Ja het is zo ongelooflijk. We hadden dit niet verwacht! Al zei mijn man vroeger altijd dat wij een tweeling zouden krijgen. Heel speciaal!
Echt geweldig! Nu nog even alles aanpassen onder je banner... het is nu poppekeS en je heb de hartjeS gezien! Haha zo leuk!
wauw bereke nee dat meen je niet!!! wauw proficiat! Laatst nog zo'n verhaal meegemaakt! Geweldig zeg!
Ja nonja, dat bedacht ik me ook net! Elif, ik kan het gewoon niet geloven dat wij zoveel geluk mogen hebben! Ben zo bang dat het misloopt! Is ongelooflijk gewoon!
bereke, ik val bijna uit men zetel!!!!super!!! Heeft dit met de IVF te maken of hebben jullie 'gewoon' dubbel geluk! een goede vriendin van mij heeft ook een tweeling! xxx
Dubbel geluk! Er is immers maar 1 embryoke teruggeplaatst. Ben zooooo blij maar ook zooooo bang! Daarstraks dacht ik: hebben wij niet teveel geluk ineens?! Zeg maar nog 6 dagen en jij hebt een 12 in je banner staan!!!
whaa bereke super meid een tweeling super van harte gefeliiteerd heb je ook foto van de twee ? ik kon het niet laten vanmorgen maar helaas negat
Woooooooow Bereke, wat een geluk! En dat heb je verdiend, dus ik ben er van overtuigd dat het goed blijft gaan. Dat moet gewoon. Gefeliciteerd meid, wauw... heb gewoon kippenvel. Vind het echt geweldig voor jullie Even snel een update: ik heb dus sinds maandag weer bruinverlies. Een week na ei... echt balen! De laatste tijd was het zo netjes 2 dagen voor ongi en nu dus al een week voor NOD. Ik denk dat het door de HSG komt omdat buikje misschien nog van slag is. Geen man overboord... volgende ronde beter
ff een vraagje de test was echt negat maar nu een klein streepje te zien blijft negat toch? had ik hem maar weg gegooit nu weer twijvel whaaaaa is een trekpleister test de zelfde als een kv test 2v5
Persoonlijk denk ik een indrooglijntje. Zaterdag nog maar eens testen denk ik zo. Het blijft nog even spannend. Negatief wil nog niet alles zeggen natuurlijk.
zie zaterd wel weer hoe is ie verder met jou ? nog steeds bruin? de 1e keer naar de hsg had ik ook een hele andere ongi dus kan daar best van komen
Irritant hè, die wachtweken... vooral die laatste dagen. Hier nog steeds bruin, zal wel door de HSG komen. Ook best veel krampjes af en toe. Alles is anders dit keer. Zwaar irritant, maarja... op naar ronde 16 Hmmmz, ronde 2 (van 6) klinkt beter
Dank je dames! Moppie, oh wat jammer! Maar is het streepje roze? Ik dacht niet dat kv indrooglijntjes hadden? Ik duim toch nog voor een posi test op zaterdag! Sas, wat vervelend van dat bruinverlies. Maar kan het innestellingsbloeding zijn? En als dat niet zo is, is het idd hopelik gewoon van die hsg! Brabantse, mooie dag waarop je je NOD hebt!