NOD Februari 2011 23/2 Nieke 84 (18 ) ?/? Butterfly22 (?) NOD Maart 2011 04/03 DeLi (18 ) 10/03 LaikaBasko (17) Afspraken: 14/02 Jolanda: eerste echo 15/02 Caitlin: 20-weken echo & rondleiding KDV // JuJu: nacontrole verloskundige 17/02 Nieke84: afspraak gyn // JuJu: 1e x babymassage // Loki09: 1ste Cursus zwangerschapsyoga 22/02 Loki09: Controle VK + BMM meting 23/02 Eyore: Intake verpleegkundige ziekenhuis 24/02 JuJu: 2e x babymassage 02/03 Eyore: Controle gyn 03/03 Hen: CB + 1e inenting // JuJu: 3e x babymassage // Eyore: Intake kraamzorg 04/03 JuJu: eerste werkdag na verlof 08/03 JuJu: CB + 1e inenting 17/03 JuJu: 4e x babymassage 24/03 JuJu: laatste x babymassage 25/03 Caitlin: 3-4D pret echo 31/03 Hen: CB + 2e inenting 01/04 Caitlin: sleuteloverdracht nieuwe huis 18/04 Caitlin: 1ste les zwangerschapsyoga 25/04 Hen: eerste werkdag na verlof 28/04 Hen: CB + 3e inenting 20/05 Caitlin: 1ste dag zwangerschapsverlof 23/05 Jolanda: trouwen Zwanger Loki09 (september '10 positief getest / 18-05-2011) Eyore ( september 10 positief getest: twins, nu nog 1 en een * / 30-05-2011) Caitlin (oktober '10 positief getest /02-07-2011) Jolanda86 (januari'11 positief getest / 25-09-2011) Bevallen Linnie82 (november '09 positief getest) 11/08/2010 Evi *vlindertje* Marcha (december '09 positief getest) 26/08/2010 Justin Ryan (2690 gr, 47cm) Macmazsy (maart '10 positief getest) 01-12-2010 Mikey Lucas (3165gr, 50cm) JuJu (April '10 positief getest) 04/01/2011 Siem (3760 gr, 51 cm) Hen (Mei '10 positief getest) 09/01/2011 Ruben Jan Marinus (4096gr, 52cm) Navlis(mei '10 positief getest) 17/01/2011 Merlijn Julian (2710gr) Tutsje (juni '10 positief getest) 07/02/2011 Milan (3580 gr, 55 cm) Vlinders Loki09 (februari '10 MA 11+1 weken) Loki09 (juli '10 MA 10+4 weken) Lautje (juli '10 MK 7+4 weken) Poll Eyore (30/5 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 4 (Hen, Navlis, Loki, Marcha) Meisje: 6 (Caitlin, JuJu, Jolanda, Moppie, Nieke, Tutsje) Jolanda (25/9 uitgerekend, denkt zelf: Meisje) Jongen: 2 (Nieke, Tutsje) Meisje: 6 (Hen, Loki, JuJu, Caitlin, Eyore, Marcha) Heb Mike zijn geboortegewicht en lengte er even bij gezet.
Zo, ik zal jullie even bijpraten over ons huwelijk en weekendje weg Vrijdag schreef ik dat ik helemaal blij was met mijn haar en make-up en toen ik mijn jurk en schoenen aan had was het helemaal 'af'. Ik had een roze stola om tegen de kou en een roze lint om mijn taille gestrikt als extra accent en met een knipoog naar ons meisje die er in mijn buik bij was We zijn naar mijn ouder gereden in de auto van mijn vriend. Hij was toen wel erg zenuwachtig, maar bij mijn ouders konden we weer ontspannen. Ze hadden de voordeur en het huis erg mooi versierd, een super leuke verrassing! Toen de rest van de familie er was (totaal 11 mensen) gingen we met de auto naar het gemeentehuis en daar aangekomen stonden we op de stoep voor de deur en keek iedereen die voorbij liep naar ons. Zo leuk, haha! We hadden de kleine zaal gereseveerd vanwege ons kleine groepje, maar we mochten in de grotere zaal, omdat we de laatste waren van de dag (deze zaal was een stuk mooier en normaal dus ook duurder). Mijn vader heeft me weggegeven onder begeleiding van het nummer 'Niemand' van Gordon & Replay en ik hield het net niet droog Toen de toespraak van de vrouw van de burgelijke stand en die deed het heel leuk en niet zo serieus, precies waar wij van houden! Mijn neefjes van 4 en bijna 1 waren heel netjes rustig en de oudste gaf samen met zijn moeder (mijn zus) de ringen aan. Ook dit ging helemaal goed gelukkig. Bij het officiele gedeelte zei mijn vriend niet 'ja', maar 'ja, heel graag'. Dat vond ik zo lief en toen waren we officieel getrouwd! Terug bij mijn ouders koffie / thee met een mooie foto taart met ons hoofd erop. Dit hadden mijn zus en moeder geregeld, ook een super verrassing voor ons dus! Om half 7 gingen we eten, maar het was ontzettend druk in het restaurant (ook met kinderen) en toen ik binnen kwam vroeg een meisje aan haar moeder: 'mama, is zij een prinses?' Schattig he?! Heerlijk gegeten met z'n allen en toen weer naar huis. We hebben van onze familie mooie bloemen gehad en geld en lieve kaartjes en ook nog een heleboel via de post (had ik nooit verwacht!) dus ook dit was een leuke verrassing! Echt, het voordeel van een kleine bruiloft, waarbij je alleen de hoofdzaken pland, is dat je zo leuk verrast kan worden door kleine extra'tjes Geweldig! Gister een nachtje weg naar Eindhoven en ik had het hotel gevraagd de naam van de reservering (mijn naam) te veranderen in de naam van mijn vriend, omdat we dan net getrouwd