gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Marcha;
    leuk om weer wat van jullie te horen en fijn dat het goed gaat!!
    Nog maar 3 weken en dan alweer aan 't werk... :$. Gaat echt hard dan! Heb je er al wel weer zin in?
    Succes met de kilo's, bij mij zitten er nu al 15 aan, dus ik mag de strijd waarschijnlijk ook gaan strijden! (pff dat klinkt zwaar!;))

Jolanda;
    spannend... hoop dat de gyn morgen niet eens meer nodig is! ;). Als ie nog wel nodig is, dan hoop ik echt dat het deze keer wel iets oplevert voor jullie!

Butterfly;
    ook spannend! Vrijdag nega-test, op hoeveel dpo zat je toen?
    Succes met afwachten iig!

Nieke;
    neem je tijd meis, snap dat je op die manier wat afstand wil nemen en ik hoop dat het een beetje voor je werk!
    Sterkte!

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Voor de meiden die nog niet zwanger zijn:

Onvruchtbaarheid & vruchtbaarheid: De feiten | Mens en gezondheid: Zwangerschap

Ik vond vooral het stukje onder 'mythes' wel interessant!

@ de zwangere meiden; hebben jullie in de ronde dat je zwanger bleek last gehad van steekjes in de lies (links en rechts) en veel afscheiding?

@ Marcha; wat heerlijk dat het zo goed gaat met Justin en dat je zo van hem kan genieten! Leuk om weer eens iets van je te lezen.

@ Jolanda; spannend meid, sterkte bij de gyn!

@ Butterfly; voor jou ook al zo spannend meid! Morgen weer testen?! Ik duim heel hard voor je!

@ Nieke; begrijplijk hoor. Wel gezellig dat je toch meeleest met ons!

Liefs,
    Caitlin

3. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    NOD Oktober
    17/10 Butterfly22 (12)

21/10 Jolanda1986 (13)
    22/10 Caitlin (2)
    31/10 Lautje ( 13)

NOD November
    02/11 priscillaq(15)
    7/11 Nieke84 (14)
    8/11 Laikabasko (13)
    10/11 DeLi (14)

Zwanger
    Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje*
    Fynn (december '09 positief getest) 12/8/2010 Jongen
    Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan
    Jinne1982 (januari '10 positief getest) ?/09/2010 Jelle
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)
    Jojogirl88 (juni '10 positief getest)
    Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011)
    Eyore ( september 10 positief test via ziekenhuis) tweeling

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken)
    Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken)
    Lautje (juli '10 mk 6 weken 6 dagen)

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hallo meiden,

@Marcha; Wat leuk weer eens wat van je te horen.
    Begrijpelijk dat je niet meer zoveel op zp te vinden bent! Je hebt thuis iets veel leukers!! ;)

@Cailtin; Ik ga zo op m'n gemak eens even de site bekijken die je doorgegeven hebt!

@Jolanda; Spannend bij de gyn morgen! Hopelijk zet je ongi niet door.

@Butterfly; Spannend voor jou!!

@Loki; Wat fijn dat je weer een mooie echo gehad hebt.
    Heb er vertrouwen in!!!!

@Navlis; Super dat jullie uit de naam zijn gekomen. Lijkt me zo moeilijk!!

@Nienke; Helemaal te begrijpen.
    Neem je tijd en laat af en toe eens wat van je horen.

@Loki, Juju & Hen; Jullie hebben prachtige buiken en helemaal niet overdreven groot. Sommige zelfs bescheiden..... Gewoon mooi!

@Hier; Mijn ongi is weer aan de gang. 27e Hebben we de volgende afspraak bij de gyn. Dus dan zien we weer verder.
    Ook ik ben niet zo heel vaak meer op zp te vinden, omdat ik iets meer afstand wil nemen en er niet teveel mee bezig moet zijn.
    Maar uiteraard kom ik wel geregeld even buurten.
    Wat zou ik zonder jullie moeten.....!!!!

