gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Die pretechoburo hier vlakbij, is een woonkamer grote, ben afgelopen april met schoonzusje geweest en ze mocht veel mensen meenemen..

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

oh ok, dan heb jij geluk!
    waar ik de 20w echo had was het piepklein, daar had niet meer dan 1 persoon mee gekund, in dit geval mijn vriend.
    bij de pretecho had ik alleen mijn moeder mee, maar daar pasten op zich ook niet zo veel mensen meer mij. was wel in een kantoortje, maar rondom de stoel was het vrij krap. er wordt daar ook aangegeven dat het maar om 2-3 personen gaat.

3. spikkeltje

En de echo van afgelopen woensdag de 20 weken, (GUO) was een slaapzaaltje grote, maar ik wou niet te veel mensen mee, wil ook niet te veel pottenkijkers. Moet eerst ook maar zien of ik die 3d doe hoor.. Ik krijg bij elke controle echo, dus diegene die wilt spieken mag mee, maar meestal ook 1 persoon extra. Dus me vriend en ik (jaaa duh:D) en dan nog 1 extra verder niet.

4. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Poll gevonden!

Tussenstand poll

Moppie (uitgerekend 15/1)
    jongen 6 (Jolanda, Loki, Caitlin, Hen, Navlis, DeLi)
    meisje 4 (JuJu, Lautje, Nieke, Marcha)

Caitlin (geslachtsbepaling 26/1, denkt zelf een jongetje)
    jongen 3 (Moppie, Lautje, DeLi)
    meisje 5 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke)

Eyore (uitgerekend 30/5)
    jongen
    meisje (Caitlin)

@ Jolanda & Navlis, als jullie nog zin en tijd hebben om te stemmen op wat ik ga krijgen? Ik ben benieuwd op welke stand mijn poll uitkomt.

5. spikkeltje

Tussenstand poll!!!

jongen 7 (Jolanda, Loki, Caitlin, Hen, Navlis, DeLi, eyore)

meisje 6 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke, eyore)

Eyore (uitgerekend 30/5 denkt zelf een meisje)
    jongen
    meisje (Caitlin)

6. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    ff tussendoor *** Ik stem voor Ben Saunders *** :p

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tussenstand poll!!!

jongen 7 (Jolanda, Loki, Caitlin, Hen, Navlis, DeLi, eyore)

meisje 6 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke, eyore)

jongen
    meisje 2 (Caitlin, JuJu)

Ik ga helemaal op roze :D

8. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, al die bakerpraatjes, lach me rot, hihi!
    Over die hartslag... daardoor heb ik al die tijd stiekum gedacht (en doordat heel veel mensen het zeiden) dat wij een meid zouden krijgen en zie hier... een echte jongen!!

Caitlin;
    klopt, hij was veel te veel afgevallen. We zijn hem die dag direct bij gaan voeden met kunstvoeding. De dagen erop ging hij nog niet hard omhoog, dus twijfelden we of de moedermelk die ik kolfde en hem daarna via de fles gaf, wel voldoende voeding bevatte. Dit feit, het feit dat ik niet de juiste hoeveelheden kolfde én het feit dat het aanleggen nog steeds niet goed ging, heeft tot het besluit geleid om te stoppen.
    Verstandelijk heb ik er vrede mee, maar gevoelsmatig nog steeds niet... Iedere keer als ik foto's zie waar hij aan de borst ligt, of mijn eigen borsten nu zie (zijn in no-time weer als normaal...), gaat er nog steeds een gevoel van teleurstelling door me heen...
    Maar het is niet anders! Bij een eventuele tweede ga ik het gewoon weer proberen!

Zal zo ff de poll aanpassen, want Moppie, ik ben bij jou van gedachten veranderd! :)

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Tussenstand poll!!!

jongen 6 (Jolanda, Loki, Caitlin, Navlis, DeLi, Eyore)
    meisje 5 (JuJu, Lautje, Nieke, Marcha, Hen)

meisje 6 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke, Eyore)

jongen 1 (Hen)
    meisje 2 (Caitlin, JuJu)

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Hen; het gevoel loopt vaak wat achter op het verstand en misschien zul je het altijd wel een beetje jammer blijven vinden, maar je hebt er echt goed aan gedaan! En deze zin:

toont een heleboel doorzettingsvermogen en ik heb echt respect voor jou!

Ik twijfel trouwens ook een beetje over de uk van Moppie, ga een beetje meer neigen naar een meid, maar ik ga het niet veranderen. Hou het bij mijn eerste ingeving ;)

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Heej meiden,
    Wat is er veel gekletst vandaag zeg. Ik dacht ik schrijf nog even een berichtje voordat ik naar bed ga.
    Echt helemaal geweldig dat er toch weer roze nieuws is, een goed begin van het jaar inderdaad! Hopelijk mogen wij nu ook allemaal volgen.

Jolanda; Hoe reageerde je vriend? Was hij erbij toen je de test deed? En jij zult ook wel helemaal beduusd zijn geweest of niet? Net nu jullie de keus gemaakt hebben om de natuur zijn gang te laten gaan en niet de MMM in te gaan ivm de opleiding ben je gewoon zwanger. Het heeft zo moeten zijn.

Navlis; Fijn dat jullie thuis zijn. En wat een mooi kereltje zeg. Silvan is echt een trotse grote broer. Geniet lekker van je mannen.

Moppie; jullie beeb wil nog niet uit je buik hij/zij zit daar wel lekker geloof ik. Maar het wordt wel eens tijd dat hij/zij komt kijken hoe het buiten je buik is.... Ik wacht vol spanning af wanneer het zo ver is.

Caitlin; Nog heel even en dan weten jullie of het een jongen of een meisje gaat worden, spannend he.

