of ik heb gewoon ontzettend veel aangezien ik niets heb hoeven kopen kwa kleren is het toch moeilijk om niets te kopen hoor als ik wat zie hangen haha..het is allemaal zoooo mooi
Als je zoveel krijgt dan ben je toch juist vrij om af en toe een mooie dure set te kopen die je mooi vind? Ik vind van wel hoor Rompers ed ga je vast niet allemaal gebruiken. Ik heb er in 50/56 ook enorm veel (omdat ik geen idee had of ik nou lange mouw, korte mouw, zonder mouw of spagetti bandjes nodig had heb ik maar van alles een voorraad gekocht ) en bijna de helft daarvan wordt niet of nouwelijks gebruikt. Hier worden eigenlijk enkel de witte rompers zonder mouw van de hema goed gebruikt. Soms de lange mouw voor snachts in bed als het te warm is voor de rest van de kleding. Wat keuze in shirtjes en broekjes vind ik wel zo leuk Al heb je toch vaak een voorkeur voor bepaalde shirtjes en broekjes die gewoon mooi staan en er blijven altijd kleertjes hangen die nagenoeg niet gebruikt worden (ach de kast moet ook wat vulling hebben ). Mhh moet zo maar eens even gaan stoffen en stofzuigen beneden. Staat vandaag niets op de planning en mummeltje ligt lekker te slapen dus dan kruip ik weer snel op de bank achter de computer *shame on me*.
Helleuj allemaal. @ Loki: haha ik vind de tripp trapp juist gewéldig en hij bevalt ook super. Eigenlijk vind ik alles van Stokke fantastisch en goed doordacht, behalve dus de kinderwagen De Bloom vind ik trouwens ook echt heel mooi! Kolven: niet stressen. Straks op je werk is het even zoeken naar wat handige kolfmomenten zijn. Als ik de keuze heb kolf ik om 11 en om 15 uur, en anders tijdens mijn lunchpauze. Ik heb er dus voor gekozen om mijn voorraad vriezermelk mee te geven, omdat ik die anders weg moet gooien en dat vind ik zonde. Vers uit de koelkast is beter, maar voor mij ook niet haalbaar ivm 5 dagen houdbaar. Succes meid, gaan jullie je weg wel in vinden hoor. Uk krijgt hier op het kdv 2 flesjes van 170 ml (medelaflesje tot de rand gevuld). @ DeLi: ik hoop ok dat het snel voorbij gaat én snel een goed resultaat heeft! Dat zijn ze verplicht erop te zetten, geen ! Aerosleep en hoes voor 20 euro aangeschaft, dat was te overzien @ Uk: Ja las je tip al in een ander topic! Ga eens kijken binnenkort. Wij zijn pickwickdrinkers (nog wel, tot ik me ga verdiepen in thee haha) en groot rooibosverbruikers dus als uk het niet lust dan komt dat wel goed Overigens op het CB zeiden ze gisteren tegen mij dat ukkies pas met een maand of 9 echt wat anders gaan drinken dan melk, dus het heeft geen haast allemaal (en beter een gewone beker of rietjesbeker dan tuitbeker ivm mondspierontwikkeling). Ja zo kan ik het ook, midden in de nacht naar bed gaan en dan zeggen dat je kind geen nachtvoeding meer heeft (grapje) hier vannacht weer om 2 uur en vanochtend om 7.30. Die kortingsbonnen heb trouwens allemaal weggeven aan mijn buurvrouw die het hele assortiment van Nestlé in de kast heeft staan. Ze was er super blij mee! Nu nog bedenken wat ik met die 50 potjes moet @ Jolanda: wauw respect haha hopelijk past jullie uk in maatje 50! (hier 1 week) Ego: vanochtend lekker naar de dierentuin geweest *superleuk* en boekjes voorgelezen aan uk (hij wil ze steeds opeten haha). Nu worteltjesbrood aan het bakken in de machine *hopelijklukthet*
