deli zo zou het er bij ons ook uit gaan zien. ik hoop dat het voor jullie na 1 keer klaar is en jullie mogen gaan genieten. Ik ben ook erg nieuwgierig naar wat ik vanavond ga horen. Helaas kan mijn man niet mee omdat hij andere afspraken heeft( hij was het vergeten). Ik ga nu even naar mijn werk om wat spullen op te halen en ik denk daarna dat ik maar film ga kijken omdat het hier tot nu toe giga kut weer is. Meiden geniet van je vakantie en ik denk dat je vanaf nu elke keer meer mee op vakantie gaat nemen. Wij hebben familie weekend in mei dus dan hebben wij denk ik ok meer dan een auto vol.
Ja ik maakte me afgelopen zomer echt zorgen toen we gingen kamperen. De auto was echt VOL en dan ook nog zonder buggy, bedje, stoeltje of wat dan ook.. Ik zeg: tijd voor groot rijbewijs
o ooo hoe moet dat bij ons. Hond mee, kinderwagen meee. pfff, nou de fietskar maar acher de auto aan.. Dus mensen uit Brabant zie je straks een auto rijden met een fietskar, dat zijn wij..
@ afvallen en oude figuur terug krijgen; ik moet ook wat meer geduld hebben, dat weet ik ook wel. Maar ik heb inderdaad snel moeite met mijn gewicht, terwijl ik voor mijn zwangerschap ook absoluut niet heel slank was en ik maar wat graag lekkere dingen eet. Ik heb hele gekke verstandhouding met eten en mijn lichaam, maar ik moet nu gewoon reeel zijn en het inderdaad de tijd geven. @ Nieke; meid, wat fijn dat er weer wat onderzoeken gedaan zijn en dat er nu een plan op tafel ligt voor jullie! Hopelijk goede uitslagen van de onderzoeken en snel het ivf traject in, opweg naar een super mooie beeb!!! @ lautje; veel plezier vanavond met het luisteren naar het hartje van beeb! En 9 september de pretecho om het geslacht te bepalen zie ik? Spannend! Ik gok echt op een meisje (die zijn ook in de minderheid, dus het zou wel leuk zijn, haha!) Ik vond alle cadeau dozen wel leuk, het is toch gratis en ik voelde me er speciaal door, wat JuJu ook al zegt, haha! @ JuJu; borstvoeding kan je helemaal 'opeten', dat heb ik ook gezien bij een collega. Maar volgens mij is dit alleen bij meiden die voor de zwangerschap erg slank waren met een snelle stofwisseling. Een andere collega van mij heeft net zolang borstvoeding gegeven als die ander en die is nog steeds best stevig. Ik val altijd al moeilijk af, kom juist snel aan, dus bij mij werkt het toch anders. De 2 extra cupmaten zijn hier welkom om te blijven! Ik had een B'tje en nu een D, past veel beter bij de rest van mijn figuur en lengte! Trouwen; ik denk dat uk dan al wel lopend de ringen naar jullie toe kan brengen! @ Uk; chocolade is lekker, maar voor jou even niet meer dus. Vandaag naar de HA, toch? Succes! @ DeLi; je beschrijving van het IVF programma is heel duidelijk. Het geeft goed inzicht wat jullie moeten gaan doormaken de komende tijd en dat is nogal wat! Daar moet dan toch wel een prachtige baby (of baby's ) uit voort komen vind ik!!! @ Loki & Spikkeltje; ik ga op vakantie en ik neem mee... De halve huisvoorraad Erg herkenbaar en straks met Kyara erbij helemaal, haha! Fijne vakantie Loki (als je dit nog leest)! @ Spikkeltje; fijn dat J nu lekker tevreden is en goed groeit! Straks gaat hij Kyara weer inhalen (alhoewel zij nu al rond de 5200gram weegt gok ik) @ DeLi & Nieke; ik kan me voorstellen dat jullie het uberhaupt misschien moeilijk voor te stellen vinden dat jullie straks zwanger zijn, maar hebben jullie er al eens over nagedacht dat je met vruchtbaarheidsbehandelingen meer kans hebt op een tweeling (of in uitzonderlijke gevallen zelfs een drieling)? Hoe zouden jullie dat vinden? Waarschijnlijk zijn jullie hier helemaal niet eens mee bezig en hebben jullie zoiets va, eerst uberhaupt maar eens zwanger worden, maar ik dacht eraan en wilde het toch aan jullie vragen @ Hier; Kyara is gister overdag de hele dag wakker geweest. Van 7.00 - 21.00, en ze heeft alleen maar 1x 1,5 uur geslapen Dat is toch niet normaal! Ze is er verder niet chagrijnig van en de dag ervoor had ze erg veel geslapen, maar ik vind dat wel bijzonder hoor! Ze is lekker wakker en huilt alleen als ze honger heeft, maar ik dacht op een gegeven moment echt van, moet jij niet een keer gaan slapen? Uiteindelijk van 21.00 - 6.00 geslapen en daarna nog weer tot 8.30, dus de schade is weer ingehaald en vandaag overdag slaapt ze wel weer wat, maar het verbaasd me toch dat ze soms gewoon de hele dag wakker is... Herkent iemand dit? Liefs, Caitlin
Extreem weer in Oosten en Noord-Oosten DE BILT - Het KNMI waarschuwt vrijdagmiddag voor extreem weer in de provincies Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen en Friesland. Voor die gebieden geldt een code oranje met zware onweersbuien, veel regen en harde windstoten Voor de meiden die in 1 van de boven genoemde provincies wonen, sterkte!!!
