Draag al een paar dagen mijn eigen kleding al weer Caitlin Mijn 15/16 kilo zijn er binnen 2 weken afgevlogen, op de laatste 3 kilo na. Nog een klein buikje en huge borsten, dat is alles wat er over is.. Ik word opgegeten door mijn kleine woelratje
Jemig meid, wat goed! Alleen dat is al een reden voor mij om toch borstvoeding te gaan proberen, hahaha! Ik weet dat ik er een beetje panisch over doe, maar ik heb in het verleden al vaker een tik gehad van een eetstoornis en ik merk dat dit nu wel weer een beetje naar boven komt. Lijnen doe ik absoluut niet en ik eet wanneer ik honger heb en ook niet altijd 100% gezond, maar die teller van de weegschaal, bah! Zolang ik gemiddeld zit kan ik het tegenover mezelf verantwoorden Ben eigelijk wel benieuwd naar een foto van jou nu, of laat je dat liever niet zien? Liefs, Caitlin
@Caitlin: ik ga volgens de bovenste lijn in gewicht omhoog, dus hoef me ook nog geen zorgen te maken, blijf binnen de lijntjes haha... Woog met kleren en schoenen aan weer 92,5kg, net als 2 weken geleden. Ik ga er van uit dat ik in de eerste week 10kg kwijt raak (kind + vocht) en dat de rest er snel genoeg weer af gaat. Je zult er toch aan moeten geloven, je gewicht gaat omhoog! Ook ik heb er enorm veel moeite mee gehad, maar er komt een punt waarop je het gaat accepteren. Het is immers maar een cijfertje! @JuJu: die 3kg zit m in de borsten @Jolanda: mooi mannetje!
He meiden! Even snel een berichtje, ik heb niet alles terug gelezen want er was weer zo veel gepost! @ Navlis: Ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Ik vond de KS zelf al heel onwerkelijk maar wij konden ons er dan nog op voorbereiden... Ben benieuwd hoe jij de KS zelf hebt ervaren. Verder ben ik natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar een foto van de kleine man En nog gefeliciteerd met de verjaardag van Silvan natuurlijk! Wel speciaal zo 2 mannetjes die op 1 dag jarig zijn! @ Jolanda: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Is ze in het franciscus bevallen? @ Hen: Phoeh, vind het knap van je dat je zo lang hebt geprobeerd om bv te geven ondanks alle problemen! Ik heb heel bewust gekozen voor FV dus ik vind het zowiezo al knap! Hoe gaat het nu met de flesvoedingen? @ Juju: Pfffff, las op hyves dat je al weer in je oude kleding zat.... Sjonge, dat gaat er dan wel heel snel af! Had ook niet het idee dat jij echt heel veel aangekomen was in vet, het was voornamelijk echt baby bij jou! @gewicht/aankomen: Ik had er in het begin ook moeite mee, ik was gewoon niet gewend om aan te komen. Belachelijk natuurlijk, je krijgt er zo iets prachtigs voor terug! Ik had met mijn 16 kg echt wel wat extra vetjes erbij, inmiddels moet er nu nog 4,5 kg af en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. Ik heb er verder helemaal niets aan gedaan trouwens, heb gewoon gegeten wat ik lekker vond Opzich heb ik dus ook helemaal niets te klagen! Wel irritant is mijn schoonmoeder...grrrrr.... van de week zei ze nog ''nou, bij jou is het er ook nog niet af he?'' Dus ik zeg, nog maar 5 kg ''maar je kunt het toch nog goed zien hoor, het is niet wat het geweest is'' En bedankt he?! Echt zo'n onzin... Had voorheen mt. 36 en nu mt 38, lijkt me toch wel mee te vallen.... Pffff, gelukkig neem ik haar toch al niet al te serieus 8) @ Moppie: En? Heeft de baby al plannen om nu ein-de-lijk eens te komen Hopelijk komt hij/zij al voor het strippen! @ hier: Justin kan sinds een klein weekje zijn voetjes pakken Zo schattig! En ook nog eens erg knap gezien het feit dat hij in de pavlik bandage zit! Ben blij dat hij er niet passief van is geworden! Nog 2 weekjes ....
