gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spannend!!!! Succes Hen!!

Moppie:
    Ons kamertje is ook maar heel klein :(. Commode en bedje passen er net in, en dan hebben we een inbouwkast (die is wel heerlijk groot, ideaal ;)). We hebben nog wel een andere kamer maar ik wissel liever straks om mocht er ooit een 2e komen, baby heeft immers weinig nodig denk ik dan...

Bedankt allemaal voor de complimenten!
    Kaartje is 'half' zelf ontworpen komt uit een standaard design en vervolgens vanalles aangepast. Ik klikte hierboven de banner aan (was er nog niet eerder mee bezig geweest) en dacht 'Eens kijken'. Meteen viel mijn oog op dat kaartje en met de namen enz er in werd het meteen helemaal naar mijn zin :D Hoe makkelijk kan het soms zijn ;). Eer daags eens even uitvogelen hoe hun verder werken.

Hier de 60 kg gehaald :D Het gaat nu echt hard. Schreef het in mijn mapje en zag dat ik precies 2 weken ervoor 58.1 was en 54 cm. 2 cm omtrek en 2 kg in 2 weken. Inhaalslag! ;)

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    #1322 Mama Larissa, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
    @ Navlis; wat een vreemde actie van jullie vrienden... Ben benieuwd wie er van jullie eerder gaat bevallen.

@ Eyore; vanaf 7-8 weken kon ik ineens helemaal niet meer naar het toilet! Ik heb van de doker lactulose gekregen (poeder wat je in water moet oplossen) en dat helpt goed. De laatste tijd gaat het ook weer goed zonder, dus ik gebruik het alleen als ik het nodig heb. En wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent / niet kunt eten wat je wil. Ik heb dat gelukkig maar van 7-11 weken gehad (de hele dag door) en was het toen al flink zat!

@ Hen; helaas kan ik niet minder gaan werken als beeb er is, want dat is op dit moment financieel niet mogelijk. Ik werk nu 4 dagen en blijf dat ook doen. De ene week 3 (woe-do-vr) en de andere week 5 (woe-do-vr-za-zo). Op woensdag en donderdag gaat beeb naar een kdv en op vrijdag naar mijn ouders. In de weekenden dat ik moet werken is mijn vriend natuurlijk gewoon thuis (hij heeft een kantoorbaan). Ik baal dat het niet anders kan, maar met het huis en alles is het gewoon even niet anders. Misschien (hopelijk!) in de toekomst wel.
    En wat betreft jullie naam voor een meisje, als jullie die naam mooi vinden en geen 2de keus hebben die jullie net zo mooi vinden, dan zou ik er zeker voor gaan!

@ JuJu; lekker hoor, zo'n flink mannetje. En dat hij zo goed drinkt bij zijn mama! Zie je niet vaak met alleen borstvoeding dat ze maar zo weinig afvallen en dat het er nu al uit spuit. Echt geweldig zeg! :) En nu al 8,5kg kwijt, super! Veel plezier met wandelen vandaag.

@ Lautje; balen van je slaap problemen. Hopelijk gaat het de komende dagen weer beter.

@ Deli; je hebt helemaal gelijk dat je weer naar de gyn wil hoor, heb je toch ook wel recht op lijkt mij! Maar ik duim nog even door dat het nu niet doorzet ;)

@ Loki; wat een mooi kaartje + tekst! De voorkant lijkt een beetje op onze trouwkaart, heb je het bij kaartje to go besteld?

Wat betreft de peter en meter, ik heb daar geen ervaring mee / verstand van :(

@ Moppie; wat ontzettend balen van al dat water en de schade! Zoiets kun je er dan net niet bij hebben he?!

@ Hier; vandaag werd ik al wakker met steken in mijn liezen. En als ik beweeg dan is mijn buik wat pijnlijk... Bah! Verder wel lekker aan het relaxen geweest de afgelopen dagen :)

Liefs,
    Caitlin

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve Hen, wat een spannend nieuws... Ik wens je HEEL ERG VEEL succes!!! You can do it!!! Hele dikke knuffel :D

4. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Moppie, valt wel mee hoor met die slechte start, alleen een beetje klote geslapen maar dat hoort erbij. maar manlief is het meer daarom ben ik blij als het weer maandag is en hij weer lekker naar de zaak mag;)

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahaha ok dan, ik dacht, misschien ging er iets gigantisch mis vanmorgen zoals bij ons vrijdagochtend. Dan ben je echt blij dat het weekend weer voorbij is!

