gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Zo, heb de lijst er weer even bijgehaald en vernieuwd.

@ DeLi; hoe was de 2de Lucrin injectie? Heb je er erg veel last van (gehad)?

@ JuJu; hoop dat je weekendje weg met vriendin (en zonder Uk) leuk was. Deze week lekker met z'n 3tjes op vakantie he? Heerlijk!

@ Jolanda; ik maak me een beetje zorgen om jou! De vorige keer dat je reageerde was je waarschijnlijk je slijmprop verloren en nu horen we al even niks van je. Kan natuurlijk, maar ik heb er geen lekker gevoel bij. Hoop dat het goed met je gaat en dat jullie kleine man nog in je buik zit!

Liefs,
    Caitlin

Ps. Mannetje belde net, de kaakchirurg vindt het niet nodig om de verstandskiezen te trekken, dus dat is goed nieuws! :)

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Caitlin: Jolanda was vanochtend nog druk bezig las ik op haar hyves. en gisteren ook. Heb haar even toegsproken dat ze wel rustig aan moet doen. haha maar volgens mij kan ze niet stil zitten;):D

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    32 dagen na de bevalling met 10 dagen daarvoor een eisprong.
    @ SM: Klinkt heftig en kan me voorstellen dat je wat afhoudend bent!

Hier duurde het ook wat langer dan 2 weken ;) We zijn sinds kort weer serieus aan de gang gegaan en het is nog steeds gevoelig (al heb ik dat altijd als ik een tijdje geen sex heb gehad). Vriend consludeerde droog dat het hem meeviel dat ik in ieder geval niet uitgelubberd was ;)

@ Bloom: Applaus voor jouw minie!

@ Uk: Lekker he dat kwijlspoor. Hier inmiddels alles hoger gezet, stopcontacten beveiligd, hoekjes afgeplakt, hij scheurt de kamer rond en niets is veilig. Die wens dat ie gaat kruipen ga je nog intrekken ;)

@ Spikkel: Fijn dat de datum bekend is en vrolijk hoor al die liedjes ;)

@ Nieke: Idd spannend dat die afspraak steeds dichterbij komt.. Nog even en je bent weer een stapje dichter bij jullie wondertje!

@ Loki fijn dat het kolven goed gaat! Je krijgt vast ook mindere dagen dus lekker in de vriezer gooien die extra's. En wat heerlijk dat mummel het zo goed doet (had neit anders verwacht natuurlijk ;))

Ego: Someteen om 16:00 de laatste live voeding van die tijd.. vanaf morgen krijgt hij die uit een flesje..
    Vakantie was heerlijk! Vannacht was uk opeens om 4 uur wakker en heeft 1,5 uur gehuild (hij heeft dat soms, is ie niet te troosten). Toen aan de tiet in slaap gevallen (zoals je dat zo lekker omschrijft Loki haha) en heeft hij tot half 8 tussen ons in geslapen. Het hele bed in beslag nemend trouwens, met zijn gerol en gestrek.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Caitlin:
    Wauw wat knap van jullie meisje! Nu al doorslapen!
    En je vriend heeft geluk, vreselijk lijkt me dat verstandskiezen trekken!

Juju:
    Fijn dat de vakantie lekker was! Rot dat de kleine ontroostbaar was vanacht, dat geeft zo'n machteloos gevoel :(.
    Gelukkig was er iets dichtbij dat hem trooste :D. Zo lekker samen in slaap vallen en verder slapen daarna vind ik zo heerlijk. Ik heb mummel vanacht ook niet meer terug gelegd na de voeding :).