@navlis, gefeliciteerd met jullie zoon & broertje! @moppie, weet de baby doet het goed. Maar ben toch beetje zenuachtig..misschien gezonde zenuwen.. Ja ik weet dat ik die enge verhalen niet moet lezen, maar het begon zo leuk... Maar goed net als de moeder van mijn oppaskindje zei: de horror verhalen vertellen ze maar de vrolijke verhalen vergeten ze... Nu we paar dagen verder zijn, denk ik er wel weer makkelijker over. Ik heb vaak als ik iets engs lees/hoor of iets van slecht nieuws krijg, dat ik dan even een dagje er last van heb dat het door mijn hoofd spookt, een dipdag en moet ik het van me afschrijven en met iemand over praten en dan de volgende dag (of2 ) is het klaar. nou ga later verder reageren, moet eten maken. Doei
Tja op een of andere manier hoor je die horrorverhalen (of het nu over de baby, bevallen of nooit meer doorslapen gaat) altijd en de leuke verhalen nooit. Mensen hebben altijd extra behoefte om die te delen ofzo, erg fijn.. Hier ook niets gedaan om de kilo's eraf te krijgen hoor. En er zit ook nog wel wat op mijn buik haha. Siem heeft vanmiddag na onze wandeling 4,5 uur achtereen geslapen! Een record. Hij was ook al de hele ochtend wakker geweest natuurlijk.. heb net voor het eerst mijn draagdoek maar omgeknoopt want hij wilde echt niet in zijn wieg (brullen! Wat kunnen ze dat hard! En alle dekens van hem afgeschopt, rood aangelopen hoofd.. poe temperamentje hoor). Siem wil bij mama. Ik heb de hint begrepen. Dus nu maar in de draagdoek op mijn buik. Vindt ie maar wat mooi: lekker om zich heen kijken en nu fijn in slaap. Ik denk dan maar: zo krijgt ie ook geen afgeplat hoofdje en ik kan me vrij bewegen. Maar wel hopen dat het geen gewoonte wordt maar een fase is.. Hij sliep tot nog toe zo braaf in zijn wiegje.. Hen ik wil je nog even een knuffel geven: balen van je bv maar op kv doet jullie kleine het vast ook super! Stop je helemaal met kolven of ga je het combineren met elkaar? Moppie komt wel goed met die kilo's, dan duurt het maar wat langer. Ik had mijn buik trouwens wel platter verwacht na de bevalling, die blijft bijna even bol ook zonder baby (en voelt heel vreemd aan). Marcha fijn dat justin het zo goed doet. Is ook een mooi kereltje om te zien hoor
Navlis; Gefeliciteerd!!! Wat een heftig verhaal, maar wat FIJN dat alles goed met jullie is! Ohh, wat moet jij blij zijn dat je zelf zo doorgezet hebt, dat je extra controle wilde en dat je juist gisteren precies op tijd in het ziekenhuis was... Zit echt met kippenvel hier op de bank! (of eigenlijk, hang op de bank, want echt zitten kan ik nog steeds niet...) Hopelijk herstel je snel van de keizersnede en mag je met je kleine man snel naar huis. En dan, hup, op die roze wolk gaan zitten die je vorige keer zo gemist hebt. Het is je gegund!!! Verder; weinig concentratie nog en heb mijn lenzen niet in, waardoor de lettertjes wat moeilijk te lezen zijn... Daarom even geen complete reactie, maar reactie op flarden die ik voorbij heb zien komen: Juju; lastig hè, een ventje die je even niet tevreden kan stellen... Hier vannacht weer last van gehad. Tot 2.00 met hem rondgelopen en gelukkig daarna als een roosje in slaap gevallen tot 6.20, wat was dat heerlijk! Aangezien we die nacht ervoor tot 5.00 druk met em waren. Overdag doet ie het prima en slaapt ie bijna alleen maar en inderdaad, wat je zegt, zijn toet maakt alles goed! Gewicht; vorige week vrijdag op de weegschaal was er 12 kilo af, da's dus in 5 dagen tijd! Best veel vond ik zelf... Ik wil me niet al te veel instellen op nog meer kilo's, dus ik ga er niet vanuit dat er sinds vrijdag al meer vanaf is, maar ik ga morgen de weegschaal maar weer eens opzoeken, dus we zullen zien! Als ik eraan toe ben én eraan denk, dan zal ik een foto maken van mijn buik nu. Moppie; jouw uk heeft het gewoon nog veel te goed naar zijn zin en ook dat is een goed teken hoor! Ik was al die pijnlijke bewegingen tegen mijn ribben op het eind ook echt zat! Heb eigenlijk vanaf