gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik zal ook nog een gokje wagen:

Tutsje (9/2 uitgerekend, denkt zelf: Jongen)

Jongen: 3 (Jolanda, Caitlin, Eyore)

Meisje: 5 (Hen, Loki, JuJu, Nieke, Marcha)

Eyore (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje)

Jongen: 4 (Hen, Navlis, Loki, Marcha)

Meisje: 6 (Caitlin, JuJu, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje)

Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje)

Jongen: 2 (Nieke, Tutsje)

Meisje: 6 (Hen, Loki, JuJu, Caitlin, Eyore, Marcha)

@ Hen: He bah, borstontsteking... Hopelijk valt het alsnog mee. Mijn kraamhulp was daar ook bang voor, ik had echt ongelooflijk veel last van stuwing. Ik leek Pamela Anderson wel ;) Bij mij trok het na de 10e dag wel weg, misschien duurt het bij jou allemaal langer omdat je bv geprobeerd hebt? Ik vond het in ieder geval ook fijn om ingevroren voedingscompressen er op te leggen, moet er nu niet meer aan denken, brrrr :$ Hopelijk ben je snel van de pijn af.

@ Tutsje: Oehhhh spannend! Bij jou is het ook bijna zo ver! Voel je al wat? Ik was je trouwens vergeten te pb'en, sorry daarvoor :(

@ Slaapzakje: Justin lag ook al snel in een slaapzakje, hij is zo beweeglijk dat we hem sochtends wel eens helemaal aan de bovenkant van zijn bedje vonden :( Toen maar snel een slaapzakje gekocht. Ik gebruik een Ikea slaapzakje omdat deze lekker breed is en Justin er in kan met zijn tuigje. Had er eerst 1 van de Hema maar hier paste hij dus niet meer in.

Wilde eerst nog voor een Puckababy gaan, ben blij dat ik dat niet gedaan heb want daar had hij helemaal nooit in gepast!

@ Nieke: Fijn dat je lekker geslapen hebt! En wat lief dat je vriend een naam heeft verzonnen :) Gelukkig zijn er inderdaad veel leuke namen, het is ook zo lastig! Het moet overal maar bijpassen, bij je eigen naam, die van je man en natuurlijk de achternaam!

@ Caitlin: Zal ik het je gekker vertellen, ik had dit voorgevoel ook! Ik heb dit helemaal in het begin ook uitgesproken tegen mijn moeder en een goeie vriendin. Ik wist gewoon dat ons kindje in stuit zou liggen .... :( Heel vreemd.... Justin heeft alle echo's in stuit gelegen, naar mijn idee is hij ook nooit gedraaid. Toch de versie geprobeerd maar ergens wist ik al dat dit niet zou lukken, ook zoiets ;)

Tja, je weet het toch niet. Ik vond het wel heel vreemd dat ik dit gevoel altijd heb gehad, kon het ook niet verklaren....

Wat betreft je baby uitzet: Ziet er goed uit hoor :D Mis alleen nog wat maatje 50! En veel, Who cares?? Lekker doen waar je zin in hebt ;)

@ Hier: Rustig dagje, Justin ligt lekker te slapen. Gister met onze poes naar de dierenarts geweest. Onze kat is in korte tijd veel afgevallen, ik was eigenlijk bang dat ze nierproblemen of iets dergelijks had. Gelukkig bleek dat niet het geval, de bloeduitslagen zijn allemaal goed :) Ze bleek wel 1,6 kg te zijn afgevallen... Erg veel dus! Ik heb nu ander voer en moet in de gaten houden hoeveel ze eet. Hopelijk komt ze snel weer wat aan!

Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis voor Justins heupjes! Ik hoop zoooooooo dat alles goed is en hij eindelijk zijn tuigje uit mag! Duimen jullie voor ons?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Slaapzak is nog een beetje te groot denk ik, nou ja hij groeit snel zat, binnenkort nog eens proberen..
    Bekijk bijlage 126421

3. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ JuJu; aaaah, wat een super schattige foto van Siem *smelt*!

@ Marcha; jeetje, jij had dat voorgevoel dus ook? Het is bij mij ook nergens op gebasseerd, maar we zullen zien of mijn voorgevoel in dit geval wel klopt (bij het geslacht in ieder geval niet, haha).
    Mocht ze trouwens in stuit blijven liggen, dan is een versie voor mij geen optie. Sowieso heb ik weinig goede resultaten gezien in de praktijk en vind ik persoonlijk de risico's best groot, maar mijn placenta ligt voor, dus dan kan het al niet.
    Ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat Justin morgen uit zijn spreidbroekje mag!!!

Liefs,
    Caitlin

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    als ze al 6 weken heerlijk zo ligt, dan heeft ze blijkbaar een voorkeur, maar ja... ze heeft ook nog alle tijd om te draaien... Laat haar maar lekker liggen en d'r weg vinden! Blijft ze zo liggen, dan ben jij in ieder geval alvast een beetje voorbereid!
    En als ik het verhaal van Marcha zo lees... Ruben heeft alle echo's goed gelegen en heb me dan ook geen moment zorgen gemaakt of ie in een stuit zou liggen. Voorgevoelens kloppen dus vaak wel!

Over bevallen in je eigen ziekenhuis... mij leek het dus helemaal niets, maar ja, dat is natuurlijk ieder voor zich!
    Als 't ziekenhuis waar ik nu bevallen ben vol was geweest, had ik er toch heen gemoeten, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me toen helemaal geen barst meer uitgehaald had hoor, al moest ik midden in het winkelcentrum bevallen! ;)

Je bent trouwens ook al flink op dreef qua uitzet zie ik! Ik maakte me net voor Ruben zijn geboorte een beetje zorgen dat ik te weinig had, als ik jullie lijsten zo zag, maar ben erachter dat het helemaal niet nodig was! Vind alle kleertjes die ik nu voor hem heb erg leuk en als ik er meer had gehad, had ik hem lang niet alles zoveel zien dragen, snap?
    Ik heb trouwens een overvloed aan schoentjes... Dat dan weer wel! Allerlei maten, zo schattig!
    En over de babyfoon: wij hebben de 85 waar ik gewoon tevreden over ben. Niet teveel poespas, hij doet het en stoort niet. De 88 is geloof ik iets uitgebreider, maar als de 85 al goed is, moet de 88 dat zeker zijn, denk ik zo!

Jolanda;
    voelt altijd een beetje dubbel hè, ik vind de rust ook heerlijk, maar aan de andere kant is alleen zijn ook maar niks!

Nieke;
    oe, heerlijk uitgeslapen!! Maar ik mag niet klagen hoor... Als ik Ruben na z'n fles weer terugleg, kan ik ook makkelijk tot 12u blijven liggen! Doe het maar niet, want anders is m'n ritme helemaal ver te zoeken! Ga nu 's middags gewoon nog een uurtje liggen (of 2 als ik in slaap val...)

Marcha;
    het gekke is, ik heb 3 dagen last gehad van stuwing nadat ik gestopt ben en daarna helemaal niet meer. Waren ook meteen weer heel soepel geweest en lekten ook al een poos niet meer. Tot zondagavond... toen begonnen ze weer te lekken en 1 ervan pijn te doen... :(
    Snap er niets van, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. Als ik de pijn vergelijk met gisteren in ieder geval! Je moet er alleen niet aanzitten... :$
    Trouwens, ik duim voor morgen hoor! Zou wel héél fijn zijn als ie eruit mag!!

Juju;
    leuk kleurtje die slaapzak! Ik heb gewoon een witte, met afritsbare mouwen. Wat een gedoe om zo'n ventje erin te krijgen zeg... En als ie erin zit is het net een rolmopsje... Maar wel een heerlijk warm rolmopsje! :)

Hier;
    net weer een half uurtje wezen wandelen. Gaat steeds beter! Toen ik de straat weer in kwam lopen, voelde in mijn bekken pas en meestal gebeurd dat al als ik de straat uitloop, dus dat geeft moed! Wel KOUD buiten. Ik stop Ruben altijd zo ver mogelijk onder de dekens en het mutsje tot ver over zijn oren, maar ja, zo'n kind beweegt, dus stop onderweg zo'n 10 keer om alles weer goed te doen. Ben zo bang dat ie het te koud krijgt! Maar ja... als ik hem er thuis weer uithaal, zweet ie als een otter, dus eigenlijk maak ik me zorgen om niks! ;)

