gestopt met de pil september 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lautjep, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden,

Even een kort berichtje over Merlijn, Hij is inmiddels weer thuis gelukkig! Hij weegt inmiddels 2755 gram dus is uiteindelijk in die 3 weken maar 45 gram gegroeid. Morgen moeten we weer gaan wegen in het zh en dan hopen dat hij meer dan dat weegt of hetzelfde. Zijn ontlasting word gelukkig al wel wat dikker en hij poept ook minder vaak inmiddels dus das wel fijn.

Ik voel me af en toe best schuldig tegenover jullie dat ik niet zo veel tijd meer heb, of ik heb de tijd wel maar dat ik zo druk ben met andere dingen om uitgebreid te reageren op iedereen:)sorry!

Morgenmiddag komt er hier nog wat kraamvisite.
    Vanmiddag het huis maar weer even op orde gemaakt.
    Vanmorgen stond ook me vriendin huilend voor de deur met de mededeling dat haar man verliefd is op iemand anders:$ het liep allemaal al niet meer zo lekker en ze had al wel het idee dat er wat loos was maar hij ontkende steeds, nu heeft ie het dus toe gegeven en het is ook nog eens een collega van hem. Hij liegt echt alles aan elkaar. Ik wil haar zo graag helpen maar ik weet niet hoe. Net kwam ze even haar portemonnee ophalen (was bang dat haar man haar laatste geld er uit zou halen, zelf werkt ze niet) en met de mededeling dat ze bij familie gaat wonen met haar 2 kindjes tijdelijk. Ze woont hier schuin tegenover, en hij blijft dus hier zitten, en gaat morgen weer vrolijk werken. Morgenochtend gaat ze de kids naar school brengen en komt ze hier langs.

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Nieke;
    ik hoor meer goede verhalen over die film! Ik zou ook wel willen gaan, maar dat doe ik nu toch iets minder gemakkelijk!
    Ik voel me trouwens wel weer een stukje beter inderdaad. Ben nog wel snel moe, maar heb me daar maar bij neergelegd. Ga als Ruben ook lekker slaapt, 's middags ook nog gewoon een poos naar bed. Verder moet ik gewoon geduld hebben en dat is op sommige momenten nog wel even moeilijk! Maar over het algemeen heb ik de laatste dagen wel weer positieve energie! :)
    Pfff jij hebt 7 dagen werken voor de boeg! Dat ene dagje dat je de nacht ingaat maar even goed genieten! Maar jij hebt wel vaak nachtdienst of niet?

Navlis;
    jeetje zeg... daar moet je toch niet aan denken! Met 2 kleine kindjes... Sterkte meid, moet voor jou nu ook niet makkelijk zijn om die 'problemen' er even bij te hebben...
    Fijn dat jullie weer thuis zijn met z'n vieren, al lees ik zo dat de zorgen nog niet weg zijn...
    Kan me ook eigenlijk niets voorstellen bij het gewicht van jullie mannetje.... :) Die van mij is zo licht nooit geweest en is nu ook al ruim 4,5 kilo! :$. En dan vind ik hem nog klein, maar als ik Merlijn in het echt zou zien, is dat denk helemaal een fijn poppetje!
    Maarre, voel je maar niet schuldig hoor! Je hebt alle recht om je tijd en energie ergens anders in te steken hoor!
    Als je af en toe even komt buurten en komt vertellen hoe het met jullie gaat, ben ik al lang tevreden! Ik kom zelf ook niet elke dag langs hoor, dus schaam je niet! ;)

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Hen: ik laat Siem eigenlijk nooit in slaap huilen, heb liever dat hij bij mij in slaap valt. Komt ook omdat Siem zich niet in slaap huilt maar zich alleen maar de hik bezorgt haha. Hij valt bij mij in slaap, ik leg hem in zijn wieg, hij wordt dan wel even wakker en soms zeurt hij even maar dan slaapt hij wel. Echt huilen leidt hier alleen maar tot meer huilen haha dus dan ga ik hem liever troosten. Verwende baby hebben we ;) Ach hij heeft vanzelf minder mama nodig (snik) dus dat komt vast goed.

