BEG, ik kan me voorstellen dat je nijdig bent! Zo ik ook niet mee kunnen lachen moet ik bekennen . En dat zijn wel pittige dagen dan, negen uur werken! Amai, 23 uur per dag aanhouden?! Hebben ze er veel last van over het algemeen? Onregelmatig Sjudith? Lukt dat met opvang?
@ Bereke ja hoor dat gaat prima, dinsdag is mijn vaste vrije dag, om de vrijdag ook. En dan ma, wo, do naar het kdv
Ei was nog niet gesprongen ik moest een ovulatietest doen en als die positief was dan morgen IUI, en jawel hij is positief Dus morgen IUI komt wel wat rot uit aangezien ik nachtdienst heb en dan dus par rond 13 uur slapen kan
spannend sjudith morgen iui duim weer voor je hier gaat ie nog niet top ben weer met n bij de ha geweest nu heeft ze 2 pufjes ze komt er maar niet vanaf denk ik jaaa het gaat beter begint ze weer zwaar te hoesten
Juist terug van de dokter. Morgen foto van hun longetjes laten nemen, kiné laten komen om slijmpjes te helpen losmaken en verder blijven aerosollen met nog een extra product. F. haar oortjes en keeltje zag er bovendien ook niet goed uit maar aangezien ze pas ab gehad hebben, krijgt ze dat nu niet onmiddellijk terug. Op basis van de foto's enzovoorts wordt er dan verder gekeken. Indien dit allemaal niet helpt misschien nog maar eens overschakelen naar andere melk. Pfff hoop toch dat het eindelijk eens gaat beteren hier.
Allemaal benauwde kindjes? Hier sindskort onder behandeling van de longarts, ze denken astma, omdat het in het plaatje past van eczeem en kma
Hier ook lichte eczeemachtige plekken en kma. En dus die benauwdheid. Niet fijn hé . Wel goed dat je kleintje wordt nagekeken door de longarts! Moet toch allemaal goed uitgezocht worden hé!
Ja idd, ze heeft het nog steeds benauwd, en nu kunnen we gewoon rechtstreeks naar het ziekenhuis bellen voor advies en mocht het nodig zijn, kunnen we dan langskomen ipv weer tig keer langs de huisarts voordat we worden doorgestuurd naar het ziekenhuis
En hebben ze ook testen gedaan of is ze daar nog te klein voor? Wel goed dat je onmiddellijk in het zh terecht kan. Huisartsen weten ook niet alles en soms sturen ze je precies niet graag door hé. Is hier alleszins toch zo.
je kan bij zo'n kleine nog geen astma vast stellen maar omdat ik en schoonmoeder astma hebben en er ook in de familie eczeem zit enzo denken ze het van wel dus nu ook aan de pufjes (we hadden eerst alleen blauwe ventolin, toen ventolin en een lichtbruine, nu die lichtbruine in sterkere dosis)
Zo zielig hé . Hopelijk is het toch iets waar ze overheen groeit. Wij hebben ook al zo'n puffer moeten gebruiken maar nu moeten we via aerosol. Is ook steeds een gevecht... .
ik hou dr vast zoals ik een fles geef, maar klem dan dr hoofd een beetje vast gelukkig hebben we zo'n kleine toeter en niet meer die grote, is toch wat makkelijker in gebruik
Die van ons hou je gewoon niet tegen. Zelfs niet met twee. We zetten ze in hun eetstoel en dan kan je een beetje volgen met het masker (hoofd vliegt van links naar rechts en handjes meppen masker weg ). En na een tijdje kalmeren ze meestal wel.
hmmm, ja maar ik hou dr toch wel redelijk klem, als ik haar in een wipstoeltje zet, dan gaat dr hoofdje ook alle kanten op hahah maar meestal met een liedje zingen erbij vindt ze het minder erg
Ja zingen wil wel eens helpen . Als je hier het hoofdje vastklemt, kronkelen ze zich gewoon van je schoot af met hun lijfje.
Oh nee toch Sjudith . Dikke knuffel. Hoeveel keer mag je IUI doen? Hier kindjes al een hele tijd ziek (en ik ook sinds deze avond).
he sjudith bha dikke knuff meid hoe gaat het? bereke beterschap voor jullie hoop dat jullie snel weer beter zijn