Ga nu afsluiten, manlief komt thuis! Die heeft een klus in de buurt en hoeft daar maar tot 16u te werken voor de komende 5 weken en is ie dus lekker vroeg thuis! Gebeurt weinig, dus ga daar maar eens 5 weken enorm van genieten! :)

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Caitlin:
    Kijk jij bent ook al lekker op weg! Heerlijk he de uitzet verzamelen?
    Ik denk persoonlijk nog wat meer maatje 50, beetje afhankelijk ook of je een kleine of stevigere dame verwacht ;)
    Hier had ik ook heel sterk het gevoel dat kleine in stuit ligt en blijft liggen, heeft ze dan ook tot 21 weken gedaan (en ik heb ook heel wat echo's gehad :p) maar is nu gedraaid, al kan er natuurlijk nog vanalles gebeuren de komende weken! Hier iig geen draaipogingen of stuitbevalling indien nodig. Zou ik niet willen plus ivm mijn hartvormige baarmoeder mag het niet eens...

Hen:
    Gelukkig neemt de pijn al iets af voor je gevoel! Lijkt me flink pijnlijk!

Juju:
    Siem ziet er knap uit in zijn slaapzakje!

Marcha:
    Hopelijk mag zijn broekje morgen uit! ik duim voor je.

Nienke:
    Leuk als die mannen er ineens uit zichzelf mee bezig zijn :) Mijn vriend is daar ook niet zo van dus ik kan daar ook echt van genieten als dat eens van hemzelf uit komt :D En ach, namen genoeg, jullie worden het vast eens!

@ Hier:
    Voor de 2e keer een 20 weken echo gehad ;)
    Toen ik vorige week bij de gyn kwam en hij zag dat de rug nog steeds niet goed beoordeeld was werd hij taai op de echoscopiste. Ik moest meteen een afspraak maken want half werk wil hij niet hebben zei die. Ik had dus gedacht even 5 minuutjes de rug bekijken als uk goed lag maar nee hoor, álles is weer opnieuw bekeken en gemeten en de kleine meid ligt keurig op schema en weegt nu ong 780 gram :). Rugje ook eindelijk beoordeeld en dat was prima en jawel nogsteeds een meid :p
    Daarna nog even wezen shoppen bij de prenatal: Drijfmatje voor in bad, 2 wiegelakentjes en een paar schoentjes. Die waren zo schattig, ookal is het onzin, ik kon ze niet laten liggen :)

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik duim voor Justin morgen Marcha :) Duimen jullie dan ook voor Siem morgen, dat hij zich gedraagd bij de CB-arts?

Hen: ja slaapzakje is dus van de Kruitvat, hebben ze nu in de aanbieding. Maar goed, hij past hem nu dus nog niet haha. Ik heb trouwens een Puckababy Puck (ooit via Marktplaats op de kop getikt) waar hij helemaal nooit in heeft gepast haha (is voor 0 tot 3 maanden).
    Enne bevallen in het winkelcentrum.. haha liever niet maar toen ik van poliklinisch naar een thuisbevalling naar een ziekenhuisbevalling ging vond ik het ook allemaal wel prima: kind moest er gewoon uit! Fijn dat je pijn minder wordt.. wat hier goed hielp zijn boterhamzakjes met (appel)stroop in de vriezer. Die bevriezen niet helemaal en blijven dus vormbaar. Misschien een tip? Hopelijk heb je het niet nodig en is het morgen helemaal weg.

En wat een luxe dat je Ruben 's ochtends weer terug kunt leggen.. hier is Siem echt wakker tussen 7 en 9 en dan krijg ik hem echt zijn wieg niet in. Die wil rondkijken en aandacht en kusjes en spelen.. en valt rond 11 uur na zijn tweede voeding pas weer in slaap.

Loki wat fijn dat alles goed is met jullie meid! Toch lekker die dubbele bevestiging. Heerlijk van genieten :D

7. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden!

Hier ben ik weer even, kraamvisite is weer net de deur uit. Morgenochtend en morgenavond komt er nog meer;)

Juju: wat een lekker ventje hebben jullie toch ook! ik zal voor je duimen!:D

Marcha: Ik duim voor je! ik hoop echt voor jullie dat alles in orde is en hij dat vervelende ding niet meer om hoeft, laat je het ons weten?