week 30 ongeveer al die tijd last gehad van mijn ribbenboog en dat was na de bevalling meteen weg! Evenals het maagzuur overigens, heerlijk!! Maar goed, hoop dat jullie kleine gauw aanstalten maakt! Ben onderhand wel benieuwd!! Jolanda; gefeliciteerd met je neefje!! Caitlin; volgens mij plaatste jij een echo-foto over het geslacht, maar ik kan er niets op zien... Er is hier op het forum een topic (nub-topic?) Misschien kun je het daar vragen? En anders nog maar een paar daagjes geduld meid! Kun je het trouwens niet gewoon vragen aan je gyn?? Hier; kraamhulp was er vandaag voor het laatst en heb wel een traantje weggepinkt hoor toen ze vertrok! Was gewoon zo'n lieve meid en het was echt gezellig met haar! Vanaf nu moeten we het met zn drietjes redden, maar ook dat gaat helemaal goedkomen!! Trouwens, meiden, bedankt voor de lieve reacties op het feit dat mijn borstvoeding niet goed liep en ik gestopt ben... Ben er nog best emotioneel onder en jullie reacties doen mij daarom goed! Er ligt hier nu een heel tevreden mannetje te knorren tegenover mij in de box die eigenlijk nu zijn voeding nodig heeft, dus die ga ik snel klaarmaken! Ik had volgens mij foto's beloofd en die komen ook echt nog een keer hoor!
Juju; je plaatste een bericht terwijl ik zat te schrijven... Thanks voor de knuffel, doet me echt goed!! Ik ben ook helemaal gestopt met kolven. Moest dat om de 2 a 3 uur blijven doen op de productie goed op gang te houden en moest het sowieso aanvullen met kunstvoeding omdat het niet voldoende was. Best inspannend dus en aangezien ik echt nog lang de oude niet ben... Heb nog veel last van de wond, hoef maar een paar dingen te doen en het zweet breekt me uit. Ik kan nu goed voor Ruben zorgen, maar meer dan dat lukt me nog niet goed, is gewoon te vermoeiend... Had gedacht dat het wat beter zou zijn, maar de verloskundige vond het gezien mijn pittige bevalling helemaal niet gek dat ik lichamelijk nog niet zover was! Ik loop ook echt nog als een pingiun! En dat buikje voelt inderdaad echt raar aan ja!
Navlis: Gefeliciteerd met de geboorte van Merlijn! Wat snel is het ineens gegaan zeg, jeetje. Ik snap dat je echt nog even moet bijkomen van zo'n ervaring. God dank is alles goed gegaan! Heel apart, 2 knulletjes op dezelfde datum! Wat zal Silvan Trots zijn! Hen: Je hebt echt je best gedaan, het werkt nou eenmaal niet altijd en meer dan flink proberen kan nou eenmaal niet. Flesvoeding is gelukkig ook voort heel goed! Maar ik snap dat je het best even slikken vind. Caitlin: Ik kan weinig uit je foto halen.. Nog een paar dagen geduld meid!! Spannend!! Jolanda: Je hebt een mooi peet-neefje gekregen!! Hier: De eerste stappen van het kamertje zijn af. De muren hebben de juiste kleur, zelfs de inbouwkast is opnieuw in de verf gezet . Vrijdag komen de meubeltjes en de kinderwagen, leuk!!! Ik ben nu 4 kg aangekomen, zag in Caitlins schema dat dit schommeld tussen de beneden grens en de midden-mood. Nouja, tussen de rode lijnen is normaal, toch. Merk wel dat het nu sneller gaat, tot de 19 weken nog geen 1,5 kg en nu al 2,5 in ruim 3 weken. Moet wel zeggen dat ik goed eet, maar nouwelijks snoep, heb dr gewoon geen trek in? ... Zal eer daags weer eens een buikfoto uploaden!
Ik ging op een keer naar een kilo per week en heb dat een aantal weken goed volgehouden. Op het laatst kwam ik helemaal niet meer aan. Gewoon gegeten waar ik trek in had, die kilo's gaan er wel weer af en anders maken die paar meer of minder ook geen verschil Baal meer van de striae die ik op het laatst toch nog gekregen heb boven mijn navel. Al is balen ook een groot woord hoor.. Navlis hoe gaat het met jullie? Zo weer even kijken over er foto's op hyves staan
@Navlis; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Het is allemaal wel snel gegaan voor jullie en lijkt me moeilijk te bevatten dat Merlijn er ineens is. Maar gelukkig hebben ze het op tijd in de gaten gehad in het ziekenhuis! Geniet van jullie gezinnetje!
