@Limbootje26 Ik heb zelf een jaar ontpild voordat we zijn begonnen. Ik had behoorlijk heftige verschijnselen en heb ook een bloeding gehad zoals jij die beschrijft. Ik kende dat totaal niet van m'n eigen lichaam en was er ziek van. Mega krampen en sorry voor de gore details, maar een super tampon deed nog geen uur dienst. Het liep er bijna uit. Ook had ik last van stolsels in het bloed. Mijn HA zei dat dit kon komen door het ontpillen, Mijn moeder vond het verdacht veel op een miskraam lijken. Aangezien ik daarvoor nog aan de pil was, sluit ik dat laatste buiten. Hierna duurde het een maand of drie voordat ik een regelmatige cyclus kreeg. in het begin was ik soms maar twee of zelfs één dag ongesteld. Waarschijnlijk reageert je lichaam op het ontpillen. Het hele hormoonhuishouden moet zich ineens aanpassen. @Rnee Mijn NOD is 2nov. Het is dus misschien nog een beetje vroeg om iets te voelen? Misschien maak ik mezelf ook wel gek van de spanning. Dan denk ik, "voe; ik nu wel echt iets of zouden het zenuwen zijn?" Maar als ik zenuwachtig ben voel ik me anders. Net dacht ik ineens dat ik niets meer voelde en toen ineens voelde ik weer een steek in m'n rug. Ik heb ook ontzettend koude voeten. Gisteravond had ik het ook zoooo koud, terwijl het buiten eigenlijk best een prettige temperatuur was. Ik heb de hond met m'n winterjas aan uitgelaten en had nog steeds koude rillingen. Zat op de bank tv te kijken met een deken over en het nog koud. Je zou bijna wat gaan denken. Maar goed, het is nu afwachten tot mijn NOD. Ik wil niet daarvoor gaan testen. Ik ben ontzettend nieuwsgierig en kan heel slecht tegen het wachten dus het worden nog twee hele lange weken... pfff.. die onzekerheid. Was er maar een test waarbij je het met zekerheid al eerder kon zien.
nee ik ken dit idd ook niet, ik heb er verder gelukkig geen last van, dus geen krampen, pijn of wat dan ook... terwijl ik tijdens de pil wel altijd last van mijn rug had tijdens mijn ongesteldheid... het zal idd allemaal van het ontpillen komen... raar gedoe dat lichaam van een vrouw hahah
@ bruni:ik snap precies wat je bedoeld! Ik was ook super nieuwsgierig en kon niet wachten, was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was 2 weken geleden maar helaas had mn lichaam mij goed voor de gek. Achteraf had ik mn eisprong ook gemist dus kon ook bijna niet zwanger zijn. Hoop voor jou natuurlijk dat het anders is! Ik ben nu ook alweer helemaal bezig met mijn volgende eisprong en benieuwd hoe de tweede cyclus zal zijn kan haast niet wachten Haha wordt soms gek van mezelf .. Mijn vriend zegt dat ik mezelf gek maak en er teveel mee bezig ben als ik op deze site kijk hihi maar ik zei al dat dat het verschil tussen man en vrouw is.. Herkennen jullie dit een beetje of is jullie vriend/man er net zoveel mee bezig ?
oh dit herken ik wel haha mijn vriend vind ook dat ik er teveel mee bezig ben haha, ik zit hem dat hele gedoe uit te lggen met eisprong en ontpillen en en en, en hij heeft echt zoiets van euhm ik dacht we begonnen gewoon en we zien het wel.... mja das moeilijk voor een vrouw denk ik haaha
Die man van mij hoef ik heb ik maar niet gezegd dat ik op dit forum zit. Die vind sowieso al dat ik er teveel mee bezig ben.. haha.. Heb er ook zo lang op gewacht. Als het aan mij lag waren we 2jaar geleden al begonnen, maar toen was de situatie er niet naar.