caitlin ik heb ook al jaren een gevecht met de kilo's maar ik probeer het nu een beetje los te laten. Wat is ze lang op geweest na een tijdje is zo'n kleintje ook niet meer gezellig dat is dan weer jammer. Ik heb ook wel erg veel zin in de verloskundige vandaag hoor je altijd het hartje? Ik hoop het want het zou de 1e keer zijn vandaag wel jammer dat mijn man er dan niet bij is. Die felicitas doos vond ik voor een deel leuk maar het viel ook wel een beetje tegen zo'n giga doos en erg veel zat er niet in. Ik ga zeker opzoek naar meer dozen. Die van babydump schijnt ook erg leuk te zijn kom er alleen nooit in de buurt moet er gewoon een keer heen rijden.
Mijn gewicht jojo-t ook al jaren tussen 52-68 en op dit moment ga ik weer richting de 60 dus ben tevreden. hoewel ik het liefst weer mijn figuur van rond mijn 18e terug krijg, maargoed, dat wil nou eenmaal niet als je de 30 gepasseerd bent buien: hier net een flinke onweersbui gehad maar het duurde maar een paar minuten. nu klaart het weer op.
Nou, dit viel dus heel erg mee lautje, ze was gewoon de hele dag gezellig en alleen huilen bij honger, zoals normaal. Het verbaasde mij, want meestal worden ze er inderdaad wel chagrijnig van. Vanaf nu zal de vlk altijd even naar het hartje luisteren, dus spannend meis! Is echt zo'n bijzonder geluid (in had de Angelsound en luisterde vanaf 10 of 12 weken al elke dag). Ik kwam dan helemaal tot rust Ik vond deze ook erg leuk en wij hebben veel gekocht bij de babydump; kamertje, wipstoel, box, badset, baby kleding en accessoires. Liefs, Caitlin
Daar teken ik voor! Alhoewel ik mezelf toen ook te dik vond, maar dat kwam omdat ik vroeger veel gepest ben en bij mij de verhoudingen niet helemaal waren zoals het zou moeten (brede heupen, bovenbenen en flinke billen, maar wel een smalle taille, strak buikje met zelfs zichtbare buikspieren en kleine borsten). Geen idee waarom ik vroeger uitgescholden werd voor koe, want ik was absoluut niet dik! Ik was lang (1.83) en ik was anders dan anderen denk ik, maar dik? Nee! Dit heeft een grote rol gespeeld in het ontwikkelen van mijn zelfbeeld, net als mijn eerste vriendje die mij 2 jaar lang dik en 'niet zo knap' noemde. Hij viel meer op maatje 34-36, dus dan was ik met mijn maat 38-40 natuurlijk huge! Mijn kont blokkeerde zijn uitzicht op de trap als ik voor hem liep jaja, die is blijven hangen. Liefs, Caitlin
Ik moet wel toegeven dat mijn 2de vriendje dit in de 2 jaar dat we samen zijn geweest aardig goed heeft gemaakt. Hij was gek op flinke billen en kon dat niet vaak genoeg zeggen of aan mij laten merken Liefs, Caitlin
Hoi meiden. Gister even flinke schrik gehad hier, dacht dat ging beginnen ontzettende krampen gehad kon bijnaniet zitten of staan. Dus naar het ziekenhuis gebeld moest gelijk komen. Gelukkig was het niets onze kleine man was heerlijk aan het indalen hij ligt nu helemaal vast dat is de pijn geweest moet nu wel rusten en moet zoveel mogelijk me gemak houden. Vk zei al wel ik denk dat we jou sneller terug zien dan je zelf denkt. Dus nu maar met me voeten omhoog en niets meer doen en genieten van de laatste weekjes. Straks komt manlief gelukkig weer thuis dan weer en dan lekker genieten van het weekend samen..
