gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Jolanda; wat balen van je opleiding, maar erg knap dat je eerlijk bent geweest. En je kunt nu heel bewust gaan genieten van je zwangerschap :) Wat je zegt dat het daarna hectisch zal worden als je een kindje hebt en alsnog de opleiding wil gaan doen, begrijp ik wel. Dat heb ik ook en ik ben verplicht om een vervolg opleiding te gaan doen in februari 2012, anders wordt mijn contract niet verlengd 1 december van dit jaar. Ik denk er nu nog maar niet teveel over na, want heb er totaal geen zin in en vraag me ook af of het te doen ik met een kleintje van 7 maanden, maar dat komt tzt wel. Nu lekker genieten van het zwanger zijn!

@ JuJu en Hen; tsja, die kleintjes houden lekker hun eigen ritme aan he, eigenwijsjes :p Maar het guitige koppie maakt inderdaad veel goed denk ik. En het ritme komt vanzelf, let maar op!

@ Tutsje; al helemaal klaar voor het moederschap? Nog maar een paar weekjes!

@ Moppie; ik heb je ook niet op hyves op facebook, maar hou deze site gewoon in de gaten en misschien wil iemand mij pben als er nieuws is? Ik weet wel dat Moppie zei dat we het niet hier mochten posten, dus als iemand iets leest op hyves, is een pbtje naar de rest het beste lijkt mij?! Sterkte in ieder geval met je bevalling (als je al niet begonnen of bevallen bent) Dikke knuffel!

@ Lautje & Nieke; jullie NOD komt dichterbij, ik duim!

@ Deli; goed geklust dus?! ;)
    Wij hebben ook de dag na de knal posi ovu test nog geklust, kan geen kwaas toch? Ik ben wel eens benieuwd van welke keer klussen het 'winnende zaadje' was. Mijn ei was vrijdag en we hebben zondag, dinsdag, donderdag en vrijdag geklust. Maar ja, daar kom je nooit acher, haha!
    Ik duim in ieder geval ook weer heel hard voor jou hoor meid! Hopelijk heb je die nieuwe gyn niet meer nodig.

@ Loki & Eyore; lekker aan de tut in de baby kamer lees is. Lijkt me heerlijk, maar zoals bekend moet ik echt nog een tijd wachten voordat ik iets kan doen in de babykamer in het nieuwe huis. Ach, ik lees gewoon met jullie was, strijk en inricht verhalen mee :p

@ Loki; meid, ik begrijp je verhaal helemaal! Ik heb ook een zeeeer uitgesproken mening qua kleertjes en wil het liefst dat anderen zo min mogelijk kopen, of datgene wat ik heb aangewezen. Mijn schoonzusje vroeg toevallig gister wat we nog nodig hebben voor de baby en toen dacht ik; niks, ik wil het zelf kopen :) Erg he?! Maar ik herken je gevoel dus helemaal.
    Overigens denk ik wel dat alles relatief is en dat JuJu daar ook wel gelijk in heeft als ze zegt dat het je na de bevalling niet meer zo interesseerd. Sterkte met je schoonmoeder in ieder geval!

@ Hier; NOG 2 NACHTJES SLAPEN, WAAAAAAAAH! Ik ben voor het laatst zo zenuwachtig geweest voor de eerste echo, pffff, wat een spanning. Ik ben zooo benieuwd wat het wordt. Nog 49,5 uur :D

Liefs,
    Caitlin

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    SPANNEND CAITLIN!

Moppie is in ieder geval nog niet bevallen. Laten we het inderdaad niet hier posten als het zover is. Ik wil wel de meiden pb-en die geen hyves/facebook hebben. PB mij even als je berichtje wil dan geef ik het door (en Moppie laat me even weten als je dat niet goed vindt, via hyves ofzo)

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

@jolanda, balen zeg van je opleiding.

@ caitlin, spannend.

@ juju, Ik las je berichtje net voor de 2de keer, en las nu het even anders. HAha zwanger he... Maar ik had aantal een pbtje gestuurd, maar die zul je ook wel hebben gekregen. En kon niet gauw iedereen mailen...
    Met een idee. Wat misschien niet langs mekaar heen loopt.

