gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik merk dat verschil ook hoor. In het begin heb ik het helemaal los gelaten maar mijn uk gaf zelf al vrij snel een schema aan, wat ik ook ging volgen (als ik hem over 30 min verwachtte en het kwam nu beter uit dan kreeg hij dus 30 minuten eerder eten).Op dagen dat hij niet lekker was wilde hij meer drinken en dat kon dan ook.
    Weet je de nachtvoedingen zijn minder belastend als je geen fles hoeft te maken (zoals jij het omschrijft ervaar ik het ook). Je zit ook niet aan een max aantal schepjes en dus is rijstebloem bijvoorbeeld niet nodig. En de keuze daarvoor is makkelijker als je toch al een fles maakt ipv dat je eerst moet kolven enzo. Zonder dat het een beter is dan het ander is het wel anders.
    Dat verdedigen ervaar ik ook, niet alleen naar mensen die flesvoeding geven (geen pap, ja dat is het nadeel he van bv - nee het voordeel, ik HOEF geen pap te maken want ik kan gewoon een extra keer aanleggen) maar ook tegen bijvoorbeeld mijn moeder die uit de tijd komt dat vioeden op verzoek niet bestond en je strakke schema's volgde over het aantal voedingen. Als je al bv gaf (en ik geef het al zóóó lang, het wordt nu tijd voor 'normale voeding')
    Maar goed uiteindelijk ben ik trots op wat we hebben bereikt :) En hoewel het afbouwen me moeite zal kosten is het ook beter zo. Als ik straks weer moet werken dan kost het kolven me gewoon weer teveel energie. Dat vergeet je alleen.. als je 2 maanden thuis zit :)

DeLi welkom terug! Wauw wat een traject.. klinkt wel heftig. Wel goed dat er stappen worden genomen natuurlijk. Ik heb nooit geweten dat er zoveel bij komt kijken.Oktober wordt dus jullie maand.. Spannend inderdaad!

laika ik kan me jouw gevoel wel voorstellen. Hopelijk is het voor jullie ook snel weggelegd!

Loki ik had voor de eerste oppasdag een kruippakje laten maken voor uk waarop staat "Ik pas op oma" haha te schattig ;)

2. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laika ik ken dat gevoel en ik hoop dat je snel zwanger mag worden zodat jullie het samen kunnen delen.

Nieke ik hoop zo dat jullie over 2 weken meer duidelijkheid hebben en verder kunnen.

Loki wat een super leuk idee. Ik ben nieuwsgierig naar de foto's.

Juju ik vind het zo naar dat mensen je een naar gevoel geven over de borstvoeding die je geeft. Ik zou zeggen gewoon doen wat goed voelt en als ik de foto's zie dan ziet hij er super goed uit.

Caitlin geloof in jezelf dan komt het goed.

Hier baal ik van het weer het is nog nooit een zomer zo kut geweest en jullie zullen zien als ik de de 27e weer moet beginnen dan wordt het mooi weer en dan kan ik niet meer naar het strand.
    Ik begin nu te merken dat alles strakker gaat zitten ik moet zeggen het voelt wel raar.
    Tijdens de echo hebben ze 2 metingen gedaan daar kwam uit dat ik 2 dagen verder ben dan ik vooraf dacht zou dan nu 13 + 1 zijn.je weet het bij mij maar nooit heb natuurlijk geen idee van mijn ei.
    Ik denk dat ik vandaag maar een collage ( moodbord) voor de baby kamer ga maken dan heeft man lief ook een idee wat ik wil.zo maar even langs de gamma voor verfstalen denk ik.

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ laika..Ik ken het gevoel ;) Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel mogen gaan genieten van!

@ hier: Vanavond kom manlief gelukkig weer thuis :D alleen morgen en zaterdag wel weer werken maar dat geeft natuurlijk niet ;) eindelijk weer samen slapen haha..Vandaag weer een beetje energie dus lekker de woonkamer en keuken schoongemaakt alleen nu wel weer bekaf! ach ja iedere dag een beetje.
    Morgen weer naar het ziekenhuis ben benieuwd!