Hen; Niet gek dat je niet zo veel op internet te vinden bent hoor. Je hebt wel andere dingen aan je hoofd op dit moment. Je hebt het veel te druk met genieten... En zo hoort het ook. Helemaal niet erg dat je nu wat minder te vinden bent hier.
    En dat je gestopt bent met de borstvoeding, moet je je echt niet schuldig over voelen. Natuurlijk is het heel mooi als het goed gaat, maar als dit niet gaat moet je toch kiezen wat het beste is voor Ruben. En dat heb je gedaan. Het is juist goed dat je deze moeilijke keuze hebt kunnen maken.

Eyore; Gelukkig was alles goed met jullie beeb (of heb ik dat al gezegd, ik weet het niet meer ;)).
    Gelukkig kun je weer wat beter eten.

TVOH; ik heb kleine stukjes gezien.. Maar toen Leonie eruit ging moest ik wel even huilen. Erg he? :) Ik vond het zo zielig want ze is ook zo goed. Ik ben altijd echt een jankerd hoor, maar dit was wel een beetje TE!!
    Wie moet er van mij winnen?? Uhmmm Kim de Boer denk ik. Ik wil juist niet dat Ben gaat winnen, alleen al niet omdat iedereen hem meteen al als winnaar zag. Dat vind ik altijd zo jammer, want hij had toen nog niks laten zien. Het is ook echt wel een hele personality maar echt een de beste zanger, nee.
    Maar hij gaat wel winnen, daar ga ik vanuit.

Fijn weekend allemaal!

12. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Tussenstand poll!!!

jongen 6 (Jolanda, Loki, Caitlin, Navlis, DeLi, Eyore)
    meisje 5 (JuJu, Lautje, Nieke, Marcha, Hen)

jongen 3 (Moppie, Lautje, DeLi, Jolanda)
    meisje 6 (Hen, JuJu, Marcha, Loki, Nieke, Eyore)

jongen 1 (Hen)
    meisje 2 (Caitlin, JuJu,Jolanda)

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hallo meiden..

Even bijgelezen...En kan het nog nauwelijks bevatten hihi...Ik deed die test en de teststreep knalde gewoon van het scherm af ik ga morgen een digitale halen :D

Liet de test aan me vriend zien en die zat echt te kijken van uhhh...Die is nu nog van de schrik aan het bekomen hahaha...Hij zei doe morgen nog maar een test voor de zekerheid haha..Zei al tegen hem schat positiever kan niet en positief is positief ;) maar hij kan het gewoon niet bevatten denk ik

Heb het tot nu toe alleen aan mijn ouders,schoonouders, zus en schoonzus verteld Voor de rest nog even lekker zo als het is ;)

maandag bel ik naar de verloskundige praktijk hier. En ook gelijk naar moeders voor moeders :D

En meiden bedankt voor de felicitaties :D

14. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    ja meiden ben al vroeg op haha.. Heb super geslapen al was het maar kort hihi.
    Kan het nog nauwelijks bevatten :) ik had het echt niet verwacht :) Maar ben zoooo blij...Ik ben voor de bevallingsdatum even uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en jawel....Ben dan uitgerekend op me eigen verjaardag :D hihi.
    Gister me zus gebeld..haar kleine jongen is nu 4 dagen oud :D en doet het super..Toen ik vertelde dat ze tante werd barste ze in huilen uit :) en daarna begon ze te lachen..haar vriend vroeg waarom zit je nou te huilen? Ja zei ze toen dirk geboren werd heb ik ook niet kunnen huilen, was te moe en nu komt er alles in 1x uit...En ja ze lachte omdat ik vorig weekend eigenlijk een trouwjurk zou gaan halen ( die ik dus niet gehaald heb ) daarom moest ze naderhand lachen haha..

Lautje,Nieke ik vind het zoooo moedig van jullie :D en meiden ik weet zeker jullie tijd komt!!!!!!! Geloof me ;) Ik had ook niet gedacht dat ik nu zwanger zou zijn..Maar er komt ook voor jullie een dag dat jullie een klein wondertje mogen dragen ;) Mijn motto::: Blijf hoop houden ;) Ik bleef ook hopen dat het voor mij eens raak zou zijn...en op de momenten dat je het niet verwacht is het ineens zo en dan voelt het zo onwerkelijk aan..Ik kan het gewoon niet beschrijven wat het met je doet...

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Zie hier mijn test van de ochtend :D

16. steenbokje

Wow Jolanda, die knalt echt van het scherm af!!
    Zo posi was die van mij niet eens :p

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Moppie...Ja ik stond er ook versteld van dat ie zo van het scherm af knalt. ( misschien zijn het er 2? heb er wel kans op :) mijn papa is er officieel 1 van een 2ling alleen broertje/zusje is niet mee gegroeit )Of ben ik verder dan ik zelf denk? ( alhoewel ik vorige maand gewoon mijn ongi heb gehad)

18. steenbokje

Tweeling verklaart wel je vroege misselijkheid. Nog even geduld tot de eerste echo ;)

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    haha inderdaad maandag eerst naar de vk bellen :) en inderdaad ben ontzettend misselijk pffff kan het nog wle binnen houden hahaha gelukkig :)

20. spikkeltje

@ jolanda,

Dacht vannacht misschien krijgt ze wel een tweeling, net als wat ik zou krijgen, ik herken me zo in je verhaal.. dus ben benieuwd..
    Bij mij zit overigens 2lingen niet in de familie, maar de kans bij volgende zwangerschap is overigens weer wat vergroot. Werd mij verteld door de gyn. Eerst zorgen dat ik deze op de wereld zet en lekker van genieten en dan zien we wel weer he.

Deel Deze Pagina