Jeetje wat ellendig Spikkel, nog langer in de stres... Zoiets kan je beter plots overdonderen (zoals mijn KS ) dan uitgesteld worden
@ Spikkel; gatver meid, balen van je operatie. Zeker omdat je weer opnieuw een shot morfine nodig hebt gehad... Hopelijk gaat de tijd snel voorbij de komende dagen! @ Loki; jullie meisje doet het echt goed zo te lezen! @ Bloom; nogmaals, gefeliciteerd meid! @ JuJu; wat heerlijk dat jullie uk weer zo makkelijk en tevreden is! @ Nieke; ik heb ontzettend respect voor jou en hoe je nu reageert op je ongi. Echt super knap! Hopelijk is er in het ziekenhuis een mooi plan voor jullie gemaakt donderdag en kunnen jullie snel beginnen met IVF of ICSI! @ De kriebels voor een 2de; ik wilde natuurlijk sinds de geboorte van Kyara alweer zwanger zijn. Dat gevoel is nog niet weg geweest. Ik ben letterlijk jaloers op elke zwangere vrouw die ik zie op straat. Bij de yoga reunie was er nog 1 vrouw zwanger (zij was 2 maanden minder ver dan de rest) en ik wilde echt zo met haar ruilen (moet er wel bij zeggen dat zij prachting zwanger is, super slank met alleen een flinke buik). Ik ben erg benieuwd of het bij een volgende weer zo snel raak zal zijn (denk het ergens van niet, maar ik hoop het natuurlijk wel) ik ben benieuwd of het dan een jongetje of meisje zal zijn en het lijkt me heerlijk om weer een kindje in mijn buik te voelen bewegen. MAAR, financieel, opvang technisch en emotioneel gezien lijkt het met nu niet zo'n goed idee om alweer voor een 2de te gaan. Pff, mijn ogen vallen dicht, ik wil slapen! Liefs, Caitlin
Even een klein berichtje. Heb niet echt veel bij kunnen lezen, maar wil in ieder geval bloom feliciteren. Dus bloom bij deze gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt. @spikkeltje; balen van je uitgestelde operatie. Zeker balen omdat je er al zo tegenop ziet! Niet leuk. @ Nienke; balen van je ongi. Ergens richt je je nu alleen nog maar op je afspraak en richt je je nu misschien wat minder op je ongi. Voelde voor mij zo. Ben erg benieuwd naar je afspraak! Andere meiden; binnenkort lees ik bij en reageer ik weer.
Hey bloom, ook v mij v harte!! .mooie dag gehad? Spikkel, wat een tegenvaller! Stom zeg, nu had je je hier op ingesteld... Hier: voor de tweede keer galaanval (denk ik) gehad., eerste was 18/5, toen had ik ook een topic geopend hier. Was om 20:30 al naar bed gegaan misselijk. Net half uur krom gelegen. Tis weer wat afgezakt. Morgen dokter maar bellen... au... pijn... k*t
Jee uk. sterkte meid. Verschrikkelijk he. Die pijn bah geef mij maar 10 x een bevalling dan deze aanvallen. Paar dagen later operatie is niet echt een ramp, maar had na zondagavond het idee, kan vrijdag de vlag uithangen, dan is de troep er uit en kan langzaam aan weer beginnen met normaal eten, wel rustig aan natuurlijk. Maar goed, ben nu ook mega ongesteld, dus daarin vind ik het wel fijn dat ik deze week niet geopereerd word. Iemand vertelde mij dat de 1ste keer menstruatie na de bevalling lijkt op de weeen. Nou toen ik gisternacht er achter kwam dat ik ongesteld was geworden dacht ik, nee klopt bij mij niet nergens pijn. Maar nu het heb idd de pijn in me heupen en benen zitten net als de weeen. Ook de onderrug. AuW
Oja 2de kindje. Bij mij is het gevoel voor een 2de ook vanaf het moment dat J op de wereld kwam. Wil nog een keer. Maar verstand moet nu even sterker zijn dan gevoel idd. Maar als ik zwangere dames zie dan word mijn gevoel alleen maar sterker. Mijn vader zei laatst met J op de arm en tegen mij: jullie kunnen nu nog wel weer een maken. Ik zo: nee even nog niet J moet eerst 1 zijn geweest.
