gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Goed van jullie meid.

Ik heb al 3 weken na de bevalling ongeveer last van menstruatie gevoel. en ook ik denk elke keer. nou begint het. En dan nog niks.
    Laatst safe sex gehad, maar bepaalt fijn vond ik het niet. Was beetje gevoelig. Had hele tijd gezegd zodra ik ongesteld ben geworden mag het weer, anders moet je rubbertjes kopen. Anders wachten tot dat ik de pil heb genomen weer. Die stap heb ik gezet nu jij de rest.
    Hij kon niet wachten, maar na afloop heeft hij voor de zekerheid condoom gecheckt of die nog heel was, want stel je voor zeg haha.
    Nu moet ie nog maar even wachten. Soms steekt het nog van onderen enzo.

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    :D:D LOL :D:D

Sex na de bevalling is volgens mij altijd wel wat gevoelig, alhoewel ik soms hoor dat mensen 2 weken erna alweer sex hebben. Pfff, ik moet er echt niet aan denken!!!

3. spikkeltje

nou 2 weken na de bevalling moest ik er niet aan denken. Hebben zeker 9 weken gewacht. deed niet super pijn maar, waar de hechtingen zaten, wel gevoelig, dus ach ja dat komt allemaal wel weer.

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    2 weken?! Help, toen kon ik nog niet eens normaal zitten!

Wij hebben we het na 7 weken ongeveer heel voorzichtig geprobeerd. Heel langzaam opgebouwd, want het was nog heel lang best gevoelig...
    Inmiddels gaat het weer als een trein, dus er is hoop meiden! :p

Even ego;
    Uk heeft uit zichzelf op zijn buik gedraaid daarnet! *helemaal trots*
    Hij lag op het speelkleed te spelen na zijn fruithapje. Ik leg hem dan altijd op zijn rug neer, anders spuugt hij de hele boel onder. Ik was even het toilet aan het schoonmaken en kom de kamer weer inlopen, ligt ie ineens op zijn buik! Heel vrolijk en stoer lag hij naar me te lachen, net alsof ie wou zeggen: zie je wel mam, ik kan het best! :D

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    Klinkt inderdaad niet echt als een fijne schoonmoeder... Beetje vreemd ook, nu Kyara er is wil ze ineens wel de ideale schoonmoeder uithangen... Lastig hoor...
    Ik zeg nu niet dat alles ineens koek en ei hoeft te zijn hoor, maar het is denk wel belangrijk dat jullie alvast gaan bedenken, hoe je er straks mee omgaat als Kyara wat groter is. Kleintjes hebben dit soort dingen snel door... Weet uit ervaring van familie dat dit lastige taferelen op kan leveren...
    Ook wel heel rot voor je man hoor, zo'n moeder hebben, waar je eigenlijk niets aan hebt is niet niks!

6. spikkeltje

Yeah bloom geweldig:D:D:D

Advies is toch ook eerst 6 weken wachten of in ieder geval tot bloed etc over is?? Toen 6 weken voor bij waren, dacht ik : nee nog even niet. Jammer voor de man. En toen toch rustig geprobeerd, maar tja het heeft nog even tijd nodig. tot het helemaal geen pijn meer doet.. ach ja.. komt allemaal wel weer

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

als het vloeien is gestopt, mag het in principe weer. niet dat ik er toen aan moest denken :p

@bloom: geweldig! trots kunnen ze dan kijken he ;) hier rolt mini al de hele kamer rond. als ie nou eens ging kruipen :p

@spikkel: fijn dat je een datum hebt!

@rest vd dames: *zwaai*

moet nog veeeeeel te veel doen in huis, o.a. de vloer schrobben want overal ligt babykwijl. lekker... NOT
    nu dus ook tijd om losliggende spullen op te gaan ruimen want hij trekt alles naar zich toe. stopcontacten beveiligen enzo... geen kleedjes op de salontafel hahaha

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Loki;
    Heel veel succes met werken en nog veel meer met het wegbrengen van jullie meisje! Gaat helemaal goed komen. Je geniet altijd al super veel van je meisje maar ik denk als je terug komt van een dag werken dat je nog veeeeel meer van jullie meisje geniet! (kan misschien bijna niet meer, nog meer genieten...:))

Caitlin;
    Ik vind het helemaal niet ego wat je zegt, kan me dat goed voorstellen. Je hebt nu eenmaal een hele slecht band met je smoeder door haar drinkgedrag en dat vind ik niet vreemd. Het is ook geen goede basis om een 'relatie' met haar op te bouwen natuurlijk. En als ze echt wil veranderen dan moet ze zich denk ik eerst echt bewijzen door niet meer te drinken en er voor jullie en heel zeker voor je man te zijn. Hopelijk komt de tijd dat dat kan en dat jullie op een normale manier met elkaar om kunnen gaan.