Hey meiden, weer even een update: Nou gister was echt een hele rare dag en was ik ook verschrikkelijk moe. Jankees heeft gister de geboortekaartjes geregeld en die is nu zijn zoon aangeven op het gemeentehuis, dan zijn alle zaken geregeld. Als Merlijn het zo blijft doen als hij nu doet mogen we morgen lekker naar huis en kunnen we echt gaan genieten met z'n 4tjes. Het genieten was gister ook al begonnen maar voel me nu wat lekkerder en zit nu echt op me roze wolk! Foto's staan nog niet op hyves. We hadden geen foto toestel mee naar het zh (ga je niet vanuit als je alleen op controle gaat) en heeft Jankees dacht ik, met zijn iphone foto's gemaakt maar opdat zijn batterij op dat moment bijna leeg was heeft hij gefilmd ipv foto's. Morgen als we thuis zijn kan ik op me gemak de foto's van gister en vandaag inladen op mijn eigen laptop en kan ik hem gaan showen!
Dan wachten wij af Navlis Fijn dat alles goed gaat met jullie! Hier net Siem in de Tummy gedaan dat vindt hij heerlijk. Toen had ik hem in zijn wieg gelegd en dat vond hij minder, dus ben ik hem maar gaan halen maar nu heeft hij zijn gezichtje opengekrast. Dikke rode streep onder zijn neusje. Net gevoed en toch maar weer in zijn wieg gelegd. NA de volgende voeding gaan we maar weer even naar buiten. Hij weigert voor alsnog te slapen (vanaf 8 uur) en ligt te kraaien boven. Terwijl hij wel echt moe is. Wat een gedoe, moet ik hem nu laten liggen of halen? Zucht, mama zijn is nog best ingewikkeld .. Oh Caitlin de foto is niet gelukt, als Siem niet slaap heeft zijn mama nergens tijd voor (snel douchen, dat is het zo'n beetje). Houd je nog tegoed Ik kan trouwens weinig uit je foto halen, misschien bij het echo gedeelte van het forum plaatsen? OF nog eventje geduld natuurlijk Loki heb je foto's van het kamertje? Klinkt in ieder geval goed! Hen je hebt gelijk dat je bent gestopt. Om de 2 a 3 uur is ook vermoeiend, ik denk ook niet dat ik het vol zou houden als ik niet fysiek in orde was geweest (jouw bevalling was fysiek veel heftiger dan de mijne duidelijk). Fijn dat Ruben lekker tevreden is, heb je de goede keuze gemaakt voor jullie beide! Nu lekker aansterken jij!
Gisteravond voor het eerst in de draagdoek Bekijk bijlage 122854 Droppie he zo Hij ligt nu lekker te slapen in zijn wiegje (net even bij hem gekeken). Bizar hoe gek je kunt zijn op zo'n klein mensje. Oeh hij wordt volgens mij wakker.
Loki wat super dat je kamertje zo snel gaat. Ik kijk uit naar de foto's. Juju wat een schatje de foto is wel erg lief. Navlis wat super om te lezen dat je al op je roze wolk zit dat verdien je zo. de foto's wachten wij wel op dat moet lukken. Hen ik kan het mij helemaal voorstellen dat je gestopt bent. Ik hoop dat je heel snel op knapt de aankomende dagen. Jolanda ik had de foto's al op hyves gezien het is een plaatje. Deli nog een paar dagen en dan is je ei weer. Geniet van het klussen. Marcha wat super dat hij zijn voetje al kan vasthouden dat ziet er zo super lief uit als ze nog zo klein zijn. Ego mijn ei is denk ik nu toch wel geweest en nu begint het wachten. Ik hoop het zo en wil het toch zo graag maar meer dan dit kan ik niet. Moet wel zeggen dat ik het super vind om jullie geluk te lezen maar diep van binnen er ook een beetje verdrietig van word omdat dit mijn droom is die nog zo ver weg lijkt.
Siem in slaap is cute! Lautje ik kan me dat heel goed voorstellen meis. Ik vind het dan ook echt heel knap dat je gemeend lief en geinteresseerd blijft in de rest, dat is karacter. Spreek het gewoon iedere keer uit als je baalt of verdrietig bent, dat is zo logisch... Ik ga weer hard voor je mee duimen dat dit jullie ronde wordt. Knuf