mijn dagje zit er weer op. Ben bij de ( nieuwe) gyn geweest en die vertelde helaas niet wat ik wilde horen. Hij weet niet of clomid wel zo goed is. Nu bloed laten prikken en dan 2 november terug om te kijken hoe het nu verder moet. Baal er wel van had verwacht dat ik gewoon verder kon. Ik hoop dat deze ronde lang duurt want dan ben ik 2 november nog niet begonnen aan een nieuwe ronde. een giga teleurstelling. Volgende maand ben ik bang nog niet verder. moet er dus maar even afstand van nemen weet alleen nog niet zo goed hoe ik het ga doen.
@Caitlin: nee, ik wil het echt niet hoor! Maar het zou een opluchting zijn als ik overal een verklaring voor kreeg. Zit nu steeds te piekeren waarom... Jammer van de nega test. Het hoeft nog niet afgelopen te zijn natuurlijk, maar inderdaad even afwachten tot je nod nu... Kan me wel heel goed voorstellen wat voor teleurstelling het is. Had ik ook bij elke nega test die ik in handen heb gehad. Heb zelfs zitten janken in ronde 3 toen ik ongi werd. Stom he! @Eyore: ok sorry, dan had ik het verkeerd begrepen... Wel fijn dat je al die onderzoeken niet nog een keer hoeft! Tip: positiebroeken... H&M heeft een aantal erg fijne spijkerbroeken. Je ziet er niks van en ze zitten heerlijk! Heb ze zelf met 11-12w gekocht @Nieke: vermoeidheid blijft helaas... Spannend maandag! Ik duim!!! @Lautje: da's balen. Waarom zou clomid niet goed zijn, of juist in jullie situatie niet goed? Knuff... @Hier: te veel kopzorgen. Kreeg vandaag een telefoontje van het uitzendbureau dat mijn nieuwe detacheringscontract maar 6 weken geldt, en op 5 december eindigt en niet verlengd wordt. En wanneer ga ik met verlof? Juist... 6 december... Moet nu alles zelf regelen met het UWV en dat is lastig omdat ik het niet vanuit de WW regel, maar wel als werkloze... Bah... Klotestreek van ze! Vrijdag vrij genomen om alles te regelen, brief schrijven, alle benodigde kopieen bijsluiten etc. Kan wel janken! Uitzendbureau zou alles voor me regelen en krijg dit op het laatste moment te horen. Het moet nl. 10w voor uitgerekende datum worden geregeld...
ik heb het niet helemaal begrepen maar hij weet niet of het goed voor mij is dat gaat hij nu uitzoeken 2 november heb ik de uitslag en dan weet ik meer hoop ik
Oef Moppie wat een overwachte rompslomp, niet iets waar je op zit te wachten. Kan me je stress goed voorstellen, sterkte meid! Is het wel duidelijk wat je allemaal moet regelen of vereist het nog veel uitzoekwerk? Lautje wat vreemd dat jullie niet meer aan de clomid mogen Vooral omdat jullie vorige keer zo snel zwanger waren. Wat voor onderzoek heeft hij dan gedaan? Vervelend dat die wachttijden zo lang zijn (2 november). Heb je nog geen duidelijkheid! Eyore ik vond positiebroeken een verademing! Je moet er toch aan dus dan maar lekker op tijd, kun je ze lekker lang gebruiken Caitlin je hebt alle recht om te balen! Hoe vaak ik niet jankend mijn ongesteldheid in ben gegaan.. In mijn hoofd herhalen dat ik echt geen recht van spreken had maar in mijn hart de wens voor een kindje die toch echt even sterker was dan de redelijkheid. Dat werd bij mij pas na 5/6 rondes minder (toen volgde gelatenheid ). Dus niet wegstoppen dat gevoel! Nieke spannend maandag de samenlevingstest! En wat fijn dat jullie hond niet bang is voor de dierenarts. Hoevaak ik me al niet geexcuseerd heb voor het gedrag van mijn twee katten.. Hier begin ik me een beetje zorgen te maken. Voel me heel goed maar heb toch best veel harde buiken en vraag me af wat normaal is voor deze termijn. Zit nu toch op 5 a 10 per uur, en ze doen geen pijn maar ik vind het best veel. Maandag toch eens vragen aan de verloskundige. Stomme is dat ik helemaal niet zo druk ben met werk enzo. Nou goed hopen dat het geen kwaad kan.. (oh en net weer de vraag gehad of ik soms een tweeling verwacht Scheelt een hoop: ik heb besloten dat mijn buik geweldig is (gesteund door jullie lieve reacties op mijn foto's), dan kan ik dat soort opmerkingen opeens best hebben )