Uk: voel jij je dan ook erg vermoeiend na een aanval? soms slurpt het veel energie. Kun je al bij de dokter terecht??
gisteraaf mobiel gepost. hier mijn vorige topic over galstenen: http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/276945-galstenen-na-de-zwangerschap.html echt kl*te, voel me nog steeds beroerd! gisteraaf bij het eten koken werd ik misselijk dus heb mn zusje verder laten koken (die is hier) en ben naar buiten gegaan om wat frisse lucht te pakken. heb ook niet meer gegeten. daarna vrij vroeg naar bed gegaan omdat de misselijkheid bleef hangen. toen mn vriend om 22:00 naar bed kwam, begon dat knijpende gevoel erger te worden en ineens kramp, steken, misselijk. dit was echt erger dan de vorige keer. nou moet ik vrijdag toch naar de h.a. dus dan vraag ik het gewoon na, of ik daarop gecontroleerd kan worden ofzo. weet ook wel waardoor het komt. vorige keer had ik erg gekruid gegeten toen ik die aanval kreeg. gistermiddag had ik een grote reep verkade (180gr) opgegeten *oops* dus chocola is ook niet zo handig... maarja... als ze dit nou allemaal (bijv. hoe een bevalling in zn werk gaat, wat de mogelijke complicaties zijn, galstenen etc.) hadden gezegd VOORDAT ik zwanger raakte, dan weet ik niet of ik er aan was begonnen... bluh... voel me nog steeds misselijk... wel goed voor de lijn trouwens... lullige is ook nog, vriend wreef eerst nog wat over mn rug toen hij in bed kwam liggen, maar hij valt altijd zo snel in slaap. lag ik daar te creperen en hij ligt te snurken. grrrr... maarja... so be it... sorry ben wat vaag vandaag. rare nacht gehad, ben bekaf. duik er zo nog even in denk ik.
Spikkel wat balen van je operatie, maar wel lekker dat dan je ongi voorbij is,. Klinkt heftig trouwens. Uk wow dat klinkt óók heftig.. dat komt dus door je zwangerschap/bevalling? Wist ik ook niet *gelukkig geen last van*. Bloom hoe was je verjaardag? Nog iets van uk gekregen? Ik reageer een beetje vaag de laatste dagen, lees wel alles maar voel me niet helemaal 100% dus de meeste berichten zijn ego omdat ik toch wat van me wil laten horen, hopelijk vergeven jullie me.. Even ego dan: In Duitsland is poedervoeding veel goedkoper, afbouwen gaat goed als kan uk niet wennen aan het wachten op een voeding (maken jullie de voeding met koud water en dan evrwarmen of maken jullie het met warm water? En hoe bepaal je de warmte van het water? - even voor de toekomst dan want nu alleen nog vriezervoedingen en nog geen kunstvoeding als staat dat dus geduldig te wachten). Ik vraag me trouwens opeens af of ik dit niet al gepost had? Nou ja ik had 4 pakken voor 17 euro, dat is omgerekend iets meer dan 7 euro per kilo voor biologsiche voeding Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs Denk alleen dat 4 pakken teveel is maar goed dat zien we vanzelf Tip dus voor zij die bij de grens wonen (ook biologische verzorgingsproducten zijn véél goedkoper, ik was in de DM (soort Kruitvat) en heb echt ingeslagen voor uk, Ben fan van Weleda maar niet van de prijs, ze hebben daar een soort biologisch huismerk wat bijna hetzelfde is en ook zo ruikt maar véél goedkoper). Oh en er is 25% korting op babykleding bij de wibra. Heb dus even maatje 80 ingeslagen zojuist
Oh en Loki ben benieuwd naar je draagervaringen. En Caitlin, hoe gaat het met Kyara? Heeft ze nog last van haar bolletje?
@ Uk; jeetje meid, jij ook al last van je galblaas dus? Sterkte en beterschap! @ Spikkel; last van je buik / benen en rug tijdens je eerste ongi? BAH! Kan er ook nog wel bij naast de galaanvallen, pfff! Voor jou ook veel sterkte en beterschap gewenst! @ JuJu; wat fijn dat je in Duitsland de spulletjes kunt kopen die je wilt, tegen een gunstigere prijs Ik woon vlakbij Schiphol, dus zeker niet in de buurt van de grens, maar ik geef je groot gelijk dat jij daar wel gaat shoppen! @ DeLi; hoe gaat het met jou meis? Erg last van de overgang? Ik denk aan je hoor! @ Hier; gister na mijn post op de bank in slaap gevallen. Ik ben zo ontzettend moe de laatste week. En dat terwijl Kyara nu eigelijk elke nacht wel doorslaapt van +/- 23.00 - 7.30 uur! Met haar bolletje gaat trouwens alles weer helemaal goed. De dag na de val zag je er al een stuk minder van en