Mhh, 170cc.. Ik was zojuist begonnen met porties van 150cc invriezen maar goed Mummel is ook nog een stuk kleiner en kan altijd nog wat blokjes breken uit de kingsized (220cc) verpakkingen en de mini porties van 80/100cc. Komt wel goed . Mhh, is wel waar, melk uit mei en juni moet natuurlijk ook opgemaakt worden (moet straks even vragen of onze vriezer -15 of -20 is, maar 3 maanden aanhouden is toch beter lijkt me). Pff weer iets om over na te denken . Misschien 1 portie vers en 1 portie vriezer dan lukt het wel met de vriezer voorraad denk ik... En dan kan ik straks nog zien, als ik echt genoeg heb voor vers kan weggooien altijd nog (maar dat is idd wel ram zonde...). Ach ja, luxe probleem zullen we maar denken... Maar 2 weken in 50?? S.venna is daar pas sinds een week of 4 echt uitgegroeid. Een enkel verdwaald broekje past nog maar de shirtjes zijn echt not-done. Al heb ik een hekel aan maten-lezen want zelfs in 1 merk is het ene maatje 50 het andere niet! Ik heb nu de uitzet voor maatje 62 nagenoeg compleet (5 spaghetti rompers, 4 rompers zonder mouw, 12 rompers korte mouw, 18 longsleeves of overslagtruitjes, 6 korte mouwen truitjes, 9 lange broeken, 2 korte broeken, 4 jurkjes, 2 rokjes, 3 maillots, 2 leggings) Moet alleen nog een enkele lange mouwen rompers, winterjasje en een jasje/vest (en dan leg ik mezelf een koop-verbod-maat-62 op ) Tijd om 86 te gaan verzamelen
@JuJu: hahaha ja ik was wat laat gisteravond. had eigenlijk om 23:00 gemoeten maar hij lag lekker te slapen maakt ook niet uit hoe laat ik hem die fles geef. om 23u of om 3u, hij wordt tussen 7-8 wakker voor zijn eerste fles vanmorgen 8u, heerlijk maarja, lag ik dan wel weer wakker tot 2:30... @Maat 50 ??? maat 56 was ie binnen een week al uit hihi
Oh ja, ik ga morgen ook slaapzakjes halen voor op het KDV en bij de oma's. S.venna is nu 58/59cm, slaapzakje van 70 cm kopen? En voor de koudere dagen/nachten/winter? 80? Of ook nog 70? Heb geen idee hoe snel dat gaat en hoeveel kwaad 10cm groter kan, ligt meer aan het gat van het hoofd toch?
Jeetje ik heb echt een mini-baby (zit qua lijn tussen de onderste en de middelste in maar volgt die wel mooi).
Kleding. Hier is uk kwa shirts op 62. En broekjes net een week op 56, sommige wil 62 ook al.Hangt ook erg af van welke merk de kleding is, welke winkel het gekocht is. Kwa lengte kan hij 50 niet meer aan, omtrek nog wel. En de pyjamas' (met voetjes) maat 50/56 worden ook te klein. *pinkt een traantje weg* Al echt opruiming gedaan in kleding. Vandaag bij de hema nog wat in de aanbiedingen gekocht. Morgen gaan we de stad in. op naar h&m, c&a V&D op jacht naar tuinbroekjes en andere leuke kleertjes.. Ook voor mijzelf kleren kopen. kwam er achter dat ik nog 1 goede broek heb & deze zakt van de kont af. Positiekleding zit nu nergens meer na en dat heb ik vorige week ofzo ook opgeruimd in de dozen gestopt en hop naar zolder. toedels
PRIJZEN FLESVOEDING NUTRILON (overal zelfde prijs) - nutrilon standaard 1 10,59 - nutrilon omneo 1 14,59 - nutrilon pepti 1 21,59 - nutrilon soya 1 20,02 - nutrilon h.a. 1 15,59 - nutrilon forte 1 12,99 - nutrilon standaard 2 10,59 - nutrilon omneo 2 14,59 - nutrilon pepti 2 21,59 - nutrilon soya 2 20,02 - nutrilon h.a. 2 15,59 - nutrilon forte 2 12,99 - nutrilon goede nacht 2 5,99 FRISO - friso standaard 1 9,25 (truus.nl / kruidvat web) / 9,04 (etos web) - friso h.a. 1 13,36 (truus.nl) / etos web / ah web / 12,79 (Plus) - friso extra 1 9,79 (truus.nl) - friso comfort 1 11,21 (truus.nl / etos web / AH web) - friso kma 1 20,90 (truus.nl) - friso standaard 2 9,25 (truus.nl, kruidvat web) / 9,04 (etos web) - friso standaard 2 9,04 (AH web) - friso h.a. 2 13,36 (etos web / AH web - friso extra 2 9,79 (truus.nl / etos web / AH web) - friso comfort 2 11,21 (truus.nl) / 10,99 (etos web / AH web) - friso kma 2 20,90 (truus.nl) NESTLE - nestle groeie start standaard 2 10,68 (truus.nl) 8,49 (c1000) - nestle groeie start h.a. 2 (zal bij de etos kijken wat het kost) KRUIDVAT (prijzen webshop) - kruidvat standaard 1 6,29 - kruidvat comfort 1 8,29 - kruidvat extra care 1 9,29 - kruidvat forte 1 8,29 - kruidvat bio standaard 1 600ml 5,99 - kruidvat standaard 2 6,29 - kruidvat comfort 2 8,29 - kruidvat extra care 2 9,29 - kruidvat forte 2 8,29 - kruidvat bio standaard 2 600ml 5,99 ETOS (prijzen webshop) - etos standaard 2 6,79 - etos comfort 2 8,79 AH (prijzen webshop) AH standaard 1 6,49 AH comfort 1 8,49 AH Puur en Eerlijk bio 7,99 AH standaard 2 6,49 AH comfort 2 8,49 AH h.a. 2 9,99 AH Puur en Eerlijk bio 7,99 BIOBIM (biologische babyvoeding) Webshop Biobim (5% korting als je 50 besteed, 7,5% bij 100) Biowinkel (koop per 4 pakken, prijs tussen haakjes is dan per pak) Biobimlac 1 7,59 / 450 gram (6.68) Biobimlac 2 7,79 / 450 gram (6.83) Biobimlac 3 (10 mnd) 7,79 / 450 gram (6.83) HOLLE (biologische babyvoeding) Prijzen van Biowinkel, tussen haakjes per pak bij meerdere pakken Holle melk nr 1 6.95 / 400 gram (6.18, 4 pakken) Holle melk nr 2 9.95 / 600 gram (8.85, 3 pakken) Holle melk nr 3 (12 mnd) 10.25 / 600 gram (9.12, 3 pakken) Geitenmelk (12 mnd) 10.25 / 600 gram (9.12, 3 pakken) ============================ TIPS - bambix rijstebloem is 1,40 bij de AH en 1,45 bij drogisten WEBSITES www.supermarktaanbiedingen.nl www.kortingzoeker.nl babyvoeding folder aanbiedingen op trefwoord AANBIEDINGEN - t/m 23 juli: spar: 25% korting op nestle babyvoeding - t/m 31 juli: etos: gratis pyjamapapje 8 granen bij aankoop van 2 stuks nestle babyvoeding - nestle groeie start standaard 2 4,50 (coop volgens supermarktaanbiedingen.nl) 8,29 (supercoop volgens supermarktaanbiedingen.nl) - nutrilon standaard 1 9,99 (super de boer volgens supermarktaanbiedingen.nl) - nutrilon standaard 2 9,99 (super de boer volgens supermarktaanbiedingen.nl) - friso standaard 2 7,79 (supercoop volgens supermarktaanbiedingen.nl) ==== Nestle groei start 2 opvolgmelk kost 8,49 bij de C1000. Ik had een bon voor gratis proberen, en heb een bon voor 3,- korting per 2 blikken. Die laatste kan ik helaas niet inwisselen bij de C1000 dus zal eens zien wat de prijs is bij andere supermarkten. Heb hier ook een proefzakje van, dus we gaan het eens 2 weken aanzien met 3 blikken Ben ik 14,- voor kwijt als andere supermarkten ook deze prijs hanteren. Hmmm... toch best wel fijn. Misschien nog LIHL bonnen scoren via t forum hahaha En anders daarna gewoon over op etos/kruidvat standaard.
Wauw wat een verschil in prijs! Loki ik heb ook van die 150 cc medelazakjes maar vries het meeste in in ijsblokjeszakjes, dan kun je wat preciezer uitmeten. Weggooien krijg ik echt niet over mijn hart, wil het ook wel doneren maar er is geen vraag in de regio. Nou goed hij doet het prima op diepvriesmelk en bijkomend voordeel is dat hij ook langer zonder kunstvoeding kan (voordat die vriezer eens op is..) en dat is goed voor mijn gevoel en goed voor de centjes want die vriezer die draait wel Slaapzakjes: ik heb nu 2 van de Hema. Moet je een eigen kopen voor het kdv? Bij mij hebben alle baby's een eigen slaapzakje. Ik zou niet te klein kopen want dan is ze er zo uit. En nu gewoon een dunne zonder mouwen, als het koud is doe je haar gewoon een pyama ofzo aan. Hier ligt uk nu in romper lange mouw in zijn dunne katoenen slaapzak. Wow uk dat scheelt een hoop. Wat naar dat je zelf wakker ligt trouwens. Hier vanochtend om half 8, ontbijt op bed en toen met zijn allen opgetsaan. Zo gezellig, wij eten dan aan tafel en hij 'eet' een rijstwafel mee. Hoe kneuterig haha.