Moppie; hè, wat naar nou weer allemaal. Niet netjes van ze hoor! Hoop dat je goed weet wat je allemaal moet regelen, maar kan me voorstellen dat het aardig wat stress opleveren! Succes! Juju; vervelend van die harde buiken! Heb je ze alleen op je werk of ook gewoon thuis in rust? Als het alleen op het werk is, is het misschien toch een onbewuste druk en een teken dat je het toch rustiger aan moet doen? Volgens mij kan het vanaf week 30 wel meer worden die harde buiken. Je kunt vanaf die termijn ook meer last krijgen van indalingsweeen, maar of dat dan ook harde buiken zijn weet ik eigenlijk niet... Anders gewoon de vlos ff bellen als je er zekerheid over wilt hebben? Enne... gewoon trots zijn op die tweelingbuik, je hebt er alle reden toe! Lautje; gek hoor... De vorige keer in 1 keer aangeslagen en nu ineens niet goed meer voor jullie? Vind het maar vreemd.... En dan nu nog weer zolang wachten, schiet ook niet echt op... Volgens mij moet je een hoop geduld kweken in de mmm.... Sterkte! Caitlin; gevoel en verstand gaan nou eenmaal niet samen bij een kinderwens. Je verstand zegt dat het heel normaal is, dat het nog niet gelukt is, maar je gevoel wil iets heel anders! Balen mag je dus best!! Ik had er zeker de eerste dagen van mijn ongi ook last van. Eerst 2-3 dagen een down-gevoel, daarna een dag of 2 wat gelatenheid. De dag erop 1 hele grote jankbui bij manlief en vervolgens weer met frisse moed er tegenaan! Helemaal niet gek dus laat je maar lekker gaan! Als je na een week ongeveer maar weer helder erover kunt denken, dan komt het helemaal goed! Eyore; inderdaad H&M positiebroeken. Hele gewone broeken waar je niet aan af kunt zien dat het positiebroeken zijn. Kun je er lekker lang mee doen iig!
@lautje, Ik vind het maar raar hoor dat het nu ineens niet zo goed zou zijn, terwijl de vorige keer het zo goed aansloeg. Nou weet je nog niet waar je aan toe bent! sterkte! @Juju, misschien toch even proberen om het nog wat rustiger aan te doen en als het dan minder word dan weet je dat je misschien toch wel wat te druk bent. Het is vervelend die harde buiken maar ik zou me niet te druk erom maken, ik heb ze ook al met regelmaat en dan blijft het een aantal dagen weg en dan heb ik er weer zo'n dag tussen. @caitlin. klote van je je negatieve test maar wie weet zolang je nog niet ongi bent kan er nog van alles komen. @moppie, wat een klote streek van het uitzendbureau! Ik snap je kopzorgen ineens moet je zoveel zelf gaan regelen en dan maar hopen dat je het allemaal goed doet en dat alles nog op tijd geregeld is. Succes! Hier: Gister heb ik de wieg besteld, heb de kindekeklein hangwieg gekocht en als het goed is heb ik hem over zo'n 2 weken binnen kan niet wachten totdat hij hangt en ik het bedje op kan maken! Misschien dat we zaterdag ff naar de babydump gaan voor de wipstoel, die krijg ik van mijn moeder en dan misschien nog ff kijken voor een andere box, we hebben die van silvan nog wel maar ons interieur is van donker naar witte meubels veranderd en wil ik ook een witte box, nu kunnen we die we hebben wel schuren en schilderen maar dat ik ook zo'n werk! Na al dat klussen de afgelopen maanden ben ik er wel een beetje klaar mee en heb ik er gewoon geen zin in. Als we een wat goedkopere witte kunnen vinden kopen we denk ik gewoon een nieuwe.
