Meiden, bedankt voor het terugvinden van mijn zelfvertrouwen!! 't scheelt dat ik weet waar de extra kilotjes vandaan komen, ben dus vol goede moed op een gezond dieet gegaan! De kleine zal het niet van mij af gaan eten, anders had ie dat inmiddels wel gedaan! Zal het dus op eigen houtje iets rustiger aan moeten doen, maar komt goed! Moppie; je bent dan wel weer lekker op tijd met je geboortekaartjes! Ik heb al wel een blik geworpen op de sites, maar er is zoveel keus! Vond het met onze trouwkaart al zo moeilijk! Heb nu wel hetzelfde geboortekaartje gevonden als onze trouwkaart, alleen dan in het klein. Die leek me wel leuk, maar da's wel echt voor een jochie vind ik. Effe checken of ie er ook nog in het roze is! Maar ik heb in mijn verlof waarschijnlijk nog genoeg tijd om daarnaar op zoek te gaan, dus ik maak me nu nog niet druk! Navlis; ieder zo z'n ding hoor! Het is maar net waarmee je het lekkerst in je vel zit en daarbij heb jij al een kleine lopen, dus jouw verlof zal niet zo rustig zijn als de onze. Dan kun je beter alvast wat dingen klaar hebben hoor! Tweelingopmerkingen; wel grappig, mijn collega krijgt een tweeling en daar vragen ze het nu juist niet aan! Ze heeft dan ook een mooie bescheiden buik hoor! De kindjes eten haar op, want die groeien wel, alleen is zij in totaal nog maar 5 kilo aangekomen. Zou je echt niet denken als je er twee verwacht, maar wel lekker voor haar! Caitlin; en? en? wat zei je eerste gevoel?? Hier; niet zoveel bijzonders te melden verder eigenlijk! 't gaat allemaal zijn gangetje en ik voel me goed!
lieve meiden ben ik weer even ik vind jullie buiken helemaal super probeer er denk ik maar van te genieten. Ik ben al even bezigmet ovu testen maar ik kan er nog geen kaas van maken. Ik hoop dat ik dit weekend toch wel een idee krijg want ik zit nu toch al weer op dag 15 en ik heb geen zin in een ronde boven de 30 dagen maar ik heb het idee dat ik niets te kiezen heb. morgen lekker een weekje vakantie even bijkomen en dan hoop ik na de vakantie weer wat energie te hebben. Caitlin hoe is het gegaan vandaag?
@ Lautje; ik had vorige maand op dag 17 mijn ei en een cyclus van 30 dagen, dus het kan nog hoor! Ik duim voor je dat je je ei snel vindt! @ Hier; vandaag weer naar het huis gaan kijken en we gaan er niet voor. De keuken is echt niet mijn smaak en beneden is het best klein. Aan de ene kant baal ik er van, want er komt maar weinig vrij in onze prijscategorie met 5 kamers. Maar ja, we willen ook niet zomaar ergens voor gaan als we er niet 100% achter staan. Nu weer rustig verder zoeken dus. Morgen lekker voor een nachtje naar Eindhoven, heb er zin in! Verder echt elke dag wel steekjes links of rechts in mijn onderbuik / lies, maar ja, ik moet nog zeker 4 of 5 dagen wachten voordat ik kan gaan testen... Spannend!!! Liefs, Caitlin
@JuJu: minder fruit (at 5-6 stuks en dat zijn te veel fruitsuikers die omgezet worden in vet) en 1 glas melk extra per dag. Probeer me nu aan 2 stuks fruit te houden, ontbijt met kwark, en drink een beker melk bij het diner. Lijkt goed te gaan, want ik snaai af en toe nog wel (deed ik voorheen ook) maar mijn gewicht lijkt stabiel. Wat je nodig hebt op een dag: ontbijt met bijv. kwark en muesli 4-6 boterhammen, 2 stuks fruit tussendoor warme maaltijd evt. 's avonds nog een cracker met mager beleg, of schaaltje zuivel Heb je een foto van de commode/kinderkamer voor ons? @Caitlin: jammer dat het niks was, maar je moet jezelf er wel over 10 jaar bijvoorbeeld nog steeds zien wonen he Veel dingen zijn te vervangen, maar als je iets te klein vindt, dan doe je weinig aan... @Hen: tsjah... wilde het gewoon geregeld hebben, dat scheelt weer heel wat gedoe/gestress straks. Kaartje voor een jongen: vraag gewoon bij de site/drukker na of het ook in een andere kleur kan. Meestal is alles wel mogelijk hoor!!! @Lautje: geniet van je vakantie!!! @Hier: alles prima.. Druk druk druk met werk/cursussen/sport etc. Fijn weekend allemaal!!!
