Zit even om mijn telefoon upc doet het weer niet. Hier best wat last van het weer gehad alles stond blank. Sprikkeltje heel veel sterkte morgen gewoon net doen of je je prima voelt dan komt het vast goed. Hier vandaag een rondje huis gedaan en nu maar meteen eten maken rn dan nog een gezellige avond met mijn lief. Morgen weer aan het werk heb helemaal geen zin maar ik ga ervoor.
Meiden, zie net dat we bijna het magische getal gaan halen van het maximum van 5000 berichten! Omdat de snelheid van het forum beperkt als onderwerpen meer dan 5000 berichten bevatten, moeten deze onderwerpen gesloten worden. Zal dus zo even een nieuw topic starten onder onze vertouwde naam! Wordt inmiddels deel 3!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/298592-gestopt-de-pil-september-2009-deel-3-a.html Geloof niet dat dit helemaal de goede weg is, maar heb een nieuw topic geopend. Via bovenstaande link kom je er als het goed is! Het topic sluit vanzelf als we er een maand lang niets meer in schrijven. Het lijkt me daarom een beetje overbodig als ik om een verzoekje ga vragen bij een van de beheerders... Dus... wie ons vervolg wil lezen.... klik op bovenstaande link!
tnx Lautje. De kriebels zijn begonnen. Me ouders waren hier net even over morgen gehad en ja hoor daar kwamen de tranen.