nu is het helemaal weg. Die kleintjes genezen echt super snel! 15 september wordt ze nog een keer op de poli bekeken door de kinderarts, is standaard na een opname. Ik heb trouwens 5 september ivm 21 september een afspraak bij de gyn. Onderkant blijft erg gevoelig en ik vond het gewoon te lang wachten! Zeker als daarna nog een operatie ingepland moet worden, wat ook wel even kan duren... Ik heb er dit weekend nog eens heel goed naar gekeken met een grote spiegel en ik zie nu heel duidelijk dat er gewoon een stukje van mijn schaamlippen aan de onderkant aan elkaar is gehecht! :x Hoe kijg je datvoor elkaar vraag ik me af? Ik word er ook steeds bozer en verdrietiger om merk ik Maar ja, hopelijk komt het weer helemaal goed! Liefs, Caitlin
@JuJu: beterschap! @Flesvoeding: kijk op de verpakking hoe het moet, het is bij elke soort weer anders. Je kunt ook wat kv door de bv mengen geloof ik, om hem aan de smaak te laten wennen. zal binnenkort ook eens in duitsland kijken wat "mijn merk" daar kost. ik heb trouwens gekookt water in de koelkast staan en vul bij met kokend water tot de juiste temp. volgens de verpakking moet ik het met kokend water aanmaken en laten afkoelen, maar zoals de meesten wel weten is het niet zo handig om een hongerige baby te laten wachten tot de fles koud genoeg is hoe bepaal je de warmte? druppel met de fles wat melk op de binnenkant van je pols. als het pijn doet: te warm
@Caitlin: wat vervelend dat ze jou zo "raar" hebben gehecht hier het tegenover gestelde, bij mij is er na de knip een soort "V" ontstaan in mn ene schaamlip. Nouja, ik heb er niet zoveel moeite mee zolang ik er maar niet naar kijk, anders kan ik inderdaad ook wel kwaad worden...
NOD Augustus 2011 LaikaBasko (22) NOD September 2011 19/09 Nieke (26) MMM IVF DeLi (24) Afspraken: 25/08 Nieke: eerste afspraak nieuwe ziekenhuis (IVF/ICSI?) 29/08 JuJu81: 2e voeding afbouwen (die van 12:00 uur) // spikkeltje operatie. 30/08 JuJu81: naar CB 30/08 DeLi: Vakantie! 30/08 Jolanda: Groeiecho + controle Gyn. 03/09 Nieke: VAKANTIE!! 05/09 Bloom: CB + 4e inenting // JuJu81: ongeveer 1e keer KV // spikkeltje vakantie // Caitlin: 3e les baby massage en nogmaals na-controle hechtingen en inplannen herstel operatie 12/09 Caitlin: 4e en laatste les baby massage 13/09 DeLi: 3e injectie Lucrin 15/09 Caitlin: na-controle Kyara bij kinderarts 19/09 Spikkeltje: CB + prikjes 25/09 Jolanda: JARIG!!! 26/09 Caitlin: echo heupjes Kyara 04/10 DeLi: Start 1e ronde IVF 07/10 Caitlin: 1ste werkdag 11/10: DeLi: Echo 29/10 Allen: Meeting!!! 16/11 Caitlin: 1ste wen-ochtend KDV 30/11 Caitlin: 1ste volledige dag KDV Zwanger Jolanda86 (januari '11 positief getest / 25-09-2011) (ook jarig op 25-09) Lautje ( juni '11 positief getest / 16-02-2012) Bevallen JuJu81 (april '10 positief getest) 04/01/2011 "Uk" (3760 gram en 51 cm) Bloom24 (mei '10 positief getest) 09/01/2011 Jongen (4096gr, 54cm)(21/07/2011: 9275gr, 72cm) Loki09 (september '10 positief getest) 04/05/2011 S.venna G.ina J.oanna (2950 gr, 49 cm) Spikkeltje ( September '10 positief getest) 31/05/2011 Jongen (3440 gr) Caitlin (oktober '10 positief getest) 22/06/2011 Kyara Jade 3380 gram 50cm Poll: Lautje 16-02-2012 (denkt zelf: ) Meisje: Caitlin, Spikkeltje, Loki09, Bloom, Nieke, Uk Jongetje: Jolanda, JuJu81, DeLi
Geen idee hoe het er hier uitziet, heb er geen last van dus zal wel goed zijn gegaan denk ik? Wel super balen Caitlin en je hebt groot gelijk dat je eerder geholpen wilt worden. Vind het ook behoorlijk slordig, zo ingewikkeld is het niet lijkt mee.. Uk ja doen, ik was helemaal blij. Ik ga denk ik ook mengen, hoop erg dat hij het lust (vast wel, hij eet alles ) Ja op het pak staat dat ik water moet koken, af moet laten koelen tot 50 graden, de fles moet aanmaken en dan weer moet wachten. Maar uhh ik weet niet hoor, baby = honger = eten. Ik doe nu trouwens ook de pols-check voor warmte dus dat ik eigenlijk wel logisch Help: uk heeft de woonkamer wel gezien en wil nu steeds naar buiten teigeren. En ja het regent. En nee dat maakt hem niets uit. Heb de deur op een kier staan (kunnen de katten er nog wel in en uit en lekker frisse lucht en nu ligt hij daar de hele tijd voor naar buiten te gluren haha.
