Gestopt met de pil tussen september - december 2008 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door moppie 1279, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Balen Sjudith

Beterschap Bereke

Hier gisteravond ook niet lekker, met 2 paracetamol op gaan slapen.
    Bij de kleine zijn de 2 ondertandjes door. Dinsdag gaan we het helmpje halen.

2. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, beterschap!

En heeft ze last gehad van haar tandjes? Hier nog niks te bespeuren... .

Wel spannend, de helm. Heb je schrik dat ze er last van gaat hebben of zal het wel meevallen?

Hier dit weekend alle vier buikgriep gehad. Ocharme mijn arme wasmachine ;).

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Rustig hier zeg.

Kleine is nog steeds niet echt gewend aan dr helm, omdat het zo warm is, zweet ze zo erg erdoor.
    Nu heeft ze ook nog eens koorts, dus geen helm op nu.

@Bereke, eerste tandje viel mee, 2e was iets erger.

4. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, ja dit groepje is echt stilgevallen hé! Jammer maar zal wel meer gebeuren hier op zp denk ik. Gelukkig kom ik jou af en toe nog eens ergens anders op het forum tegen :).

Och ja, nu met dat warme weer moet die helm wel heel vervelend zijn! En ging het daarvoor wel beter?
    Oei koorts? Ziek of tandjes?

Hopelijk is het hier dan omgekeerd want ik merk dat ze er toch echt last van heeft en makkelijk koorts maakt.
    Bij F. is er nog steeds niks te bespeuren trouwens.7

Sjudith, hoe is het nu met jou?

En met alle andere meiden?

Sas, ik las in het babyrinth je slechte nieuws. Vind het ontzettend k*t voor je! Had stiekem gehoopt dat je secret mission geluk zou brengen. Ik kan enkel maar zeggen dat ik het bewonder hoe sterk je ermee omgaat. Nu maar genieten van de rust en daarna alles op alles zetten voor die derde poging!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ze is verkouden zei de HA, je hoort haar heel zwaar adem halen.
    Vannacht zelfs een uur bij de HAP gezeten,
    kregen we een fossiel van een HA, die zei dat we onder de 39,5 geen paracetamol moesten geven..

Maar haar longen zijn gelukkig schoon, dus daar heeft ze dan geen last van, wel van slijm, wat ze na de fles met de halve fles melk weer ophoest.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hier houden we 38,5 graden aan.

Zo erg als ze zo hard moeten hoesten dat ze hun halve fles terug geven hé. Was hier ook zo tijdje terug. Heb geen tips voor je. Wij moesten aerosol gebruiken (nog steeds trouwens) + kine om de slijmpjes los te krijgen.

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier krijgt ze al pufjes en geef dan ook hoestdruppels
    en dan ook nog neusspray

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Sam was de afgelopen weken ook flink verkouden. Ook hier zijn we van de week naar de huisarts geweest om naar zijn longetjes te laten luisteren. Gelukkig was alles goed. Dat ze na de fles meer slijm hebben komt door de melk. Wij kregen de tip om wat water na te geven, dan lost het slijm op.
    Sam is vaak verkouden en dit komt oa doordat hij te vroeg is geboren, dan zijn de longetjes toch een stuk gevoeliger.

Hij is deze week lekker aan het kwakkelen, af en toe overgeven en misselijk. Op de creche ligt er een kindje in het ziekenhuis met het NORO-virus (overgeven en diarree). Dus we houden hem goed in de gaten.

Ik geeft trouwens gewoon een paracetamol als Sam boven de 38 graden komt en ik zie dat hij niet lekker is. Ze knappen daar dan zo van op. Ga hem niet onnodig pijn laten lijden.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Sam ook al ziek?

Goede tip van het water!
    Onze meiden lusten dat nog niet echt. Ze spelen met de speen en dat is het dan ook. Maar we blijven maar aanbieden.

Hou hem dan maar goed in de gaten! Kende ik niet, dat NORO-virus.

En hier zijn ze zelfs met 39° meestal nog erg vrolijk. Maar boven de 38,5° geef ik sowieso een.

Hoe gaat het verder nog met jullie???

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    even een snelle zwaai :)

11. bereke

bereke Niet meer actief

Zwaai Sjudith!

12. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Zwaai judith! Hoe is het met je?

Sam was vandaag bij opa en oma en hij is nog steeds niet helemaal opgeknapt. Vandaag weer 1 keer overgegeven en hij is ook erg zielig. Gelukkig slaapt hij wel goed.

Verder groeit hij lekker, en kruipt hij al in het rond. Nog iets meer dan 1 maand en dan wordt hij alweer 1 jaar! Jeetje wat gaat de tijd snel!!

Bekijk bijlage 146584

13. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    hai meiden!
    Lang niet meer gebabbeld ;)
    Hier ook een ziek jongentje thuis. Dubbele oorontsteking en heel erg verkouden. Beterschap voor alle zieke kindjes!
    xxx

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat gaat snel, Sam alweer bijna een jaar!!!

Nog 2,5 mnd en dan word ik 30, moet dus ook maar binnenkort beginnen met dingen te regelen, speciale taart bestellen enzoooooo

Idd zeg, allemaal zieken hier, ook voor jullie kindjes allemaal beterschap!

Hier is de koorts over, alleen nog beetje verhoging, maar is de diarree begonnen... Erg fijn...

15. bereke

bereke Niet meer actief

Wat een knap ventje :)!

BEG, bijna 30 :). Mooie leeftijd toch hé (ik volg je in december ;)).

Nonja, hoe is het met je? En restaurant?

Veel beterschap aan alle zieke kindjes!

16. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hallo lieve meiden

beterschap voor alle ziekke kleintjes
    hier gaat ie oke met n is het nu gelukkig beter ze heeft weinig pufjes meer nodig en doet het super ze is al weer een half jaar geweest gaat snel allemaal

alleen manlief is werkloos zijn bedrijf waar hij werkte is failliet gegaan dus druk op zoek naar werk maar dat valt niet mee hier

17. bereke

bereke Niet meer actief

Oei moppie, da's geen fijn nieuws. Hopelijk vindt hij toch vlug iets anders!

Wel fijn dat je meisje het zo goed doet :)!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Heb nieuwe foto's in een prive-album gezet :).

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gaat snel hè moppie, zo alweer een half jaar oud!
    Hopelijk vindt je mannetje snel weer werk!

Bereke, wat een moppies!!!!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je!

De tweelingbox begint te klein te worden hier. Regelmatig gebrul omdat eentje in de weg ligt en de ander er niet "langs" kan.

En hoe is het met jouw meisje BEG?

Deel Deze Pagina