Lautje, nee! :x 6 dagen na je ei ongesteld? Hoe kan dat nou? Eerst dacht ik misschien nog een innestelingsbloeding, maar aan je temp kaartje te zien ben je echt een ronde verder... Ik snap er echt geen *** van, hoe kun je nu 6 dagen na de ei al ongesteld worden? Doet de Clomid dan wel z'n werk goed? Grrrr, ik ben gewoon plaats vervangend boos voor jou op de situatie... Er zijn vast nog veel meer methode's voor jullie (IUI, IVF, ICSI) maar de vraag is of jullie dat zelf willen. Laat het maar even allemaal op je inwerken en een hele dikke knuffel vanaf hier! Liefs, Caitlin
@ JuJu; succes met de darmkrampjes van Siem! @ Hen; logisch dat je hoofd nog vol zit en je snel moe bent. Heeft allemaal tijd nodig om bij te trekken na de bevalling. @ Hier; morgen de pret echo, heb er zo'n zin in! Wil natuurlijk weten wat het wordt, maar vind het ook super om beeb uitgebreid te kunnen bewonderen samen met mijn vriend. Hopelijk zit alles erop en eraan en komen ze geen gekke dingen tegen... Liefs, Caitlin
@ Lautje, WAT...........#*%$. tjee, vind super knap van je dat je hier wel mee deed. Ondanks het voor jou de terleurstelling iedere keer wel groot was. Neem me petje voor af. Ik hoop dat we zo af en toe nog eens van je horen hoe het met je gaat. En een super dikke knuffel voor jou: *knuff* @HEN Heb vroeger toen de computers bij ons thuis ook in beeld kwam, altijd geexperimenteerd. Liept de pc vast ach trekken we de stekker er uit. Kwam en drukte overal op. Zo heb ik mezelf dingen aangeleerd. En nu durf ik gewoon alles wat ik belangerijk vind zoals foto's etc overzetten op externe harde schijf en dan de boel allemaal delete en dan opnieuw installeren. En tadaaaaaaaaa.. zo hebben we een fris computertje... Weer lekker snel en geen storingen.. en verder wou ik nog ergens op reageren, maar ik weet het niet meer..............
@ Lautje: Bah, wat ontzettend klote meid ..... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je afstand wil nemen en het eea goed samen wil overdenken... Ik wens jullie heel veel liefs en succes toe. *knuffel*
@ Nieke: Ik duim ook heel hard voor jou! @ Jolanda: Heel bijzonder dat je uitgerekende datum 2 jaar na het stoppen met de pil is! Super trouwens dat je mee doet aan mvm! @ Caitlin: Spannennnnnd! Het is bijna zover! Ik ben super benieuwd! Balen dat het allemaal zo moeizaam gaat met de hypotheek... Mijn man is hypotheekadviseur dus wat dat betreft wordt alles altijd voor me geregeld... Het lijkt me erg vervelend als het allemaal zo lastig gaat.... @ Juju: Wat rot dat Siem last van krampjes heeft.... Het is zo sneu voor die kleine hummeltjes.... Justin ligt altijd graag op je arm (met buikje op arm) als hij krampjes heeft. Ook Infacol werkt hier goed. Super dat je steeds meer van Siem kunt genieten In het begin leek ik echt 24/7 met Justin bezig te zijn, ik leek ook geen tijd meer te hebben voor andere dingen. Dit komt snel genoeg goed en voor je het weet zit je in een lekker ritme om alles weer helemaal op te pakken. Dat huishouden komt wel weer hoor Hoe vaak komt Siem s'nachts? Ik had het geluk dat Patrick de eerste 3 weken vakantie had en we de nachtvoedingen zodoende om en om konden doen. Na die 3 weken deed ik het alleen en met 5 weken sliep hij al door. Wij hadden mazzel dus! @ Hen: Je moet duidelijk nog je gemak houden! Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken, slaap je smiddags? Wel super dat Ruben het zo goed doet! En morgen naar het CB, spannend Althans, dat vond ik de eerste keer wel @ Hier: Justin is morgen al weer 5 maanden! Ongelooflijk, het is zo snel gegaan.... Ik kan me nu al haast niet meer herinneren hoe het getrappel in mijn buik voelde Vandaag met hem naar het CB geweest op hem even te wegen. Meneertje is 62.5 cm en weegt al 6780 gram! Hij is de afgelopen dagen alleen niet helemaal in zijn hummetje... Ik weet niet precies wat het is, ik heb het idee dat hij misschien een tandje gaat krijgen.... Pas geleden nog wel een grappig filmpje gemaakt, Justin die nu echt met geluid gaat lachen Het filmpje is een beetje donker met wel heel schattig vind ik: Justinlachen.mp4 video by MarchaL_01 - Photobucket