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lief dat jullie schrijven dat ik het goed doe :)

Lieve Bloom; gecondoleerd met je oma. Hele dikke knuffel voor jou!

@ Loki; de nachtvoeding van jou klinkt inderdaad niet als een al te grote belasting. Gewoon mee doorgaan dus als jullie het beide fijn vinden!

@ Spikkeltje; wat vreselijk irritant van het UWV zeg :x:x:x Wel leuk dat jij en Uk nu beide lid zijn van de bieb!

@ JuJu; wat kan je gevoel dan snel veranderen he? Maar het is wel beter om te doen wanneer je het zelf wil en niet omdat andere zeggen dat het moet.

@ DeLi; jemig meid, dat zijn een hoop spuiten die je nog moet krijgen. De MMM is zowel geestelijk als lichamelijk zeer heftig... Wat zou het toch fantastisch zijn als dit dan wordt beloond met een mooie posi test begin november!
    Wat fijn dat je er nog steeds iets aan hebt om er hier met ons over te praten. Doet me goed dat we je toch kunnen helpen, ondanks dat we niet iets concreets voor je kunnen doen. Knuf!

@ lautje; geen combi test dus voor jullie? Hoe kwam je tot deze keuze? (ben ik wel benieuwd naar, wij hebben het toen uiteindelijk ook niet gedaan). Nu een mooie meting van de nekplooi, wat fijn!

@ Nieke; ik ben ook erg benieuwd hoe jullie traject eruit gaat zien. Hopelijk mag je snel beginnen met de behandelingen. Het zaad van jouw man is toch niet van 100% goede kwaliteit (als ik het goed heb onthouden)? Ik zou dan denken dat ze ICSI willen gaan doen, maar dat horen jullie dus over 2 weken. Spannend, knuf!

@ Laika; wat fijn voor je broer en schoonzusje dat ze eindelijk zwanger zijn, hopelijk blijft alles goed gaan met de zwangeschap. Logisch dat jij het hier moeilijk mee hebt, maar zoals Loki ook al zei, het is niet zo dat het bij hun makkelijk is gegaan, toch? Hopelijk volgt er voor jou ook heel snel een posi test! Zou wel super zijn als de HSG je eilieders net even iets beter toegankelijk heeft gemaakt... IK DUIM!

@ lautje; dus je uitgerekende datum is nu aangepast naar 14-02-2012? Dat zou wel super zijn, valentijnsdag!
    Ik ben het met je eens wat je zegt over de zomer, die is nu al een aantal weken niet meer zo mooi. Terwijl het voorjaar heerlijk was! Alleen toen kon ik er ook wat minder van genieten dan normaal, omdat ik natuurlijk al ver in mijn zwangerschap zat. Niet dat ik nu met een baby makkelijk naar het strand kan, maar het gaat om het idee :p
    Wat heerlijk om te horen dat je over de babykamer gaat nadenken. Maakt het nog weer wat 'echter' he?! Hoe voelt dat nou? Ik ben zo blij voor je!

@ Jolanda; fijn dat het goed gaat met je en dan je vanacht weer samen kan slapen met je man ;)

@ zelf bedrukte shirtjes; LEUK!

@ hier; vandaag alweer een half jaar getrouwd... de tijd vliegt! Vanavond maar wat lekkers te eten bestellen, alleen weet ik nog even niet zo goed wat, haha!

Verder is Kyara echt van slag.
    Met het slapen; de ene keer is ze niet wakker te krijgen en maakt ze een nacht van 9(!) uur, de andere keer (zoals vandaag) is ze veel te lang achter elkaar wakker (nu gewoon 6(!) uur met 2 slaapjes van 10 minuutjes ofzo tussendoor...)
    Met eten; soms drinkt ze gewoon haar hele fles netjes leeg een paar voedingen achter elkaar, maar daarna wordt het tutten, huilen, spelen met de speen, verslikken, niet willen drinken, wel honger hebben etc.
    Ik word hier gewoon onzeker van en weet op een gegeven moment gewoon niet meer wat ik moet doen. Ben eerlijk gezegd niet gewend dat ze veel huilt... Als ik terug kijk is dit begonnen bij 5 weken, dus het zal zeker het sprongetje zijn. Ze kan ook al een aantal dingen die bij sprongetje 2 horen, dus ik denk dat ze 1 en 2 aan elkaar vast heeft geplakt ;) Gelukkig gaat dit ook weer over, maar over de voedingen maak ik me soms wel zorgen en het is eerlijk gezegd erg vermoeiend als ze de hele middag steeds kleine beetjes wil drinken (dat is dan wel het nadeel van de fles; ik moet bedenken hoeveel ik er in doe en ik moet de fles steeds warm maken. Een vriendin heeft mij aangeraden om te proberen haar in een eet schema te 'duwen' om zelf ook wat meer structuur te krijgen, maar volgens mij is dat met BV een stuk moeilijker?!
    Vanacht gelukkig wel oke geslapen (23.45-6.00-8.30 voeding)