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Deli;
    fijn om ook weer wat van jou te horen!
    Ronde 14 alweer voor jullie...:(
    Hopelijk brengt de gyn jullie wat duidelijkheid! Begrijpelijk dat je hier niet zoveel te vinden bent, maar wel fijn dat je ons af en toe op de hoogte houdt!
    Succes!

Caitlin;
    ik voelde geen steekjes oid in de ronde dat het raak was. Ik was er zelfs van overtuigd dat ik gewoon weer ongi zou gaan worden! Had al twee weken veel last van mijn buik en dat had ik in de rondes daarvoor ook. Kan je dus niet echt verder helpen, maar hoop dat het voor jou iets goed betekent!

Hier;
    morgen en overmorgen weer werken en 's avonds ook druk, dus zal misschien niet heel veel reageren, maar wel trouw meelezen!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Blegh net een waanzinnige reactie getyped vliegt internet eruit.. ik doe even aan andere keer nog een poging (nu geen zin :()

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wel even buikfoto spammen met 29 weken.

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hallo meiden,

Vandaag naar de gyn geweest en er is geen sprake van Pco aspect zoals de vorige gyn zei. Dus een hele opluchting.
    3e dag van ongi weer bloed prikken en weer alles opnieuw doorlopen, deze gyn is wel een heel stuk schappelijker moet ik zeggen hij had het wel over afvallen maar hij zei het is het beste maar niet dat het Moet.

Dus nu weer afwachten 4 nov moet ik voor de uitslag terug naar de gyn dus spannende tijd.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn Jolanda!

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Caitlin:
    Spannende dagen! Wanneer ga je een testje wagen? :D
    Ik heb 3x niets geks gevoeld. Juist als ik dingen voelde was het niet raak. Heb 1 keer heel veel afscheiding gehad en toen was ik wrs wel zwanger maar is een vmk geworden (heel licht positieve test maar 2 dagen later dan normaal ongi). Verder nooit iets geks gemerkt. Wel na de 4,5/5 weken meer afscheiding.

Juju:
    je buik wordt steeds mooier rond, is nu echt een bolletje :D

Jolanda:
    Fijn dat het toch geen PCO is, hoewel daar ook voort prima medicatie voor is natuurlijk. Ben benieuwd naar de uitslagen, hopelijk vinden ze iets 'simpels' en bied het gouw een uitkomst!

Deli:
    Heel begrijpelijk dat je het wat rustiger aan doet op het forum. Hopelijk brengt het gyn bezoekje jullie duidelijkheid.

Hier:
    Heel 'stoer' net ein-de-lijk de vk gebeld. Die schrok er van dat ik al bijna 10 weken was maar snapte goed dat ik niet zomaar meer durfde te bellen :). Ook meteen de 12 weken echo geplanned (11w6d). Ben nu nog aan het overeenstemmen met mezelf om moeders voor moeders te bellen. Heb die kratten terug brengen toen zo pijnlijk gevonden dat ik nog geen afspraak gemaakt heb, misschien wacht ik nog even tot na vrijdag ;)
    Ga nu maar strijken, dat is beter voor de algehele gemoedsrust :);)

11. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Wauw Juju wat een mooie buik!!!

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dank jullie wel :)

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

zo ik heb veel moeten terug lezen.
    weet niet goed waar ik op moet reageren.

juju wat een super foto daar wordt een mens blij van.

Loki ik kan het mij heel goed voorstellen ik denk dat het bij ons ook zo zou gaan als ik weer zwanger word.

Ik heb ovu testen gedaan maar ik ben er niet helemaal zeker van zal morgen er even foto's van maken. Ik denk dat ik zaterdag mijn eitje heb gehad maar ik weet het niet zeker.
    Woensdag moet ik naar mijn nieuwe gyn ga ik toch vragen of hij kan zien of ik mijn ei heb gehad of niet.
    Volgende maand aan de clomid nog minder dan 2 weken voordat wij kunnen beginnen maar je weet bij mij maar nooit.

caitlin jammer van het huis maar je hebt wel gelijk.
    ik ga nu eten maken en dan morgen weer verder reageren

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Jolanda;
    fijn dat je hier weer mee verder kunt. En gelukkig geen pco! Prettig dat hij niet het afvallen als een must noemde. Je weet het zelf natuurlijk ook wel en het dan aan te moeten horen is niet leuk!
    Hopelijk komt hier wat uit!