Caitlin: Merlijn die lag ook altijd op dezelfde plek en is nooit van positie gewisseld, hij lag dan wel met zijn hoofd naar beneden maar ook altijd met zijn rug aan de linkerkant en voelde ik zijn armen en benen helemaal rechts in me zij. En zijn hoofd lag ook altijd helemaal verstopt in me lies met elke echo, blijkbaar is dat bij mij een heel lekker plekje want silvan lag ook altijd zo.

Hen: fijn dat het met jou ook steeds een beetje beter gaat. minder fijn is natuurlijk die beginnende borst ontsteking maar hopelijk word het niet erger!

Hier: Laatste 2 dagen hier met een snotterende baby en een kind wat buikgriep had gezeten, zelf was ik ook nog stront verkouden maar gelukkig voelen we ons alledrie weer beter! Merlijn snottert gelukkig niet meer en Silvan gaat morgen ook weer naar school, dus kom ik het huis ook weer eens uit.
    Echt heb diep respect voor de mensen die de hele week thuis zijn bij de kids zolang die nog niet naar school gaan. Word het echt welleens zat hier tussen die 4 muren, ik vind het heerlijk om nu de hele week bij me kindjes te zijn maar ben ook heel blij als ik straks weer mag werken. Niet om me kindjes want ze zijn bij de beste oppas die ze zich maar kunnen wensen (oma) maar gewoon dat je s'avonds wat anders te vertellen heb aan je man en je weer even onder wat andere mensen bent.
    Merlijn doet het goed, slaapt veel en ik moet hem wel eens wakker maken voor een voeding want anders word hij niet eens wakker. Ook drinkt hij vaak zijn voedingen niet eens op want dan slaapt hij alweer en is met geen mogelijkheid wakker te krijgen, daaraan kun je zien dat hij eigenlijk net wat langer had moeten blijven zitten. CB is gister geweest en hij was gegroeid dus krijgt hij wel genoeg voeding binnen en waren ze gelukkig niet zo moeilijk. Heb nu wel een wat snellere speen op zijn fles gezet en nu heeft hij wel zijn laatste 2 flessen leeg gedronken:) hopelijk blijft dat nu zo en kunnen we hem binnenkort meer cc geven. S'nachts komt hij na zo'n 4a5 uur dus das heel netjes!
    Ik zelf voel me helemaal top! heb nergens last van, zelfs niet dat ik s'nachts er uit moet ben normaal echt een slaapkop en ik normaal (nu nog niet) ook niet vroeg naar bed kan. Nu ga ik gewoon om half 1 slapen om 4 uur half 5 eruit voor een fles en om half 8 sta ik weer silvan aan te kleden.
    Ik kan me eigen broeken ook weer aan:D zo fijn! ik draag ze alleen nog niet want dan voel ik me wond nog best wel.
    Ik heb ook verschrikkelijke zin om nieuwe kleding enzo voor mezelf te kopen, maar het heeft geen nut want wil eerst nog wat kilo's afvallen;)

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Juju: Schattige foto :D Slaapzakje is inderdaad nog wat groot, Siem kijkt ook bedenkelijk haha! Is het wel wat dat Kruidvatslaapzakje? Ik wil er nog een extra bij dus als het wat is ga ik van de week wel even naar de kruidvat!

Suf dat Siem nooit in de puckababy gepast heeft... Die dingen zijn echt belachelijk duur! Vond hem er ook heel klein uit zien in de winkel.

@ Loki: Fijn dat de 2e 20 weken echo helemaal goed was! En ook prettig dat deze zo uitgebreid was! Enne, show is een foto van die schoentjes, ben nu wel benieuwd :)

@ Hen: Wat raar dat het opeens weer kwam opzetten :( Toen het bij mij eenmaal weg was was het ook ECHT weg. Ik heb wel heel lang gelekt trouwens ;) Hopelijk trekt de pijn snel weg en heb je morgen geen of in ieder geval veel minder last!