Liefs,
    Caitlin

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ga zo alles bij lezen.

eerst effe ikkuh;)

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest arts wil me liefst volgende week opereren. Maar het word in ieder gevaal binnen nu en 2 weken. Ik schrok even. HAd me ingesteld op 4 weken. MAar hij zei dit kan niet, zoveel pijn en een kindje. Dus gelijk bloed geprikt, morgenochtend om half 9 even langs de narcose mannetje, en dan verjaardag vieren.
    Dus straks lekker op vakantie. Heerlijk, wel rustig aan doen, maar het gaat goed komen.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Dan schrijf je het hier lekker uitgebreid hoe je je voelt enz en plak je hetzelfde stuk in je boek? Ik heb ook altijd geroepen dat ik zonder blikken of blozen de MMM in zou stappen als dat nodig zou zijn maar denk dat het voor de buitenwereld nogal onderschat wordt (ook door mij dus...). Wellicht een hele goede opheldering voor ons dat het echt niet zomaar iets is en er meer bij komt kijken dan een bevroren celletje 'terugstoppen'... Ik wil je verhalen en gevoelens iig met liefde lezen en ik denk dat het voor jezelf een hele goede manier van verwerking is. Als jij (jullie) straks een positest hebben dan zitten we hier met zn allen te janken dat weet ik zeker :)

Juju:
    Kolven (in eigen pauze) is inderdaad heel belastend. Hoewel ik er nog geen ervaring mee heb, zie ik die druk ook niet zitten. Ik voel me nu al een beetje opgejaagd eigenlijk. Ookal heb ik recht om 1/4e deel kolftijd, in theorie gaat dat niet werken. Gelukkig deed mijn baas er niet moeilijk over en wat dat betreft; ik ben er ook altijd 20 min eerder en zeker 15 min langer als ik afsluit en die tijd krijg ik ook niet betaald dus nu is het mijn beurt ;)

Dat is ook wel een hele leuke tekst ja! Ik wil ook nog iets maken voor de eerste keer bij mijn moeder (dat is pas 7 september ofzo, na mijn verlof hebben hun eerst 3 weken vakantie). Misschien is deze tekst ook wel een idee! iemand nog meer suggesties? :D

Lautje:
    Het weer, ppffff het is toch helemaal geen zomer? 2009 was super maar 2010 en 2011 zijn echt bar, iig in de bouwvak zeker!
    Ik hoop ook niet dat het volgende week ineens stik heet wordt, dan is het op mijn werkplek ook in no-time 28 graden en dan ga ik echt van mn stokje (in de zwangerschap vorige jaar juni/juli ook geregeld gebeurt...).

Caitlin:
    Ik denk dat je haar gewoon moet volgen, plasluiers in de gaten houden en wekelijks wegen, dan kan er weinig mis gaan! Het is vervelend en zeker omdat jij ziet wat er wel (of juist niet) ingaat, ga je je extra druk maken. Probeer het heft in haar handen te geven en bv per 50 cc opwarmen ipv een hele fles. Het echt vastleggen qua etenstijd geloof ik niet dat dat opschiet maar ik zou best een minimum van 2 uur ertussen durven stellen als ze zo slecht eet. Als ze goed had en kort daarna toch weer honger heeft kun je er wel aan toegeven natuurlijk. Maar zoals we hierboven een heel gesprek hadden; doe wat voor JOU goed voelt! Vind jij de vaste tijden belangrijk en beter voor Kyara; doen! Zo niet; niet doen! En al zeker niet omdat iemand meent dat dat beter is! Volg je hart :).