@Lautje: Ok, wist niet dat het voor de een niet goed was terwijl de ander er juist wel baat bij heeft. Dacht dat het op iedereen hetzelfde effect had... Nog eventjes geduld dus @JuJu: Harde buiken zijn niet fijn! Heb je de VK al gesproken? Zijn het geen voorweeen? Dit kan al een paar weken voor de bevalling las ik. Tweeling: jouw buik is kleiner dan die van mij hoor! Wat moet ik dan verwachten, een vierling??? Je draagt gewoon naar voren ipv rondom. Wees blij, jij hebt nog taille @Postitiebroeken: ook na de zwangerschap kan je ze nog een tijdje aan, totdat de baarmoeder weer terug naar oorspronkelijk formaat is gekrompen. Lijkt me ook wel zo prettig @Navlis: leuk een hangwieg! Heb je een fotootje? @Hier: Thanx dames, gaat al beter hier. Amper geslapen vannacht dus ben vrij brak. Mn ogen prikken, mn neus zit dicht. Verkouden of verdrieting? Schiet steeds vol... Maar ik begin de positieve kant er van in te zien. Die uitkering krijg ik vast wel rond, en anders zet ik mijn verlof om in 4 weken van tevoren en moet ik 2 weken WW aanvragen om volgens de normale procedures bij het UWV in aanmerking te komen voor een zwangerschapsuitkering. Gaat allemaal goed komen! Vind het alleen een ontzettend lullige manier van het uitzendbureau om mij na 1,5 jaar hard werken zo in de stront te laten zakken (sorry voor de woordkeuze). Ik heb het UWV gesproken en weet wat voor brief/documenten ik moet toezenden. Dit ga ik morgen (dag vrij genomen) allemaal in orde maken en aangetekend naar ze opsturen. Dusss... 16 weken zwangerschapsverlof, dan maximaaal 3 maanden WW aansluitend op mijn verlof. Ik ga wel solliciteren maar alleen op leuke banen, en NIET via uitzendbureau's! Bij evt. gesprekken ga ik ook echt mn best doen om die baan te krijgen, maar zou het helemaal niet erg vinden om nog 3 maandjes met Uk thuis te zitten, en ondertussen mijn eigen (vertaal) bedrijfje op te zetten. Moet overal gewoon de positieve kant van in zien. Wie weet vind ik zo mijn droombaan! Vriendinnetje zei altijd: alles komt op zijn tijd, wanneer jij er klaar voor bent... Daar gaan we maar van uit!
lieve meiden, bedankt voor jullie reactie. ik snap er zelf ook helemaal niets van maar wij kunenn niets anders dan wachten hoe verdrietig het ook is. Wij willen zo graag verder maar zo lukt het natuurlijk nooit. Ik hoop dat ik de 31e naar ronde 14 ga doen moet ik 3 dagen later naar de gyn en dan hoop ik dat ik toch mag beginnen je weet maar nooit toch. Ik hoop op dit gelukje. navlis hij is helemaal super moppie ik hoop dat het allemaal goed komt voor jullie en dat je toch een beetje een leuke kraamtijd zal hebben juju ik zou even de verloskundige bellen zorgen maken is denk ik niet prettig voor jullie alle 2. sterkte ik duim voor je lieve meiden ik ga slapen
Lautje; nou, ik hoop met je mee!! Het wordt nu onderhand een keertje jullie tijd voor geluk hoor! *knuffel* Navlis; leuke wieg!! Echt heel grappig, nog nooit gezien. Lekker praktisch! Moppie; verontschuldig je maar niet voor je woordkeuze, want het is gewoon hartstikke waar dat ze je in stront laten zakken! Echt een rotstreek. Nou, hoop dat je vandaag alles rond kunt krijgen en de papieren op kunt sturen, zodat je snel van de romslomp af bent en straks lekker van je verlof kunt gaan genieten! Komt vast helemaal goed! Hier; straks naar de bedrijfsarts... . Heb niet zo'n hele goede ervaring met die man, vanwege problemen die ik 2 jaar geleden met mijn arm had. Werd, mede door hem, van het kastje naar de muur gestuurd voor onderzoeken ed. Ondertussen moest ik gewoon halve dagen gaan werken, terwijl dat écht niet ging. Heb hierdoor 9 maanden in de ziektewet gelopen en in die tijd 5 verschillende fysiotherapeuten gezien, met allemaal een verschillende visie... Uiteindelijk is het helemaal goedgekomen bij de laatste therapeut, waar ik onder begeleiding krachttraining moest doen, maar met dit in mijn achterhoofd ga ik niet echt met een lekker gevoel naar die man toe... Nu is het natuurlijk wel een andere situatie en gelukkig is mijn teamhoofd zelf ook fysiotherapeut geweest, dus die heb ik achter me staan. Komt vast goed!
Hmm succes Hen. Hopelijk doet hij nu beter zijn best! Navlis mooi wiegje hoor, als ik geen famwieg had gehad had ik er misschien ook wel zo eentje gekocht. Vind ze zo mooi En je hebt gelijk wat betreft de box. Ze je de oude gewoon op MArktplaats, valt de investering ook weer mee. Moppie gewoon zeggen zoals je het voelt, het is ook echt een baggerstreek. En uiteindelijk komt het ook allemaal goed. Dacht dat je ook zat te twijfelen of je uberhaupt nog zou willen werken als de kleine er is? Had echt zo'n beeld van jou in jullie huisje, groentetuin erbij, parasol, zonnetje, baby kruipend over het gras terwijl jij een appeltaartje bakt ofzo (okay ik draaf soms door ) Ik vraag het maandag wel aan mijn verloskundige. Heb al weken last van harde buiken en zolang ze niet echt pijn doen schijnt het niet erg te zijn. Gisteren ook afspraak gemaakt met de kraamzorg die binnenkort langs komt. En ben begonnen met de wiegbekleding. Dit weekend halen we de babykamer to be leeg en dan kunnen we een echt plekje maken voor onze beeb!
