Juju reactie op je laatste stukje nu al weer. Dan heb je jezelf niet heel veel tijd gegeven voor het herstel en genieten. Spikkeltje ik hoop dat je nu snel aan de beurt bent. Loki ik ben mijn hele leven al klein geweest en als kind ook nooit zwaar genoeg en het is allemaal goed gekomen. Mijn ouders hebben er zelfs ziekenhuizen voor afgelopen omdat de hele wereld er een mening over had. Gewoon genieten en het ziet er voor mijn gevoel heel mooi uit. Jolanda heerlijk de laatste weken genieten. Vind je het nog leuk. Hier wil de knoop van mijn spijkerbroek niet meer lekker. Vandaag maar een jurkje aan. Ik draag ze normaal nooit heb er twee een van het trouwen van mijn neef en een zomerjurkje. Een vriendin van mij ken haar al heel lang vond het een grote grap net. Zit wel lekker nu. Ga nu even slapen ben moe en ga vanavond weg.
Jurkjes blijven het fijnst zitten Lautje, vond ik altans! Mag ik even aanvullen over mijn draak: verschonen is prima, maar meneer wil wel op zijn buik liggen. Een tas is er om uit te pakken. Zijn hoedje wil hij niet op zijn hoofd (wel in zijn mond). Eten kun je mooi op de grond gooien (en dan kijken hoe het daar ligt). Op rietjes kun je kauwen. Snoertjes zijn om aan te trekken. Doosjes met mango krijgt hij best open (en de mango ook in zijn mond) Hoe ik hem zoet hou? Heb zijn favo badeendje in een tupperwarebakje gedaan. Eerst op zijn rug uitgebreid bekeken en nu duwt hij het vooruit en tijgert er achteraan. Vet gaaf! (zucht ) (begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk hoe hij bezig is de wereld te verkennen en zijn wil te ontwikkelen, maar het is ook wel vermoeiend hoor haha).
Wow, moet er echt nog niet aan denken even hoor! Wel leuk voor ze natuurlijk als ze dit zelf zo wensen, maar hier toch nog maar even niet... Gek, voordat ik van uk zwanger was, dacht ik al wel binnen het jaar weer zwanger te willen worden, maar dat is nu toch echt veranderd!
Denk dat ik het nog makkelijk heb, omdat uk voornamelijk nog ligt, misschien wordt het ook wel anders als hij gaat kruipen en meer gaat ontdekken! Maar dan krijg je je handen nog vol als hij echt gaat kruipen en straks lopen! Wel heel mooi om te zien hoe ze vanalles ontdekken, maar snap wel dat het vermoeiend is. Even doorbijten nog, het duurt nog een hele tijd voordat ze het woordje nee snappen en er ook nog eens naar gaan luisteren, haha!
Haha, herken het, op een gegeven moment kom je op een punt (ook al draag je positiekleding) dat niets meer lekker zit. In het begin heb ik ook veel jurkjes gedragen, maar na week 20 zag ik er daarin echt verschrikkelijk uit. Werkelijk een zeekoe, durfde niet meer naar mezelf te kijken in de spiegel... Ze zijn toen dus heel snel de kast in gegaan en heb ze er vorige week pas weer uitgehaald!
Ego; uk was om 14.30u wakker, ruim 3,5 uur geslapen. Is net 2 uurtjes wakker geweest en ligt nu alweer te tukken... Denk dat hij last heeft van de warmte, want zoveel slaapt hij nooit! Ik zat net een glas water te drinken met uk op m'n schoot. En ja hoor, handjes gingen naar m'n glas, mondje ging open, glas werd naar het mondje toegetrokken, tandjes tikten tegen het glas aan en huppakee, een flinke slok water! Even hoesten en proesten en hup, op naar de volgende slok! Hij vond het heerlijk en op zijn manier, met een heel waterballet, kreeg hij toch nog redelijk wat binnen!
Juju wat een super leuk stukje ik zie het al helemaal voor mij. Bloom lekker he water gelukkig is het warm. Ik heb het slapen opgegeven nu even naar de ah en dan met een boek in de tuin.
