He meiden, Lang niet meegeschreven hier, maar wel meegelezen. Sjudith, spannend meid! Ik moet wel zeggen dat je erg vroeg hebt getest Ik hoop het voor je, mijn duimen draaien! Met mij gaat het goed. De verkoop van ons huis hing aan een zijden draadje en ging voor 99% zeker niet door. Dus wij hebben toch maar ICSI 2 in gang gezet. Nu hebben we deze week te horen gekregen dat de kans nu weer heel groot is dat de verkoop toch doorgaat Dus nu lopen de ICSI en verhuizing toch door elkaar heen waarschijnlijk. Een paar dagen voor de punctie moeten we ons huis uit. Heel handig, NOT Maar blijkbaar moet het gewoon zo zijn. Ik heb namelijk ruim een jaar geleden gezegd dat ik in april 2011 zwanger zou raken en was al helemaal teleurgesteld dat dat nu niet meer kon. Maar nu kan het dus wel. Dus hopen maar Het is een secret mission ook trouwens. Alleen mijn ouders weten er van, voor de rest helemaal niemand en dat bevalt echt super goed!
Sas, een secret mission heeft al vaak succes gebracht voor meiden van zp hé! Hopelijk bij jullie ook! Het zal wel even een drukke en zware periode zijn maar het heeft blijkbaar echt zo moeten zijn... . Succes!
@sas wat een spannende tijd Ik hoop het zo Heb vanmiddag getest (haha testgeil) en was ietsje donkerder dan gisteren Heb vorige week dinsdag de pregnyl gehad maar als ik op mijn temperaturen af moet gaan heb ik denk ik vorige week maandag de eisprong gehad....
14 dgn na de iui officieel maar ja ik denk dus dat mijn eisprong vorige week maandag was, ik had steeds temp rond 37.3 daarna de maandag ineens 36.5 en daarna weer 37.3 dus als dat klopt dan is maandag mijn nod al