Spikkeltje;
    Het duurt niet meer lang en dan ben je van je pijn af!

Bloom;
    Wat goed van jullie uk!! Daar mag je inderdaad trots op zijn!

Uk;
    Veel succes met opruimen en vooral met schrobben.

Hier;
    Nog een week en 1 dag en dan hebben we onze eerste afspraak in het nieuwe ziekenhuis, spannend. Ik voel me nog steeds super goed en ben lekker rustig. Het komt hoe het komt (is misschien na de afspraak wel weer anders).

9. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo meiden,

hier is behoorlijk geschreven zie ik wel. Lukt me niet om op iedereen te reageren.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn broer en zijn vriendin gezien. De zwangerschap bij hun gaat goed. Blijkt dat ze veel buikpijn heeft omdat ze overgestimuleerd is. Dus veel water drinken... Maar verder gaat het hartstikke goed. Gelukkig is ze niet misselijk.

Mijn broer wil graag dat ik de geboortetegel maak. Hier was ik ook al wat van uit gegaan maar meestal doe ik dit als verrassing. Maar geeft niet. Binnenkort maar een mooi patroon opzoeken.

Bij mij is afgelopen maandag mijn ongi doorgebroken. Ik had zaterdag al zo'n gevoel aangezien ik behoorlijke buikpijn en rugpijn had. We gaan rustig verder en straks lekker genieten van onze vakantie!

10. spikkeltje

"t is hier stil.

Haaaaaaaaalllooooooooooooooooooooo is daar iemand??

Laika: knuffie

11. spikkeltje

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

12. spikkeltje

#4732 spikkeltje, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2011
    Het regent, het regent
    de pannetjes worden nat
    er kwam 2 boerinnetjes aan
    en die vielen op hun gat!!

13. spikkeltje

sorry had ik even zin in.
    Wat een regen bah!!

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hier is het ook verschrikkelijk weer. Hele harde regen en ook onweer. Nu al bijna een uur bezig. Het mag wel stoppen van mij, ben bang voor onweer. Onze hond vindt er ook niets aan, ligt nu lekker bij mij op de bank.

Dikke knuffel voor jou Laika!!

15. spikkeltje

Onweer?? stuur hier maar heen, vind het wel beetje geinig, maar dan ben jij er vanaf:D

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Avond!

Wat een weer! De hond loopt hier panisch rond en de flitsen en knallen vliegen je om de oren!

Sterkte Laika, geniet van je verdiende vakantie!!

De eerste 2 werkdagen zitten er al op! Het viel gelukkig alles mee! Heb het werk vrij snel weer redelijk opgepakt en het voelt al weer of ik nouwelijks weggeweest ben.
    Mummeltje wegbrengen viel uiteraard wel even zwaar maar ze doet het zo enorm goed dat het toch minder rot voelt dan ik gedacht had! Ze slaapt overal als een roosje en had haar flesjes (a 180cc) bijna leeg! :D Ben zo trots op mn Mummeltje!
    Net lekker een uurtje geknuffeld, uitgebreid tijd genomen voor een voeding (lekker in slaap gevallen aan tiet, dat vind ik zo fijn :)) en met heel veel kusjes weer in bed gelegd.

Het kolven gaat ook niet slecht (had ruim 450 cc opbrengst over 3 keer kolven a 15 min verdeeld en Mummel had 360 mee (waarvan 330 opgedronken). Valt me niet tegen! Komende tijd nog even beetje bekijken hoe of wat het fijnste werkt. Nu is er dus weer een portie extra de vriezer in gegaan en dat was eigenlijk niet gepland maar ik durf ook niet maar 2x te kolven, ben bang dat ik dan écht in de 4mnden dip beland ;).

17. spikkeltje

Iedereen onweer en wij niet:(

Heerlijk lokI:D

PFf wil mee reageren, maar ben moe.. nog even 3 kwartier de lucifer stokjes tussen me oogleden zetten en dan flesje voor ukkepuk en dan snurken.