Spikkeltje:
    Fijn dat ze je zo serieus nemen! Zoals het hoort! Nog even de vakantie door en dan wordt je al snel geholpen!

Jeej mn kinderstoel is binnen :D. Ik vind em echt gaaf :p. Zit er nu ook op aan tafel en moet zeggen dat deze best lekker zit voor een kinderstoel ;). Madame heeft er ook al 1 minuutje voor de foto ingezeten en eigenlijk zat ze al best stabiel (ze kan haar hoofdje al heel goed zelf vast houden dus het ingezakte babyeffect is er niet zo) maar voorlopig breken we hem weer af en naar de zolder ;).
    Ook mn zonnehoedje is super stoer. Zal er vanavond ofzo eens een foto van plaatsen zo cute en helemaal matchend bij mn paarse Bondolino :D

En het is een feit, Mummel heeft de eerste nacht in haar eigen ledikant geslapen... Papa viel bijna van de bank toen ik zei "Vanavond gaat het gebeuren". Hij had vast verwacht dat er een hoop smoesjes zouden komen waarom het voor mijn verlof eindigde nog niet ging lukken :).
    Om half 11 heb ik haar wakker gemaakt voor de laatste voeding en om 11 uur lag ze al weer in eigen bedje te slapen. Geen kik... Om 3 uur werd ze wakker en wilde ze eten. Na een flinke hap (ruim 25 min goed gedronken, en ik maar roepen dat we met 10 min klaar zijn :p) weer terug naar ledikantje en weer geen kik.
    Vanochtend om 8 uur werd ik ruw gewerkt door de nannycare die afging (Gelukkig had ik die week al enkele keren gezien dat madame overal het ledikant door kroop dus ik verwachtte het al een beetje) en jawel, madame lag helemaal tegen het hek aan, naast de sensormat :). Die laten we dus ook maar uit want dat is ook niet goed voor haar nachtrust. Al vind ik dat stiekem ook even slikken... Geen enkele controle meer voor mijn gevoel :).

7. spikkeltje

@ loki. word voor de vakantie nog gedaan.

Dus straks lekker op vakantie. Heerlijk, wel rustig aan doen, maar het gaat goed komen

Bedoel ik mee, zonder eventueel kans op aanvallen en gewoon rustig aan op vakantie.

ZIt op laptop van me ouders, zo irritant. De cursor verspringt soms en dan zit ik zomaar ergens anders. Bah.

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Spikkeltje; jee meis, dat is goed nieuws!!! Eindelijk iemand die je probleem behandeld zoals het hoort, heel fijn. Binnenkort dus helemaal van de pijn af, super hoor! Alvast van harte met je verjaardag en veel plezier op vakantie :)

@ Loki; bedankt voor je reactie! Ja, dat is zeker mijn nadeel, dat ik borstvoeding geef via de fles, want welke richtlijnen hou je dan aan? Ik wil het liefst de BV richtlijnen aanhouden, dus voeden op verzoek, maar dan drinken ze aan de borst tot ze klaar zijn en dat kan qua hoeveelheid vanalles zijn (zie je niet) en ik moet het dus per keer inschatten hoeveel in opwarm (zodat ik ook niet teveel moet weggooien, want ik ben ook begonnen met porties invriezen, dus ik wil wel wat over houden zeg maar).
    Verder bedoelde mijn vriendin dat het misschien voor mij makkelijker zou zijn om Kyara in een schema te krijgen, maar ik zie op dit moment echt niet voor me hoe ik dat ooit moet gaan doen. :( Ik hoop gewoon dat dit door het sprongetje komt en dat ze zelf uiteindelijk met een soort van schema komt, net als Loki-baby en JuJu-baby ;)

Wat super goed van S.venna (en mama! :p) dat ze vanacht in haar eigen ledikantje heeft geslapen. Ben trots op je meid, weet hoe moeilijk het is (ik moet er ook nog niet aan denken hoor...)! Vervelend dat dat ding af ging, maar gelukkig niks aan de hand. Wat worden ze snel groot he? Gister lagen ze na 3 uur slapen nog op exact dezelfde plek en vandaag kruipen ze het hele bed door! Hier ligt Kyara sinds een kleine week ook in een slaapzakje, omdat ik haar 's nachts ook opeens boven in bedje vond zonder dekentjes...