Zwanger Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) ======== Granta is sinds 12 okt. niet meer online geweest en nu 3 dagen overtijd volgens banner. Ben benieuwd!!! SweetMiekie zit op 41.3 vandaag en is sinds 8/10 niet meer op zp geweest... Reintje (36.6) is sinds 3/9 niet meer hier geweest... Over een paar weekjes maar eens een pb sturen hoe het gaat Mac moet nog eventjes... Wel jammer dat de dames niet meer hier kletsen
Verstandig Caitlin! Hopelijk vinden jullie snel iets wat 100% voor jullie bestemd is! De spannende dagen komen er weer aan!! Duim voor je! Hoe ver zit je nu Lautje? Doe je ook tempen, nee toch? Hopelijk komt je ei snel, des te eerder weer aan de clomid! (of stiekem eerder een posi test, dat mag ook ). Hier vanavond weer een echo gehad en ons kleintje bewoog al. Ik moest op mijn lip bijten om niet te gaan huilen . Ookal is de 12 weken kaap nog niet berijkt, ik moet nu langzaam gaan geloven van mezelf. Ik stel het steeds uit maar wanneer kan het dan wel, als uk in mijn armen ligt? Dat vind ik zonde, zwanger zijn leek me zo mooi.... Wew gaan het zoetjes aan proberen (al blijft ook deze week nog wel spannend, zucht )
Geloven... Daar hoort ook een banner en een plekje in de lijst bij Hopelijk mag het deze keer zo blijven staan...
Loki, wat fijn voor jullie dat de echo vanavond weer goed was. Kan me goed voorstellen dat je het van je zelf nu moet gaan geloven maar ik snap ook heel goed dat het nog wel moeilijk blijft totdat echt die 12wk bereikt zijn. Nog 3 weekjes en dan kan je echt echt echt gaan genieten! Ik gun het jullie zo!! liefs..
Wij zijn er eindelijk uit hoe ons 2e kindje gaat heten! Ben er zo blij mee dat ik het even aan jullie kwijt moest. Dacht even dat we er nooit uit gingen komen ik hou van apparte namen en helaas vind mijn man mijn namen meestal te appart. Met Silvan hadden we 2 jongens namen en die hebben we allebei aan Silvan gegeven omdat we niet wisten of we nog een kindje wilde en ja als dat dan het geval was wie wist dan of dat ook een jongen zou zijn. Maar goed we zijn er uit, gister gewoon een lijstje gemaakt met namen die ik leuk vond en aan mijn man gegeven die kwam een 15 min later er mee terug van ik heb er maar 2 en die heb jij ook in je lijstje staan, dus toen waren we er gauw uit. Helemaal happy ermee moest het jullie even mededelen! Fijn weekend allemaal!! Liefss..