Oja heb morgen een coaching gesprek met de verloskundige uit dorp. Wil even weer praten over wat na de bevalling heeft afgespeeld. En het kwam ook even weer terug in me hoofd. Maar waarschijnlijk komt alles even te snel dingen er bij. UWV, operatie etc even te veel allemaal.

Weltrusten allen

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wij hebben alweer onweer. Nu gelukkig niet zo hard als in het begin van de avond. Maar het regent wel weer heel hard.
    Ik heb nu lekker al weekend! Heerlijk!
    Zaterdag lekker naar de dierentuin met een stel vrienden (van de zegels van de C1000, bedankt meiden!:))
    Nog maar een weekje wachten op onze afspraak.

Spikkeltje jij dus ook nog maar een weekje wachten, spannend of niet? Kan me voorstellen dat het allemaal erg veel is wat er nu op je pad komt. Gewoon over praten meid.

Loki fijn dat het werken goed ging en dat jullie mummeltje het zo goed heeft gedaan! Het blijft natuurlijk niet leuk om haar ergens achter te moeten laten en dan zelf te gaan werken, maar het geeft denk ik wel rust als je weet dat ze het daar zo goed doet. Knuffel voor jou! En ook voor jullie hond, zielig dat hij/zijn zo onrustig is door het onweer.

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Bloom; wat super goed van jullie mannetje! Zelluf doen :D haha, geweldig hoor!

@ Uk; jullie kleine man ook heerlijk ondernemend lees ik? Wat gaat het toch snel met die ontwikkelingen!

@ Nieke; meid, wat heerlijk om te lezen dat je er op dit moment zo rustig in staat! Natuurlijk kan dit na het gesprek wel weer veranderen, maar nu voel je je zo rustig en dat is wel even heel fijn denk ik he?! Vandaag al lekker weekend voor jou en morgen naar de dierentuin; have fun! Het weer schijnt erg lekker te worden :)

@ Laika; ongi doorgebroken = :x Wanneer heb je vakantie en gaan jullie nog weg? Hopelijk kun je daar wel lekker even van genieten!

@ Loki; wat fijn dat werken goed ging en dat mummel het zo super heeft gedaan op het kdv! Jouw kolf opbrengst is ook ruim zie ik, fijn!

@ Onweer; niets gezien hier. Wel regen inderdaad, bah!

@ Hier; Kyara heeft voor de 3de nacht deze week doorgeslapen! We zijn er zo blij mee en trots op onze mooie meid! Verder wordt op dit moment een verstandskies getrokken bij mijn man, hopelijk heeft hij er niet al te veel last van de komende dagen. We willen eigelijk wel even lekker gaan genieten van het mooie weer dit weekend...

Liefs,
    Caitlin

20. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    NOD Augustus 2011
    LaikaBasko (22)
    22/08 Nieke (25)

MMM IVF
    DeLi (24)

Afspraken:
    22/08 Bloom: Jarig! 25! // JuJu81: 1e voeding afbouwen (die van 16:00 uur) // 2de les babymassage
    25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI?)
    29/08 JuJu81: 2e voeding afbouwen (die van 12:00 uur)
    30/08 JuJu81: naar CB
    30/08 DeLi: Vakantie!
    30/08 Jolanda: Groeiecho + controle Gyn.
    03/09 Nieke: VAKANTIE!!
    05/09 Bloom: CB +4e inenting // JuJu81: ongeveer 1e keer KV
    13/09 DeLi: 3e injectie Lucrin
    19/09 Spikkeltje: CB + prikjes
    21/09 Caitlin: nogmaals na-controle hechtingen en inplannen herstel operatie
    25/09 Jolanda: JARIG!!!
    26/09 Caitlin: echo heupjes Kyara
    04/10 DeLi: Start 1e ronde IVF
    07/10 Caitlin: 1ste werkdag
    11/10: DeLi: Echo
    29/10 Allen: Meeting!!!
    16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend KDV
    30/11 Caitlin: 1ste volledige dag KDV

Zwanger
    Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09)
    Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012)

Bevallen
    JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram en 51 cm)
    Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm)(21/07/2011: 9275gr, 72cm)
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm)
    Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr)
    Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm

Poll:
    Lautje 16-02-2012 (denkt zelf: )
    Meisje: Caitlin, Spikkeltje, Loki09, Bloom, Nieke
    Jongetje: Jolanda, JuJu81, DeLi

Deel Deze Pagina