@ Lautje...Pffff Vind het echt super erg voor je..En dat al 6 dagen naar je ei Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent, Neem lekker de tijd die je nodig hebt meis...Ik hoop net als alle andere je hier zo af en toe nog een te zien..Ik neem me petje af voor jou dat je hier bent geweest..Wij zullen jou ook gaan missen @ hier, Vriendlief is vanavond vertrokken voor zijn werk komt als het goed is vrijdagavond weer terug...Ga zo lekker me bedje opzoeken ben moe en heb vrijwel de hele dag niets gedaan hihi
@ Eyore; wat knap dat je dat kunt met je computer, stoer hoor! En fijn als ie weer een stuk sneller is @ Marcha; Aaaah, wat een schattig filmpje van Justin! Wat heeft hij een lekker bolle toet Ben benieuwd of hij een tandje gaat krijgen de komende dagen. @ Jolanda; Jammer hoor, dat je vriend voor 3 weken alleen in het weekend thuis is. Maar ja, kun jij wel lekker vroeg naar bed, zonder je schuldig te voelen dat je niet gezellig bent (had ik tenminste altijd, ik was het soms om 19.00 uur al he-le-maal zat, hahaha! @ Moppie; ik denk aan je meis! @ Hier; dank meiden, we zijn zo benieuwd! Vandaag is DE dag en ik heb er echt super veel zin in. Laat het zsm weten, maar de echo is pas vanavond om 19.25 uur en het duurt ongeveer een half uur. Daarna gaan we het aan mijn ouders vertellen en de rest van de familie bellen en smsen, dus ik weet niet zeker of ik vanavond nog online ben. Ik ga mijn best doen! Liefs, Caitlin
@Lautje heel veel sterkte en geluk in de toekomst en je bent hier natuurlijk altijd welkom. @Marcha ben je dan ook al weer aan het werk of ben je nu fulltime mama? @Caitlin spannend vandaag krijg je te horen of er een klein meisje of een kleine vent in je groeit. @Jolanda goed dat je mee doet aan MvM @Hier niet zoveel te melden heb nu alleen nog erg veel last van mijn ribben omdat het kindje dus boven gemiddeld groot is maar ok goed recht op zitten en niet teveel aan denken dan valt het wel mee Liefs...
@ Tutsje; bovengemiddeld groot? Op welk gewicht wordt jullie kindje geschat dan? @ Hier; net belde de makelaar van de verkoper met de vraag hoe het er voor staat met onze financiering. De verkoper heeft zelf ook een huis gekocht en wil weten waar ze aan toe zijn. Tsja, dat wil ik zelf ook wel! Bureaucratisch gezeik bij die starterslening aanvraag :x Over 3 weken loopt de termijn ontbindende voorwaarde weer af en ik heb geen idee of alles dan rond is. Dit is niet goed voor mijn stress niveau en ik wil gewoon genieten vandaag omdat we de echo krijgen. Kan nu wel janken Sorry voor mijn ego berichtje.... Liefs, Caitlin Ps. volgens mij voelde ik beeb gister en vandaag weer even bewegen links onderin mijn buik. Vind het boven mijn lies nog steeds een gekke plek, maar wat kan het anders zijn?
Lautje; Ik heb je al een PB gestuurd. Veel sterkte meid! Caitlin; Hopelijk gaat alles goed komen met de lening, maar daar ga ik vanuit. In 3 weken moeten ze het toch wel rond hebben? Hun doen het dagelijks dus weten toch wel hoe en wat. Ze moeten er maar voor zorgen, jullie moeten binnenkort verhuizen Heel veel plezier met de echo vanavond, ben benieuwd. Marcha; Wat een schattig filmpje zeg. Justin die aan het lachen is. Vind je het niet gek dat hij zo snel alweer zo groot is? Lijkt echt snel te gaan. Jolanda; Goed dat je mee doet met MvM. JuJu; Wat vervelend dat Siem nu zo'n last heeft van krampjes. Verder lees ik dat je echt geniet van jullie kleine man. Goedzo! Hen; Jij bent ook lekker aan het genieten van Ruben. Doe het nog wel rustig aan he meid, je moet nog flink opknappen. Moppie; Ik denk ook aan je! Hier; Vanmorgen een testje gedaan omdat ik niet meer wilde wachten maar natuurlijk negatief. Nu heb ik dus weer weinig hoop. Het is nu 3 dagen voor NOD, maar denk dat het voor ons dus deze ronde ook niet gaat gebeuren Dus nu baal ik als een stekker dat ik niet gewacht heb. Maar ja dat is nu te laat.
