Dat geeft hoop! Ik ben heel benieuwd of ik mijn eisprong ga voelen. Je schijnt ook aan je afscheiding te kunnen merken of je in je vruchtbare periode zit. Weet iemand daar iets van? Voorlopig is mannetje ziek dus hier wordt even niet aan babietjes gewerkt
Hallo meiden, Ik ben eind juni begin juli gestopt met de pil en ben begin september voor het eerst ongesteld geworden. Wij gaan voor een tweede kindej, en nog vinden we het erg spannend. Bij de eerste was ik gelijk zwanger heel erg snel dus. We hopen dan ook dat we nu weer snel zwanger zijn. Ik wil iedereen hier veel succes wensen! @juju: Ja je kan idd aan je afscheiding zien of je vruchtbaar bent, en volgens mij kan je dat zien doordat je meer afscheiding hebt dan normaal.
je kan van je afscheiding echt draden trekken als je het tussen je vingers neemt... het lijkt een beetje op rauw eiwit !
Hm dat wordt goed in de gaten houden dus (ik zie me al zitten op het toilet), Naja eerst maar eens ongesteld worden en dan verder kijken
Ik heb het niet zo in de gaten gehouden, maar bij mij viel het verschil van afscheiding echt wel op! Nu heb ik dat alweer niet meer.
Hallo, Net als jullie vind ik het ook erg spannend allemaal. Ik ben 16 september gestopt met de pil. Heb deze zo'n 14 jaar geslikt! Vind het allemaal wel erg onzeker door wat je allemaal leest: Hoe lang gaat het allemaal duren en wanneer krijg ik mijn natuurlijke menstruatie? Je leest zo vaak dat meiden er maanden op moeten wachten, terwijl je zo graag zwanger wil worden. Ik ben een week geleden ongesteld geweest, maar heb daarna nog steeds last van bloed en bruinige afscheiding. Wie heeft hier ook ervaring mee en is dit normaal? Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden!!