Net even samen naar de Prenatal geweest en nog 2 zomerslaapzakjes gekocht en 1 voor winter als reserve. Vind de combi sleeper toch nog wat ruim en warm en dan heb ik geen reserve zomerslaapzak dus dat schiet niet op. Zomerslaapzakken waren nu 2 voor 13 euro, daar kun je geen buil aan vallen he. Heb wel de blauwe versie gepakt, mocht er nog ooit een 2e komen dan kunnen we ze ook weer gebruiken, vind dat met roze toch net iets minder mocht het dan een jongen zijn, blauw voor een meid vind ik wel goed kunnen :p.
    Ook nog een zooi nieuwe rompers in de volgende maat. Ik heb er wel met korte mouwen maar die vind ik niet zo fijn. Heb het liefste zonder en wat lange mouwen voor onder een shirtje of jurkje met korte mouwen.
    Ook nog 2 maillots en een héél gaat tuniekje van Noppies met pinguins erop (mijn vriend is pinguing fan :p). Hóe schattig!!
    Vriendlief zal wel weer gaan zeuren straks, die hoopt dat er minder tijd was om geld uit te geven als ik weer aan het werk ging, NOT! Hahaha!

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

NOD Augustus 2011
    LaikaBasko (22)
    22/08 Nieke (25)

MMM IVF
    DeLi (24)

Afspraken:
    22/08 Bloom: Jarig! 25! // JuJu81: 1e voeding afbouwen (die van 16:00 uur) // 2de les babymassage
    25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI?)
    29/08 JuJu81: 2e voeding afbouwen (die van 12:00 uur)
    30/08 JuJu81: naar CB
    30/08 DeLi: Vakantie!
    30/08 Jolanda: Groeiecho + controle Gyn.
    03/09 Nieke: VAKANTIE!!
    05/09 Bloom: CB +4e inenting // JuJu81: ongeveer 1e keer KV
    13/09 DeLi: 3e injectie Lucrin
    19/09 Spikkeltje: CB + prikjes
    21/09 Caitlin: nogmaals na-controle hechtingen en inplannen herstel operatie
    25/09 Jolanda: JARIG!!!
    26/09 Caitlin: echo heupjes Kyara
    04/10 DeLi: Start 1e ronde IVF
    07/10 Caitlin: 1ste werkdag
    11/10: DeLi: Echo
    29/10 Allen: Meeting!!!
    16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend KDV
    30/11 Caitlin: 1ste volledige dag KDV

Zwanger
    Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09)
    Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012)

Bevallen
    JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram en 51 cm)
    Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm)(21/07/2011: 9275gr, 72cm)
    Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm)
    Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr)
    Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm

Poll:
    Lautje 16-02-2012 (denkt zelf: )
    Meisje: Caitlin, Spikkeltje, Loki09, Bloom, Nieke, Uk
    Jongetje: Jolanda, JuJu81, DeLi

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Laika: Leuk, zo'n geboortetegel :)
    Balen van je ongi meis...

@Regen: regen? onweer? waar?

@Loki: fijn dat je zo'n opbrengst hebt met het kolven :)

@Spikkel: hoe is het coaching gesprek gegaan vandaag?

@Caitlin: heerlijk ventje is het idd, lekker ondernemend maar wel wat druk de laatste tijd. Hoor steeds da-da-da-da als hij wakker wordt :D
    Wat fijn dat Kyara door aan het slapen is!! Wel vroeg trouwens, maar liever vroeg dan laat :p
    Je sm klinkt nou niet echt super, moet ik toegeven. Kan me voorstellen dat je daar even geen zin in hebt.

@Lijst: oops, meeting, die moet ik even in de agenda zetten :p
    Datum staat vast. Wie gaat ergens iets regelen? Wat gaan we doen?
    High tea misschien?

@Poll Lautje: mmmm.... meisje gok ik op!

@Lautje: wil je het geslacht weten? Zo ja: heb je al een echo geplanned?

@JuJu: stopcontacten-dingetjes liggen hier al klaar. Zodra de box naar beneden gaat, ga ik alles beveiligen. Achter de box zit nl. een stopcontact en daar kan ie lekker in gaan peuteren als de box omlaag gaat :p Voor de rest zit alles vrij goed verstopt achter de kasten en banken.