Caitlin; SPANNEND, ik ben zooooo benieuwd!! Echt balen van die stomme hypotheekdrama's. Dat bederft je goede stemming best goed weet ik uit ervaring! Hopen dat alles goed komt!! Eyore; tsja... ik kan computers alleen maar stukmaken geloof ik... Ben er niet super onhandig mee, maar installeren en dat soort dingen laat ik maar aan iemand anders over... Komen er allerlei dingen op de verkeerde schijf enz... Toch gek, want ik ben vanaf mijn vierde al niet bij dat ding weg te slaan! Nieke; balen van je nega-test.... Lekker cliché, want dat balen blijf ik herhalen, terwijl het voor jullie inmiddels méér dan balen is!! Maarre... wil je natuurlijk geen valse hoop geven.... maar ik had drie dagen voor mijn nod ook een omo-witte test... Het kan dus echt nog, maar ik kan me voorstellen dat je de moed al wel weer in de schoenen hebt zitten... *knuffel* Wanneer hebben jullie de afspraken bij de gyn ook alweer? Tutsje; Ruben was ook bovengemiddeld en heb vanaf week 25 last gehad van mijn ribbenboog en 1 specifieke plek in mijn rug. En raad eens.... sinds zijn geboorte NERGENS last meer van! (oké, bekken voelen nog steeds niet lekker, maar dat zijn de hormonen nog...) Nog even volhouden dus meid! Marcha; LIEF!! Kan niet wachten totdat ons ventje dat voor het eerst gaat doen! Jolanda; super MvM! Heel goed! Wel alleen zo drie weken lang alleen. Maar extra genieten van de weekenden dan!! Wanneer heb jij je eerste echo? Hier; huisarts is net langsgeweest. Vond Ruben een mooi kereltje. (hij had het ook niet moeten proberen iets anders te zeggen natuurlijk!!) Even een praatje gemaakt, hem de overdracht van de verloskundige gegeven en afgesproken dat ik hem niet meer zie tot het volgende kraambezoek bij een tweede kindje! Haha! Uberhaupt moet ik voorlopig nog niet denken aan een tweede kindje, alleen al vanwege de manier waarop die gemaakt moet worden... AUW! Maar het is natuurlijk ook wel erg optimistisch gedacht met een kind dat nu al verkouden is en een papa heeft die ook altijd vol zit en een mama die altijd veel last gehad heeft van oorontstekingen... Maar goed, een beetje positief denken mag wel! Ps... scheten laten dat kan ie ook! Meneer ligt hier in de box toch te tetteren! Net een fikse poepluier verschoond en heb ik net zijn billen schoon, komt de volgende lading! Mmmmm... Geloof dat ik zo maar eens ga kijken of er alweer een schone luier nodig is... Sorry voor de details!
Vandaag is de dag Caitlin, leuk!! Helaas wordt je nu nog even bezig gehouden met iets anders... Ik heb er geen bal verstand van helaas dus kan er niets nuttigs over zeggen Lautje: Ik heb je een pb gestuurd meis.
het telefoongesprek verliep net niet zo goed. Nu wachten en dan kijken of wij in aanmerking gaan komen voor ivf. Lieve meiden voor mij is het helaas nu klaar. Ik wens jullie heel veel geluk en een mooie toekomst. Laura
lieve laura. wat klote dit zeg! Ik hoop voor jullie dat het wondertje er ooit nog mag komen en dat jullie het over een tijdje weer wat positiever in zien. Ik weet natuurlijk niet hoe het voelt maar wil je heel veel sterkte wensen en succes!! Liefs...