zo eentje had ik er ook: "je mag wel wat kilootjes kwijt hoor" dus dan viel ik af, en dan was het "nu ben je wel erg mager aan het worden" dus dan ging ik meer eten, en daarna hoorde ik "nee, je bent geen supermodel, nee ik vind je niet echt knap" voelde me in die relatie eigenlijk ook nooit fijn, achteraf gezien... nu heb ik een vriendje die zegt "zolang je maar geen tientonner wordt, vind ik alles best maar ik weet wel dat hij van slanke vrouwen houdt. nouja, dan doe ik er wat meer moeite voor om mijn figuur te behouden, maar hij zal gelukkig nooit van die opmerkingen als mijn exvriendje maken. wat is het toch met die mannen eigenlijk? grote boobs, strak kontje, platte buik en het liefst lange blonde haren! doet me er aan denken, ik ga mijn haar weer eens verven binnenkort hahaha... heb zin in iets anders, even lekker voor mezelf zorgen. heb mezelf het laatste halfjaar een beetje verwaarloosd maar begin nu weer wat "op krachten" te komen. best zwaar hoor, zo'n zwangerschap, bevalling, jong kindje! (maar wel heel leuk!)
even schrikken zeg! maar gelukkig ben je bijna in de "veilige" zone om niet in het ziekenhuis te hoeven blijven. ik denk ook dat het niet zo lang meer duurt, in ieder geval niet over de 40 weken gok ik. weet niet waarom ik dat denk eigenlijk...
Ik heb een hekel aan pesters en aan mannen die je complexen aanpraten. Deed mijn eerste vriendje ook, die heeft me het gevoel gegeven dat ik te dik was (jawel, 60 kilo bij 1.82m) en mijn borsten lelijk waren (D-cup, nu vind ik dat passen bij mijn lijf. Beter dan die memmem die ik nu heb *zucht*). Ik denk nu (zegt zij psycholiserend) dat hij dat zei uit onvrede over zijn eigen lijf. Ik kan het hem nu in ieder geval flink kwalijk nemen. En mezelf ook trouwens, dat ik het me heb laten zeggen.. Gisteren zei mijn vriend dat ik er goed uitzag, zo voor na een bevalling (dat laatste bedoelt hij niet zo lullig als dat het over komt haha). Maar ik weeg nu weer zo'n 60 kilo en dat is te weinig. *zucht*. Gedoe met gewicht altijd.. Oh ik ben net naar de Turk geweest en allemaal lekkere groentetjes gehaald. Gisteren heeft uk gewokte chinese kool gehad (bordje voorhouden, hij graaien en in zijn mond proppen haha), vandaag krijgt hij (naast bekende groente - courgette denk ik - en zoete aardappel of gewokte krieltjes, weet nog niet) rettich. Ben heel benieuwd! En als toetje yoghurt, zijn we gisteren mee begonnen. Jolanda spannend hoor! Zou fijn zijn als hij nog even blijft zitten.. Maar oook leuk om je mannetje te gaan ontmoeten Caitlin ik moet wel lachen om dat tweede vriendje haha, maar zo hoort dat ook! (Ik zou best wat meer bil willen eerlijk gezegd). Uk ik hoop dat je snel weer wat beter kunt eten. Een leven zonder chocolade.. ik wil er niet eens aan denken Ga je voor blond?