zouden zijn. Ik bedoelde er verder niks mee. Eenmaal daar aangekomen werden we gefeliciteerd door het meisje aan de receptie en kregen we onze kamer toegewezen. Dit bleek hun suite te zijn, we waren dus gratig ge-upgrate!!! Een prachtige kamer en nadat we hadden geshopt en terug kwamen in de kamer stond er een dienblad met een felicitatie kaartje, een voucher voor 2 gratis drankjes en allerlei lekkere chocolaatjes en nootjes! Weer zo'n super leuke verrassing, waardoor ons verblijf alleen maar nog leuker is geworden. Nu thuis en het huis is helemaal opgevrolijkt met alle kaartjes en bloemen. We hadden ook nog een bos gehad van mijn werk, een hele grote kaart en sommige collega's hadden apart nog een kaartje gestuurd. Wat een top dag en wat een warmte van iedereen! Nu best zenuwachtig voor de echo van dinsdag en we hebben een rondleiding op het KDV waar ons meisje heen gaat per 1 oktober voor 2 dagen, spannend! Liefs, Caitlin
Uk; dan heeft hij toch maar drie weken jouw voeding gehad, beter iets dan niets, toch?! Kreeg gisteren een tip van iemand: als je gaat beginnen met flesvoeding, probeer dan eerst de standaard voeding ipv meteen te beginnen met HA. Zo kun je erachter komen of je kindje werkelijk een allergie heeft. Zo niet, kun je het mooi af met standaard voeding en ben je 5 euro per keer goedkoper uit! Blijkt je kindje te reageren op de standaardvoeding en dus ws een allergie heeft, kun je altijd nog starten met HA of een andere voeding tegen de allergie. Maar goed, als jij je prettiger voelt om meteen te starten met HA moet je dat gewoon doen hoor! Heb ik namelijk ook gewoon gedaan...
Caitlin; klinkt allemaal fantastisch! Heerlijk hè, zo'n dag met allemaal mooie verrassingen! Fijn dat je zo genoten hebt en dat je nog lekker nageniet! Nu lekker uitkijken naar de echo en de rondleiding!
@caitlin; zo te lezen een mooie dag geweest! @hen; die tip had ik trouwens ook gehoord en daarom dus ook gewoon met standaard begonnen. Maar zit nu inmiddels op Forte, aan standaard heeft hij niet genoeg.
Uk dat zijn toch mooi 3 weken bv geweest voor jullie kleintje! Hier ook een baby die graag dicht bij mama in slaap valt, bij voorkeur op zijn buikje. Caitlin klinkt helemaal héérlijk! Ben benieuwd naar een fotootje
Ik heb een paar foto's geplaatst in mijn album, waarvan je op 1 mijn hele jurk ziet De roze stola is trouwens wel beter dan het vestje wat ik eerder in gedachten had he?! Liefs
Prachtig hoor, helemaal gelukkig als ik het zo zie! Enne ja die stola is véél beter en véél feestelijker!
@JuJu,Hen en Caitlin, Ik heb inderdaad ook al het advies gekregen om mijn bloed te laten testen na de eisprong. Bij een kennis van mij is dit ook de reden van de miskramen geweest. Volgens de huisarts moet ik eerst 2 maanden tempen zodat de artsen in het zkh ook kunnen zien of ik een eisprong heb en of die in lijn ligt.
Succes met tempen dan laiko.. is eve vervelend maar het geeft wel inzicht iig, hopelijk kunnen ze jullie dan snel helpen. Jolanda veel plezier vandaag! Hopelijk prachtige foto's van uk!
hallo meiden, Vandaag was de dag dat we de echo hadden We hebben onze uk kunnen bewonderen en het hartje zien kloppen..Ben nu al helemaal verliefd ben precies 8 weken en 1 dag dus uitgerekend op 25-09-2011 en het is maar 1 ukje Nu lekker genieten vanavond upload ik de echo's. Vanavond even inscannen
Joepie Jolanda:d Fijn gevoel he...heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk:d hoe gaat het met de andere dames? Heb wel wat bij gelezen, maar moet elke keer weer terug lezen, om te reageren, om te zien wie wat nog maar had geschreven.:S Nou voor het eerst in me zwangerschap ben ik verkouden. BAH Het begon zaterdag met keelpijn. Had het idee dat ik spijkers aan slikken was. Dus s avonds op tijd in en uitje naast bed. Dat hielp goed werd zondag zonder keelpijn wakker . Hele dag tip top gevoeld. Word ik vanmorgen wakker met dichte neus. BAh. voel me verder goed. Vandaag maar lekker warm binnen blijven, maar hoop toch wel dat ik vanavond weer kan zwemmen. Gelukkig is het water warm. Ik ga even met hondje uit.. Liefs en fijne Valentijnsdag vandaag!
@ Laika; succes dan met tempen meid. Hopelijk geeft het je wat meer inzicht! @ Eyore; veel plezier met zwemmen vanavond! @ Hier; gister een nieuw matras gekocht en die wordt vandaag geleverd. Hopelijk geen rugpijn meer na het slapen! We hebben de nieuwe hoofdkussens vanacht al kunnen gebruiken en dat beviel goed. Nog heerlijk 3 dagen vrij samen met mijn man Liefs, Caitlin
Tnx.. heb er wel weer zin in hoor! heb even een foto in me album geplaatst: 1 van me buik en 1 nog van de 20 weken echo..