    Manlief is net vertrokken voor 4 dagen duitsland voor zijn werk( zo 6a7 weken lang) Dacht eerst ooh lekker even bijkomen ( manlief heeft adhd haha ;) ) Maar valt toch even tegen zeg en hij is nog maar net weg..Het idee alleen eigenlijk al dat hij vanavond niet thuis komt eten en slapen brrrr..Hij is al eens eerder weggeweest voor zijn vorig werk alleen toen vond ik het allemaal net iets makkelijker ( was toe niet zwanger).
    Gelukkig is hij in het weekend wel thuis. En gelukkig zitten ze niet zo heel ver in duitsland mocht ik onverwacht gaan bevallen ( tjah je weet het nooit natuurlijk) dan zijn ze binnen 2 uurtjes ongeveer terug. Maar ja daar moet ik niet aan denken..Ons kleine mannetje moet nog maar even lekker bij me blijven zitten ;)
    Tot zo ver me ego berichtje..( wilde terug gaan slapen maar lukt me niet :( )

11. spikkeltje

Loki: tnx. Je hebt gelijk! het gaat om mij en uk en niet om de buitenwereld als ik kon wat juju doet, was ik heeeeeeeeeeeeeeerlijk door gegaan.
    Maar het wil gewoon niet zonder tepelhoedje. auwwww. snik
    Ik hoop dat we ooit nog een nieuwe kans hebben, die ga ik dan zeker benutten. en gaan we het gewoon weer proberen.

nou wou ik uk in badje doen, is hij weer in slaap gevallen. dus toen dacht ik laat ik even weer dingetjes regelen en dan douchen voordat hij wakker word.

fijne dag vandaag!!

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ JuJu; paniek om niks dus? ;) Ach, dat hebben we allemaal wel eens volgens mij. En misschien begrijp ik wel waarom je zo reageerd, als je BV minder wordt en uk straks overstapt naar andere voeding, dan heb jij misschien het gevoel dat hij jou minder nodig heeft? Dat is natuurlijk helemaal niet zo, een baby heeft altijd z'n mama nodig, maar ik kan me voorstellen dat jij dat misschien wel zo ervaart? Komt goed meid, geef het de tijd.

@ Loki; jeetje, je mag zeker trots zijn op jezelf en op je dochter, jullie doen het super zo samen! :D

@ Jolanda; kan me voorstellen dat je het daar nu wat moeilijker mee hebt hoor, zou ik ook hebben. Ik kan ook nog geen dag zonder mijn mannetje en als zwangere ben je toch wat meer emo enzo :p Sterkte!

@ Spikkelte; fijn he, als jij een planning in je hoofd hebt en baby doet het net even anders ;) Hier nog zo 1 hoor, haha!

@ DeLi; ik denk aan je meid, KNUFFEL!

@ hier; gister had Kyara om 20.45 uur fles nummer 6 van de dag gedronken. Ik verwachte haar rond 0.00 uur nog een keer voor de laatste fles, om vervolgens allemaal te kunnen gaan slapen. MAAR, Kyara werd niet wakker om 0.00 uur, ze lag prinsesje heerlijk te slapen! Ik wil op verzoek voeden, dus heb het licht uit gedaan en dacht; we zien het wel. Op een gegeven moment word ik wakker van wat huil geluidjes, dus ik het licht aan en wilde haar gaan verschonen. Eerst even gekeken hoe laat het was en wat denk je? 4.00 uur!!!!!!!!! Ze heeft dus gewoon 7 uur en een kwartier geslapen! OEPS... Ik weet dat 6 uur eigelijk de max is, maar ja, ik voed op verzoek. Heb dus de fles gegeven en daarna heeft ze weer heerlijk geslapen tot 8.00 uur, dus weer 4 uur achter elkaar. Om 10.15 uur wilde ze we weer eten, dus ze is nu aan het inhalen. Lekker kindje ook :D

Liefs,
    Caitlin

13. spikkeltje

Hey Caitlin,

idd. hahaha, snap niet eens dat hij zo in slaap kon vallen, was bijna flesje tijd, hij had zijn luier vol, dus badje was ook gelijk nodig en hij had al erg lang geslapen.
    hmmm vast wel lekker fijn bij mama.
    Ach, nu ligt hij lekker in de box te slapen en ik was van plan even de was op te vouwen, want krijgen misschien nog een loge!!

Nou ga even verder!

Lfs

ooooooooooo wat is het koud.brrrrrrrr

14. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Whahaha, gekke kindjes ook he, die doen gewoon precies waar ze zin in hebben hoor! :p

Hier ook maar even de was opgehangen en de badkamer schoongemaakt. Nu is het wel zo'n beetje fles tijd, maar ze slaapt nog. Ga ik eerst maar even kolven, dan heb ik dat gehad als mijn ouders om 14.00 uur op bezoek komen!

Liefs,
    Caitlin

Ps. Het is idd gewoon !@#$%^&* weer buiten, bah, bah, bah!

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Deli;
    Voor jou natuurlijk ook een dikke knuffel! Heel veel succes vandaag en hoop zo enorm dat jullie een korte mmm mogen ervaren!