@Hier: alles is weer rustig. 's avonds worden de pijntjes heftiger, maar het was ook een drukke dag gister met verbouwen en schoonfamilie op bezoek.
    Vanmorgen heb ik vriend alleen naar ons huisje gestuurd met de instructie om voor de lunch thuis te komen zodat we samen kunnen eten en daarna ga ik vanmiddag mee om de kozijnen af te schuren en plamuren en hopelijk in de grondverf te zetten. Ik kan gewoon geen hele dagen meer werken!!

Nog 6 daagjes tot uitgerekende datum :)

Ik ga nu lasagnette maken. Lekker makkelijk (voor mij) uit een pakje, maar toch een stevige lunch voor mn hard werkende ventje :)

@Hen: ben zoooooo benieuwd!!! Even de poll er weer bij zoeken :p

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Tussenstand poll!!!

Hen (uitgerekend 16/1)
    jongen 2 (JuJu, Marcha)
    meisje 8 (Jolanda, Lautje, Nieke, Loki, Caitlin, Moppie, Navlis, DeLi)

Moppie (uitgerekend 15/1)
    jongen 6 (Jolanda, Loki, Caitlin, Hen, Navlis, DeLi)
    meisje 4 (JuJu, Lautje, Nieke, Marcha)

Caitlin (geslachtsbepaling 26/1)
    jongen 3 (Moppie, Lautje, DeLi)
    meisje 5 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke)

Ps. Jolanda en Navlis hebben nog niet voor Caitlin gestemd!!!

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

hen sterkte vandaag ik hoop dat het snel komt.

hier een giga kut nacht gehad weer bijna niet geslapen ga zo ook gewoon weer terug omdat ik op ben. Moet morgen wel gewoon werken dus even rustig aan doen.
    helaas deze week geen dag vrij dus gewoon door bijten.
    reageer vanmiddag op iedereen dan hoop ik mij beter te voelen

8. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hen heel veel succes met de bevalling.....
    Of misschien is de kleine er ondertussen al.
    Gek idee! Hihihi
    Ik wacht in spanning af!

9. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hen heel veel succes

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

hoe zou het toch met Hen gaan. Ik hoop zo voor haar dat het er al is.
    Wat zou het zijn en hoe zou hij of zij heten

11. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Tussenstand poll!!!

Hen (uitgerekend 16/1)
    jongen 2 (JuJu, Marcha)
    meisje 8 (Jolanda, Lautje, Nieke, Loki, Caitlin, Moppie, Navlis, DeLi)

Moppie (uitgerekend 15/1)
    jongen 6 (Jolanda, Loki, Caitlin, Hen, Navlis, DeLi)
    meisje 4 (JuJu, Lautje, Nieke, Marcha)

Caitlin (geslachtsbepaling 26/1)
    jongen 4 (Moppie, Lautje, DeLi, Jolanda)
    meisje 5 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke)

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve Hen, ik hoop dat het goed met je gaat! Ben erg benieuwd hoe het is gegaan, of jullie een jongetje of meisje hebben gekregen en welke naam je hebt gekozen! :D Dikke knuffel!

Ps. Kan iemand al iets zien op haar hyves?

Liefs,
    Caitlin

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hen ik denk aan je! Hopelijk geniet je snel van jullie kleintje in jullie armen. (staat nog niets op hyves maar weet van mezelf dat ik met andere dingen bezig was ;))

Ego: genieten hier, maar ook vermoeiend dus niet de tijd en de puf om overal op te genieten. Vandaag een kwartiertje buiten geweest, voelde echt als een gezinnetje. Heerlijk :D

14. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    ik ben idd ook erg benieuwd hoe het met hen is. Staat nog niets op hyves, ben steeds aan het kijken of er niet iets van een felicitatie of zo op staat. We zullen vast binnenkort wel meer horen.

oh ik ben het hier thuis toch zo zat! echt weer een baaldag wat eigenlijk gistermiddag al begonnen is. Echt waar, je kunt het net zo goed niks doen want je doet het toch elke keer voor jan met de korte achtenaam!
    Morgen moet ik om half 9 in het zh huis zijn ook zo'n lekkere tijd dat alles op de snelweg vast staat dus moet half 8 in de auto zitten wat normaal maar 20min rijden is.:x
    Oh sorry voor mijn gezeur!

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Navlis; sterkte morgen!

@ JuJu; welke foto hebben jullie eigenlijk uiteindelijk gekozen voor het geboortekaartje?

@ Hier; vanmiddag nog wel een pijnlijke buik, maar nu gaat het gelukkig weer beter!
    Ben nu thuis mijn trouw schoenen aan het uitlopen. Kan maar gebeurd zijn ;)

Liefs,
    Caitlin

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
  18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nieuws van hen op hyves.

Ze hebben een zoon gekregen hij heet Ruben.

Hen en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    geweldig nieuws! gefeliciteerd hen!

Deel Deze Pagina