Bereke: wat een scheetjes!!! Kleinesam: gelukkig dat sam niet zo'n last heeft van zijn verkoudheid, vind het altijd zo zielig als ze zich niet lekker voelen. Vandaag afspraak gehad bij de KA, we krijgen een doorverwijzing voor een helmpje, vanwege dr platte achterhoofd ze weegt nu 8,255 gram en is ong 65 cm lang
Och BEG, moet ze een helmpje? Niet fijn natuurlijk maar wel belangrijk dat het gecorrigeerd wordt. Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van! En wat een mooi gewicht! Ik ben echt benieuwd hoeveel die van ons wegen morgen... .
nou tis gebeurd http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/260003-kramp-na-iui.html#post9318151 En nu 2 weken wachten pffff
Mijn duimen draaien Sjudith! Hier net terug van kind&gezin. L. weegt 6,580 kg en is 62,5 cm lang. En F. weegt 6,320 kg en is ook 62,5 cm lang. De curves stijgen mooi en alles was in orde. Contente mama dus! En bedankt voor de complimentjes over de foto's!
Je ze blijven wat klein en fijn voor hun leeftijd natuurlijk maar zijn wel stilaan aan het inhalen. Dus da's helemaal goed! Hoe is de IUI gegaan? Alles vlot verlopen?
sjudith de duimen draaien hoor!!! bereke, klein en fijn is toch ook goed? de grote dame hier kreeg zelfs een standje van de KA, dat ze nu even veel woog als een 1-jarige... maar ja dat zal wel een dunne een-jarige zijn hahah ze zit onder de bovenste curve met haar gewicht, en die stijgende lijn is ook al aan het afzwakken, verder drinkt ze ook maar tussen de 750 en 800 cc per dag, dus tis ook niet dat ze megaveel drinkt en in het begin moesten we van de KA juist een schepje meer in haar flesje doen, omdat ze zo weinig dronk... tis ook nooit goed he hihi
Laat ieder kind toch netjes op z'n eigen tempo groeien. Stom dat ze toch zo kunnen zeuren daarover . Als je ze geeft wat ze mogen hebben, is het toch goed?!
dag meiden Heb gisteren getest, en hij was licht positief. Maar ik denk dat het door de Pregnyl komt. Die heb ik vorige week dinsdag gehad. Dus ik blijd duimen
Ja ik weet het al niet meer hoe vlug het halveert. Ik zou morgen terug testen en kijken of het lichter of net donkerder is geworden. Maar ik denk en hoop donkerder .