@Hier: alles gaat zn gangetje. wij zijn volgens mij door de 6 maanden sprong heen. manneke is weer vrolijk en slaapt weer van 20-08, heerlijk! en 's ochtends worden we begroet door lieve kreetjes ipv zielige zachte huiltjes. stuk fijner!
    Het wordt ook een erg precies kereltje, pakt met duim en wijsvinger dingetjes vast haha, schattig! De box is te klein voor hem, hij rolt over de hele vloer. Toch wel handig wanneer hij gaat kruipen denk ik!! Maar onze salontafel is wat laag dus ik voorzie veel kopstoten in de toekomst :( Nouja, je kunt ze niet voor alles behoeden!!

Hopelijk is alles verder in orde met iedereen!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm tnx Loki, nu 'moet' ik langs de prenatal morgen.. ;)

8. spikkeltje

@uk:
    was wel even heftig. Allemaal emoties die eruit komen. Maar nog niet genoeg. Maandag weer.
    Heb iets homeopatisch meegekregen omdat te veel met de operatie bezig ben. Hier word ik rustig van.
    En ik krijg maandag ook wat mee, wat ik na de operatie moet gebruiken. Dan heb ik minder snel infecties en dan kan ik ook beter genezen.

Dus wou dit ook even alleen zeggen en ga zo even niks doen.

Liefs

9. spikkeltje

oja high tea lijkt me wel wat:D

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    High tea is prima idee. Is er iemand bekend daar in de buurt? Dan hoevenwe nbiet meer te doen dan even een telefoontje en reserveren.

Haha sorry Juju. Je gaat op slaapzakken jacht? (iig niet voor het tuniekje lijkt me ;) ).

Zo nog even lekker tv kijken, mummeltje nog even voeden en dan slapen. Morgen nog dagje werken en dan weer 3 dgn vrij, lekker!

11. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ Caitlin: Hier is alles nog rustig hoor :) Deze week niet veel achter de pc gezeten veel in de bank gehangen ;) Vandaag weer even wat dingen gedaan.

@ hier: Sinds gister veel last van me rug en heupen :( ( heb al niet zo'n hele sterke rug helaas) warme douche genomen gister hielp wel even moet ik zeggen. maar goed behoort er natuurlijk allemaal bij :) Gelukkig is mijn manlief weer thuis gekomen vandaag! dus dit weekend echt lekker relaxen en lekker de boel de boel laten haha. Afgelopen week nog bezoek gehad van een vriendin van me en kreeg gelijk te horen : "jij bevalt veel eerder dan je zelf denkt". Stond wel even raar te kijken toen ze dat zei haha (aangezien ze vanaf het begin van de zwangerschap dus vanaf de positieve test al riep jullie krijgen een jongen! en nog gelijk had ook) Maar goed we zullen het allemaal wel zien..Uk moet nog maar even een paar weekjes blijven zitten ( minimaal 2 haha)

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het is rustig hier!

Zo, week 1 is plat. Volgende week is maar 2 dagen (wo en do) en dan lekker 5 dagen vrij en naar mijn ouders op de camping samen met Mummel. Hoop dat het een beetje weer is, lekker wandelen enzo!

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #4754 Mama Larissa, 20 aug 2011
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
    Sorry meiden, even ego; Kyara heeft afgelopen nacht in het ziekenhuis geslapen.