Jup, assistente van de huisarts, die dus wel aanwezig is, heeft verwijsbrief uitgeprint en door gefaxt, dus ik hoop dat het nu even flinke vaart in zit. En dat het natuurlijk niet op het moment gebeurt wanneer wij op vakantie zijn, maar denk dat ik daar wel wat kan inbrengen toch? Tja klinkt ook raar, dan kan ik niet want......... wil de vakantie niet annuleren, we hebben er zo veel zin in. We gaan maar een weekje. En schrijf alles op waarvan ik na zoveel uur galsteen aanval heb. dus dat vermijd ik gewoon. Even de tanden op elkaar zetten en door gaan. Ik ben al in ieder geval blij dat ik niet nu 4 maanden moet wachten op de poli afspraak en dan nog eens maand of 3 voor ingreep. Het is nu gewoon max een dikke maand nou dat is nog te over zien. Maar wat een geregel..
En verder met uk naar cb geweest hij is nu 4360 gram en 57.2 cm. Lengte twijfel ik, omdat hij 3 weken terug in het ziekenhuis 57 cm is. Maar ja. hij doet het goed en heeft zijn prikjes gehad. zo ligt hij te lachen en zo zette hij het op een krijsen.. even knuffelen en was het zo klaar. De verpleegkundige zei wanneer je thuis bent even zijn beentjes masseren, nou als ik er aan kwam, was het weer krijsen dus dacht laat maar. Nu in september zijn 2de prikjes.
Moet er ook niet aan denken, maar ik mis het wel en en zou het zo weer doen, maar ga mijn verstand gebruiken. Eerst operatie en ukkie moet 1 zijn geweest en dan gooien we de pil wel weer aan de kant. En wie weet hoe dat weer loopt. Misschien duurt het wel weer een jaar. Of gaat het wel sneller. Lekker genieten voor nu/
Scene in huize JuJu: Ik sta boven de was te doen. Heb net met uk gedouched omdat hij zich had ondergesmeerd met pompoen (had ik al verteld dat hij zijn slab niet meer om wil?). Beneden is vriend met uk. Opeens hoor ik *boem*, stilte en daarna uk brullen. Ik weet heel goed wat er aan de hand is: die heeft op handen en voetjes staan balanceren en is voorover met zijn koppie op de vloer beland. Ik hoor vriend naar hem toelopen. "Heb je je pijn gedaan? Kom maar even bij papa". Het brullen stopt. Korte stilte. "Au!" ik hoor vriend. "AU, nee niet doen, nee niet de bril, Uk blijf eens, ik, uhuk, UK!" Vervolgens hoor ik de babygym in de box. Uk is aan het zeuren I(wil niet in de box), een mechanische vrouwenstem zegt "Wat gezellig!" Ik kom beneden. Vriendlief heeft alle spullen van de bank gehaald en pakt uk, nog steeds zeurend, uit de box. "Ha, nu kun je niets slopen, kleine terrorist!" en zet uk op zijn schoot. Vriend begint een verhaal tegen mij. Na een paar seconden vetrekt zijn gezicht. Uk heeft een handje vol beenhaar en roept tevreden "BAHBAHBÁH!".
Oh ik vind het heel gaaf voor ze hoor, dat ze zwanger zijn. Beide niet gepland overigens maar wel gewoon gewenst. Vind het alleen al een beste score zo snel!
Whahaha, zie het helemaal voor me! Brillen is hier ook favoriet, ben blij dat ik lenzen heb. De opa's en oma's moeten het wel ontzien!
Hallo dames! Gistermiddag naar het ziekenhuis geweest... Alle onderzoeken waren goed. Er is niets wat wijst op een afwijking waardoor het zwanger worden niet lukt. We moeten het dus nog zelf proberen. Ze wilden dat wij nog een jaar zelf gingen proberen. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan omdat mijn klokje natuurlijk ook doortikt (ben nu 32) Om ons tegemoet te komen houden we april aan. Dus tot die tijd zelf proberen. Mocht het dan nog niet gelukt zijn dan mogen we beginnen met IUI. Ze hadden uitgerekend dat wij 40-50% kans hebben op een spontane zwangerschap. Dus nu zelf maar aan de klus. Deze maand maar weer afwachten. Ze hebben ons aangeraden om te klussen tussen de 12de en de 18de dag en dan om de dag. Maar dat wisten we natuurlijk al!