@ hier.
    Heerlijk gezwommen vanmiddag, vanavond even pizza gegeten en ga straks op bed, ben op.

weltrusten

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jolanda:
    Zonde dat de opleiding toch niet door kan gaan maar dat is het allemaal waard, het moest zo zijn :)

Ik stuur je ook even een pb Juju, heb trouwens geen berichtje gehad van jou eyore? Of bedoel je dat anders?

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hoi Meiden, Ja het is jammer van de opleiding maarja niets aan te doen ;) nu lekker veel tijd om van ons klein wondertje te genieten ;)

Gister belde ze op van MVM ze komen vandaag al :D Vriendlief gaat vanavond waarschijnlijk de hele week weg..En is dan in het weekend weer thuis en zo 3 weken lang :)...Kan ik de hond weer eens gaan trainen is weer hoog nodig haha :p

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Jolanda, jammer dat je nu niet aan de opleiding mag beginnen maar wel begrijpelijk. Denk dat het ook verstandig is om dit nu niet te doen, vooral omdat de opleiding toch 3 jaar duurt en ook veel van je tijd in beslag zal nemen. Ik denk dat het beter/fijner is om die tijd nu inderdaad aan jullie wondertje te kunnen besteden. Want een klein wonder is het zeker! Vind het echt super fijn voor jullie, het heeft gewoon zo moeten zijn!

Meiden ik voel me vandaag niet zo lekker. Toen ik vanmorgen op stond en onder de douche stond werd ik ligt in mijn hoofd, dit heb ik nu nog steeds. Ik dacht ik heb gewoon honger. Nu heb ik een banaan op, kommetje brinta, 2 mandarijnen, peperkoek en wat gedronken maar ik heb het nog steeds. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik wil niet te veel hoop hebben.....

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nieke ik duim voor je.. Geen idee of het een teken is maar zou het wel super vinden als dat wel het geval is!

Eyore ik heb ook geen berichtje van je gehad?

Ego: okay ik begin steeds meer te genieten van ons mannetje.. hij reageert steeds meer op zijn omgeving, ziet nu ook echt dingen en kan zichzelf vermaken met een kwartier staren naar een lamp, een witte muur of een schaduw (precies lang genoeg om even te koken of te eten). Vanochtend zijn we samen onder de douche geweest, dat vindt hij heerlijk. En dan zijn mondje open om de stralen op te vangen en de druppels van mijn lijf af smakken. Hij kan echt reuze-ogen opzetten :) Iedere ochtend smeer ik hem in met Welede Iedere Dag olie (aanrader! Héérlijk spul), krijgt hij een prachtig soepel huidje van (werkt hier tegen schilfertjes en tegen rode uitslag die baby's krijgen) en hij vindt het zelf ook heerlijk. Gaat ie liggen 'praten' (soort hummen terwijl hij me recht aankijkt) en je ziet hem genieten. En zo leert hij zijn lijfje ook kennen natuurlijk. Daarna lekker bij mama geslapen (bezaaid met knuffels en kusjes, schaam ik ben heel erg) en nu na de voeding in zijn eigen bedje..

Er kwam onverwacht bezoek binnen en toen viel me pas op wat voor een zooi het hier was. Heb alleen maar oog voor mijn kind haha maar nu hij ligt te slapen toch maar een was in de machine gedaan en hier beneden wat opgeruimt. Nu lekker ontspannen en zo misschien even naar buiten rond 3/4 uur voor een wandelingetje. Morgen ga ik misschien even naar het CB als ik het aandurf met hem :)

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hmmm, nu ik zo eens zit te denken...Ik ben uitgerekend op de dag dat ik gestopt ben met de pil :$..25sept 2009 ben ik gestopt met de pil en nu ben ik op 25 sept 2011 uitgerekend...Is dat toeval:(

9. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nou ze zijn geweest van MVM, tot 11 april urine verzamelen :D Heb ook nog een mooi cadeautje gehad :D Een mooie ketting :D Op naar donderdag :D

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat is bijzonder Jolanda! Moet een goed teken zijn. Goed dat je meedoet met MvM.

11. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb niet alles terug gelezen kan mij er niet toe zetten ben erg moe en niet zo lekker en zie super op tegen de volgende ronde clomid weet ook niet of ik het wel wil maar dat is een ander verhaal. Een gevecht met mijzelf en daar baal ik van.
    Heb ook moeite met hier lezen en reageren zal het ook minder doen de aankomende periode.
    Dacht gister nog anders stop ik hier maar gewoon maar doe het toch maar niet.

Willen jullie mij pb als de baby van moppie er is ik krijg mijn mail binnen op mijn werk en zo kan ik het dan toch zien.Helemaal omdat ik het niet kan zien op hyves. Ik denk aan je moppie.

Jolanda balen van je opleiding maar beter nu dan over 8 weken als je er al super veel voor hebt moeten doen.

andere dames sorry kan het niet opbrengen. ik herken mijzelf niet helemaal

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lieve Lautje, heel begrijpelijk dat je weer even een down moment hebt. Het is ook niet niks wat jullie allemaal mee moeten maken en die hormonen van de clomid zijn ook niet altijd goed voor je psyche. En je NOD zit er natuurlijk aan te komen waar je aan de ene kant hoopt op goed nieuws en jezelf aan de andere kant al voorbereid op weer een teleurstelling. Al heb ik het zelf niet meegemaakt, ik kan me wel proberen voor te stellen dat je je gewoon KUT voelt! Maar ik duim super hard voor goed nieuws deze ronde!!!

@ Jolanda; precies 2 jaar na de pilstop uitgerekend? Dat is zeker bijzonder :) En welke dag begin je me MvM?

@ JuJu; klinkt als heerlijk genieten van Sem :D Super!

@ Moppie; mijn gedachten zijn bij je meis!

@ Nieke; ik begrijp dat je jezelf niks wil 'wijsmaken' qua kwaaltjes. Maar ik heb een hele tijd last gehad met douchen van duideligheid, misselijkheid en gewoon zo'n gevoel van; bleeergh!
    Ik moet alleen zeggen dat toen ik zwanger was bij mij de kwaaltjes niet gelijk of zelfs voor NOD begonnen, maar pas vanaf een week of 6 / 7. Mijn duimen draaien ook overuren voor jou!!!

@ Hier; het schiet niet op met de aanvraag voor de hypotheek. Omdat we ook een deel starterslening hebben en dat zo traag gaat als dikke stront door een trechter (sorry hoor!) duurt het allemaal zo lang! Vandaag het definitieve bedrag van de starterslening gehoord en dat is minder dan onze tussenpersoon had berekend, dus nu moeten we de andere hypotheek weer gaan verhogen met dit bedrag. Pffff, over 3 weken moet het rond zijn, maar ik heb er echt een hard hoofd in, bah! Sorry voor mijn geklaag.

Liefs,
    Caitlin

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ Caitlin Ik begin morgen gelijk, ze komen de eerste krat maandag halen :).

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Jolanda; Jammer van je opleiding, maar heerlijk dat je zwanger bent en op je gemak kan genieten. Het heeft zo moeten zijn.
    En wat bijzonder dat je op de dag bent uitgerekend dat je gestopt bent met de pil 2 jaar geleden!!

@Lautjep; Vervelend dat je je niet lekker voelt.
    Doe rustig aan en kom gewoon wanneer het goed voelt.
    Duim voor je.

@Juju; Klinkt zo super!!!

@Nienke; Mijn duimen draaien!

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hehe.. eindelijk. tjee, de hele middag aan het klooien met de pc geweest. Kreeg steeds foutmeldingen. dus alles er af gegooid en op nieuwe geinstalleerd.

Maar raar.. dat de mail is niet over gekomen:( Misschien heb ik zelf wel iets niet goed gedaan.
    Mijn idee was... als nou 1 persoon het nieuws in de gaten houd en dan de rest per pb op de hoogte stelt. Anders krijg je dat iedereen mailt en je dubbel krijgt, wat natuurlijk niet erg is. Maar dan loopt het niet langs elkaar heen. Dat had ik per PB gemaild.