Nieke wat lief day je dat zegt *bloos* Hij heeft zich keurig gedragen vandaag. Zijn naar weeguurtje geweest en hij is al over de 5 kilo! Wow! Zat wijs om zich heen te kijken naar alle andere baby's, hij vond het maar wat boeiend. Alleen toen moest hij weer in de wagen.. heeft de hele weg naar huis liggen schreeuwen, zucht.. Thuis in de box gelegd met zijn favo giraf en daar is hij toen tegen aan gaan kletsen haha.

Nieke hoop dat de ovutesten je wat duidelijkheid geven deze maand. Gourmetten is altijd gezellig "D Succes met de drukte de komende tijd!

Navlis wat een onzin om je schuldig te voelen, je mannetjes hebben je nu nodig! Hoop dat Merlijn goed gegroeid is, ik duim voor jullie morgen. Heftig voor die vriendin zeg.. denk niet dat je veel anders kunt doen dan een luisterend oor zijn. Erg ook, voor de kindjes :(

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    He meiden! Wel gelezen de afgelopen dagen maar geen tijd gehad om te posten.

@ Navlis: Wat fijn dat jullie ventje weer thuis is en dat het inmiddels weer wat beter gaat! Hopelijk komt het kleine ventje ook snel aan :(

Wat een verhaal van je vriendin zeg... Lijkt me echt verschrikkelijk!

@ Juju: Leuke foto's weer op hyves! Kleine Siem groeit ook goed zo te zien! En leuk dat hij al lacht! Dat is snel ook! Echt zooooo schattig he :D

@ Nieke: Phoe, 7 dagen werken... Heftig zeg! Nachtdienst lijkt me ook zwaar, heb je nooit last van die wisselende diensten qua ritme?

@ Hen: Fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat! Enne, die middagdutjes moet je gewoon lekker blijven doen, fijn toch?

De afsprakenlijst is inderdaad al een flinke waslijst geworden! Leuk hoor, en overzichtelijk!

@ Deli: Succes morgen!

@ Caitlin: Spannend zeg, nog maar een paar dagen en je bent een getrouwde vrouw :D Ben je al zenuwachtig?

@ Hier: Het is zoooo fijn dat Justin niet meer in zijn tuigje zit :) Justin is er ook al snel achter gekomen dat hij zijn sokjes nu uit kan trekken! Hij heeft het er maar druk mee.

De afgelopen dagen slaapt hij opeens niet meer zo goed, heel vreemd... Eerst ging hij rond 20.00 naar bed en sliep hij vrijwel meteen, nu ligt hij gerust 2 uur te huilen :( Om de paar minuutjes loop ik dan weer naar boven om hem een aai te geven en dan is er niks aan de hand.... 6 maanden sprong misschien?? Hij is echt doodmoe maar hij vertikt het gewoon om te slapen... Vanavond viel het dan nog mee, na ruim een uur is hij alsnog in slaap gevallen. Hij wordt snachts ook opeens weer wakker, als we hem dan zijn speentje geven slaapt hij gelukkig wel weer verder. Hopelijk slaapt hij snel weer goed, hij had vandaag gewoon vlekjes onder zijn ogen.

Afgelopen vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek gehad! Ik vond het best goed gaan, ik ben in ieder geval heel enthousiast over de functie en het bedrijf :) Als het goed is hoor ik woensdag meer, ik ben benieuwd!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Tutsje: Al veranderingen???

Deli: Succes vandaag! Laat ons even weten hoe het was,en of er misschien al iets afgesproken is? Ben erg benieuwd!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tuts ik ben ook benieuwd!

DeLi succes vandaag!

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Marcha;
    duimen voor positief nieuws morgen!

Deli;
    hoop dat alles goed verlopen is bij de gyn vandaag!

Tuts;
    ik ben ook wel erg benieuwd!