TopicMeeting Bloom24: omgeving Betuwe Caitlin: omgeving Schiphol DeLi: omgeving Rotterdam Jolanda86: Breda JuJu81: omgeving Veluwe Laika: ? Lautje: omgeving 't Gooi Loki: omgeving Eindhoven Nieke: Limburg Spikkeltje: omgeving Groningen Uk2011: omgeving Groningen Voorkeur: op een zaterdag Locatie: omg. Utrecht Data en wie kan: Juli 23 juli JuJu, Jolanda 30 juli Nieke, Jolanda Augustus 6 augustus JuJu, Bloom, Jolanda, Caitlin 13 augustus Bloom, Jolanda, Caitlin 20 augustus Uk, Jolanda, Caitlin,lautje 27 augustus Nieke, Uk, Jolanda September 3 september JuJu, Uk, Jolanda, Caitlin 10 september JuJu, Uk ,Jolanda(?), Caitlin, lautje 17 september JuJu, Nieke? Bloom, Uk, Jolanda(?), Caitlin, lautje 24 september JuJu, Nieke, Bloom, DeLi, Uk, Jolanda(?), Caitlin Oktober 1 oktober JuJu, Nieke, Bloom, spikkeltje, Uk, Caitlin,lautje 8 oktober Juju, Bloom, spikkeltje, Uk 15 oktober, Nieke, Bloom, Uk, Caitlin (?) 22 oktober, Juju, Bloom, DeLi, Uk, Caitlin (?),lautje 29 oktober JuJu, Nieke, Bloom, spikkeltje, DeLi, Uk, Jolanda, Caitlin (?), lautje
zo meiden ik ben lang niet geweest maar ik ben zo moe en misselijk dat ik nergens toe kom. Ik geniet nog wel maar gister heb ik goed zitten huilen na nog een keer overgeven. Maandag een echo en dan ga ik toch vragen of ze niets hebben tegen het misselijk zijn. Ik ben nu toch al een aantal kilo kwijt en ik weet niet of dat wel goed is. ik heb zelf nog niets gekocht voor de kleine. wij hebben al best veel gekregen: rompers, mutsjes, een tuttel,nijntje xl die muziek kan maken, sokjes, muziek ding voor aan de wagen( weet niet hoe het heet). En er zijn pas een man of 15 die het weten. Als het maandag goed is dan mag de hele wereld het weten. Ik ga nu even proberen te zuigen en dan hoop ik snel weer hier mee te kunnen lezen
NOD Juli 2011 12/7 LaikaBasko (21) 18/7 Nieke (24) MMM IVF DeLi (24) Afspraken: 18/07 DeLi: Eerste injectie Lucrin -> overgang 19/07 JuJu81: CB, Caitlin: 1ste keer CB 21/07 Bloom: CB 22/07 Spikkeltje: na controle ziekenhuis 25/07 Lautje: Echo 26/07 Spikkeltje: CB eerste inentingen 01/08 Jolanda: Groeiecho + Controle verlos 09/08 DeLi: Afspraak ziekenhuis intake IVF 12/08 Spikkeltje: Jarig 26! // Jolanda: Voorlichting Verloskundige & Controle Gyn 22/08 Bloom: Jarig! 25! 25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI) 16/09 Caitlin: afspraak kinderarts voor verwijzing echo heupjes 25/09 Jolanda1986 JARIG!!! 03/11 Spikkeltje ziekenhuis voor buik. Zwanger Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2) Vandaag bij de Vk geweest in het ziekenhuis..Alles was goed met ons manneke..Hij lag al met het hoofdje naar beneden Weer afspraken toegevoegd aan de lijst
@ Lijst: Ik ga mijn data eer daags even toevoegen! Maar volgensmij staat er in oktober nog weinig (dat vind ik ook zo'n duffe maand ) dus dat moet goed komen! @ Lautje: meid wat fijn en wat rot tegelijk dat je zo misselijk bent . Probeer veel te drinken, dat is het aller belangrijkste. Met spugen is het zorg dat je niet uitdroogt! Eten met hele kleine beetjes en licht verteerbaar. Misschien is een bouillonnetje iets of een beschuitje met kaas? Dat afvallen kan weinig kwaad, de kleine is net een parasiet en die teert op jou reserves en zo nodig pakt die jou voedingstoffen nog weg ook . Heb langs een meisje gelegen in het zkh die wegens ernstig braken 2x opgenomen is dus heb nogal wat gehoord toen . Het shoppen komt straks vanzelf! Willen jullie weten wat het wordt? En ben je er al uit of je de combinatietest gaat doen? @ Jolanda: Fijn dat alles goed gaat met jullie mannetje! @ Hier: Zo mummeltje uit bed halen en dan samen met mn moeder even naar de Babydump en Prenatal. Kijken voor een wipper en slaapzakjes. Hopelijk kan ik eindelijk een keuze maken . Daarna nog even wat extra flesjes voor mn campina-machine halen en een tapijt/kleed voor beneden waar haar speelgoedjes en babygym vast op kunnen staan. Laters!