Liefs,
    Caitlin

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkeltje:
    Oohhh! Al voor de vakantie zelfs, super! Laat je maar lekker verwennen daarna!

Caitlin:
    Dat zelf in een schema komen kan zomaar ineens gebeuren hoor. Hier kwam dat heel snel nadat ze zelf lekker rustig ging slapen in haar bedje boven en de meeste reflux klachten uitbleven. Ineens was het er en ik moet zeggen dat ook mij dat rust geeft. Eerst was ik heel krampachtig uren aan het tellen en nu weet ik voort wat haar tijden zo'n beetje zijn. Als er ergens een beetje gesmokkeld moet worden doe ik dat vaak door een stukje wandelen (kinderwagen of draagzak) of een badje. Even wat afleiding en dan is er zo een stukje gerekt.

Hier rommelen we alleen nog een beetje met wanneer ze de avond in gaat. Ze komt nu ong; 5/6, 9/10, 2/3, 5.30/6.30, 10/11 opzich heel mooi en al best strak (uit haarzelf) alleen is die voeding rond het eten zo rot, zeker als ik zo weer aan het werk ben want dan kunnen we echt pas rond kwart voor 6 eten (dan moet er al niets tegen zitten ;)) en dan zou ik haar ook graag voor het voeden nog in badje doen en dat is soms een heel gesjeez. Zou graag hebben dat ze daar 7 uur ook goed vind maar tot nu toe hebben we dat nog niet gehaald (ik probeer iedere dag trouw weer iets te rekken dat ik tussendoor even kan ademen en even lekker in bad chillen samen zonder baby-op-hete-kolen kan ;) ).

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even snel: Caitlin het is niet raar dat baby's meer gana huilen rond die tijd: de meestel baby's huilen niet als ze heel klein zijn. Ik zou zeggen: niets forceren, even aanzien en over 2 weken de balans opmaken. Waarschijnlijk ziet de wereld er dan heel anders uit (al voelt dat als een onmogelijke taak als je er midden in zit, I know).
    Hier kwam er met 6/8 weken een redelijk ritme. Ik denk dat je met bv uit fles heel goed het beste kunt combineren uit twee werelden hoor. Als ze straks een schema aangeeft uit zichzelf ga je dat gewoon iets strakker volgen, ook met hoeveelheden.

Al moet ik heel eerlijk zeggen: ik heb rond de 3 maanden een paar oefendagen gedaan met kolven en fles (ivm dat ik bijna ging werken) en daar was geen touw aan vast te knopen aan de hoeveelheden ;)

Ik heb berekend dat uk per dag nog geen 800cc melk binnenkrijgt. Lijkt me echt super weinig * onzeker *
    Ohja ik ben dus weg he, dit weekend en volgende week .. ;)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spikkeltje:
    gefeliciteerd!

Juju:
    Ik heb echt geen idee wat normaal is? Klinkt mij niet bar weinig maar heb er dan ook geen verstand van....

12. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Aha, dat verklaart het onrustige patroon van de afgelopen week: 2 (!) tandjes!!!

Eerlijk gezegd wel blij dat ik geen bv geef whahaha... die dingen zijn scherp!!

zo... nu even bijlezen...

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Deli: Fijne vakantie gehad?
    Nog eventjes en jullie mogen starten met IVF. Spannend allemaal. Hopelijk mag het maar snel raak zijn!
    Fijn om te lezen dat het verder wel goed gaat. De opvliegers lijken me zeer onprettig...

@Lautje: wat naar dat je nog steeds zo misselijk bent zeg!

@Nieke: Ben erg benieuwd naar jullie vervolgtraject. En ook het zelfde als bij Deli: laat het maar snel raak zijn!!