Hier;
    Vanmorgen kwam Ruben om 8u voor zijn fles. Daarna ligt hij altijd over op mijn borst en toen werd ik ineens om 10u wakker! :$
    Ventje lag nog heerlijk te slapen, dus die heb ik toen maar in zijn bedje gelegd om vervolgens zelf even uitgebreid te douchen, heerlijk!
    Daarna Ruben in de tummietub gewassen en een hapje gegeten. Naar de c1000 en de etos gelopen (ben er al 3x geweest voor die babydoos, maar hij is nog stééds niet binnen).
    Vervolgens even een uurtje op de bank gelegen en daarna het eten alvast klaargemaakt!
    O ja, tussendoor ook nog even 3 wassen gedraaid...
    Klintk misschien allemaal heel simpel, maar ben erg tevreden over mijn dag, haha! :)

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Loki; heel begrijpelijk hoor, die tranen. Ik kan ook nog steeds niet geloven dat er een klein meisje bij komt in de zomer en jij hebt dan nog het verdriet van je 2 sterretjes *knuffel*

@ DeLi; meid, hoe was het vandaag bij de gyn? Heb aan je gedacht vandaag!

@ Nieke; sterkte met je 7 diensten meid! En ik ga zeker 1 of 2 foto's van onze bruiloft plaatsen hier in mijn album.

@ Hen; het klinkt wel als een drukke dag hoor en dus ook goed je rust gepakt, helemaal goed!

@ JuJu; soms moeten kindjes inderdaad even huilen, maar lijkt me wel erg moeilijk. Je doet het goed met Siem hoor!

@ Eyore; hoe was het zwangerschapszwemmen?

@ Navlis; dat geeft toch niks meid, je knulletjes gaan voor hoor!

@ Marcha; fijn dat je sollicitatie goed ging. Ik duim voor een goede uitslag! Vervelend dat Justin nu ineens wat minder goed slaapt. Mijn neefje is ruim 11 maanden en slaapt sinds 2 maanden ineens ook niet goed meer, veel wakker en ontroostbaar huilen... Gekke kindjes :p

@ Tutsje; hoe gaat het bij jou meid?

@ Hier; vandaag weer een drukke dag gehad op mijn werk. Ik had eigelijk nog een cursus van 17.00 - 19.00 uur, maar die heb ik gelukkig kunnen verplaatsen. Geen puf meer voor! En er werd me gevraagd of ik morgen extra vrij wil zijn. Nou graag :D Ben nu 8 dagen vrij = heerlijk!
    Vrijdag trouwen en het zou fijn zijn als het net zulk weer is als vandaag (lekker zonnetje) maar ik ben allang blij dat het niet koud is! Ben niet zenuwachtig, heb er wel zin in. Maar ik vind het toch wel gek dat ik na vrijdag een getrouwde vrouw ben :$ hahaha.

Liefs,
    Caitlin

Ps. Hebben jullie de 'gekke buiken foto's' al gezien in mijn album? ;)

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Even een ego berichtje van mij.
    Vandaag bij de nieuwe gyn geweest en we hebben er een veel fijner gevoel bij dan in het vorige ziekenhuis.
    Een echo gekregen en ze legde heel duidelijk uit wat ze allemaal zag.
    Het was een "ze", is toch wel fijner dan een man, omdat zij ook gewoon weet wat je voelt.
    De echo zag er goed uit, eierstokken gezien en eitjes geteld. :D
    Wel moeten we wat onderzoeken doen die in het vorige ziekenhuis ook al zijn gedaan, maar vind ik alleen maar fijn.
    Dus mijn vriend zijn zwemmers worden weer onderzocht en ik krijg een uitgebreid bloedonderzoek op de 21e cyclusdag.
    Over ca. 5 weken hebben we de volgende afspraak.
    Aan de hand van de vragen die ze stelde, heeft ze het idee dat ik last zou kunnen hebben van endometriose. Dit is niet zeker en hopelijk komt hier ook nog meer duidelijkheid over na het bloedonderzoek. Wel informatie hierover meegekregen.
    We zullen het af moeten wachten.
    Wij gaan volgende week lekker samen een weekje wintersporten.
    En de week daarop ga ik bloed prikken.
    Ik vind het allemaal wel erg eng hoor!
    Ook een beetje bang dat ik evt. endometriose heb. En dan?
    Nou ja, maar niet teveel vooruit denken, anders word ik gek.....