Juju;
    Ach ja... Vaak snap je baby's pas achteraf hè! Gelukkig heb je nog weer even de tijd om te wennen aan het idee! Lijkt me idd wel gek hoor!
    Hier heb ik ook een weeklang gedacht, tjoh, dat kind lijkt wel uit zijn doen?? Na een week stak hij zelf mijn vinger in zijn mondje alsof hij wou zeggen, hier mam, voel nou zelf maar eens waarom ik niet gewoon wil slapen, maar lekker bij jou wil zijn! Gewoon 2 tandjes! Niks geen zure poep, luieruitslag of koorts!

Jolanda;
    Succes met de weken zonder je mannetje! Gelukkig is hij de weekenden wel thuis!

Loki;
    Babykamer nr 2 al helemaal ingeruimd?

Caitlin;
    Wauw, 7 uur slapen, netjes hoor!

Hier;
    Neefje logeert een dagje bij ons, ligt zijn middagdutje te doen. Wat is dat anders zeg, een kind van 2 een schone luier geven, haha! Het is een watervlug, ondeugend mannetje en ga zo met uk en hem naar mijn moeder in het ziekenhuis, ben benieuwd hoe het zal gaan!
    M'n moeder mag morgen waarschijnlijk weer naar huis. Ze zijn erachter waardoor ze zo vaak een longontsteking heeft. Ze heeft een bacterie in haar longen die daar zijn woonhuis van heeft gemaakt. Niet te bestrijden met antibiotica, hooguit daarmee een beetje onder controle te houden. Ze zal er dus mee moeten leren leven... Ze krijgt nu nieuwe medicijnen ervoor en samen met de 12 weken interne longrevalidatie zal ze hopelijk weer een beetje haar kwaliteit van leven terugkrijgen, want die is nu even ver te zoeken.
    Maar vrijdag gaan we eerst even lekker met haar en m'n vader op vakantie!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spikkeltje je hebt lang genoeg aangemodderd lijkt me.. op een keer is het klaar! Jullie moeten ophouden met die positieve bv-en-juju-opmerkingen trouwens hoor want ik voel me helemaal bezwaard dat ik af ga bouwen naar iedereen toe die wel bv wilde geven maar waarbij het niet (helemaal) gelukt is ;)

Hij heeft me dan ook minder nodig natuurlijk, maar goed dat overleef ik wel. Maar het zijn die intieme momenten die ik zo ga missen. Ik geef hem nu af en toe een (gekolfde) fles voor mezelf om te wennen maar daar vind ik (nog) niets aan.. Het is gewoon eten geven. Als ik hem zelf voed dan hebben we veel intenser contact. Zo aai ik hem altijd over zijn ruggetje of armpje en hij aait mij ook over mijn arm of borst. En af en toe krijg ik een stralende glimlach tijdens het drinken, of hij laat even los om naar me te lachen, even te kijken, en daarna heel snel en geconcentreerd weer aan te happen. Zucht * ga ik misssen*.

Had ik al verteld dat mijn kolf het aan het begeven is? Is wel een lekkere stimulans haha.

@ Cailtin: Langer dan 6 uur is geen probleem als ze maar allert is.
    Ik heb ook altijd gewoon op verzoek gevoed (doe ik nog steeds trouwens).

@ Loki: maar bv ís ook van het pre-Nutricia tijdperk hoor ;) Wacht maar tot je uk 3 maanden is en je voed nog. Wow dan ben je echt vreemd. En als je dan zegt dat je 6 mnd excl wil voeden (weet niet of je dat wilt maar stel) dan ben je écht vreemd. En dat ej dan nóg langer doorgaat, ik bedoel dan is je kind onderhand een peuter!!!! :$

Haha dat lijkt me ook wel een ontdekking hoor, het eerste tandje. Hopelijk blijft het hier nog een maandje of wat bij tandvlees ;)

FIjn dat er duidelijkheid is voor je moeder. Kunnen ze ook iets preventiefs doen zodat ze niet meer zo vaak opgenomen hoeft te worden?

Ego: vandaag naar zwembad geweest, niet om te babyzwemmen maar 'gewoon' zwemmen. Tip voor de mama's: de babyband van de Hema. Uk lag daar toch in te chillen haha!

17. spikkeltje

Juju: Niet bezwaard voelen.. vind het gewoon super. en denk de andere meiden o.a bloom en uk ook. we krijgen onze kans vast wel weer;)

18. spikkeltje

zou ooit een meeting haalbaar zijn met elkaar? Heb het echt gevoel dat we elkaar al jaaaaaaaaaaren kennen etc..

ideetjuh??

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik meet wel mee hoor. Uk heeft een bubbelbad! ;)
    (grapje)

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Meeten lijkt mij ook wel wat hoor! Weet alleen niet of het met de afstand een beetje haalbaar is?
    Uk, Spikkeltje en JuJu (zeg ik dat goed?) wonen omgeving Groningen
    Bloom omgeving Betuwe
    Lautje omgeving Hilversum
    Loki en Nieke (als ze al mee zou willen doen) komen van onder de grote rivieren
    DeLi, Laika, Jolanda en Marcha weet ik even niet
    En ik woon vlakbij Schiphol...

Waar zouden we dan het beste kunnen meeten? :(
    Onze woonplaatsen liggen wel erg ver uit elkaar ben ik bang...

@ Bloom; jeetje meid, wat erg dat die bacterie niet te bestrijden is... Gelukkig mag ze morgen naar huis en gaan jullie vrijdag heerlijk op vakantie met z'n allen!

Liefs,
    Caitlin

Deel Deze Pagina