@laika.. Mooi dat alles goed was bij de onderzoeken..En wat klussen betreft eerst deden manlief en ik dat ook tussen de 12e en 18e dag ongeveer..Alleen toen kwam ik op het laatst met het idee zodra ik van me ongi af was hup om de dag klussen ( vond manlief totaal niet erg haha)
Dat is natuurlijk ook een idee. Direkt na d eongi beginnen met klussen. Zal het eens voorleggen aan mijn man. Mijn moeder had ook ergens gelezen op een of ander forum dat een aantal vrouwen spontaan zwanger worden de maand nadat ze een baarmoederfoto gemaakt hebben. Zit wel logica in aangezien dan alles toch even doorgespoten wordt.
Sommige vrouwen worden inderdaad spontaan zwanger na een baarmoederfoto..Kennis van me kreeg ook onderzoeken heeft toen ook een baarmoederfoto gekregen ( ze kon wel zwanger raken maar bleef niet plakken) en ze is nu toch ook 14 weken zwanger..Dus hoop is er altijd. hier de laatste keer ook na mijn ongi gaan klussen om de dag ( soms paar dagen achter elkaar haha mja je bent jong ) en het heeft bij ons wel effect gehad schijnbaar want had wel een positieve test. Maar ik kon mijn cyclus zoiezo niet peilen en wist ook niet wanneer me ei kwam ( ook niet met ovu testen) dus ja dan maar wat verzinnen hihi en ja het is uit eindelijk toch gelukt..moet er natuurlijk ook bij zeggen dat ik er toen totaal niet mee bezig was want had me helemaal gericht op de opleiding die ik mocht gaan doen( onbewust ben je er toch stiekem wel mee bezig hoe dan ook het is en blijft een droom om zwanger te zijn)
Zeg dames ik bedenk me opeens; staat die meetingdatum eigenlijk vast want dan ga ik 'm even in mijn agenda noteren?!
@ Laika: Pfff, ik vind dat ze je lamg laten wachten. Hun idee (met een jaar nog zelf proberen) komt dus nagenoeg op (3!!) jaar zelf aanmodderen uit? Belachelijk... Gelukkig heb je iets een compromis kunnen maken al vind ik dat nog lang.. Ik heb idd ook wel vaker gehoord dat een HSG alles weer net wat toegankelijker maakt en een innesteling bevorderd! Over innestelen gesproken; ooit aan tarwekiemoliecapsules gedacht? @ Spikkeltje: Netjes hoor. Jullie mannetje is ook niet zo'n zwaargewicht he? Volgensmij loopt die nagenoeg gelijk met ons Mummel. @ Weer zwanger worden: Heel stiekem kriebelt het hier af en toe al weer. Niet zozeer het zwanger zijn (goh , al heb ik misschien stiekem hoop op de 2e keer wel een roze wolk?) maar ohhh de keizersnede en de kraamweek, die zou ik nu al over willen doen!! . Maar we gaan echt nog een poos wachten. Wil eerst uitgebreid genieten van ons prachtige meisje (die nu druk kraaiend en zwaaiend met haar babygym bezig is) en daarna zien we wel verder! @ Juju: Volgensmij kunnen we die datum het beste blocken ja? Ik zal straks ff kijken maar in oktober hebben we eigenlijk nooit nuttige dingen @ Balen: Vanaag over 2 weken is mijn eerste werkdag. Kan wel janken . Ik wil bij mijn meisje blijven!!! 9 mnd thuis was niet genoeg, ik wil er nog (minimaal ) 9 bij (mmhh, toch eens denken over weer zwanger worden ). Vooral naar het KDV voel ik me zo schuldig over. Iedereen die hoort dat ze meteen na het verlof (dus met ruim 3,5mnd) naar het KDV gaat vind dat haast raar en hadden zelf allemaal een optie om pas (veel) later te hoeven . Hoe was dat bij jullie Juju & Bloom?