En verder ga ik nu even alles lezen wat jullie hebben geschreven.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lautje het is niet gek dat je er weer even doorheen zit. Ik zou willen dat ik iets kon zeggen of doen maar weet uit ervaring dat alleen de tijd kan helen :( En die tijd die tikt zo langzaam als je het allemaal graag anders zou zien... Voel je niet verplicht, neem even tijd voor jezelf en kom hier aanwaaien als je er zin in hebt, ook een ego bericht alleen mag! Ik weet zeker dat er niemand is die jou (al geld dat eigenlijk voor iedereen die altijd ook met anderen bezig is en even tijd voor zichzelf nodig heeft!) daar op aan zal kijken! *Knuf*

Fijn gevoel he Jolanda, mee doen aan MvM. Kleine moeite en hopelijk helpen we er veel vrouwen mee hun wens uit te laten komen!

Het lijkt me echt een hele aparte ervaring die eerste weken met je eigen kindje Juju, zo gek. Ik kan me daar nog weinig van voorstellen. Evenals al die leuke spulletjes die hier staan en liggen, dat het kleine schoppertje in mijn buik die straks gaat gebruiken. Heel apart!

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

om het allemaal nog naarder te maken ben ik ongestelt. NU 6 dagen na mijn ei.
    Ik ben er klaar mee.
    De pijn en het verdriet wat ik heb van het lezen op deze site en hoe erg ik ook met jullie mee leef is te groot.
    Ik stop voorlopig zp en zal morgen mijn spullen eraf halen ik kan niet meer.
    Morgen de gyn bellen en als er geen andere oplossing is dan clomid dan stoppen wij er mee.
    ik ga jullie missen

18. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Lautjep; Ahhhh wat naar voor je zeg! Kop op meis.
    Ik snap helemaal dat je er doorheen zit. We gaan jou ook missen als je echt helemaal niet meer komt. Ik hoop dat je toch nog langs komt hier, wanneer je je weer goed voelt.
    Sterkte meid!

19. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ahh lautje, meisje toch... Kies je eigen weg en weet dat we aan je denken! Snap het helemaal dat je het hier even niet aankunt. Een hele dikke knuffel voor jou!!

Nieke;
    ik duim!!

Jolanda;
    succes met de potten pies! ;)

Caitlin;
    balen van je hypotheek. Wij hebben er ook lang problemen mee gehad voor het rond was... Nu na een jaar is eindelijk alles geregeld.

Eyore;
    dan ben je beter met computers dan ik! Opnieuw installeren ga ik me niet aan wagen, want ben bang dat ik dan alles sloop!

Hier;
    heb moeite met teruglezen... Doe de hele dag weinig, maar mijn hoofd zit vol! En hoofdpijn... In zwangerschap weinig gehad en nu sinds 2 weken weer regelmatig. Merk dat ik nog heel weinig aankan, wil een heel hoop doen, maar moet na een uurtje activiteit echt weer een half uur uitrusten... Gelukkig doet ons ventje het goed en slaapt hij tussen zijn voedingen door heel tevreden. (oeh, met dat ik dit schrijf slaat de babyfoon aan... ;))
    Morgen komt de huisarts op 'kraamvisite'. Belde vandaag naar de praktijk om door te geven dat Ruben geboren was, vertelden ze me dat ik daar wel een beetje laat mee was, want de huisarts komt altijd even langs in de kraamweek! Hmmmm.... De overdracht voor hem is ergens tussen de papieren beland en ons is ook nooit verteld dat die voor de huisarts bedoeld was... Maar goed, beter laat dan nooit, hij komt morgen even kijken hoe het met ons is!
    En dan donderdag voor het eerst naar het CB, ben benieuwd!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lautje wat waanzinnig balen voor je en heel begrijpelijk dat je er helemaal doorheen zit! Hele dikke knuffel meis, meer kan ik niet doen voor je. Hopelijk komen jullie er samen doorheen. Stiekum hoop ik dat je hier af en toe nog eens komt kletsen en uiteindelijk goed nieuws komt melden.. Nogmaals knuffel voor jou!

ik reageer even later, siem heeft heel erge krampjes :(

Deel Deze Pagina