gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Moppie; het precieze aantal slagen wist ik niet, maar jij hebt wat informatie toegevoegd zie ik. Het is inderdaad een fabel zeggen ze, maar ik heb al heeeeeeeeeeeeel vaak via het CTG gegokt wat het ging worden en dat was 90% van de keren juist.'De hartslag van mijn beeb is gemiddeld 140 of wat lager, dus vandaar dat ik het verwacht. Maar ja, ik kan op allerlei manieren gokken / raden, maar ik moet toch echt geduld hebben ben ik bang :p

Liefs,
    Caitlin

Ps. Wie van jullie kijkt trouwens naar de finale van The voice of Holland? De show werd net geopend met een optreden van Bruno Mars met het nummer Granate. Ik vind het echt een super mooi nummer en hij zong het echt goed live. Ik ben fan :D

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahaha dan krijgen wij een meisje :p

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ik zei het toch moppie :p

4. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland

Oke dan :D
    En ja, alleen een dame is fashionably late he, zoals er in je banner staat. Alhoewel, jongetjes zijn vaak lui, haha, hebben ook vaak geen zin om eerder te komen.
    Ben zo benieuwd wanneer jullie ukje komt en of en een piemeltje aan zit, of niet :p

Liefs,
    Caitlin

5. steenbokje

Ik heb een puntbuik, en mijn haar is prachtig! Maar ik had veel puistjes in het begin, en in het begin droeg ik ook juist rondom...
    Zijn er nog meer fabeltjes?

6. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Mijn buikje is tot nu toe ook naar voren en viel mijn haar voor mijn zwangerschap nog veel uit, nu komt er bijna niks meer vanaf en wordt de bos steeds dikker (je hoort mij niet klagen hoor! :p)

Helemaal in het begin had ik elke dag wel 3-4 nieuwe pukkeltjes, maar nu valt het me alles mee (ik heb van mezelf wel een slechte huid met ups en downs qua pukkeltjes).

Iemand noemde mijn uitstraling een tijdje geleden ook al 'zachter' en diegene zei dat een meisje je schoonheid wegneemt en een jongetje je mooier maakt. Die persoon schatte bij mij dus ook een jongetje ;)

Bij jou zegt de helft van de dingen die je noemt 'een meisje' en de helft 'een jongetje'. En nog meer fabels... ik kom er zo even niet op :) Misschien komt jullie uk wel op de dag dat wij erachter komen wat we krijgen. Maar stiekem hoop ik voor jou dat het eerder wordt meid!

7. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

@ moppie:
    Wanneer de moeder veel zoete dingen eet zoals snoep en chocola, dan wordt het een meisje. Houdt de moeder meer van zoute snacks dan wordt het een jongen. De vader heeft ook nog wat in te brengen. Wanneer de vader veel koffie drinkt is de kans op een jongen groter.
    De houding tijdens de sex is ook belangerijk. Bij de missionarenhouding (vrouw onder, man boven) is de kans op een meisje groter. Is het andersom (vrouw boven, man onder) dan is de kans op een jongen groter.

Bakerpraatje 1: "Bij een jongen wil je mooi zijn en bij een meisje interesseert dit je niet."
    Bakerpraatje 2: "Bij een meisje ben je misselijk en heb je pukkels in je gezicht. Bij een jongen een gaaf gezicht."
    Bakerpraatje 3: "Hebben jij en je man veel zussen? Dan wordt het een jongen. Hebben jullie veel broers, dan wordt het een meisje."
    Bakerpraatje 4: "Is de moeder ouder dan de vader, dan wordt de eerste een meisje en is de vader ouder, een jongen."

8. steenbokje

Ohjee, al die fabels. Bij mij is het echt 50/50!

9. spikkeltje

eetlust tja vandaag en gister als een slootgraver gegeten. Zelfs om 22.00 uur nog beschuitjes gegeten en net cornetto's gekocht omdat ik daar zo'n zin in had. dus begint wat te komen

Maar kan absoluut nog steeds niet tegen MELK.. :( ik ben daar zo dol op..

Mijn gevoel zei dat alles goed is met de baby, maar toen de woensdag dichterbij kwam ,werd ik wel zenuachtig. Ik heb zelf een klompvoet en een afwijking aan me handen. Ben de enige in de familie en bij ons is dit niet erfelijk, maar ja je weet het niet. Dus we wouden wel weten of ons kindje het zou hebben. Dan weten we wat na de geboorte ons te wachten stond. Dus zo hebben we alles gezien, wat uniek hoor!!

Zo'n dvdtje is ook leuk aandenken. Misschien dat ik nog een 3d echo ga laten maken, waar de hele familie mee kan, a.s tantes, me oma, me moeder.
    Afgelopen woensdag is alleen me vriend mee geweest en me moeder.

liefs

10. spikkeltje

Bakerpraatjes!

11. spikkeltje

Wil je een voorspoedige bevalling, dan moet je alle ramen en deuren openzetten, of het nu regent dat het giet of niet.

Dus dames, de ramen open:ppfff onzin

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha leuk al die bakerpraatjes.. Maarre jullie krijgen beide meisjes weet je nog?!

13. spikkeltje

@ moppie: dit nog een idee... staat wel in dat het beetje gevaarlijk kan zijn, dus kijk uit.

Beetje gevaarlijk bakerpraatje uit Amerika. Voeg 1 eetlepel gootsteenontstopper toe aan wat ochendurine. Wordt het mengels blauw dan verwacht je een jongen. Bij een meisje kleurt het mengsel groen

14. spikkeltje

Ja weten we...Vind het wel grappig wat voor onzin dingen er in staan. haha..

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik moet die poll weer eens naar voren halen en Eyore toevoegen ;) Ga er even naar opzoek!

16. spikkeltje

Doe de test word het een jongen of meisje.
    Bij mij maakte het helemaal niks uit. Even veel kans

17. spikkeltje

Moppie hebben jullie dit gedaan tijdens de gemeenschap?:

Wil je graag een meisje, dan moet je een muts dragen tijdens de gemeenschap. Wil je een jongen, dan moet de man de muts opzetten.

18. steenbokje

19. steenbokje

@Eyore: over het algemeen mag je maar 2 of 3 mensen meenemen naar een echo. zo groot zijn die ruimtes vaak niet eens.

ik ga me eens verdiepen in de bakerpraatjes. ramen staan hier altijd open, maar die bevalling wil niet vlotten :p

20. spikkeltje

Dus als iemand een 2 eiige tweeling krijgt een jongen en een meisje,dan heeft zowel de man als vrouw een unoxmuts opgezet..

Tja ik vermoed dat wij een jongen en een meisje zouden krijgen.. dus jullie weten nu ons geheim....

Deel Deze Pagina