Vrijdag eind van de middag hadden we haar boven in haar eigen bedje gelegd, omdat ze echt al 6 uur achter elkaar wakker was en ze gewoon even rustig moest slapen. Ik was moe en lag op ons bed naar de tv te kijken, mijn man zat beneden. Kyara begon na 10 minuutjes alweer te jengelen en omdat mijn man mij rust wilde geven liep hij naar haar toe. Niet lang daarna hoorde ik een dof geluid, gevolgd door een ´ow kut, kut, shit, ow sorry schatje, ow fuck´ gevolgd door keihard gegil - gehuil van Kyara. Ik sprong op van mijn bed en vroegg wat er was gebeurd, terwijl ik naar haar kamer sprinte. Daar stond mijn man met haar in zijn armen en tranen in zijn ogen en zei `ik heb haar laten vallen´... Hij had haar uit bed getild, maar ze lag te spartelen en toen gleed ze zo van zijn handen af met haar hoofd vol op de rand van het ledikant. :( Ik heb haar van hem over gepakt, getroost en daarna de huisartsenpost gebeld. We konden gelukkig gelijk langs komen. De huisarts daar heeft gekeken en gevoeld en wilde voor de zekerheid dat de kinderarts naar haar zou kijken. Eenmaal op de afdeling van het ziekenhuis (zit daarnaast) hebben ze haar bloeddruk gemeten, haar pols, haar lengte, gewicht, hoofdomtrek en de reactie van haar pupillen. Verder aan de inmiddels zichtbare bult op haar hoofd gevoeld en de rest van haar schedeltje, om te kijken of ze geen breukje voelde. Dit was gelukkig niet het geval, maar omdat ze nog zo klein is, wilde ze haar 1 nachtje houden ter observatie. Ze had niet gespuugd, ging na de val gelijk huilen, dus dat was allemaal goed, maar toch het zekere voor het onzekere. Mijn man mocht blijven tot 23.30 uur en ik ben bij haar blijven slapen. Gelukkig zijn alle controles goed gebleven en na 1 paracetamolletje heeft Kyara geen pijn meer gehad. Ze heeft best heel goed geslapen vanacht en vanmorgen mochten we weer lekker naar huis met haar! Helaas heeft ze gister, toen wij even naar huis gingen om spulletjes te halen (ze sliep lekker toen wij weg gingen) kunstvoeding gekregen van de verpleegkundige en niet eens hypo allergeen! Blijkbaar was ze wakker geworden en hongerig, want de speen weigerde ze en ze werd erg boos, totdat ze drinken kreeg (60cc). Natuurlijk wil ik niet dat mijn kind geen eten krijgt als ze eten wil, maar dan denk ik, er ligt verdorie 2 liter mm in de vriezer en ik had voorraad in de koelkast, alleen op het moment dat ze honger had was ik er even niet met die melk :( Baal hier enorm van, maar dat alles goed gaat met haar is natuurlijk veel belangrijker!!!

Vandaag heeft ze ontzettend veel gelachen naar ons en ze stoot af en toe zulke lieve geluidjes uit. Alles weer zoals normaal dus, gelukkig maar!!!

Het klinkt cliche, maar een ongeluk zit echt in een heel klein hoekje... bah :(

Slaap lekker meiden!

Liefs,
    Caitlin

14. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ Caitlin: OEI schrikken!!!! Gelukkig is alles goed met jullie kleine meisje. En het is inderdaad niet leuk dat ze haar gevoed hebben met kunstvoeding ze probeerde er natuurlijk makkelijk van af te zijn.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Caitlin dat is schrikken :( Blij dat het goed gaat!

Hier besluit mijn uk opeens op zijn rug te willen slapen.. al 2 nachten achereen.. Je hoort mij niet klagen maar ik moet even wennen haha.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ppfff jeetje Caitlin wat een schrik! Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen maar jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn!
    Jammer van de KV maar ach maak je daar maar niet druk om. Beetje achteloos alleen dat ze niet voor HA gekozen hebben!

17. spikkeltje

Caitlin, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. pfff. Jammer van de kunstvoeding. Hadden ze dan niet beter fingerfeeding kunnen doen?
    Bij J hebben ze bijvoeding gegeven maar dan met de pink en zijn zo'n spuit geval waar ze voeding in doen en dan sabbelde j op de pink en spoten ze beetje bij beetje voeding in zijn mondje. Zo kreeg hij geen verwarring.

Nou hoop dat het nu helemaal beter gaat met jullie prinsesje.

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kyara krijgt afgekolfde MM, dus die verwarring zal het probleem niet zijn maar KV en MM combineren werkt allergieen in de hand (iig, als het geen hypoallergene KV is). Maar kan me nouwelijks voorstellen dat die ene keer problemen geeft hoor :).

19. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Sow Caitlin dat zal wel heel erg schrikken zijn geweest! Ik schrok al toen ik het las. Gelukkig is alles goed afgelopen en lijkt Kyara er nauwelijks last van te hebben. Een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje.
    Hoe voelt je man zich nu? Hopelijk kan hij het een beetje relativeren en voelt hij zich niet te schuldig!

Deel Deze Pagina