@ Caitlin: Mijn placenta lag ook aan de voorkant, toch was dat voor onze vk geen reden om het niet te proberen. Daarnaast had ik relatief weinig vruchtwater en lag Justin met zijn hoofdje achterover, achteraf gezien allemaal redenen om het niet te doen.... Onze praktijk was echter erg ''pusherig'' :( Mocht ik ooit nog in een dergelijke situatie komen dan zou ik het ook echt nooit meer doen... Achteraf gezien lag Justin ook nog eens klem onder mijn ribbenboog en had hij helemaal niet kunnen draaien...

En wat betreft je voorgevoel, we zullen zien :D Ik heb wel vaker van die voorgevoelens die ik niet kan uitleggen, meestal klopt het wel. Wel vreemd trouwens hoor, ik durfde het destijds ook niet echt te vertellen aan mensen :) Mijn man vond het ook maar een beetje raar maar vindt het nu acheraf toch bijzonder!

Bedankt trouwens voor het duimen dames! Ik zal jullie morgen laten weten of het heeft geholpen!

9. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Navlis: Fijn dat je je zo goed voelt! Las op hyves al dat jullie het goed te pakken hadden qua griep/snotteren... Gelukkig gaat dat ook al beter! Buikgriep is echt zo vervelend....

Ik weet precies wat je bedoeld met het thuis zitten... Ik merk het nu ook hoor, je wereldje word wel klein. Vind het heerlijk om met Justin bezig te zijn maar ik zal het ook wel fijn vinden om weer te kunnen werken. Ik heb savonds niet zo veel te vertellen als anders ;)

Super dat Merlijn het zo goed doet! En dat hij snachts pas na 4/5 uur komt is zeker netjes! Wel fijn zeg!

@ Juju: Bijna vergeten, veel succes bij het CB morgen :)

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jeetje met 3e ziek dat is wel heftig Navlis. Al zal er als moeder weinig tijd zijn om uit te zieken ;) al 'vergeet' je dat volgensmij ook half als je je 2 mannetjes ziet snotteren.

Nou ik ga eindelijk eens foto's maken van de kinderwagen. Eer daags vind vriendlief toch echt dat deze naar boven moet :( Ik vind dat stom, een kinderwagen boven, laat maar lekker in de kamer staan :).

Hopelijk komen ze vandaag eindelijk eens de babyfoon en de aerosleep hoeslakentjes bezorgen, is 2 weken geleden besteld!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ben ik weer :)

Navlis blij dat jullie weer aan de beterende hand zijn! En wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige moeder bendie haar werk soms mist. Oh wat geniet ik van Siem en wat zal ik hem missen, maar oh wat lijtk het me heerlijk om meer te zijn dan alléén mama en weer een wat grotere wereld te hebben.

Marcha ja gelukkig had ik voor die puckababy een tientje betaald ofzo dus de schade valt mee ;) Heb geen verstand van slaapzakjes en wete iet of het een goede is (heb hem ook nig niet kunnen proberen natuurlijk). Je kunt de verpakking wel gewoon open maken dus je kunt in de winkel even voelen.

Loki onze wagen stond op de babykamer en ik had a snel een parcours van de commode om de wieg naar de kledingkast ontdekt tijdens mijn verlof. En de hal, en dan oefenen met keren enzo ;)

Bedankt voor het duimen, Siem is helemaal goedgekeurd. Ook dit keer zeiden ze "wat een goed gevulde baby" (lekker melkbuik). Siem vond het minder (hij lag lekker te slapen in de wagen) en heeft het hele CB bij elkaar gebdruld. behalve bij de arts, die vond hem lekker helder, en een mooie blik hebben. Was helemaal tevreden en ik dus ook :D
    En: zie onderschrift. Hij wordt écht groot!!!

12. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Wat een mooi mannetje:) juju.

Leuke slaapzakje. Zag ze in de folder staan, maar aangezien hier de folders gisteravond pas kwam. ben ik al te laat.
    Het gaat zo snel, met die leuke baby aanbiedingen.
    Vaak ligt dat spul maandag eind van de dag al, terwijl de folder dinsdag in gaat. :x
    Vorige week bij Wibra leuke baby spul in geslaan. Lakentjes, 2 paar schoentjes. 1 voor een babygirl en 1 voor babyboy. Tja, en welke het gaan worden weten we over 117 dagen. Had voor de 20 weken echo gezegd als ons baby geen klompvoet heeft ga ik schoentjes kopen.
    Maar kon niks vinden. tot dat ik bij wibra kwam. En daar schoentjes zag van euro over 3. In roze en blauwe. Dacht neem ze beide mee.
    Ach we zien wel of ze gaan gebruiken. Ze zijn ieder geval erg schattig.

