Hi allemaal! Half september hebben mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil. Ik was toen zo hyper dat ik midden in de strip gestopt ben haha. Nu is het afwachten hoe m'n cyclus zich herpakt... volgens mij vorige week eisprong gehad, merkte het aan pijntje en afscheiding. Nu dus al een paar dagen veel kramp, rommelige darmen en super gevoelige tepels... en dan ga je toch denken zal het?? Wat zijn jullie ervaringen met optillen e.d.? Hoop natuurlijk dat het dat niet is... Liefs Beertje
Wij gaan ook per september voor een tweede wonder. Per begin sept gestopt met pil, menstruatie op 7 sept. En na menstruatie aan het klussen..nu mijn 5 week en in afwachting!!! Jullie veel succes ik ben benieuwd wanneer we in verwachting mogen raken.
Ik ben in augustus gestopt met de pil, wij gaan voor de eerste...en iedere maand duurt te lang! Hahaha. Maar geduld is een schone zaak, dus we nemen het zoals het komt Hier ook we ovulatietesten om mijn cyclus een beetje in beeld te krijgen...als het goed is word ki een deler dagen weer ongesteld, ben benieuwd!
Wat leuk zoveel meiden die voor de eerste gaan, ben benieuwd hoe snel er iemand een positieve test in handen heeft!
@michelle jemig wat balen sterkte! @beertje ik ken het gevoel! Vorige week mijn ei gehad,vandaag ook rommelende darmen en echt flinke steken in mijn rechterzij! Toch denk je....zit ik me dit allemaal in te beelden.
Ja zeker spannend allemaal! Wat ik me wel afvraag is wanneer ik kan gaan testen.... ik heb totaal geen idee wat de duur van mijn cyclus nu is. En ik vraag me af of het van invloed is geweest dat ik van mijn laatste strip maar 7 pillen geslikt heb. Moeilijk!! Jullie hier ideeën over? Liefs
Geen idee eigenlijk! Kan sowieso wel even duren voordat je 'ontpild' bent... Hoe lang heb je de pil geslikt?
Tja volgens mij een jaar of 7... weet het niet precies meer . Ben er destijds mee begonnen omdat ik altijd verschrikkelijke last had van menstruatie. Nu dus volgens mij vorige week woensdag ei gehad maar dat zou betekenen dat ik een cyclus van21 dagen heb deze keer... of gewoon 28 omdat ik maar even de pil geslikt heb.
Ik had 27 aug laatste pil, van 10 tm 23 sept ovulatie testen gedaan.. maar die waren negatief. En toen maar op 1 en 7 okt zwangerschapstest gedaan.. maar deze waren ook negatief! Dus net weer een test gehaald haha.. ik blijf het elke week maar testen totdat ik ongesteld word.. of zwanger
Ja irritant he! Ik heb voor het gemak maar 5 testen via internet besteld. Dan zou ik vanaf morgen kunnen testen in het geval van een 21 daagse cyclus en anders volgende week maar weer proberen... Ben benieuwd!!
Haha ja best wel! Nu wel last van mijn rug, dus kan begin zijn van menstruatie of toch spierpijn van een beginnend griepje, voel me ook niet helemaal fit pff
Meiden, hier ben ik weer! Na veel papier werk zijn we gelukkig een stuk wijzer! En voel me weer een stuk rustiger, door alle spanning gister vast een test gedaan die was helaas negatief, maar de test werd eerst helemaal roze en daarna kwam er 1 streepje weet niet of dit zo hoort? Maar nu het vreemde van alles, mijn tempratuur word elke dag hoger... Nrml zit ik rond 36,7 en nu elke dag beetje hoger zit nu op 37,4! Dus vind het allemaal maar raar! Haha
@michelle, pff dat is jammer .. Weet je al wat meer over je baan? Ik zag dat vorige week ook op de test gebeuren, je had zeker ook een test van kruidvat/trekpleister?.. Wel raar van je temperatuur.. Zou dat moeten neigen naar een eisprong?? Ik ben niet bezig met temperaturen, dus ik weet het even niet hihi.. Maar kijk maar uit dat je niet ziek wordt, want je hebt nu dus bijna koorts !
@Michelle spannend moment he!! fijn dat het weer wst rustiger is bij je...Ik heb er vanmorgen ook een testje tegen aan gegooid en hij werd bij mij ook eerst helemAal roze! Ik dacht oh jee ik doe het vastniet goed! Welke gebruik jij? Ben ook zo'n groentje op dat gebied haha. Maar helaas ook bij mij negatief... ik merk dat ik mezelf wel aardig gek zit te maken de laatste pp aar dagen. Terwijl we er in gingen met het idee van we zien wel hoe het loopt.. zo werkt dat dus niet! Nou dames veel succes allemaal!
T ben eind augustus gestopt met de pil. Hierna niet meer ongesteld geworden. Vorige week een test gedaan negatief. Nu vanmorgen weer een test gedaan omdat ik 20 sept voor mijn gevoel echt mijn eisprong gevoelt heb. Na jullie raden het al knal positief!!! Ongelofelijk en toch niet echt meer verwacht. Hopelijk houd het zich goed aan me vast. Wat een wonder!!
Wat geweldig nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd meid! Dat is heel snel gegaan dan!! Geeft weer moed voor ons haha Ik hoop voor je dat alles goed gaat en hou je ons op de hoogte? Liefs
Proficiat indd!! Hier negatieve test en ongipijn...dat het maar eens doorzet dan! Op naar de volgende ronde
Bedankt voor de felicitaties. Na het lezen van alle berichten had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht dat t meteen raak zou zijn, maar dat kan dus ook. Verder voel ik me prima. Heb eigenlijk geen klachten op wat pijnlijke tepels en af en toe wat last van mijn onderbuik! Jullie uiteraard nog veel succes.