Gestopt met de pil september 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Michelle1987, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    @Rnee, Ja ik ben nu bijna een jaar gestopt. Heb ruim 10 jaar de Diane gebruikt. Aangezien deze vrij zwaar is wou ik er zeker van zijn dat als ik zwanger zou worden ik helemaal ontpild was. Plus dat ik me niet echt happy meer voelde met de pil. Voor mij nooit meer de Diane! Voel me nu een stuk beter en vrolijker en dat libido van mij.. haha! Mijn man zal wel denken; "Help, mijn vrouw is klusser!" ;)

2. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er vanaaf weer getest met een kruidvat test maar die was witter dan wit! Doet me toch wel wat zucht.....

Zaterdag is mijn nod dus denk dat ik dan pas weer een test doe! Intussen voel ik echt van alles, pijnlijke tepels misselijk en lage rugpijn. Ben zo bang dat het allemaal tussen mijn oren zit!

@daiss ohh dat kan idd een innesteling zijn geweest! Waren de krampen kort maar erg hevig?

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

@bruni: ik las vanmiddag allemaal spookverhalen over het stoppen met de diane.. Werd er niet echt blij van en raar dat de dokter er niks van heeft gezegt.. Ik ben 3 jaar aan de diane geweest dus hoop dat het allemaal mee valt maar zit ondertussen wel op dag 38 van de cyclus. Ik heb ineens ook veel meer zin in het klussen Haha ik ken mezelf bijna niet terug.. Ben ook een stuk minder emotioneel nu, toen ik 1 week gestopt was kon ik alleen maar huilen..

4. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    @silvy, geef de moed niet op he, gewoon even wachten tot t weekend.
    Ja die krampen waren best heftig.zat op de bank, maar moest gewoon mn benen in trekken omdat ik niet recht kon zitten.. het duurde een kwartiertje, toen was t weg.

@rnee ik heb ook de diane geslikt, heb 3 weken lang hoofdpijn gehad toen ik stopte pff..werd ik ook niet vrolijk van!!

5. Love2011

Oké, ik was begonnen aan de diane tegen mn puistjes en vette huid maar die zijn helaas weer terug maar gelukkig niet zoveel als voorheen. Hoelang duurde het bij jou bruni voordat je cyclus normaal werd? En hoelang duurde de eerste weet je dat nog?

6. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dat kan echt wel iets van een innesteling zijn geweest daiss!

Ja probeer ook nog wel posi te blijven maar als je dan zo'n witte test heb bleh...

7. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Ja zeker blehh zo'n witte test, maar misschien was je gewoon toch te vroeg met testen. Let's hope so!!

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    @Rnee Na 3 maanden was mijn cyclus weer normaal. Ik snap ook niet waarom mijn vorige huisarts niet heeft gewezen op de bij- en nawerking van de Diane. Ik ben ermee begonnen vanwege de puistjes die ik destijds had. Op het eind, na tien jaar, had ik geen puistjes. Maar pigment vlekken, constant doorbraken, ik was snel chagrijnig en een libido van 0,0.. Toen ik stopte kreeg ik last van een hormonale disbalans. Ik was super emotioneel en heb no nooit tevoor zoveel puistjes gehad. Ik ben hiervoor behandeld bij de dermatoloog. Ik kreeg een kuur van drie maand waarbij ik niet zwanger mocht raken.. Ik had gedacht om 2 à 3 maand te ontpillen en het dan te gaan proberen. Ondertussen zijn we echter alweer een jaar verder.

9. Love2011

Oke en nu voor het echt ervoor gaan dus! Super spannend, hopelijk lukt het snel! Hoop dat het inpillen bij mij ook niet zo lang duurt maar we zullen zien :)

10. Love2011

Vanmorgen ongesteld geworden! ben tevreden met een eerste cyclus van 38 :) op naar ronde 2 !

11. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Ohhh jammer !! Het is eigenlijk wat, dat je lichaam zo in de war is he.. Maar netjes 38 dagen ! Vandaag dag 50 bij mij, en nog geen rode duivels te zien. Poeh poeh

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Aan de ene kant jammer, maar die onzekerheid is gelukkig wel over... nieuwe ronde, nieuwe kansen!

13. Love2011

Ja ene kant jammer idd maar toch ben ik blij omdat ik maar 1 keer ongesteld ben geweest voordat ik aan de pil begon 13 jaar geleden. Voor de volgende ronde weet ik nu ook waar ik op moet letten en hoe ik mijn vruchtbare dagen kan herkennen dus idd nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Hopelijk heb jij ook snel een beetje duidelijkheid daiss!!

14. Love2011

Hoe voel jij je trouwens beertje ? en ben je al een beetje aan het idee gewend ? ben je al naar de dokter geweest enzo ? ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat gaat, ben beniewd ! :)

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik ben even aan het idee aan het wennen dat er over 8 maanden wellicht een baby'tje is... voel me goed, gelukkig nog niet overgegeven maar wel vlaagjes misselijkheid. Vanmorgen voor de zekerheid nog een digitale test van clear blue gedaan.. en die gaf ook aan zwanger 1-2 weken. Had op ander forum gelezen dat de tests die ik gebruikt had niet altijd even betrouwbaar waren, maar nu vast geen onjuiste uitslag! En we vinden het nog steeds apart dat het al zo snel raak is. Had echt verwacht een paar maanden geduld te moeten hebben.. m'n vriend begon al flauwe grapjes te maken over dat ie een scherpschutter is en zo haha. We zitten nyu te bedenken hoe we het onze ouders gaan vertellen, wil het op een leuke maker doen. Jullie tips?

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Maker = manier

Handig die smartphones hihi

17. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Ohhh goed ! Ik heb die test van cb ook al in huis gehaald. 4 stuks van trekpleister (die 2 voor 5 eur). Dus als die positief is, doe ik cb ook even checken haha !

Ik heb 1,5 maand geleden al dingetjes bedacht hoe wij het zouden vertellen, zelf al naar babypark geweest om maar even een idee te krijgen wat er allemaal te koop is. hahahaha (hoe bedoel je ik was er erg mee bezig).. Maar goed. Wij hadden dus bedacht om een knuffelbeer te bestellen (2, een voor mijn ouders en een voor schoonmoeder) en dan met een lief tekstje.. Dat wordt geheid huilen !! hahaha. Maar eerst maar die positieve test :)..

Had je zelf al ideetjes?

18. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
  19. Love2011

Die digitale cb test heb ik ook al in huis, die bewaar ik ook tot ik op een andere test een streepje krijg te zien! hopelijk is dat volgende maand :) Wij krijgen over 1.5 week de sleutel van ons nieuwe huis dus misschien als ik er dan niet zoveel mee bezig ben is het raak,, dat hoop ik iig :) Ik zit er ook heletijd aan te denken hoe ik het zal vertellen, best lastig om iets leuks te bedenken! Voor mijn moeder en haar vriend zal het dan het 5e kleinkind worden dus ik denk iets met een 5 maar wat weet ik nog niet..

20. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou pfff vanochtend een test gedaan op mijn mogelijke nod dag en helaas weer omo wit! Geen idee wat ik er nu van moet denken.....

Ik vind het ook best moeilijk omdat je toch niet met zekerheid je cyclus kan bepalen na de pil. Ik had in de eerste ronde een cyclus van 30 dagen en daar ben ik nu ook vanuit gegaan!

@bruni die filmpjes heb ik ook wel eens gezien geweldig hoe mensen het soms bekend maken! Ik vind een rompertje of een slabbetje met een tekst erop ook zo leuk!!

Deel Deze Pagina