Juju;
    Mooi!! :)
    Ik spam vrijdag weer....

Lokí;
    Lastige keuze wat betreft MvM. Als het de vorige keer zo pijnlijk was, snap ik best waarom je nu twijfelt. Je hebt al een keer heel goed meegeholpen, niemand zou het je kwalijk nemen als je het niet zou doen hoor!
    Ik ken iemand die zwanger is geworden met ICSI en toen ik haar vertelde dat ik aan MvM meedeet zei ze heel laconiek: o, nee hoor, dat is voor mij teveel moeite! :$. Nou, toen heb ik wel even raar gekeken, moet ik eerlijk zeggen, maar in jouw geval niet!

Hier;
    zo weer naar de samen bevallencursus, maar ben echt doodmoe! Toen ik net in de spiegel keek, schrok ik wel een beetje van mezelf... Slaap echt wel heel goed, dus mss is hb wel te laag ofzo... Als het van de week niet minder wordt, laat ik me daar maar eens op prikken. We zien wel!

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Deli; snap dat je even wat afstand wil nemen hoor meid, ronde 14 alweer *knuffel*. Ik hoop zo dat het jullie snel gegund is om zwanger te worden!

@ JuJu; ik blijf het zeggen, wat heb je een PRACHTIGE buik!!!

@ Jolanda; wat fijn dat je toch geen pco hebt! En fijn dat deze gyn je beter bevalt. Hoop dat je snel zwanger wordt!

@ Loki; je dilemma wat MvM betreft is zeer berijpelijk hoor! Niet schuldig voelen als je het niet doet, maar misschien ga je er na de termijn echo toch anders over denken. Zo niet, dan niet.

@ Lautje; spannend hoor meid, hebben jullie wel geklust of zijn jullie daar niet zo mee bezig geweest deze maand?

@ Hen; goed idee om je Hb een keer te laten prikken! En veel plezier bij de cursus!

@ Eyore; hoe gaat het met jou meis? Al even niks van je gehoord. Hoop dat alles wel goed gaat met je!!!

@ Hier; ik heb 3 ultra gevoelige zwangerschapstesten besteld bij sensi test en die heb ik morgen in huis. Dan ga ik er ook gelijk een testje aan wagen. Vind het zo ontzettend spannend! Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar aan de andere kant denk ik dat ik dat 'voel' omdat ik het gewoon zo graag wil... Ik moet het maar afwachten ;)

Liefs,
    Caitlin

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

FFies heel kort... geen puf vanaaf, sorry! :(

@JuJu: een buikje om jaloers op te zijn!! (ben ik stiekem ook!)

@Hen: Hb prikken doen ze volgens mij rond deze termijn standaard?

@Caitlin: spannend!!!

@Hier: vandaag weer bij de VK geweest. Hb 7,2 dus prima. Bloeddruk nog steeds 110/60 dus ook goed. Ze liet me voelen waar het hoofdje zat, vreemd! Helemaal bovenin, kon het gewoon vastpakken! De voetjes trappelen nog steeds lekker tegen mn blaas aan dus :p (lees: ik zit elk half uur op het toilet voor een paar drupjes...)
    Daarna bij de dietiste geweest. +4kg in 2 weken. En ik bleef zo mooi stabiel vorige week! Maar ik houd ineens ook heel veel vocht vast. Mijn handen doen er gewoon pijn van, en elke ochtend voel ik kussentjes onder mn voeten als ik uit bed stap :(

Maandag ochtend nuchter bloedprikken, en 1,5 uur na de lunch terug voor tweede keer bloedprikken om te controleren op zwangerschapsdiabetes...
    Verklaart mn vermoeidheid en veel te snel groeiende buik wel... Maar wat als daar niks uit komt? Waarom kom ik dan zo snel aan en ben ik zo ontieglijk moe?????? *maakt zich zorgen*

Dikke knuffel aan iedereen!!
    Ik ga weer bankhangen...