Hier gaat alles verder wel goed.
    Maandag weer rot dag gehad, qua ontbijt..het bleef er niet in.
    Gisteren heerlijk gezwommen met me oppaskindjes. Heb even geïnformeerd naar zwangerschapszwemmen. Dus maandagavond ga ik even kijken of het echt wat is.

Gisteren lag ik op bed, en ineens ging me buik aan de linker kant omhoog. Haha echt grappig. Het was zo druk.. Elke keer keek ik naar me buik, en dan gebeurde er niks. Net of de baby het door had, dat ik keek. Nou ja 1 keer al gebeurt..

Onze baby heeft al op verschillende manieren gelegen, in stuit, met hoofdje aan de linkerkant, met hoofdje aan de rechterkant. We zullen zien hoe de baby verder gaat liggen.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh van genieten hoor Eyore! En gelijk ook met die schoentjes, ik ben niet bij de Wibra langs geweest maar lees hier op het forum hele positieve dingen over de kwaliteit van de spullen daar.

Balen van het Kruitvat dan he, hier ligt het er meestal best lang gelukkig dus ik grijp niet snel naast.
    Vervelend trouwens dat je nog steeds zo misselijk bent! Zou ook lekker zijn als dat over ging!

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier heeft de kruidvat ook best veel altijd, is vaak niet op na de actie periode. Maar dat zal wellicht per winkel verschillen.
    Wibra ben ik gister even vluchtig in en uit gelopen maar dat is niet mijn winkel.. Ik heb meer met de kruidvat of zeeman voor dat soort spul ;)

Zo net de kleertje in de kast gehangen en ik dacht dat ik al ruim zat met hangers maar kom er nog 8 tekort :) Vraag me af hoe ik mijn vriend nu nog wijs kan maken dat ik écht niet teveel heb ;)

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Het zal idd wel per filiaal verschillen. Het gaat hier altijd erg hard. En elke keer neem ik me voor om op zondag/maandag op internet te kijken wat voor aanbiedingen er zijn. Zodat ik er ook eens op tijd bij ben.
    Als ik hier de zeeman binnen stap. Nou verschrikkelijk. Alle kleertjes zijn zo vergeeld en vies. Jammer. Terwijl ze best leuke dingetjes hebben.
    Misschien keer ergens anders bij de zeeman kijken, ze hebben vaak leuke Winny te poeh pakjes.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Juju Siem wordt een hele kerel! Fijn hoor dat hij het zo goed doet op mama's melk :)

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Weer een zwerm foto's upgeload! Meer (nieuwe buikfoto, nieuwe foto's van het kamertje, kledingsetjes en van de kinderwagen enz) in mijn album's! Zijn overigens wel afgeschermd voor vreemden; dus nog geen vriendjes even aanvragen ;)

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    En deze is ook geweldig, hihi (dat stapeltje op de roede moet nog opgehangen worden, hangers te kort :p)

Echt niet overduidelijk een meid :$ :)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha welke maatjes zijn dit Loki? Ziet er super schattig uit allemaal en prachtige wagen hoor :D (die kleur vind ik nog steeds super)

Nog even spammen:

Bekijk bijlage 126680

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Het loopt op van maatje 50 naar 68 en dan daarnaast de vestjes (50 en 56). Even kijken:
    9x truitje mt50
    5x broekje/rokje mt50
    1x legging mt 50
    3x vestje/jasje mt50
    14x romper (spaghetti, zonder mouw, korte mouw en lange mouw)

9x truitje mt 56
    9x broekje/rokje/jurkje mt 56
    4x mallot/legging mt 56
    4x jasje/vestje/bollero mt 56
    19x romper (spaghetti, zonder mouw, korte mouw en lange mouw)

4x truitje mt 62
    2x broekje mt 62
    9x romper (korte mouw)

2x truitje mt 68
    1x jurkje mt 68

Heb mezelf op mt 56/62/68 een verbod opgelegd ;) Maat 50 evt nog 2 zachte simpele setjes en een 'echt eerste pakje' :p

Deel Deze Pagina