Sorry dat ik even niet op anderen reageer, maar ik lees en leef wel met iedereen mee! :)
    Lief van jullie dat jullie aan me gedacht hebben vandaag!

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lieve DeLi

Wat fijn dat jullie je zo goed voelen bij deze nieuwe gyn en ik begrijp dat je een 'zij' toch ook wel erg prettig vindt!
    Over 16 dagen wordt je bloed dus geprikt als ik het goed begrijp? En de zwemmers van je man getest, spannend hoor!
    Ga volgende week maar lekker genieten van de wintersport samen, heb je wel verdiend :D
    Endometriose is niet fijn, maar het is nog niet gezegd dat je dit hebt en ook daarmee zijn vrouwen zwanger geworden, dus ga daar maar vanuit!

Knuffel

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Navlis; Ik las op je Hyves dat Merlijn weer flink aangekomen was, gelukkig maar! Hopelijk blijft het zo verder gaan en blijft jullie mannetje goed groeien. Geniet lekker van je kereltjes.

Hen; grappig dat je zo in slaap bent gevallen met Ruben, zal er wel schattig uit gezien hebben denk ik zo. Maar Ruben vond het dus ook fijn anders had hij zichzelf wel laten horen. En daarna dus lekker even langs de winkels gegaan met Ruben.
    Ja ik heb regelmatig nachtdienst. Om de week 3 nachten. Komt ook omdat er verschillende collega's nog geen nachtdiensten draaien omdat ze nog borstvoeding geven en hiervoor dus zwanger waren en toen ook geen nachten deden. Hopelijk als zij weer alle diensten draaien dat het weer wat minder zal zijn.

Marcha; Fijn dat het gesprek goed is gegaan. Hopelijk postief nieuws morgen. Ik duim voor je meid.
    En heel fijn dat Justin zich weer wat vrijer kan bewegen zo zonder zijn spreidbroekje.
    Hopelijk kan hij ook weer snel goed slapen.
    Mijn ritme komt door de wisselende diensten niet echt in de war hoor. Ben het denk ik wel gewend. Soms ben ik wel erg moe maar dan probeer ik een beetje op tijd naar bed te gaan. Maar opzich gaat het wel.

JuJu; super leuk je verhaaltjes iedere week op Hyves. Lees ze altijd met veel plezier en bewondering. Ik vind echt dat je je heel goed kunt verwoorden.

Caitlin; fijn dat je die cursus nog kon verzetten, zou anders een lange dag zijn geweest. En nu heerlijk 8 daagjes vrij, lekker hoor. Kun je goed naar de bruiloft toeleven en er echt van genieten. Ik hoop inderdaad dat jullie net zo'n mooi weer hebben als de afgelopen twee dagen. Lijkt me inderdaad ook raar om dan ineens de vrouw van iemand te zijn. Dan hoef je niet meer te zeggen mijn vriend maar is het voortaan: mijn man. Dat lijkt me echt maf, maar wel heerlijk om dat te mogen zeggen! Ik zal aan je denken vrijdag!
    Wat grappig die buiken. Jullie kleine meisje ligt echt goed naar één kant soms :) ziet er echt leuk uit!

DeLi; fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben over deze gyn. En dat er onderzoeken over gedaan moeten worden is inderdaad wel begrijpelijk en alleen maar goed. Hopen dat het geen endometriose is. En wat heerlijk dat jullie een weekje op wintersport gaan. Geniet er maar lekker van.

Nog steeds geen nieuws van Tutsje, zou de kleine er zijn?

Hier; Ik heb niet echt veel te melden. Ik heb er gelukkig al twee werkdagen op zitten. Het waren twee vergaderdagen dus dat viel wel mee. Morgen een vroege dienst dus dadelijk ga ik lekker mijn bedje op zoeken.
    Verder heb ik binnenkort ook een sollicitatiegesprek, spannend. Wel in mijn eigen ziekenhuis. Ga het morgen het afdelingshoofd vertellen, vind wel dat ze daar recht op heeft (ook spannend).
    Vandaag zit ik op dag 13 van mijn cyclus en de ovutest had een heeeeel licht streepje dus zal nog wel even duren.

12. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Spannend Nieke, ik zal voor je duimen dat je aangenomen wordt! :D En ook dat je ei binnenkort goed doorkomt (en zich laat benutten natuurlijk :p)

Ja, geinig he, die buik van mij. Blijf me er ook steeds over verbazen!

'Mijn man' gaan zeggen ipv 'mijn vriend' zal nog wel een tijdje wennen zijn. Ik vind het eigenlijk ook best 'oud' klinken ;) hahaha!

Liefs,
    Caitlin

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Grrrrr! Heel bericht getypt, weg! Gister ook al :(
    Even de headlines dan:

Deli:
    Fijn dat het zo goed voelde bij de gyn! Alles een keer opnieuw lijkt me even duf maar van de andere kant juist heel goed! Je weet nooit! Endometriose is niet echt iets leuks om vanuit te gaan maar wat ik begreep heb je hierbij met IUI en IVF wel goede kansen? Hou je daar even aan vast, nu echt al druk gaan maken zou zonde zijn :(

Caitlin:
    Veel plezier de komende dagen!!!

Nienke:
    Weer bijna aan de klus! Hopelijk met een heel mooi resultaat!

Hen:
    Heerlijk zo met je mannetje in slaap vallen!

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Caitlin:
    Is dat een harde buik, die foto's die jij plaatst? Zo ziet het er bij mij ook exact uit, als ik een harde buik krijg. Trekt helemaal om de kleine heen. Al moet ik zeggen dat het de laatste paar weken iets 'evenwichtiger' is, dus zowel links als rechts een bobbel (en dan bij mijn navel een deukje ;)) als mijn buik samentrekt...
    Begint nu trouwens een subtiel buikje te komen he? Ben je al veel aangekomen?

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Loki; ja, het is inderdaad wel een soort harde buik.
    's Morgens als ik wakker wordt heb ik een volle blaas.
    Als ik dan op mijn rug draai, dan 'duwt' mijn volle blaas beeb een stukje omhoog en volgens mij vind ze dat niet zo lekker liggen.
    Mijn buik kan dan soms een beetje gaan 'trekken' en dan tekent het zich helemaal af om beeb heen. Resultaat; zulke buik foto's :p

Mijn buikje begint verder inderdaad aardig te komen, maar ik vind het nog steeds erg mee vallen. Gelukkig maar, want echt met een enorme buik trouwen had ik niet zo geweldig gevonden.
    Helaas begint het zich wel al een beetje af te tekenen in mijn gezicht (iets bollere toet) en mijn vingers zijn ietsje dikker, maar ja, dat hoort erbij he (zeggen ze ;))

Vanmorgen gewogen en ik ben 1,2kg minder zwaar dan zondag :( Maar zondag was ik ook wel erg zwaar voor mijn idee (ruim 1kg aangekomen in 1 week!) Ik was toen al een dag of 2 niet (goed) naar het toilet geweest, dus dat had er denk ik ook mee te maken (sorry, niet zo smakelijk, whahaha!). Nu al een paar dagen weer wel goed en zie het verschil.
    Ten opzichte van mijn start gewicht ben ik nu 3,5kg aangekomen, dus netjes volgens mij!

Edit; ik zie nu op mijn lijstje waar ik het bij hou dat ik zelfs 0,1kg minder zwaar ben dan met 18 weken! Hmmm, dat is gek... Dan zou ik niks zijn aangekomen in anderhalve week! --> Mij hoor je niet klagen hoor, ik heb geen moeite met mijn mooie baby buikje, maar wel met het getal op de weegschaal :(

Ach, allemaal gezeur om niks, ik wou dat iedereen hier kon klagen over de weegschaal die oploopt. Sorry voor mijn ego bericht! *knuffel*

Liefs,
    Caitlin

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Loki; vandaag 26 weken zwanger zie ik! Dan is beeb echt levensvatbaar :)
    Natuurlijk blijft ze nog lekker 14 weken zitten, maar het is wel weer een grens, vind je niet?!