Hoihoi, nog even snel! Bij mijn ouders alles ingepakt, m'n moeder ligt nog even te rusten en we gaan zo weg. Gister op het CB alles goed: Uk weegt (niet schrikken) 9275gr en is 71,7cm lang. Hoofdomtrek 45.4cm. Alles prima volgens zijn eigen lijntje! Zijn eet/drinkpatroon is goed. 's Ochtends fijne granenfles, daarna 2 gewone flessen, 's avonds een rijstebloemfles. Langzaamaan mag ik de derde fles af gaan bouwen en standaard de groentehap samen met ons avondeten gaan geven. Met 7-8 maand tussen de middag een boterham en zo langzamerhand de tweede fles dan ook afbouwen. Zolang hij het 's nachts nog goed doet op de papfles, mag hij die lekker blijven gebruiken. CB-arts vond dat wij ook lekker door mochten blijven slapen! Qua lichamelijk onderzoek niets aan de hand, ontwikkeling verder ook goed. Ik maakte me al zorgen dat hij nog niet draait enzo, maar volgens haar was dat helemaal niet erg! Ik moest juist weer trots zijn op zijn twee tandjes en dat ben ik ook! Wauw uk, wat een uitgebreide vergelijking! Jammer genoeg heb ik er niets aan qua voeding voor uk, maar het is wel even een goede bewustwording! Ben trouwens ook niet van al dat kant en klaar spul, maar ja, als het gratis is ben ik er ook wel voor te porren! Maatje 50: heeft uk niet eens gepast... Alles was tekort met zijn 54cm... Maatje 56, na vier weken kon het echt niet meer, hoe graag ik het ook nog had gewild... Maatje 62 heeft 8 weken dienst gedaan. Maatje 68 tot 2 weken geleden. Nu is hij bijna volledig over op maat 74 (ook qua rompers) Heel af en toe nog een broekje maat 68 of een strechromper van de Hema maar dat is het! Heb trouwens alleen maar rompers van de Hema, superdingen zijn het! Ik mag dus maatje 80 gaan sparen! Hoewel ik nog hoop dat hij heel lang maat 74 zal houden... Lautje; bijna weer echo! Ik denk aan je en hoop dat je snel niet meer zo misselijk bent!! Goed, hoor m'n moeder uit bed komen, dus we gaan! Tot volgende week!