meiden, sorry dat ik even niet reageer op anderen, maar ik ben even helemaal aan het shaken. Heb net nog een testje gedaan en zie een meeeeeeeeeeega licht streepje in het test vakje. Ik kan m amper zien, maar het ziet er toch anders uit dan witter dan wit... Misschien heb ik de test gewoon niet goed gedaan hoor, of verbeeld ik het me, maar mijn vriend is werken, dus die kan niet kijken voor me en verder wil ik er nog even niemand bij betrekken. Een foto maken met mijn telefoon lukt niet,zo licht is het. Ik zie het streepje vooral goed als ik de test tegen het licht hou, als ik het licht er op laat schijnen zie ik het juist minder. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden (heb al sinds gister wat krampen) en aan de andere kant heb ik nog geen bloed en zie ik echt wel een heel licht streepje... Ik ga zo nog maar even 2 voor 5 van de kruidvat halen, hebben jullie daar goede ervaringen mee? Ik heb nu dus due ultra gevoelige van de sensi test. Ow sorry meiden, het is misschien een storm in een glas water, maar ik heb even het idee dat ik helemaal gek wordt, hahaha! Hoop dat iemand online is die mij even kan toespreken, want ik heb een hartslag van 120 en 2 enormetril handjes. Misschien dus wel helemaal voor niks! LIefs, Caitlin Sorry voor mijn ontzettende ego bericht
Ahh spannend! Ik heb niet voor mijn NOD getest (bleek achteraf ) maar 14 dpo met tesjezelf en sensitest. Hoor de laatste tijd wisselende verhalen over 2v5 (vage streepjes blijken soms vals). Maarrr gewoon doen! En dan bij een redelijk strepje een clearblue met indicator Geen predictor nemen in ieder geval. OEW IK DUIM!
Spannend caitlin. Ik zou oook inderdaad nog een test doen en anders een digitale dan weet je het zeker. Hou ons op de hoogte
Ow god, ik kan het niet geloven... Ik ben ZWANGER!!! Ik heb een clear blue gekocht met indicator en binnen een minuut stond er zwanger en na 2 minuten stond er 1-2 weken... IK kan het echt niet geloven, ben nog helemaal aan het trillen en hyper en, en, en... Heb mijn vriend gebeld en ik ga zo even bij hem langs op het werk. Wilde het eigelijk niet zonder hem doen, maar dit verwachtte ik natuurlijk ook niet!!! Heb een vriendin gebeld die heel erg het gevoel had dat het raak was en ze zei; zie je wel! Ik was ook nog niet gestopt met roken, maar rook nu mijn laatste *voelt me schuldig, maar ben nog zo gestresst* De rest van het pakje gooi ik weg!!! Ow en ik voel me nu eigelijk wel soort van schuldig, ik weet hoe graag de andere meiden het ook willen!!! En ik ben bang, het is natuurlijk niet vanzelfsprekend dat het goed blijft gaan en ik heb af en toe ongi krampen... Sorry voor dit ego bericht (alweer) meiden! Liefs, Caitlin
@Navlis: wat een mooie wieg!!! @Lautje: zo vervelend dat jullie nu alweer de wacht aan wordt gezet. Ik hoop echt dat jullie zo snel mogelijk verder kunnen... @Hen: hoe is het bij de bedrijfsarts gegaan? Snap dat je er wat huiverig tegenover staat, maar zal vast wel goed komen! @JuJu: Dat beeld wat je hebt, is mijn ideaalbeeld hoor haha! Zou die situatie ook helemaal niet erg vinden Doe je rustig aan met je harde buiken? @Caitlin: spannend meis! Snap dat je zit te shaken maar er zit weinig anders op dan morgen weer testen... Hoe snel zag je het streepje? Is het roze? Na afleestijd is het een indrooglijntje he! Heb zelf pas een paar dagen na nod getest (dag 28-29) dus kan je helaas niet verder helpen...
Niet schuldig voelen meis. Het is jullie gegund! Enne, rook dat pakje leeg (er is nog geen bloedband met je kleintje), want dan sluit je het ook echt af. Hier ook gedaan (wel in januari al) om zo niet de prullenbak in te hoeven duiken voor die peuken