@Laika: Jeetje dat is aan de ene kant heel fijn nieuws (ivm MMM) maar aan de andere kant staan jullie (nog) met lege handen.
    Toch lijkt het me wel fijn om te horen dat het ook bij de eerste ICSI al raak kan zijn, geeft goede hoop!
    Je bent zelf nog niet met behandelingen verder bezig toch?

@Spikkel: fijn dat er nu vaart achter wordt gezet. Geniet van je vakantie!

@Loki: Yay, eerste nacht in ledikant! Hoe vond mama het? ;)
    Nannycare ging hier gister ook af. Net toen ik buiten was en het dus niet hoorde. Schrok me rot toen ik weer binnen kwam!
    Maar manneke lag gewoon op de rand van het matras te slapen (hoe?? met die herrie!) dus maar even flink geknuffeld.

14. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag bij de ha geweest ik blijf maar overgeven en ik heb al 2 dagen koppijn na onze mini vakantie moet ik terug want ze zijn bang dat ik aan het uitdrogen ben. Ik heb ook een brief mee gekregen voor de vakantie als ik mij niet goed voel dan moet ik ermee naar het ziekenhuis.
    Verder gaat het goed heb alleen geen energie.
    Kom morgen nog even voordat ik op mini vakantie ga.

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hallo, ben ik weer even!
    Allen;
    Bedankt voor het meeleven! Doet me goed!

Lautje;
    Vervelend zeg, die misselijkheid! Had je er nu ook al medicijnen voor! Hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar minder erg hoor… dat heb je onderhand wel verdiend!
    Juju;
    Fijne vakantie!
    Uk;
    Aha, tandjes! Scherp zijn ze hè, hier hoef je ook echt je vinger niet meer in z’n mondje te steken. Doet gewoon zeer!
    Spikkel;
    Zo, echt goed! Gewoon lekker voor je vakantie al! Eindelijk trof je eens een arts die je serieus nam, wat een gekkenwerk zeg!

Caitlin;
    Lastig hoor… Kan je geen advies geven over bv, maar wel het advies dat je vooral je gevoel moet volgen! Ieder kindje heeft gewoon even een lastige periode. Uk hier heeft het ook een week of drie gehad en daarna had ik m’n tevreden mannetje weer terug!
    Deli;
    Wat een traject zeg…! Hopelijk levert dit een prachtbeeb op!!
    Nieke;
    25-8 komt ook al snel dichterbij! Hopelijk, net als Deli ook voor jou snel dmv de MMM een prachtbeeb! Ook al is het via een omweg, ze komen er hoor!!
    Loki;
    Leuk die teksten! Dat strijkpapier koop je dus gewoon bij de action? Ga ik daar ook eens langs! Heb eigenlijk alleen maar witte rompers, dus daar kan ik dan mooi eens wat teksten op droppen!
    Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad!
    Dan hier nog…
    Druk met de vakantie bijbel week van de kerk. Ben de hele week al om 8u present, maar morgen slaap ik uit! SO!
    Morgenmiddag condoleren, morgenavond familiebbq van mijn man’s familie. Zondag (alweer) op visite bij mijn schoonouders. Vind ze best aardig, kan het goed met ze vinden, maar hoef ze eigenlijk niet meer dan twee keer in de week te zien, is dat gek? Het is een voordeel dat ze dichtbij wonen ivm oppas, maar een nadeel dat het dan ook meteen in de lijn der verwachting ligt dat je vaker bij ze langskomt…
    Hoevaak zijn jullie partners eigenlijk bij hun ouders te vinden? De mijne vindt het al vreemd als hij ze een week niet gezien heeft… Toen we terugkwamen van een week vakantie, zetten we de tassen bij de voordeur en zei hij, zo en nu ga ik eerst lang pa en ma! :(
    Snap ik niet… kan de mijne gerust meer dan twee weken niet zien en ik heb toch echt een goede band met ze!

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Oh hier het liefst ook elke week hoor! Tis dat ze ver weg wonen... Mijn ouders hoef ik ook niet elke week (maand) te zien :p
    In de afgelopen 4 weken zijn we al 3x bij souders geweest en komend weekend komen ze hier. Iets te veel van het goede, maar ik durf er weinig van te zeggen. Het is altijd "ja, maaaaaaaaaar...."
    Die navelstreng is niet kort genoeg af geknipt geloof ik...