Wat schrijven jullie véél! Kilo's; Blijft een vervelend fenomeen... En vooral als mannen er wat van zeggen gaan mijn nekharen overeind staan... Veel vrouwen maken zich voor de man zo mooi en dan durven ze er ook nog eens niet tevreden mee te zijn ook...:x. Moesten we andersom eens proberen, dan zijn ze op de teentjes getrapt! Gelukkig heb ik een vent die tevreden is zoals ik ben... Oké, hij zegt heel eerlijk dat hij me nu mooier vindt dan een half jaar geleden, maar daar heeft hij dan ook gelijk in. Ik wil nu nog steeds wat kilo's kwijt, maar voor hem hoeft dat niet eens. Hij zegt dan: hallo, weet je wel wat voor een kind uit die buik van jou gekomen is, lekker boeien van die blubberbuik! Heeft hij ook wel weer gelijk in, maar ik moet ermee lopen, hij niet... Hij zegt trouwens wel bijna dagelijks tegen me hoe knap hij het van me vindt dat ik al zoveel kilo ben afgevallen en nog steeds zo doorzet, is wel heel lief en motiveert enorm! Hij zit dan wel gezellig naast me een hele zak mini-snickers weg te werken, terwijl hij dat zegt... Ben trouwens 1.75 en voor mijn bouw is mijn gewicht nu (73kg) eigenlijk best mooi, maar toen ik 68 kilo woog, zat ik gewoon beter in mijn vel, dus even doorzetten nog! Nieke; Wat ontzettend fijn dat jullie meteen zo vooruit kunnen! Maar wat but van jullie vorige ziekenhuis dat de info zo summier was.... Lijkt mij alsof ze gewoon geen moeite voor jullie wilden doen en daar kan ik echt boos om worden! Gelukkig nu mooie vooruitzichten en over drie maanden gewoon een posi test! Deli; Je hebt het mooi allemaal op een rijtje gezet! Voor Nieke fijn, maar voor mij ook wel, hou van feiten namelijk en ben zo een beetje op de hoogte met wat jullie moeten ondergaan. Voor jou over drie maanden (of eerder?) gewoon ook een posi test! Heb echt bewondering voor jullie beiden! Auto inpakken; Wij hebben een grote station en die zat echt tot de nok vol! En we hebben ook nog eens alles gebruikt! Volgende keer maar een koffer op het dak! Vraag me nog steeds af hoe mijn ouders dat deden met 4 kinderen en niet-inklapbare kinderwagens... Jolanda; Schrikken, maar gelukkig niets aan de hand! Ik denk ook wat uk denkt... Jullie uk blijft niet zo heel lang meer zitten! Lautje; Eindelijk heb je zin om naar de vk te gaan! Enne, wat betreft je werk... Jij en beeb gaan nu voor hè! Regeltjes; Uk eet nog niet eens een kwart boterham, geen toetjes, kleine beetjes groenten en fruit en voor de rest nog lekker de fles... Ik ben het zat om me te moeten meten aan alles wat olvarit wil verkopen... Hij geeft zelf aan wat hij wil eten en hoeveel en niet wat de boekjes zeggen. Hij komt echt niets tekort, groeit prima en heeft nog genoeg tijd om meer te gaan eten! Hij heeft het op zijn buik draaien helemaal uitgevonden, maar nog niet alle keren het terugdraaien, dus als ik nu wegloop en ik hoor hem ineens huilen, weet ik dat ik terug moet lopen om hem weer op zijn rugje neer te leggen. Alleen draait meneer dan binnen 10 sec weer terug op zijn buik en maakt hij er een spelletje van! Wat zouden jullie doen? Hem laten worstelen om weer op zijn rugje te komen? Vind ik zo zielig en het moet hem ook niet teveel frusteren zodat hij het wel laat om op zijn buikje te draaien... Hij kan het wel hoor, terugdraaien, maar het ligt er maar net aan hoe zijn armpje ligt...
hahaha ja JuJu, ik denk dat ik voor blond(er) ga. ben mijn kleurtje behoorlijk zat. maar eigenlijk durf ik nog niet zo goed omdat mijn haar nog zo broos is na de bevalling. iemand hier nog ervaring met uitvallend haar? verschrikkelijk... enorme plukken komen gewoon los @olvaritprutjes: tis dat ik heel wat potjes gratis heb gekregen, dus dan probeer je dat ook wel. mini wil geen stukjes eten (kokhalzen) en gepureerd gaat er vrij goed in, maar bah wat stinkt die prut zeg! kan wel zelf gaan pureren maar heb ik (nu even) geen zin in. komt vast wel een keer haha @bloom: ik denk her net zo over hoor. brood gaat er hier nog niet eens in. ik ga het ook niet pushen. eerst maar goed fruit/groente eten voor we verder gaan. enne, jullie uk zal snel genoeg doorkrijgen hoe hij terug moet draaien. het duurde hier een week of 2-3 dat hij het goed door kreeg en toen was hij niet te houden! @hier: eten koken.............. en mini krijgt zijn groenteprutje.
Zo maandag om kwart voor 8 melden in het ziekenhuis. Dus hoop ook gelijk aan de beurt te zijn. Jolanda: wel om je ukkie en jezelf denken, ik denk dat hij ook eerder komt.
bloom, ben ik 1 cm langer dan jouw. Ik moet zeker nog 10 kilo kwijt, wel meer, maar goed we beginnen gewoon. en we zien wel. Auto inpakken: ach volgens mij komt het wel goed. We zien wel hoe het gaat... Onze 2 pers logeerbed leg ik al spullen neer wat mee moet. Neem ook mijn zwemkleding mee, ik vraag gewoon dinsdag even hoe het zit en we zien het wel anders gewoon pootje baden. Me vriend vertelde dat in dat zwemba dje ergens in ee ngrot kan zwemmen en je vissen kunt zien ofzo. leek me wel leuk.