Caitlin; Goed van je om de afspraak te vervroegen! Vind het ook nog steeds heel vreemd allemaal hoor! Gelukkig is met Kyara d'r hoofdje alles weer in orde! Uk; Jij ook al last van galblaasperikelen... Bah zeg! Zou zeker even overleggen met de huisarts! Juju; Nee, heb niets meer van uk gekregen, papa vond de fiets te duur om nog meer cadeautjes te kopen! . Maar zijn glimlach die ik gisteren morgen kreeg toen m'n man hem al zingend bij mij op bed zette, was voldoende. Daar kan geen cadeautje tegenop! Water opwarmen; Ik heb een hele poos water gekookt en daarna in de koelkast gezet. Daar pakte ik het water voor de flessen uit en deed de fles dan gewoon in de magnetron. Daarna pas de voeding erbij. Maar nu doe ik al een poosje gewoon kraanwater in zijn fles en dan in de magnetron. Schijnt na 6 maanden gewoon te mogen! Vond het in het begin maar niets, maar het Nederlandse kraanwater is tegenwoordig zo goed dat het moet kunnen... Idioot trouwens om te adviseren het water pas te koken en af te laten koelen op het moment dat je het nodig hebt... Baby's zeggen niet even een uur van te voren; mama, ik heb over een uurtje honger hoor!
Vanmorgen trouwens weer lekker een poosje gezwommen met uk! Was eind juni voor het laatst geweest en was wel benieuwd hoe hij het inmiddels zou vinden... Nou, zolang meneer maar wild kan doen is het goed en als zijn beentjes de grond raken is hij helemaal door het dolle heen! Zo leuk!
Vanmorgen ook gezwommen met uk. Was even onwennig voor mij met een tampon, dacht dat gaat zeer doen, maar nee hoor geen last. Heb wel even nog super dingen gehaald, want voelde me wel beetje onzeker. Uk vond het weer super. incl. de douche. Waren paar dames die zich er even mee moesten bemoeien: het kan toch niet zolang met een baby.. Nou hij vind het heerlijk hoor. en is niet koud. Dacht tjee mens hou je snavel. Voelde me toch ook overrompeld. Nou ja uk vind het heerlijk dus waarom niet en hij blijft op tempratuur. Daarna flesje en lekker slapen, hij slaapt nog. Probleempje: we hebben een hond, een hond van 1 jaar. Maar die wil niet zwanger worden of ze wil dat we nog een baby krijgen. Had de pil laatst gehaald en mocht er mee starten op het moment dat ik voor het eerst ongesteld zou zijn. dan was het veiliger. Gisterochtend had ik de doosjes uit de kast gehaald, van die moet ik niet vergeten mee te nemen naar boven vanavond. Leg het op tafel, waar ik langs loop naar boven. Dan zie ik het liggen. Nam altijd voor het slapen gaan dus nu ook. En vannacht dacht ik shit, vergeten. Maar waar zijn ze??. Dus vanmorgen kom ik beneden, die hond heeft 2 doosjes helemaal verscheurd en 5 stripjes zijn verdwenen. 2 doosjes helemaal op tafel, waar ze niet bij kan komen, moet ze op de stoelen klimmen, weg.. Heb de tuin nog niet door gelopen, om te zien of ze alle mee naa buiten heeft gesleept. Volgens mij zit ze in de fase dat alles gesloopt moet worden ,al speelgoed knuffels zijn ook al gesloopt. Dus ik me vriend gebeld of ze ook diarree had ofzo.. nee nergens last van.. pfff. Dus zo maar naar de apotheek, nieuwe halen.. gadsie. Cailtin: goed van je de afspraak te vroegen, hoop dat je snel geholpen kan worden, want dit kan toch niet. Juju: soms moet je gewoon even wat van jezelf kwijt, de rest komt later, geef niks hoor Uk. Hoe voel je je nu?? Nou ik ga naar de apotheek..
En dit gaat ook lekker: UWV Er zitten nu al 4 verschillende mensen op deze zaak en niemand weet meer wat een ander doet. Ik krijg vandaag bericht dat ik in totaal 480 euro terug moet betalen binnen 6 weken. Terwijl de bezwaartijd nog niet eens om is. En we er druk mee bezig zijn. Van de boete is er ook al bezwaar aangemaakt, en daar zijn al weer problemen nu is vorige week van het andere bedrag bezwaar ingediend. kon tot halve wege september. Nou ze hebben hele grote fouten gemaakt, me moeder werkt als jurist dus die heeft ook te maken met uwv, en ze heeft die taak opgenomen om mij te helpen. oo lees de brief volgens mij is dit nummer 6 al die met mijn dossier bezig is. zo ben populair...