@ Loki; lieverd, wat ontzettend FIJN dat de echo weer goed was en dat je uk gewoon hebt zien bewegen! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar emo van werd! En wat een prachtige banner heb je gemaakt + weer in de lijst aanwezig. Ik ga nog lekker verder met duimen meis! Sterkte met proberen te genieten, kan me voorstellen dat dat best moeilijk is, maar uk doet wel errug zijn best! *knuffel* Ow en 18-05-2011 is wel een prachtige a terme datum. Wij gaan dan misschien partnerschappen @ Moppie; jammer idd dat die meiden niet meer actief zijn bij ons. Er is nu al een tijdje echt een vast clubje he. Nou ja, het is nu wel makkelijk bij te houden wie waar zit in het zwanger worden /zwanger zijn proces! @ Nalis; wat super dat jullie er uit zijn qua naam! Is nog niet makkelijk en zeker niet als de 1 van wat apparter houdt dan de ander. Ben benieuwd wat jullie hebben gekozen, maar nog even afwachten tot begin februari! @ Hier; weer terug van een nachtje naar Eindhoven. Was erg gezellig! We zijn daar gaan shoppen, uit eten geweest en naar de bios. "Life as we know it" was de film die we hadden gekozen. Het gaat over een man, vrouw en een kindje van 1. Die ouders komen om bij een verkeersongeluk en ze hebben hun beide beste vrienden (een mand en een vrouw) als voogd in het testament gezet. Alleen kunnen die vrienden het helemaal niet met elkaar vinden! Er zitten zeker grappige stukjes in, maar ik vond het toch ook wel een confronterende film die ik niet snel zou aanraden aan mensen met een kindje of die zwanger zijn. --> ik ben ook wel een emo doos hoor Verder moet ik me weer inhouden om niet nu al te gaan testen, blijf maar die steekjes houden en verlies elke keer veel afscheiding. Weet niet zo goed meer of ik dat nou ook vorige maand had... Maar ja, mijn NOD is vrijdag, dus nu testen heeft he-le-maal geen zin, wahaha! GEDULD moet ik hebben Fijn weekend verder allemaal meiden! Liefs, Caitlin
Loki, meid wat heerlijk om van je te horen dat je weer een goede echo hebt gehad! Vind het helemaal niet gek dat je nog steeds niet echt durft te hopen hoor! Ik heb het zelf (achteraf gezien) zelfs uitgesteld tot de 20-weken echo en daarbij heb ik lang niet zoveel meegemaakt als jij... Probeer er toch maar lekker van te genieten, want zwanger-zijn is inderdaad gewoon heel mooi. Maar het begint pas echt werkelijkheid te worden als je inderdaad eerst die 12 weken voorbij bent en er een buikje begint te groeien. Houd moed, jullie kleintje houdt het nu al vol tot over de grens van jullie andere kleintjes, dus dat geeft goede hoop! Caitlin; jammer dat het uiteindelijk niets was, maar je moet inderdaad wel een goede keus maken, want een huis kopen doe je niet zomaar even! Nog een klein weekje spanning en dan hopen op een goede test meid! Navlis; wat super dat jullie een naam hebben! Ik lag vanmorgen al vroeg wakker en toen ik ons kleintje voelde trappelen zei ik ineens: hee ventje, ben je ook wakker? Heel automatisch zei ik 'ventje'... Maar wat als het nou helemaal geen ventje wordt?? Dan weet ik helemaal geen naam, dacht ik daar achteraan! Een jongensnaam zijn we het beiden over eens. Maar een meisjesnaam... Voor mijn man is het duidelijk, maar ik twijfel echt nog steeds.... Er zijn twee namen waar ik uit kan kiezen, want manlief wil niets anders als deze twee. Ze zijn ook alletwee echt mooi, maar op de een of andere manier twijfel ik gewoon... Hmmm, nou we hebben gelukkig nog even! (hoop ik)
Ben zo blij voor jullie Loki! Ik hoop met jullie mee... *sniff, pinkt een traantje weg* jeetje, ben nog steeds zo emotioneel als in het begin van de zwangerschap...
Heej meiden, Ik wil even laten weten dat ik zeker nog mee lees, maar niet meer zo vaak reageer. Probeer iets meer afstand te houden. Door de onderzoeken waar we nu mee bezig zijn ben ik heel veel bezig met zwanger worden. Als alles weer wat rustiger is of ik weet wat meer zal ik zeker weer wat laten horen. Maar dan weten jullie dat ik wel mee lees en zeker ook met jullie mee leef!! Fijn weekend! Loki; Super fijn dat alles goed is met jullie uk!