Liefs,
    Caitlin

17. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hallo..

wat zijn er alweer dingetjes geschreven hier.
    net terug van de tandarts..Ze belden vanmorgen al of ik eerder wilde komen. Ja hoor, ben ik er ook meteen af.

Gisteren hele dag weg geweest. dus was aardig moe toen ik thuis kwam en werd vanmorgen om 10.00 uur pas wakker. Dus kom beetje in de knoei met de medicijnen vandaag. Dus dat wordt 1 overslaan van de 3, anders lukt het vandaag niet.
    Maar goed had de slaap blijkbaar nodig.

Zwangerschap zwemmen was heerlijk:D Zag als een berg tegen op. kom ik daar, ken ik die persoon die het doet, En blijkt dat ze nog aan het opstarten zijn van deze zwem activiteit, dus was afgelopen maandag alleen, maar er is nog 1. Dus er moet nog vele mond-op mond reclame gemaakt worden.
    Maar het was echt heerlijk hoor. Het zwemt al wel anders, je voelt je lichter maar je voelt ook wel een soort van trekkerige gevoel in onderbuik als je schoolslag doet. Rug is dan toch fijner.
    We zijn eerst begonnen met baantjes zwemmen en daarna in het warme bad activiteiten, met plankjes, nou noem maar op. Heel leuk:D

Zal snel hier even wat foto's plaatsen van mijn buik. Iedereen op hyves wilt foto's zien, maar had me fotocamera op een plek gelegd waar het nooit zou liggen, dus had daar ook nooit gekeken.

Vandaag of morgen zal ik nog even op iedereen reageren..

Liefs

18. spikkeltje

@ Caitlin, ik ben eigenlijks helemaal niet weer op de weegschaal geweest. In november nog, bij de dietiste. Ik liep altijd bij de dietiste om af te vallen. Maar nu kom ik daar alleen om te wegen en als ik gewoon voeding vragen heb i.v.m. zwangerschap. Gewoon even voor mijzelf. In maart moet ik daar weer heen. Het is niet meer om af te vallen. Wij hebben ook een weegschaal. Maar die ligt onder het logeerbed (2pers) en die staat met de lange kant tegen de muur aan. En de weegschaal ligt helemaal naar achter geschoven, dus kom daar niet meer bij..

Alleen weet dat ik wel afgevallen ben, door de misselijkheid en overgeven. Maar hoeveel het nu is, weet ik niet.

Maar ja ik kan natuurlijk nu ook wel ineens weer groeien, maar heb nog geen dikke vingers en gezicht, opgezette enkels. noem maar op. Dus hoop dat het zo blijft.
    Ach het kan nog alle kanten op gaan. Maak me er niet druk om.

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja dat gevoel herken in Caitlin :) Door de volle blaas heb je sneller een harde buik. Ik heb dat zo'n 25 keer per dag, dus ook met volle blaas maar nog om 101 andere redenen ;). Al denk ik soms wel dat wij het gewoon sneller merken omdat er geen grammetje teveel aanzit...

3,5 kilo lijkt me heel mooi, volgensmij loopt dat netjes met de middenlijn mee toch? Hier schommeld het zo nu en dan ook flink. Gemiddeld ben ik 0,5 kg per week aangekomen sinds de 20ste week en daarvoor 1,5 kg. Ik zit nu tussen de ondergrens en de gemiddelde grens in (van die tabel die jij laatst poste). Als het op deze manier doorgaat weeg ik aan het einde van het liedje 12 kg meer, lijkt me netjes :)

26 weken is idd een mooie termijn om even bij stil te staan :). Toevallig deze week 2 kindjes (meisjes ;) ) gehoord die met 25 weken geboren zijn en die doen het beide erg goed. Ze kunnen voort veel gelukkig!

20. spikkeltje

@ Loki: Alweer 26 weekjes...:D

Deel Deze Pagina