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Moppie; meid, ik hoop voor je dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt *duim* Wil de vk trouwens geen groei echo laten maken om te zien of de baby vooruit loopt op de groei? Sterkte met de vermoeidheid!

Liefs,
    Caitlin

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

caitlin mijn man heeft een super gezond libido en wij zijn 3 dagen weg geweest in een hotel. Als het mijn ei is geweest dan heb ik goede hoop maar ik ben er niet super mee bezig geweest omdat ik het idee heb dan het zonder clomid mogelijk gewoon niet lukt het zou natuurlijk mooi meegenomen zijn.
    Als er 1 november nog geen bloed is dan ga ik testen heb ik met mijzelf afgesproken.

Mijn liefje heeft mij vandaag heel erg verwent met 2 giga wind lichten van lifestyle. ga morgen even kijken of ik er een foto van kan maken.
    Het weekend weg was voor ons een soort van nieuw begin. Heb ook mijn verzameling weer eens opgehangen. foto komt

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Caitlin: daar heeft ze het nog niet over gehad, maar moet wel met 29w ipv 30w week op controle komen. ze zei dat ze de groei in de gaten wilde houden. zal dan ook de uitslag van de suikertest wel krijgen.

@Lautje: hopelijk kan het ook zonder Clomid!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Moppie hoop niet dat je suiker hebt! Natuurlijk is het balen van je gewicht maar lees van steeds meer vrouwen die niet keurig binnen de 12 kilo grens vallen. Renate Verbaan is ruim 30 kilo aangekomen 2 keer nou daar zie je het ook niet aan af. Hoop dat jij en je beeb gewoon lekker gezond zijn!

@ Hen en Loki: Ik kreeg vorige week ook te horen dat ik er steeds moeier uit ging zien. Een collega zei zelfs: je werd iedere week mooier en mooier, en nu zie je er zo moe uit.. (en daarna snel: nog wel mooi hoor ;)) Merk dat mijn energie afneemt en dat het mijn lijf meer werk kost, zo'n kleintje groeien. Dat kleintje is ook zo klein niet meer en begint het krap te krijgen, maar dat weerhoudt hem niet om te draaien en te doen (auw). En ook hier is het vocht vasthouden begonnen, 's avonds geen enkel meer te bekennen ;) Begin ook met waggelen en merk dat bukken en knielen me echt slecht afgaat. Maandag met 30 weken ook HBcheck en controle of ik antistoffen aanmaak (bloedgroep O-). Maar ik geniet er vooral ook erg veel van. Stom he? Als mensen vragen hoe het gaat en ik zeg: goed, geweldige zwangerschap! En ze beginnen vervolgens al hun kwaaltjes op te noemen die zij hadden denk ik tja dat heb ik ook, maar ook een prachtig kroelend mensje in mijn buik en dat is zo gewledig dat de rest wegvalt :)

Lautje dat klinkt als een goed weekend! Ben benieuwd naar je foto! Hopelijk snel duidelijkheid en een nieuwe ronde met clomid voor jullie.

Caitlin super spannend! Ik voelde niets anders toen ik zwanger was, sterker nog: was er van overtuigd dat ik gewoon ongi zou worden (heb tot een week of 6/7 ook ongikrampen gehad.

Moppie deze week zal ik foto's maken van de commode. Waarschijnlijk nog wel een commode to be :)

Loki logisch gevoel van MvM. Zou ook eerst de 12 weken echo afwachten.

Jolanda fijn dat het geen PCO is! Hopelijk snel duidelijkheid en snel zwanger!

Deel Deze Pagina