NOD Juli 2011 18/7 Nieke (24) MMM IVF DeLi (24) Afspraken: 22/07 Spikkeltje: na controle ziekenhuis 25/07 Lautje: Echo 26/07 Spikkeltje: CB eerste inentingen 01/08 Jolanda: Groeiecho + Controle verlos 09/08 DeLi: Afspraak ziekenhuis intake IVF 12/08 Spikkeltje: Jarig 26! // Jolanda: Voorlichting Verloskundige & Controle Gyn 22/08 Bloom: Jarig! 25! 25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI) 05/09 Bloom: CB + vierde inenting 16/09 Caitlin: afspraak kinderarts voor verwijzing echo heupjes 25/09 Jolanda1986 JARIG!!! 03/11 Spikkeltje ziekenhuis voor buik. Zwanger Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2)
hoi lady's Vanmorgen op na-controle gehad en hebben het nog over alles gehad ook wat na de bevalling is afgespeeld. hoe ik er tegen aan kijk. etc. Ze is op onderzoek uit geweest wat er nou heeft afgespeeld, waarom ik niet gelijk gehecht kon worden. Het probleem was dat er geen mannetje/vrouwtje was die me toen kon verdoven. Door alle spoed/trauma's operaties en transplantaties. Ene kant logische en de andere kant flink *piep* heb mijn gevoelens uitgesproken en met hun hebben we aantal afspraken gemaakt: -Mocht dit mij blijven achtervolgen, in die zin: dromen, het niet uit mijn hoofd kunnen zetten etc, moet ik contact met hun opnemen en gaan ze me helpen. door middel van EDMR. Het achtervolgt mij niet zo zeer, maar als ik er over praat, omdat iemand mij vraagt hoe was de beavlling ja dan stromen de tranen wel. Ik MOET blijven praten. -Mochten we klaar zijn voor de 2de, kunnen we via de huisarts een soort van doorverwijs krijgen, dat ze dit faxt zodat we zsm een afspraak krijgen. Dan krijgen we gesprekken voor vrouwen die een trauma hebben opgelopen tijdens de bevalling of er na. is speciaal spreekuur, weet even niet meer hoe het heet. Dit alleen om te zorgen dat bij een volgende zwangerschap geen depressie, angsten opspeelt ivm ook de gierende hormonen die door het lijf spelen. -Bij controles, alleen om vrouwen vragen die de controles doen. bij elke controle die ik van de man had, was bloeddruk hoog. Ligt niet aan hem, maar aan mijn achtergrond. Maar goed 20% kans (als het idd wel hoog zou zijn) dat bloeddruk weer hoog is. - Anti-conceptie: heb vele info meegekregen even rustig bekijken. Tot nu toe lijkt me de ring wat ontspanner, maar zal ook de huisarts vragen. -en kwa weeen is de kans ook weer grote aanwezig dat ik weer beenweeen krijg, soms kan het anders, maar vaak is wel zo dat het teurg komt. -kwa uitscheuren is er een kleine kans. Verder wond etc zag er goed uit. Binnenkant beetje last van littekenweefsel, buitenkant niet. Vorige vertelde ik dat ik ongesteld was geworden,dit duurde maar 1 dag. MAar me cyclus is wel op gang aan het komen, nou ja vermoede ze, ivm steekjes en soort van zeurende pijn in de buik. En toen zouden we de stad in, maar helaas. me vriend kreeg een spoed klus nu krijg hij maandag vrij en gaan we dan shoppen. Oja en gisteren kreeg ik telefoontje van CB dat de 1ste prikjes niet door kunnen gaan a.s dinsdag dus en week verschoven liefs
NOD Juli 2011 18/7 Nieke (24) MMM IVF DeLi (24) Afspraken: 25/07 Lautje: Echo 01/08 Jolanda: Groeiecho + Controle verlos 02/08 spikkeltje: met J naar CB 1ste x inentingen 09/08 DeLi: Afspraak ziekenhuis intake IVF 12/08 Spikkeltje: Jarig 26! // Jolanda: Voorlichting Verloskundige & Controle Gyn 22/08 Bloom: Jarig! 25! 25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI) 05/09 Bloom: CB + vierde inenting 16/09 Caitlin: afspraak kinderarts voor verwijzing echo heupjes 25/09 Jolanda1986 JARIG!!! 03/11 Spikkeltje ziekenhuis voor buik. Zwanger Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Linnie82 (februari '11 positief getest / 16-10-2011) Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01/12/2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 Jongen Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Spikkeltje (okt '10 MK van 1 van de 2)
grrrrrrrrrrrrrrrrrr kan wel effe janken. Die spoedklus van vriend word waarschijnlijk nachtklus... Vanavond zouden we uit eten met fam. Morgen zou hij een klus moeten hebben, word naar maandag verschoven. Dus WEER geen stad. Dus nu dinsdag.. Nou ja cb was toch uitgesteld.. Heb gezegd dat hij dinsdag voor mij & j is. Als hij dan ook nog moest werken dan moet iemand anders mee naar de stad, NEE HIJ MOET MEE!!! is dat zo raar dat ik hem mee wil hebben. Gezellig met zijn 3en...
spikkeltje wat balen voor je. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hem mee wilt hebben. Al die spoedklussen zijn gewoon niet leuk en al helemaal niet als je samen iets in de planning hebt. Een dag dat je wat kan doen en alle twee vrij bent is soms zo belangrijk ik zou gewoon door gaan en mijn poot stijf houden. Mijn huis is weer redelijk netjes zo even een kop thee zetten en dan het einde van de tour kijken.