@limbo en bruni haha echt zo herkenbaar!! Als ik mijn man zit uit te leggen over temperaturen en ovulatietesten en dan ik die wenkbrauw weer naar boven gaan hahah wij vrouwen voelen dat toch anders Ondertussen ben ik nog steeds zo raar ongesteld! Ik had maandag een kleine beetje bloed meer lichtroze. Dinsdag werd het wel rood alleen echt zo weinig dat je alleen iets zag ( sorry dat ik het zo moet zeggen) bij het afvegen! Vandaag weer! Alsof het niet goed doorzet. Meestal wordt ik het gewoon gelijk in 1 keer goed. Zou dit nog te maken hebben met de pil? Na mijn eerste cyclus na de pil werd ik gewoon goed ongesteld maar nu ik in mijn tweede cyclus zit en ik ook rond mijn ei geklust heb heb ik deze rare bloedingen. Heb van het weekend al een paar keer testen gedaan maar allemaal negatief. Weet echt niet zo goed wat ik ervan moet denken! Moet ik dit wel zien als mijn ongi? Iemand misschien een idee?
Hey hallo Ja ik heb gelukkig weer een regelmatige cyclus. Ben ook begonnen met dipp sticks. en eergisteren een positieve Gisteren ook getest en die was duidelijk veel lichter dan die van de dag ervoor. Hopelijk is het gelijk raak. maar ja als ik alles lees op internet over de prikpil.... Dan kan het nog wel even duren ben ik bang. x
@ thamara1987 gelukkig i je cylus gewoon normaal en duimen dat het snel raak is voor je ik heb geen ervaring met prikpil dus daar kan ik niets over zeggen.... nou mijn mega ongesteldheid is eindelijk voobij.. heb geen een kwaaltje gehad en nu de ongi weg is komen de kwaaltjes... moe, ontzettend koud, hoofdpijn... geweldig dat lichaam ontdekken he hahah
he! dat heb ik ook, eergisteren was mijn laatste dag van de ongi en gisteren hele dag hoofdpijn en buikpijn.. vreemd idd dat vrouwenlichaam!! Hoop zo dat mijn cyclus deze keer korter is dan 38 dagen want ik ben niet zo geduldig haha
Hello! Hier nog steeds geen rode duivels en negatieve testen. Laatste test afgelopen zaterdag gedaan.. Dus ik wacht voorlopig weer even! Hoe is het bij jullie?? X
Meen je niet, balen zeg! Hoeveelste dag zit je nu? Ik ben aan het wachten op mn eisprong.. Denk dat ie eraan zit te komen.
Pff daar wordt je toch niet goed van ofwel zo lang wachten nou ik dacht dat de eisprong eraan kwam aan het slijm te zien maar nog geen positieve ovulatie test dus denk dat het nog een paar dagen langer duurt.. Ff afwachten dus..
ik had de vorige keer na 10 dagen idd ook dat slijm tot ongeveer 3 dagen na mn eisprong... die 10 dagen zijn nu om maar dat slijm is nergens te bekennen helaas... ik ben dan ook niet met ovulatie testen bezig dus ik blijf hopen op slijm hahaha
Hoi iedereen! Nou ik zit weer in de tweede ronde, nadat ik afgelopen zaterdag een smilie had op mijn ovuvtest hebben we druk zitten klussen! Het vreemde vind ik wel dat mijn zwanger en kids ovu testen echt niet er af knallen ( heb hier ook al een topic over geopend) maar misschien heeft dat er mee te maken dat ik te veel heb gedronken ofzo al probeer ik twee uur van te voren niks te drinken. Ben genieuwd inderdaad hoe het nu met jullie gaat?! Xxx
Ik heb deze ronde ook ovutesten geprobeerd maar te vroeg begonnen en, toen waren ze op en toen dacht ik laat maar zitten Haha. Ik heb eergisteren mijn eisprong gehad dus nu op het wachtbankje
Okee spannend voor jullie! Vandaag dag 70 voor mij.. Nog steeds geen menstruatie en afgelopen maandag negatieve test pfff.. Ik weet het niet meer hoor