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hoi meiden..

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor de laatste bijeenkomst bij de verloskundige. Stonden zo weer buiten haha. Daarna nog op controle geweest bij de Gyn. Natuurlijk nog even een echo gehad van het hartje en ook gelijk gekeken hoe ons mannetje ligt.. En ja wel hoor meneertje ligt al lekker helemaal ingedaald. Had deze week al wel wat steken en krampen en ja dat was waarschijnlijk van de indaling.

18. spikkeltje

tnx voor de felicitaties:D, morgen gaan we nog vrolijk verder vieren. Ben nu kapot. Blij dat ik het in 2x doe.
    Vanmorgen ben ik nog in ziekenhuis geweest voor de narcose en moest weer bloedprikken want ze willen mjn bloedgroep weten. Tja die wist ik wel, maar ze wouden het echt echt zeker weten.

Dus spannend...Vriend heeft al geregeld dat hij vrij heeft wanneer ik naar ziekenhuis ga. En anders zijn opa & oma er nog.

Ik ga nu even met uk rustig onder de douche, hem even laten ontspannen, de dag is even anders dan anders vandaag. Mag wel een keer, maar even tot rust komen. Dan even ietsje eerder de fles en lekker slapen.

Oja was gisteren nog naar cb geweest op inloopspreekuur.
    Hij is nu 4500 gr. En aangezien hij honger houd. Moet ik nu de fles naar 180+ 6 doen met 1 schepje nutrilon. Even paar weken aanzien en voor de vak even weer komen met hem. Hij lijkt meer tevreden te zijn. Ze zei ook, geeft niks als het een kee rniet lukt om de fles leeg te krijgen, maar kijk gewoon even.

na morgen zal ik alles rustig door lezen en antwoorden hier.

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    NOD Augustus 2011
    LaikaBasko (22)
    22/08 Nieke (25)

MMM IVF
    DeLi (24)

Afspraken:
    11/08 Spikkeltje: zkh voor buik
    12/08 Spikkeltje: Jarig 26! // JuJu81 weekend weg met vriendin (zonder uk)
    15/08 Caitlin: 1ste les babymassage // JuJu81: weekje vakantie (of wat langer of wat korter) met zijn drietjes
    16/08 Caitlin: CB, 1ste inentingen
    16/08 DeLi: 2e injectie Lucrin
    17/08 Loki09: 1ste werkdag
    18/08 Caitlin: reunie zwangerschapsyoga // Loki09: 1ste keer kinderdagverblijf
    22/08 Bloom: Jarig! 25! // JuJu81: 1e voeding afbouwen (die van 16:00 uur)
    25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI?)
    29/08 JuJu81: 2e voeding afbouwen (die van 12:00 uur)
    30/08 JuJu81: naar CB
    30/08 DeLi: Vakantie!
    30/08 Jolanda: Groeiecho + controle Gyn.
    03/09 Nieke: VAKANTIE!!
    05/09 Bloom: CB +4e inenting // JuJu81: ongeveer 1e keer KV
    13/09 DeLi: 3e injectie Lucrin
    16/09 Caitlin: afspraak kinderarts voor verwijzing echo heupjes
    19/09 Spikkeltje: CB + prikjes
    25/09 Jolanda: JARIG!!!
    04/10 DeLi: Start 1e ronde IVF
    07/10 Caitlin: 1ste werkdag
    11/10: DeLi: Echo
    29/10 Allen: Meeting!!!
    16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend KDV
    30/11 Caitlin: 1ste volledige dag KDV

Zwanger
    Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09)
    Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012)

Bevallen
    JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram en 51 cm)
    Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm)(21/07/2011: 9275gr, 72cm)
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm)
    Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr)
    Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm

Poll:
    Lautje 16-02-2012 (denkt zelf: )
    Meisje: Caitlin, Spikkeltje, Loki09, Bloom, Nieke
    Jongetje: Jolanda, JuJu81, DeLi

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Oeh, Spikkeltje is jarig! Van harte gefeliciteerd meis!!!
    (sorry, had er helemaal overheen gelezen *schaam me diep*)

Deel Deze Pagina