hey meiden, Heb wel alles terug gelezen maar niet alles onthouden om te reageren Jolanda: klote van de opleiding maar je kan nu heerlijk gaan genieten van je zwangerschap en je kleine hummeltje straks. Caitlin: Veel plezier en succes met de echo vandaag, ben erg benieuwd wat het word! Hier: Alles loopt goed hier. vandaag de laatste dag dat de kraamhulp er is en moet ik het morgen echt alleen doen. Maar dat gaat helemaal goed komen! Gister voor het eerst naar buiten geweest en heb ik silvan opgehaald van school, hij was zo trots dat hij zijn broertje aan de juf kon laten zien! en hij vond het helemaal leuk natuurlijk dat mama hem kwam ophalen. Merlijn heeft afgelopen nacht van 12uur tot 6uur vanmorgen geslapen! ik schrok er zelf van vanmorgen toen ik hem hoorde en ik op de wekker keek. Het zal wel toeval zijn geweest dus ik juich nog niet te hard en ga er vanuit dat hij aankomende nacht zich weer gewoon meld om 3.30uur. Hij is ook al gegroeid, zondag zat hij weer op zijn geboorte gewicht en gister was hij alweer 130gram gegroeid dus hij doet het super goed! Zelf denk ik dat ikzelf de griep ga krijgen, voel al me spieren en heb hoofdpijn en voel me een beetje lamlendig ik hoop dat als het doorzet dat dan aankomend weekend gebeurd want dan is manlief tenminste thuis!
Whaah Navlis hoe doe je dat! (laten doorslapen ) Laiutje ik heb je een PB gestuurd. Nogmaals een knuffel meis. Ik hoop dat er binnenkort positiever nieuws voor jullie is.. Caitlin oeh spannend spannend! Balen van de hypotheek, wat een gedoe kan dat zijn he. Van die dingen waar je je dus niet druk over wilt maken en wat dan toch net inet lekker loopt.. hopelijk snel opgelost. Hen: Siem kan ook zo stinken.. waanzinnig! En boeren en scheten als een volwassene en dan zo lekker onschuldig blijven kijken haha Nieke kan me voorstellen dat je de moed heb laten zakken.. toch hoop ik op een Hen-verhaal voor jou! (daarmee bedoel ik dus toch een positieve test over een aantal dagen) Ego: Vannacht uren wakker geweest met Siem die niet wilde slapen. Hij kan nu echt dingen zien en is helemaal idolaat van schaduwen, kan ie uren naar kijken. Juist.. ook 's nachts. En dan wel terwijl mama hem vast houdt. Arch.. toen hij voor de zesde keer ging huilen was ik echt in staat hem door het toilet te spoelen.. en alsof hij het aanvoelde viel hij toen in slaap. Vanochtend weer overladen met kusjes natuurlijk.. Niet dat hij door het toilet zou passen natuurlijk. Vanochtend op weeguurtje geweest bij CB en hij is in de afgelopen week ruim een halve kilo aangekomen.. Ze was behoorlijk onder de indruk. Moet nu minimaal 3 max 4 uur tussen de voedingen houden. Dta betekent vooral 's avonds afkicken voor hem (dan clustert ie graag). Ben benieuwd hoe dat gaat lopen..
Lautje meid, ik heb er gewoon geen woorden voor... Hoop toch zo dat er gewoon een wonder voor jullie gebeurt!! Navlis; dan ben jij ook snel weer op de been! Lekker hoor! Ik ben een week verder, maar een rondje door de wijk en ik moet weer een poos gaan zitten... Juju; Haha, ja die gedachte kan ik me soms ook wel voorstellen, door de wc spoelen! 't is maar goed dat het niet past! Afgelopen 2 nachten gaat het hier aardig goed. Drinkt zijn fles leeg en gaat gelijk weer slapen, ideaal! Maar ja... voor hoelang hè!? Zit nu weer met 1 hand te typen, want hij is de hele middag al wakker en wil nergens anders zijn als in mama's armen... Stiekum vind ik het nog niet eens erg... smelt iedere keer weer weg als ik dat koppie met die heldere ogen zie. Helaas wel met speen in de mond... Ben ik eigenlijk niet zo weg van, maar mijn pink ging onderhand zeer doen en als ik dan toch geen bv kan geven... Hier ff een foto van hoe hij er nu bij ligt: Bekijk bijlage 124864 Zal zo ook even wat andere foto's in mijn album zetten!
Ik weet ook echt gewoon niet wat te zeggen Lautje. Ik hoop ook op een wonder en dat we je toch weer mogen verwelkomen... Ik heb je even uitgenodigd als vriendje Hen