He meiden! Sinds de geboorte van Justin ben ik bij lange na niet meer zo actief op ZP maar ik lees wel mee hoor @ Moppie, Hen, Juju: Mooie buiken allemaal! Ik vind jullie echt niet zo enorm hoor! Dat sommige mensen vragen of jullie een 2ling krijgen vind ik dan ook wel een beetje overdreven... Ach, volgens mij weten veel mensen inderdaad gewoon niet wat ze moeten zeggen.... @ Loki: Wat SUPER dat jullie weer een mooie echo hebben gehad! Ik kan me voorstellen dat je nog erg bang bent maar probeer voorzichtig een beetje te genieten Super dat je weer een banner hebt! @ Navlis: Fijn dat jullie inmiddels uit de naam zijn! Ik vond het ook zo verschrikkelijk moeilijk.... Ben benieuwd welke naam het gaat worden @ de andere dames: Ik duim uiteraard nog steeds heel hard voor jullie... Hopelijk is het snel raak... @ hier: Hier gaat alles super! Het moederschap is zoooo leuk Justin doet het ook erg goed! Hij komt lekker aan en weegt inmiddels 4110 gram. Wel is er een afwijking aan zijn heupjes gezien op de echo, eind november moeten we hier voor terug komen. De kans is groot dat hij in een spreidbroekje zal moeten, vervelend maar niet ernstig gelukkig. Verder krijgt hij momenteel fysio voor zijn voorkeurshouding, waarschijnlijk komt deze ook vanuit het ''probleem'' in zijn heupen. Verder hebben we absoluut geen klagen, Justin slaapt inmiddels al door! Het is zowiezo een tevreden mannetje en een echt lachebekje Het is zo geweldig als hij naar je lacht *smelt* Met mij gaat het ook goed! Eigenlijk was ik een week na de KS al klachtenvrij. Nog 3 weekjes verlof hier, de tijd vliegt.... Het voelt wat raar om hier nog veel te typen, ik ben in september namelijk al weer met de pil begonnen, weird.... Verder ben ik bezig met de strijd tegen de kilo's! Ik was in totaal 16 kg aangekomen en ben er nog maar 7 kwijt. Er moet dus nog zeker 9 af. Ben weer druk aan het paardrijden en wii fitten, hopelijk ben ik snel weer wat kwijt Fijn weekend nog allemaal!
Hallo meiden, Weer even een berichtje van mij, morgen naar het ziekenhuis naar een nieuwe gyn al denk ik dat er morgen weinig gedaan kan worden daarstraks al wat bloedverlies dus denk dat morgen mijn ongi wel gaat doorbreken, Dan zit ik eindelijk weer op de 28 dagen. Na een jaar geschommeld te hebben met mijn cyclus komt me cyclus nu weer op het oude terecht. @ Marcha, Heb net stiekem op jullie babysite gekeken en ik moet zeggen wat een knap ventje hebben jullie en zag dat er Fransiscus ziekenhuis stond, ben je ook en brabander? Veel plezier de laatste weekjes dat je nog met verlof bent. En geniet er maar lekker van
Hier even een update van mij. Vandaag mijn nod. Afgelopen week s'morgens lichte vlagen misselijkheid. Vrijdag een negatieve test. En vanmorgen een rare soort van witte wolk in mijn urine???? Als mijn ongi vandaag niet komt dan morgen nog even een testje doen als ik het tot dan volhoud Hoe is het met de andere testers?
hoi meiden even een update vanuit hier. In mijn vorige berichtje had ik het erover dat ik wat bloed verloor maar was niet echt bloed verlies was meer een roze achtig slijm Mja morgen naar de gyn kijken wat hij allemaal te zeggen heeft pffff druk dagje morgen.