Balen sjudith! Hoe is het verder met iedereen? Hier laatste paar dagen weer lekker vaak bij de HA en in het ziekenhuis geweest, kleintje heeft het nog steeds benauwd, inval HA wuifde het gewoon weg als verkoudheidje begin vorige week, eigen HA stuurde ons toch door naar SEH eind vorige week daar aangekomen is ze verneveld met ventolin en zuurstof, deze week controle bij KA, die vond haar nog steeds te benauwd klinken, weer 2x verneveld, en nu hebben we volgende week een afspraak bij de longarts ook volgende week naar het sophia kinderziekenhuis, ze moet een helmpje! zal even nieuwe foto's plaatsen in mijn album!
O Wow BEG! Ik schrik ervan, heftig zeg! Heel veel beterschap voor je meisje! Met mij gaat het goed. De verkoop van ons huis gaat toch door! 29 maart moeten we eruit. Maar omdat we dachten dat het niet doorging ben ik alweer helemaal into ICSI 2 en volop aan het spuiten met de decapeptyl. Dus nu doen we het toch tegelijk, moet gewoon zo zijn Ik voel me wel ongelofelijk kut door de hormonen, wat een verschil Maar ik weet waar ik het voor doe en dan is het ineens een stuk minder erg.
super dat de verkoop toch weer doorgaat! ja al die hormonen in je lijf en zoveel aan je hoofd gaat je niet in je koude kleren zitten, dikke knuf!
Niks bijgelezen. Laptop was kapot en hebben pas sinds gisterenavond een nieuwe die ik dan ook nog eens niet geinstalleerd kreeg. Maar kom toch vlug even piepen hoe het met Sjudith is gegaan en ik lees niet goed . Vind het zo jammer voor je!!! Meisjes zijn gisteren voor de eerste keer naar opvang geweest en na 1 dag hebben ze al prijs. Ze hebben de hele nacht echt liggen hoesten. F heeft ook veel gehuild en L heeft lichte koorts. Dus niet naar de opvang vandaag maar naar de dokter. Hopelijk heb ik vlug wat tijd om bij te lezen!
Ja hier is het om de zoveel weken weer raak hoor als ze naar de creche gaat, beterschap voor de 2ling!
Juist voor L. ook maar de antibiotica én nurofen voor allebei gaan halen want met die dafalgan kregen we de koorts niet goed naar beneden. Ik weet wel dat alle kindjes dit krijgen en het niet zo erg is maar het is niet fijn om uw kleintjes zo te zien . Het is de eerste keer dat ze ziek zijn en ik merk toch dat ik echt bezorgd ben!
Ohh balen he Bereke! Dat gaat je echt aan je moederhart he? L. was vorige week ook zo ziek, hoge koorts (tegen de 40 graden) en onwijs verkouden. L. heeft veel baad gehad bij een paracetamol en veel luuf smeren. Gelukkig is het bij die kleintjes ook vaak weer snel over. Sterkte met je meisjes! Dikke knuffel
hoe gaat het nu met de meisjes? zijn ze al weer wat beter ? hier ook al een poosje aan het klungelen n zit ook al aan de pufjes en ze heeft erg last van haar tandjes afen toe ze slaapt nu al 4 nachten van 19,00 tot 6.00 uur door heerlijk ze krijgt nu pyjamapapje he sjudith bha toch nog negat hoe gaat ie nu?
Hier gaat het stillekes aan beter met de zieken (hout vasthouden). En mijn zenuwen beginnen stillekes aan hun hoogtepunt te bereiken. Woensdag start ik terug met werken en ik vraag me af hoe ik het allemaal ga gecombineerd krijgen. Pfffff, echt spannend! Hoe is het hier verder met iedereen? Sjudith, hoe gaat het nu verder?
@ Bereke spannend morgen weer aan de slag! Hier gaat het knudde deze maand heb ik de IUI afgezegd want ik heb zware bronchitis en heb abkuur en prednison
Ai Sjudith toch . Heel veel beterschap! En ik hoop echt dat de volgende IUI dé IUI mag worden! Je wacht nu al zo lang... .
Spannend he Bereke, weer beginnen met werken! Wat voor opvang heb je en hoeveel dagen? Hier is het 1 dag papa, 1 dag mama, 1 dag oma, 2 dagen creche
Over 2 weken mogen we trouwens het helmpje ophalen van de kleine! Ben weer fulltime aan het werk, dat is best pittig zeg. Na werk snel naar huis, eten koken, kleine nog te eten geven, huishouden beetje doen en dan weer gaan slapen!
Hier begin ik halftijds terug gedurende twee maanden. Ik werk dan woensdag + donderdag en volledige dag en vrijdag een halve. Op die dagen gaan ze naar de opvang (kinderdagverblijf). Daarna ga ik 4/5e werken voor een tijdje en blijven ze dezelfde dagen naar de opvang gaan. De dinsdag doet mijn schoonvader dan. En daarna zullen we wel zien. Maar moet zeggen dat ik ook schrik heb van de combinatie werk/huishouden/gezin hoor. Ik heb veel slaap nodig en dat gaat er niet meer van komen vrees ik. BEG, knap dat je terug fulltime bezig bent hoor! Hoe lang moet ze het helmpje dragen? En is dat echt dag en nacht?
tot haar eerste verjaardag, 23 uur per dag mag alleen af om te luchten, wassen etc. en ben me nu even een partij nijdig! heb eigenlijk een afspraak bij het consultatieburo, wil ik net alvast de luiertas bij de kinderwagen zetten kinderwagen niet in onze hal, niet in de logeerkamer, heeft mijn vent hem in de auto laten zitten!!! heel mijn dag vergald, want ik wilde nog boodschappen gaan doen, lekker wandelen met dit weertje, moet vanmiddag ook nog naar mijn fysio. Gelukkig zit die aan het einde van de straat, dus moet maar even met de maxicosi sjouwen. Maar ben echt zooooooooo pissed, bel ik mijn vent op, zegt 'oh ja, vergeten'. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR